Jokapaikanapina 18.12.2008 13:35:32 | |
---|
Höhöö, kenttäliput puolen tunnin jonotuksella Tampereen Stokkalta. Siellä oli oiva järjestelmä, sillä asiointivuoro jaettiin puoli tuntia ennen myyntiintuloa, joten ei tarvinnu rynniä ja pääsi sisälle puoleks tunniks! |
Nick Bone 18.12.2008 13:39:14 | |
---|
Karjaan lippupalvelussa oli asiameininki... varttia vaille yhdeksän porukka sisälle, nimet ja lippuvaraukset paperille jonotusjärjestyksessä ja sitten vaan odottelemaan tulostusta ja lunastusta. Ennen kymmentä oli mulla tilaamani kolme kenttäpilettiä kourassa ja mieli virkeä ;D Oltiin kaverin kanssa mestoilla jo kahtakymmentä vajaa seitsemän ja ovella oli... ei ketään. Eli meikäläinen painoi sitten joukon johtajana ovesta sisään ja liput olivat täten plakkarissa. Erittäin asiakasystävällisesti ja demokraattisesti toimi homma mun mielestäni. Ei ollut homeensyömä mummo tuskailemassa nykyteknologian kanssa ja tukkimassa koko paskaa. Kyllä nyt on mukava viilinki, nääs. Progressive rock is for those who cant count to four. |
beissi man 18.12.2008 13:39:19 | |
---|
Nyt olisi taas lippuja saatavilla. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
erkkimikkoville 18.12.2008 13:47:19 | |
---|
Fan clubin jäsenyys näyttää muuten uusiutuvan automaattisesti. Kannattaa käydä My account-kohdassa perumassa uusiutuminen jos ei halua $40 veloitusta kortilleen uudestaan vuoden päästä. |
mindsnare 18.12.2008 13:48:05 | |
---|
Mä olen kans räplännyt noita lippupalvelun nappuloita. Tossa tunti takaperin sain kenttäpaikan ja siinä kun eteenpäin painelin niin huomasin, että tapiola-pankin kanssa ei juttu pelaa. Soittoa tutuille, yksi jo lupautui lainaamaan tunnuksiaan, mutta siinä ehti sitten istunto vanhenemaan ja eiku takas alkuun. Harvoin jaksaa vituttaa näin paljon.. |
Nor 18.12.2008 13:50:07 | |
---|
Espoon Isossa omenassa ei kyllä oikeen homma pelittany. Menin sinne kuudeks jonottamaan ja olin tokavika joka sai liput! Kun kello oli 09:10, myyjä oli saanut yhdet liput myytyä. Porukka oli jonossa aivan hiilenä. Mua edeltävät sai vielä kenttäpaikat, mutta mulle sanottiin että ei oo ja näköjään kaikki lappu nyt. Onneks pöydällä oli vielä jotain ylijäämiä ni sain kaks katsomo- (kavereille) ja yhen kenttäpaikan itelle. Olis pitäny ostaa kolmalle kaverille, mutta koska kaveri ei ollut vielä elenkään varma haluaako, päätin jättää yhden solidaarisuudesta mun takana olleelle... Toivottavasti tulee lippuja vielä niin paljon, että noi trokarit voi pyyhkiä perseensä noihin lippuihinsa. |
Jarzki 18.12.2008 13:52:51 | |
---|
Mulla pari lippua tulossa. Vahvistuksessa lukee lohko K8 ja toisen kohdalla K10, onko noi nyt kenttälippuja? -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
Heiskanen 18.12.2008 13:56:31 | |
---|
Kuopiossa mentiin kaverin kanssa jonottamaan vähän yli 7. Oli kerenny vähän jonoa jo tulla mutta saatiin liput. Ja muutenkin homman meni yllättävän jouhevastai, mitä nyt lippupalvelun koneet hieman jumittelivat. Oikeata Ränttätänttää!
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 |
Jaskanpoika 18.12.2008 13:56:55 | |
---|
Ou jea! Just sain 2 lippua kentälle! |
fuzz 18.12.2008 14:00:45 | |
---|
Jees, istuin kokeessa ja vitutti ankarasti kun ei lippuja saa. No, pitäkää te hauskaa sitten! elämän tarkoitus on 42 |
Bluesmies 18.12.2008 14:13:41 | |
---|
Jees, istuin kokeessa ja vitutti ankarasti kun ei lippuja saa. No, pitäkää te hauskaa sitten! Lue edellinen viesti, niitähän saa vielä. Tarkkuutta nyt, poika... tarkkuutta. |
kamukameli1 18.12.2008 14:14:07 | |
---|
Vastatkaa äkkii: lp nettisivuilla lukee että on vapaita paikkoja mut ku yriän painaa siit se sanoo että täynnä. eli onko niit ollenkaa vai kannattaaks sinne soittaa? |
Bluesmies 18.12.2008 14:15:54 | |
---|
Vastatkaa äkkii: lp nettisivuilla lukee että on vapaita paikkoja mut ku yriän painaa siit se sanoo että täynnä. eli onko niit ollenkaa vai kannattaaks sinne soittaa? Ei missään nimessä kannata soittaa. ;) |
kamukameli1 18.12.2008 14:18:27 | |
---|
Ei missään nimessä kannata soittaa. ;) no onko niitä?????? |
Jarzki 18.12.2008 14:22:52 | |
---|
no onko niitä?????? Tuo selvinnee kun naksuttelet sitä etsi vapaita paikkoja etkä masennu jos se näyttää täyttä. Siinähän lukee että koita hetken kuluttua uudelleen. Tuolla lailla olen nyt 5 lippua kotiuttanut, enkä edes ole huolinut jokaista tarjottua. Mutta vastatkaas nyt onko Lohko K8 ja K10 kentällä? -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
fuzz 18.12.2008 14:27:03 | |
---|
Lue edellinen viesti, niitähän saa vielä. Tarkkuutta nyt, poika... tarkkuutta. AC/DC Konsertti on toistaiseksi loppuunvarattu.Napsuttelenko tarpeeksi kovasti? :) Eioota on paljon mutta lippuja on vaikea kyllä löytää. Tai sitten vaan en osaa. elämän tarkoitus on 42 |
kamukameli1 18.12.2008 14:27:57 | |
---|
Tuo selvinnee kun naksuttelet sitä etsi vapaita paikkoja etkä masennu jos se näyttää täyttä. Siinähän lukee että koita hetken kuluttua uudelleen. Tuolla lailla olen nyt 5 lippua kotiuttanut, enkä edes ole huolinut jokaista tarjottua. Mutta vastatkaas nyt onko Lohko K8 ja K10 kentällä? Jos sulla on ylimääräisiä niin ettet voisi myydä mulle yhtä? |
Jarzki 18.12.2008 14:29:41 | |
---|
Jos sulla on ylimääräisiä niin ettet voisi myydä mulle yhtä? Se tais olla tuola toisen threadin puolella kun kirjoittelin että mä katon ton tilanteen täälä kaveripiiris, pari kiinnostunutta ainakin löytyy mutta jos noista tulee tarves päästä eroon niin omakustannehintaan tulen ne kauppaan täälä torilla. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |
psavola 18.12.2008 14:30:51 (muokattu 18.12.2008 14:31:45) | |
---|
http://www.stadion.fi/katsomokartta.html Katsomokarttaa pällistelemällä olettaisin että K-tiketit on kentällä, kun ei tuolta löydy kuin A-F istumapuolelta. Itse hankin takaoven kautta kaksi kenttälippua kaverille ja katsomoon toiset kaksi. Jälkimmäiset jää käyttämättä kun jatketaan Italian reissua kesällä pienellä piipahduksella Köpikseen - fan clubin kautta hyvät paikat Parkeniin. Rokrok. |
Bluesmies 18.12.2008 14:36:53 | |
---|
no onko niitä?????? No perkele soita ja kysy!!!! |