Bluesmies 18.12.2008 14:37:34 | |
---|
Espoon Isossa omenassa ei kyllä oikeen homma pelittany. Menin sinne kuudeks jonottamaan ja olin tokavika joka sai liput! Kun kello oli 09:10, myyjä oli saanut yhdet liput myytyä. Porukka oli jonossa aivan hiilenä. Mua edeltävät sai vielä kenttäpaikat, mutta mulle sanottiin että ei oo ja näköjään kaikki lappu nyt. Onneks pöydällä oli vielä jotain ylijäämiä ni sain kaks katsomo- (kavereille) ja yhen kenttäpaikan itelle. Voi jumalauta mä olisin ollu hiilenä. |
HaloOfFlies 18.12.2008 14:41:31 (muokattu 18.12.2008 14:49:45) | |
---|
Sain kuin sainkin nettivarauksella lipun nyt iltapäivällä. E51-katsomoon. E: ei perkele, onpa paska paikka nyt kun tuota karttaa katsoin. Ihan takakaarteessa... Voipi olla, että joutuu vielä paremman etsimään myöhemmin. Voi sitten ton myydä pois jollekin joka haluaa "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
stickyfinger 18.12.2008 14:49:58 | |
---|
Vituttaa. Netissä ja puhelimella yhtä aikaa yritin, ei toivoakaan. Ei saatanan saatana saatanan saatnaasldjkhalskajsklajslakhsalsnasklasklajslkajslakjslaksjalsjk. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
King of Mars 18.12.2008 14:57:09 | |
---|
Sain kuin sainkin nettivarauksella lipun nyt iltapäivällä. E51-katsomoon. E: ei perkele, onpa paska paikka nyt kun tuota karttaa katsoin. Ihan takakaarteessa... Voipi olla, että joutuu vielä paremman etsimään myöhemmin. Voi sitten ton myydä pois jollekin joka haluaa
Meikälle kelpaa!!! Bring me the head of Yuri Gagarin. |
Jytäurpo 18.12.2008 14:59:49 | |
---|
Äsken olis E-katsomoon saanut, en ostanut. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
d0rbeet1e 18.12.2008 15:02:56 (muokattu 18.12.2008 15:09:09) | |
---|
Aina kun joku niitä lippuja verkkopalvelussa tarkastelee niin ne varautuu viideksi minuutiksi, senkin takia ne myy välillä ei-oota ja välillä taas löytyy kenttäpaikkoja. Sama oli Rushin kanssa - aikansa kliksuttamalla sai ihan hyvät kenttäpaikat. Kun jonoja on rinnakkain ja useassa järjestelmässä niin eihän se voikkaan toimia täydellisesti. Niin ja itse menin verkkopalvelun jonoon noin 8:55 ja sain 3 kenttälippua noin 9:55. Älkääkä nyt ihmeessä menkö niitä mustan marketin lippuja ostamaan nyt, kun kysyntä on suurin. |
Jytäurpo 18.12.2008 15:04:29 | |
---|
Fanclubin kautta saa kuulemma vielä lippuja, uskoisin että osa niistäkin tulee vielä yleiseen myyntiin. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
KooAa 18.12.2008 15:05:52 | |
---|
Fanclubin kautta saa kuulemma vielä lippuja, uskoisin että osa niistäkin tulee vielä yleiseen myyntiin. Mul on lippu kentälle, kaveri kävi aamulla jonottamassa. |
Jytäurpo 18.12.2008 15:08:06 | |
---|
Karjaan lippupalvelussa oli asiameininki... varttia vaille yhdeksän porukka sisälle, nimet ja lippuvaraukset paperille jonotusjärjestyksessä ja sitten vaan odottelemaan tulostusta ja lunastusta. Ennen kymmentä oli mulla tilaamani kolme kenttäpilettiä kourassa ja mieli virkeä ;D Oltiin kaverin kanssa mestoilla jo kahtakymmentä vajaa seitsemän ja ovella oli... ei ketään. Eli meikäläinen painoi sitten joukon johtajana ovesta sisään ja liput olivat täten plakkarissa. Erittäin asiakasystävällisesti ja demokraattisesti toimi homma mun mielestäni. Ei ollut homeensyömä mummo tuskailemassa nykyteknologian kanssa ja tukkimassa koko paskaa. Kyllä nyt on mukava viilinki, nääs. Minkäs takia sä olit jonottamassa, jätkähän kuuluu fanclubiin? "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Jytäurpo 18.12.2008 15:08:57 | |
---|
Mul on lippu kentälle, kaveri kävi aamulla jonottamassa. Lyö ny lyötyä. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
d0rbeet1e 18.12.2008 15:12:55 | |
---|
Kuulin juuri, että ainakin Vaasan StudioTicket myy yleensä lippuja jo kahdeksalta vaikka virallisesti yhdeksältä tulisikin myyntiin. Varmaan sitten jossain muuallakin. Että sellasta. (En saanut varmistusta oliko näin myös tämän keikan kohdalla) |
kamukameli1 18.12.2008 15:15:45 | |
---|
Oon jo aika paljon hakaannu noita lippupalvelun sivuja eikä auta |
Jarzki 18.12.2008 15:17:36 | |
---|
Oon jo aika paljon hakaannu noita lippupalvelun sivuja eikä auta Vaimo kotiutti vielä yhden lipun kentälle eli nyt on 3 kentälle ja 3 katsomoon. 2 katsomolippua taitaa työkaveri ostaa multa, eli yksi saattaa vielä lähteä myytäväksi torille. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
kamukameli1 18.12.2008 15:21:08 | |
---|
Vaimo kotiutti vielä yhden lipun kentälle eli nyt on 3 kentälle ja 3 katsomoon. 2 katsomolippua taitaa työkaveri ostaa multa, eli yksi saattaa vielä lähteä myytäväksi torille. Ootko jo nyt vielä myymässä? mulla kun eu ole vielä yhttän lippua. |
Jytäurpo 18.12.2008 15:22:05 | |
---|
Oon jo aika paljon hakaannu noita lippupalvelun sivuja eikä auta Nyt sais d-lohkoon lippuja. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Flash 18.12.2008 15:25:30 (muokattu 18.12.2008 15:26:12) | |
---|
Eikös Events Clubiin liittymälläkin saa ainakin useimmille keikoille varata liput etukäteen? Siis noihin Live Nationin tapahtumiin... 50€ vuodessa näyttäis maksavan tuo Vip jäsenyys, joka mahdollistaa lippujen etukäteen ostamisen... Mutta älkääpä heittäkö sitä kirvestä vielä kaivoon. Peruutuspaikkoja tippuu myyntiin ja sitten vielä kun lavarakenteet on selvillä tulee yleensä lisää lippuja myyntiin (moni ei tätä tiedä, keikkapäivänäkin voi vielä saada noita lippuja kun on ajoissa liikkeellä). Ja ulkomailla ainakin näyttää olevan tapana jättää aina portille jonkun verran lippuja keikkapäivälle myyntiin trokausta estämään. En ole Suomessa tuota koittanut, mutta saattaa toimia täälläkin (ajoissa on taas oltava kärkkymässä niitä lippuja keikkapaikan lippuluukulla). Live Music Is Better! |
kamukameli1 18.12.2008 15:25:56 | |
---|
Nyt sais d-lohkoon lippuja. No miks en mä saa?? |
Jytäurpo 18.12.2008 15:41:18 | |
---|
No miks en mä saa?? En tiedä, pitää olla kärsivällinen. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
T.N.T 18.12.2008 16:09:39 | |
---|
No miks en mä saa?? Sä oot merkitty mies. T: Karvaiset sääret |
Nor 18.12.2008 16:09:44 | |
---|
Se katsomo on siis ilmeisesti tuolla vasemmalla tossa kartassa? |