jigsore 06.11.2008 02:30:26 | |
---|
Danny Carey muuten soittaa rumpuja ja Maynard heittää possujen lainin "Not by the hair of my chinny chin chin" Green Jell˙n Three Little Pigs -rallissa: http://www.youtube.com/watch?v=Fm9W4Ts-tw0 Tuota tuli nuorempana diggailtua MTV:ltä, mahtava video. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
bedlam 06.11.2008 08:49:11 (muokattu 06.11.2008 08:51:12) | |
---|
|
päänahka 07.11.2008 17:05:21 | |
---|
Ei mitään järkevää sanottavaa, mutta tässä nyt kun tuli taas puhe Aenimasta, niin pistin soimaan pohjien ottamisen yhteydessä ennen kaverin synttäreitä. Vittu tää on hyvä levy oikeesti. Ihansaatananparas. Tuntee ittensä taas ihan 18-vuotiaaksi. Up and down, that's how energy stays alive. |
möyssy 08.11.2008 04:54:09 (muokattu 08.11.2008 15:33:34) | |
---|
Ei oo tool napannut oikein viimeaikoina, mahtanee johtua lähinnä fiiliksistä. Ei ehkä oo fiilisti niin ''paasaaviin'' ja mukasyvällisiin lyriikoihin. Tuntee ittensä taas iha 18- vuotiaaksi Sama! Vaikka 19 oonkin. Edit. Oij, pyörrän hieman sanojani. H, Right in Two ja Jambi ainakin potkii. |
socker 24.01.2009 09:57:53 | |
---|
|
inkognito 24.01.2009 10:54:24 | |
---|
Onkohan se joskus taannoin huhuiltu live-DVD -hanke kuopattu kokonaan? Itse ainakin kusisin hunajaa mikäli markkinoille ilmestyisi hyvillä soundeilla ja kuvanlaadulla varustettu Tool-keikka + ekstrana kaikki musavideot. Youtubestakaan ei tuppaa löytyä kuin jotain kämyisiä käsivarakameralla kuvattuja pätkiä, joita katsoessaan alkaa vain vituttamaan. www.sotaleski.tk |
socker 24.01.2009 12:35:02 (muokattu 24.01.2009 12:35:43) | |
---|
Viimeisin kysymys-vastaus - viesti aiheesta "Tool dvd (not Salival" Toolarmyn sivuilla on maaliskuulta 2008 ja kuuluu seuraavasti: QUESTION: "Well, I'm sure you get this question a lot, but is tool ever going to release a collection of their music videos and live performances on to a dvd? (not salival). I wish they would, I mean there's always bootlegs but I'd rather buy it from Tool! Thanks! REPLY: No problem. Actually, I don't get that question too often - maybe a couple of times over the last 8 years. To answer you, though: I think at some point they will release one, but first they're working on a new Tool beach (or bath) towel, and this, of course, is causing them to spend a lot of time and energy (what with the design and such, along with those decoy towels placed on various beaches in the world to foil the plans of any would-be bootleggers out there). But, yes, someday perhaps if there's a market for it. Rest assured, however, that I will keep you and other fans up to date about any developments with the new beach (or bath) towel. Aiheesta "towel" on myös kysymys-vastaus - viesti, mutta siinä ei oteta kantaa, ovatko ne jo valmistuneet. Lisäksi blu-ray - julkaisusta tiedusteltiin, mutta siihen vastaus oli lähinnä "Dixie Chicks". |
Exhausted 24.01.2009 16:52:19 | |
---|
Onkohan se joskus taannoin huhuiltu live-DVD -hanke kuopattu kokonaan? Itse ainakin kusisin hunajaa mikäli markkinoille ilmestyisi hyvillä soundeilla ja kuvanlaadulla varustettu Tool-keikka + ekstrana kaikki musavideot. Youtubestakaan ei tuppaa löytyä kuin jotain kämyisiä käsivarakameralla kuvattuja pätkiä, joita katsoessaan alkaa vain vituttamaan. Komppaan tätä. Muistaakseni live-DVD:n piti alunperin ilmestyä jo vuonna 2002. Toolin tapauksessa keikan katseleminen olisi myös visuaalinen elämys. |
inkognito 24.01.2009 17:41:14 | |
---|
Komppaan tätä. Muistaakseni live-DVD:n piti alunperin ilmestyä jo vuonna 2002. Toolin tapauksessa keikan katseleminen olisi myös visuaalinen elämys. Nimenomaan! Osittain juuri tämän visuaalisuuden takia Tool on niitä bändejä, joilla on tavallistakin painavampi syy julkaista live-DVD. No, pitää toivoa, että edes joskus. www.sotaleski.tk |
socker 24.01.2009 17:55:08 | |
---|
Menneistä julkaisuista puheenollen muutama kymmenen signeerattua Salival - boksia pyörähti myynnissä n. minuutin ajan Toolarmyn sivuilla n. 19.12.2008. Pitäkäämme tätä tapahtumaa enteenä tulevaa blu-ray/dvd - julkaisua silmällä pitäen. |
powerfly 30.01.2009 16:40:35 | |
---|
Onkohan se joskus taannoin huhuiltu live-DVD -hanke kuopattu kokonaan? Itse ainakin kusisin hunajaa mikäli markkinoille ilmestyisi hyvillä soundeilla ja kuvanlaadulla varustettu Tool-keikka + ekstrana kaikki musavideot. Youtubestakaan ei tuppaa löytyä kuin jotain kämyisiä käsivarakameralla kuvattuja pätkiä, joita katsoessaan alkaa vain vituttamaan. Joo sama homma!! Kolme kertaa oon Toolin livenä nähny ja oli kyllä parhaita kokemuksia ikinä,parempaa ku paneminen! Ihan vitusti parempaa. Ronkeli ei saa rinkeliä |
socker 31.01.2009 12:01:44 | |
---|
Helmikuun Guitar Worldissa mukana jututettavana mm. Adam Jones. |
PomppoK 31.01.2009 13:10:29 | |
---|
Joo sama homma!! Kolme kertaa oon Toolin livenä nähny ja oli kyllä parhaita kokemuksia ikinä,parempaa ku paneminen! Ihan vitusti parempaa. Oon tehnyt sen vaan kahdesti, mutta onhan se jopa parempaa ku paneminen + Tool ! |
tuomittu 31.01.2009 14:04:11 | |
---|
Sen näkkee naamasta, jos on ihan vitun ruma. |
Jagetze 07.02.2009 14:33:35 | |
---|
Minä olen tässä pari kolme vuotta koittanut tutustuttaa itseäni tuohon Änimään ja en kyllä vieläkään oikein sulata sitä. Kertoisitteko viisaammat mikä siitä levystä tekee/teki niin hyvän? Onhan siellä minullekin muutamia mieluisia rallatuksia, mutta esimerkiksi Pushitilla voisi mielestäni heittää lentokalaa. I feel you. Tuntuu et porukka tykkää Aenimasta vaan koska on vitun siistii tykätä siitä. Ite pidän sitä jotenkin kehnona välivaiheena toolin musiikissa. Se on jotain Opiate/Undertown räkäisen soundin ja Lateralus/10000daysin puhtaan jytyn väliltä. Mut siis ei Aenima mikään paska levy ole. Vähän vaan heikompi kuin esim. oma suosikkini Undertow. En yritä luoda tappelua vaan haluaisin just tietää kans et mikä siitä tekee paremman kun esim. Undertowsta tai Lateraluksesta? Keskustelua! |
Exhausted 07.02.2009 15:54:09 | |
---|
Mulla on teoria, että se levy, jolla Toolin (tai melkein minkä tahansa bändin) kuuntelemisen aloitti, on aina se paras. Ne jotka diggasi Aenimasta sen ilmestymisen aikoihin eivät sitten enää innostuneet Lateraluksesta, kun taas Lateraluksella aloittaneet eivät ymmärrä Aeniman päälle. |
tenkainen 07.02.2009 16:28:00 | |
---|
I feel you. Tuntuu et porukka tykkää Aenimasta vaan koska on vitun siistii tykätä siitä. Mä tutustuin Tooliin juuri Aeniman kautta, ja se on edelleen rakkain. Ite pidän sitä jotenkin kehnona välivaiheena toolin musiikissa. Mulle se on se päätyö Toolin diskografiassa. :-) Se on jotain Opiate/Undertown räkäisen soundin ja Lateralus/10000daysin puhtaan jytyn väliltä. Yks niistä syistä miksi siitä pidän. Mä tykkään Opiatesta myös helkkaristi, mutta Undertow on mun listalla heikoin albumi, biisit ei ole vain tarpeeksi hyviä. Ja muutenkin jollain tapaa vaisu levy. Mut siis ei Aenima mikään paska levy ole. Vähän vaan heikompi kuin esim. oma suosikkini Undertow. En yritä luoda tappelua vaan haluaisin just tietää kans et mikä siitä tekee paremman kun esim. Undertowsta tai Lateraluksesta? Keskustelua! Lateraluksen tunnelma on ihan omaa luokkaansa, mutta liian vaisu se mun makuuni silti on. Olisin enemmän toivonut Aeniman räkää siihen. Sitten taas Kymmen kiloa päiviä on melkein parempi, koska siinä on sitä rosoisuutta enemmän. Tähän kaikkeen iso imo perään. Ettei herneet viuhu. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
author 07.02.2009 17:00:54 (muokattu 07.02.2009 17:01:08) | |
---|
Aloitin Tooliin tutustumisen niin että mulla oli cd-levylle poltettuna sekä Lateralus että Aenima. Kun sitten kuuntelin tätä levyä kannettavassa cd-soittimessani, niin en tiennyt vielä kumpaa levyä kulloinkin kuuntelin. Muistan vain etten saanut kummastakaan kyllikseni ja yleensä kuuntelinkin ne molemmat aina putkeen pitkillä kävelyillä. Myöhemmin on sitten Lateralus mennyt ylivoimaiseksi ykköseksi. Ehkä se johtuu juuri sen eheämmästä kokonaisuudesta ja paremmin otteessaan pitävästä mystisestä tunnelmasta. Aenima on mun mielestä vähän agressiivisempi levy, joka koostuu myös hyvistä kappaleista. Lateralus-levy on samaa hyvää biisiä alusta loppuun. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
powerfly 08.02.2009 10:24:34 | |
---|
Mulla on teoria, että se levy, jolla Toolin (tai melkein minkä tahansa bändin) kuuntelemisen aloitti, on aina se paras. Ne jotka diggasi Aenimasta sen ilmestymisen aikoihin eivät sitten enää innostuneet Lateraluksesta, kun taas Lateraluksella aloittaneet eivät ymmärrä Aeniman päälle. Juurikin näin!! Aloitin Aenimasta ja edelleen se on niistä paras,todella rautaisia biisejä eikä mitään turhia välisuhinoita. Eikä ole liian sliipattu ja kompuroitu kokonaisuus,sitä räkää siis!!! Ronkeli ei saa rinkeliä |
möyssy 08.02.2009 13:06:03 | |
---|
Aenima on kyllä pirun kova, ehkä jopa Tuulin paras. Enemmän kovia kappaleita ja vähemman minuutin mittaisia taidepläjäyksiä. Soitinpa jopa koulussa kerran englannin tunnilla tuon nimikkokappaleen, ja näin jälkeen päin on kyllä ihme, että en joutunu koulukuraattorille ''potentiaalisena'' skoolmyrderinä. Keep it unreal. |