pitkätukka 18.03.2006 02:14:53 | |
---|
Hoitakaa joku kyvykäs teini ne pätkät levylle ja lähettäkää Jukalle, saatte sipsejä. Mää voisin laittaa ton 92-10-02 Lepakon keikan jakoon torrenttina. |
Roberto 18.03.2006 09:48:07 | |
---|
hahaa roope heräs! hei.. mä vaan koitan jeesata sua :) okei, nokitetaan vähä: sille joka polttaa keikoista levyn/levyt ja hoitaa ne Jukalle ilmestyy postitse 3 kpl (luonnollisesti) III-levyn promomatskuna käytettyjä pahvipyramideja. |
Capman 18.03.2006 12:24:58 | |
---|
Jos joku heittää mulle Jylpyn osoitteen, niin voin polttaa dvd-rompulle seuraavat videot Avi-formaatissa: - Lepakko 2.10.1992 - Lepakko 5.11.1993 - Lepakko 27.3.1993 - Lepakko 5.12.1994 - In Memoriam Ei vissiin taida mennä perille ihan pelkällä Kruunuhaka, Helsinki -osoitteella... Vai meniskö... :O) |
Todenpuhuja 18.03.2006 14:07:39 | |
---|
Joo, no kyllähän nuo levyt varmaan saadaan järkättyä jossain ZOOKin keikan yhteydessäkin vaikka. Ei tuottane ongelmia minulle ainakaan. :) |
The Duke 20.03.2006 11:24:45 | |
---|
III-levyn promomatskuna käytettyjä pahvipyramideja. ...jotka ilmestyvät muutaman päivän päästä huuto.netin listoille. Haha ;) Se Freak Out Club t-paita olis kyllä hieno jos jollain sellainen ylimääräinen sattuisi kaapissa lojumaan??? It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Roberto 20.03.2006 13:16:54 | |
---|
...jotka ilmestyvät muutaman päivän päästä huuto.netin listoille. Haha ;) Hehheheheh... siitä vaan! Tai sit skannaten ja printteri huutamaan. Voin kertoa et kovin monen liimailuun ei hermo riitä :) Se Freak Out Club t-paita olis kyllä hieno jos jollain sellainen ylimääräinen sattuisi kaapissa lojumaan??? Eikai niitä kellään ylimääräisiä ole? |
The Duke 20.03.2006 14:27:37 | |
---|
Hehheheheh... siitä vaan! Tai sit skannaten ja printteri huutamaan. Voin kertoa et kovin monen liimailuun ei hermo riitä :) Tein reilu 2v. sitten kopion tosta kolmiosta sille kaverille joka piti Mirrorland sivustoa sillon. Laittoi nettiin jollekin sivulle tulostettavan version koko kansalle. En tie onko linkki enää käytössä(?). Eikai niitä kellään ylimääräisiä ole? Ei varmaan ole kyl..Mut jos sattuisi jostain löytymään niin mulle voi tarjota. Rok rok! It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Wahi 23.03.2006 16:09:41 | |
---|
Tänään sain 1994 Lepakon. Jumalauta kun on uskomattoman kovaa kamaa!!!!!!!!!!! Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
sus 23.03.2006 17:53:13 | |
---|
Tänään sain 1994 Lepakon. Jumalauta kun on uskomattoman kovaa kamaa!!!!!!!!!!! Mistä? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Wahi 23.03.2006 18:16:07 | |
---|
Mistä? Kaverilta. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Jag 24.03.2006 17:36:27 | |
---|
Mitenkä olisi KW paidat/julisteet tai jtn. vastaavaa? Ostajia löytyisi varmaan jonkun verran. Ja jos ei virallisella taholla onnistu niin mitenkä olisi ihan vaan näin fanipohjalta. Tietysti vain jos saamme hommaan suostumuksen bassotaiteilijan ja muiden asianomaisten taholta. Esimerkiksi real live thigin kannesta voisi tulla loistava t-paita/juliste tai vastaava. Taikka sitten vaan pelkkä teksti esim. noilla I-III levyn fonteilla johonkin paitaan/huppariin. Mitäpä tuumitte? Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
Brian May jr. 24.03.2006 17:38:43 | |
---|
Tänään sain 1994 Lepakon. Jumalauta kun on uskomattoman kovaa kamaa!!!!!!!!!!! Perhana, mitä enemmän näitä lukee niin sitä enemmän haluan saada tällasia käsiini!! Vettä! |
Wahi 24.03.2006 18:19:49 | |
---|
Mitenkä olisi KW paidat/julisteet tai jtn. vastaavaa? Ostajia löytyisi varmaan jonkun verran. Ja jos ei virallisella taholla onnistu niin mitenkä olisi ihan vaan näin fanipohjalta. Tietysti vain jos saamme hommaan suostumuksen bassotaiteilijan ja muiden asianomaisten taholta. Esimerkiksi real live thigin kannesta voisi tulla loistava t-paita/juliste tai vastaava. Taikka sitten vaan pelkkä teksti esim. noilla I-III levyn fonteilla johonkin paitaan/huppariin. Mitäpä tuumitte? Kannatetaan. I levyn kansikuva olisi hieno paidassa. Tai sitten ihan sillä fontilla "Kingston Wall", tai sitten se ympyrä-lohikäärme-mikälie. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Jag 24.03.2006 18:39:56 | |
---|
Kannatetaan. I levyn kansikuva olisi hieno paidassa. Tai sitten ihan sillä fontilla "Kingston Wall", tai sitten se ympyrä-lohikäärme-mikälie. Jep juuri näin. Odotetaan vielä muiltakin mietteitä Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
Bonesaw 24.03.2006 18:48:22 | |
---|
Kannatetaan. I levyn kansikuva olisi hieno paidassa. Tai sitten ihan sillä fontilla "Kingston Wall", tai sitten se ympyrä-lohikäärme-mikälie. Todellakin. Mutta kunhan saisi vaan kunnon fontilla. Meinaan,tuo punainen kansikuva/lohikäärmelogomikälie näyttää sellaisella haalistuneen kulahtaneella fontilla suht hirveälle. |
bastardo 25.03.2006 00:07:51 | |
---|
Real Live Thingin kansikuvan kun painatte teksteineen kaikkineen paitaan ja pistätte myyntiin, niin minä ostan varmasti! Hieno kansi!! "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
sus 25.03.2006 17:22:39 | |
---|
Kannatetaan. I levyn kansikuva olisi hieno paidassa. Tai sitten ihan sillä fontilla "Kingston Wall", tai sitten se ympyrä-lohikäärme-mikälie. Mulla olis ainakin kiinnostusta tollaseen paitaan. Musta paita, keltasella KW-fontilla bändin nimi ja punasena se lohari häkkyrä, mustilla ääriviivoilla. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Bonesaw 25.03.2006 18:41:52 (muokattu 25.03.2006 22:22:02) | |
---|
Mulla olis ainakin kiinnostusta tollaseen paitaan. Musta paita, keltasella KW-fontilla bändin nimi ja punasena se lohari häkkyrä, mustilla ääriviivoilla. Jep. Juurikin tuollainen. Edit: Tossa päivällä tuli telqsta Neljän Ruusun Hunningolla video,jossa oli mukana erinäisiä bändejä/muusikoita(Ville Valo,Jimi Pääkallo yms.) Olin sitten huomaavinani Petrin siinä. Pitääkö paikaansa?:S |
Wahi 26.03.2006 10:30:54 | |
---|
Jep. Juurikin tuollainen. Edit: Tossa päivällä tuli telqsta Neljän Ruusun Hunningolla video,jossa oli mukana erinäisiä bändejä/muusikoita(Ville Valo,Jimi Pääkallo yms.) Olin sitten huomaavinani Petrin siinä. Pitääkö paikaansa?:S Pikaisella googletuksella selvisi, että tuo on vuodelta 1999... Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Bonesaw 26.03.2006 13:56:36 | |
---|
Pikaisella googletuksella selvisi, että tuo on vuodelta 1999... Ok. Ei sitten mitn. |