taikakameli 17.06.2007 11:15:10 | |
---|
Missä olen ollut? Miksi en ole tutustunut tähän bändiin? Tuon marie-biisin olen nyt pari kertaa kuullut radiosta ja sehän toimii hemmetin hyvin. Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
gandar 17.06.2007 19:22:27 | |
---|
Oikein lupaavalta vaikuttaa, varsinkin kun olin jo aika varma, ettei yhtyeestä enää kuulla. Ceci n'est pas une signature |
Rattata 17.06.2007 20:39:50 (muokattu 17.06.2007 20:40:07) | |
---|
Todella lupaavalta kuulostaa tämä Marie. Ekana huomion kiinnittää rokimpi meininki ja Jannen erityylinen laulu, mutta Liekkimäinen tunnelma on kuitenkin läsnä. Eiköhän sieltä taas tule hieno levy ulos. |
M.Paisley 17.06.2007 21:02:00 | |
---|
Mielestäni Marie on heikointa Liekkiä aikoihin. Jotenkin odotukset olivat aivan katossa, nyt kuitenkin synnytettiin suoraviivaisempaa jopa Radio Nova potentiaalia omaavaa tusinatavaraa. Missä ovat helmeilevät kitarat ja kuulaat vokaalit? Toivottavasti muut biisit ovat edes biiseinä laadukkaampia. Usein käy niin, kun odotukset ovat taivaissa niin joutuu pettymään pahoin. Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
tuluppa 26.06.2007 23:43:40 | |
---|
Näytti olevan herrojen myspakessa lisää maistia tulevasta. |
Cathi777 27.06.2007 10:40:03 | |
---|
Mielestäni Marie on heikointa Liekkiä aikoihin. Jotenkin odotukset olivat aivan katossa, nyt kuitenkin synnytettiin suoraviivaisempaa jopa Radio Nova potentiaalia omaavaa tusinatavaraa. Missä ovat helmeilevät kitarat ja kuulaat vokaalit? Toivottavasti muut biisit ovat edes biiseinä laadukkaampia. Usein käy niin, kun odotukset ovat taivaissa niin joutuu pettymään pahoin. Kyllä Radio Novan taso olisi noussut satakertaisesti jos tuollaista kamaa sieltä tulisi. Aika progehenkistä meininkiä tuon perusteella olisi odotettavissa, mutta hyvältä kuulosti kyllä ja hieman erilaista tunnelmaa kaikilta osin tarjoili tuo verrattuna Liekin vanhempaan settiin. Only pop music can break my heart... |
superfly 27.06.2007 12:51:10 | |
---|
Ainahan se menee niin että jos bändi uudistuu ja muuttaa tyyliään edes hieman, niin aina on sama kitinä päällä niillä ihmisillä jotka eivät minkäänlaista muutosta haluaisi. Esimerkkejä on miljuuna, Metallica, Rolling Stones, RHCP jne jne.... Itse en ainakaan jaksa kuunnella bändiä joka levyttää "samaa biisiä" aina vaan uudelleen. Jahans, poikkesinpas taas aiheesta, sorit siitä. Jatkakaa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Von Härskiburg 27.06.2007 23:33:57 (muokattu 27.06.2007 23:36:04) | |
---|
Hmm. Munsta kuulostanut oikkein hyvältä nämä kaksi maistiaista. Vähän erilaista kuin aiemmat noin yleisesti ottaen, toivat mieleeni Rajan Piirsin Taa-lätyn raskaammat veisut kuten Valeria. Janne laulaa Mariessa myös aiempaa hevymmin, mutta selkeä Liekki-soundi kuuluu mielestäni läpi. Tuo Jos Lähtisin Pois sytytti kyllä heti tuollaisella letkeällä kesämeiningillä, eikä Mariekaan huono ollut. Levyä odottaen. |
Proge 28.06.2007 01:17:31 | |
---|
Hitsi vie, miksei yhtyeen levyjä löydy mistään? Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |
slipkorn 28.06.2007 01:26:25 | |
---|
|
Mika Antero 28.06.2007 10:29:38 (muokattu 28.06.2007 10:29:46) | |
---|
Hitsi vie, miksei yhtyeen levyjä löydy mistään? cdon.com ------------ "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
A.Starving 28.06.2007 12:26:53 (muokattu 28.06.2007 12:27:13) | |
---|
Toi "Jos lähtisin pois" kuulostaa kummasti siltä kuin olisi yhdistetty vanhaa Liekkiä ja Eppu Normaalia ja sit vielä jotain tosi tuttua mistä ei oikein saa otetta. Ihan hyvä biisi, jotenkin huomattavasti selkeempää kuin se aikaisempi maalailu, tossahan on jo semijärkevät lyriikatkin. "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
Zigura 28.06.2007 16:42:55 | |
---|
Isoveljeni vertasi Marieta hyvin Tooliin, vaikka miehellä ei Toolin levyjä olekaan. Varsinkin tuo säkeistöriffi on kovin toolahtava. Eipä siinä mitään, hyvin on Liekin oma tyyli säilynyt kaikesta huolimatta. Tykkäilen. The soldiers with their cigarettes
And the pigs with their guns cannot stop
The lonesome ones and the desparate ones and the smart ones. |
Linnunlaulupuu 28.06.2007 17:08:15 | |
---|
Isoveljeni vertasi Marieta hyvin Tooliin Sopii hyvin kuvaan, sillä Marie ei ole kovin kaksinen biisi. Tietty sillä erotuksella vertailukohteeseen, että Mariessa on pari ihan raflaavaa kohtaa. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
bastardo 01.07.2007 19:47:39 | |
---|
Toi Marie on meikäläisen mielestä pirun hyvä biisi. Rokimpi ote toimii, ja silti sieltä taustalta löytyy ne tutut Okken nerokkaat melodiat. Lisäksi toi rento groove on just hienon kesäinen. I like. "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
Rattata 11.09.2007 19:32:09 | |
---|
Niin huomenna ilmestyy sitten uus levy. Ettette unohda. |
Kanjonit 11.09.2007 20:06:37 | |
---|
Niin huomenna ilmestyy sitten uus levy. Ettette unohda. Juh. Käväsin jo tänään levykaupassa tiedustelemassa mutta ei penteleet vielä myyneet. |
Ed The Ead 11.09.2007 21:04:56 | |
---|
Olikos täältä kukaan eilen Liekkiä katsomassa Vanhalla? Itse olin paikalla ja hienon keikan mielestäni vetivät. Uudet biisitkin kuulostivat hyvältä varsinkin setin loppupuolen Noita. Pitänee käydä väijymässä levyä kaupasta. Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska |
Aerodactev 11.09.2007 21:13:38 | |
---|
Olikos täältä kukaan eilen Liekkiä katsomassa Vanhalla? Itse olin paikalla ja hienon keikan mielestäni vetivät. Uudet biisitkin kuulostivat hyvältä varsinkin setin loppupuolen Noita. Pitänee käydä väijymässä levyä kaupasta. Joo. Erittäinkin hieno veto, ja vetää myös mukaansa levykauppaan piakkoin. Kainuun Sanomissa ei oo mikkään muu totta ku fanttoomi ja kuolinilimotukset
|
discominister 12.09.2007 07:24:22 | |
---|
Ihan killeri sen uuden sinkun riffi! Voi kun joku tabittais sen. |