MaxDamage 11.06.2009 11:28:09 (muokattu 11.06.2009 11:29:00) | |
---|
washburn21: Olen kuunnellut yksittäisiä kappaleita (Don't cry, civil war, ym.) ja pitänyt kovasti. Mikä olisi se kovin Guns 'n roses albumi, kun meinasin jonkun ostaa. Ehdotuksia? Appetite For Destruction ehdottomasti. Siinä on sitä jotain. :) Appetite ehdottomasti. Tuotannon ainoa täystimantti. Axl uutinen huvittaa. :D Pikkupoika kiukuttelee kartanossaan. Velvetille nyt joku timakka laulaja ja kymmenen miljoonan myynnin levy niin Axl ei ehkä poistu talostaan viiteentoista vuoteen.. Edit:Kirjoitusvirheet |
Jyrken 11.06.2009 13:03:33 | |
---|
And I don't worry about nothin' no
'Cause worrin's a waste of my... time |
Wradlin 11.06.2009 14:30:39 | |
---|
MaxDamage: Velvetille nyt joku timakka laulaja ja kymmenen miljoonan myynnin levy niin Axl ei ehkä poistu talostaan viiteentoista vuoteen.. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun ko. herra näin tekisi :D Make Them Suffer |
Wradlin 17.10.2009 21:19:29 | |
---|
W |
Jokapaikanapina 17.10.2009 21:47:02 | |
---|
|
Jyrken 18.10.2009 12:31:57 | |
---|
Ai mikä allekirjotus |
käsi 18.10.2009 13:45:38 | |
---|
harmi että tämä axl farssi saa jatkuvasti jatkoa ja lisäosan lisäosia jotka ei tosiaan parane sarjan edetessä. Levy ei ollut huono, ei napakymppikään mutta toimivaa rockia. Rundaamalla ja promoamalla ko levyä olisi jotain voinu bändin kohdalla tapahtua. Nyt en vaan jaksa uskoa että mitään kummempaa lukuunottamatta muutamaa keikkaa tapahtuu. tottapuhuen, uskon että jos saisivat kunnon rundin aikaan ja axlin kukkoilu olisi edes sen ajan poissa niin bändi tuon levynsä kanssa kyllä kasvaisi taas isoksi ja loistoon jonka sen nimi ansaitsisi treenaaminen on turhaa, katotaan sitten iltamissa |
Jokapaikanapina 18.10.2009 22:34:56 | |
---|
Ostin Chinesen viime viikolla ja nyt ollu aika paljon kuuntelussa. Pitemmittä puheitta täytyy sanoo että vaikka levyllä ei yhtään huonoo biisiä oo, niin ois ihan hyvin voinu päättyä raitaan 10, Sorryyn. Alkais siinä vaiheessa kyllä lähennellä mun mielestä melkosta huippulevyä |
Jyrken 19.10.2009 09:22:28 | |
---|
Jokapaikanapina: Ostin Chinesen viime viikolla ja nyt ollu aika paljon kuuntelussa. Pitemmittä puheitta täytyy sanoo että vaikka levyllä ei yhtään huonoo biisiä oo, niin ois ihan hyvin voinu päättyä raitaan 10, Sorryyn. Alkais siinä vaiheessa kyllä lähennellä mun mielestä melkosta huippulevyä Joo, suunnilleen samaa sanoisin. This I Love, Prostitutka ja Madagascar poikkeen. Mutta Riad N' The Bedouinsin vaihtaisin IRSään, jossa on reippaasti kivaa kontrastia. Ehkä kappaleiden järjestystä muuttaisin myös. Ai mikä allekirjotus |
jra 19.10.2009 14:49:21 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
maelstorm 19.10.2009 15:30:10 | |
---|
viisiin haettiin vähän eri skaalan myyntiä tälle levylle... Siivet. |
Velli 19.10.2009 16:48:15 | |
---|
|
Tympee Huttunen 19.10.2009 18:55:41 | |
---|
Jyrken: Joo, suunnilleen samaa sanoisin. This I Love, Prostitutka ja Madagascar poikkeen. Mutta Riad N' The Bedouinsin vaihtaisin IRSään, jossa on reippaasti kivaa kontrastia. Ehkä kappaleiden järjestystä muuttaisin myös. Siis This I Loven ja Madagascarin veroiset biisit pois levyltä? Mielestäni kaksi hienointa biisiä koko lätyltä ja top-10:ssä koko yhtyeeltä. Chinese Democrazy on kyllä hieno levy jokatapauksessa ja kuukausien jälkeenkin levyltä löytyy uusia juttuja. Ehkä heikointa biisimateriaalia minulle edustavat juuri Scraped ja Riad n' the Bedouins-kaksikko. |
Jokapaikanapina 19.10.2009 19:09:50 | |
---|
Mäkrö:Ehkä heikointa biisimateriaalia minulle edustavat juuri Scraped ja Riad n' the Bedouins-kaksikko. Heh, mun mielestä CD:n parhaasta päästä :) Tosin Scrapedin autotunesekoilut ottaa korvaan. Muuten, http://www.bravewords.com/news/124382 Kanadaan 13 keikkaa! Torontossa olis keikkaa päivä mun synttäreiden jälkeen, vois mennä synttäriks sukulaisille ja käydä keikka katsastaan ja sit tänne takas! |
Wradlin 19.10.2009 22:43:53 | |
---|
Jokapaikanapina: Muuten, http://www.bravewords.com/news/124382 Kanadaan 13 keikkaa! Täähän on hienoa. Saiskoha Axli vetästyä ihan kunnon kiertueenki, Suomeen astikin... Ja mielellään mahollisimman vähillä keskeytyksillä ja peruutuksilla, jos se nyt on tämän herran kohdalla ees mahdollista. Mut jännä nähdä miten tilanne kehittyy, nyt 16 keikkaa buukattuna joulu-tammikuulle. |
Jyrken 20.10.2009 10:09:37 | |
---|
Jos kiertuetta tulee, niin luulisin (toivoisin) että Suomi on kohdelistalla, koska CD myi täällä hyvin. ... vieläköhän Axlilla on ne rastat. Ai mikä allekirjotus |
slowdive 20.10.2009 10:55:24 | |
---|
... vieläköhän Axlilla on ne rastat. Taitaa olla oma tukka sillä mallilla että ei ole paljoa vaihtoehtoja. Paitsi tietenkin "andy sipowicz" tai nahkakalju. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Jokapaikanapina 20.10.2009 20:35:47 | |
---|
Mäkrö: Siis This I Loven ja Madagascarin veroiset biisit pois levyltä? Ja vielä tarkentaa että onhan noi älyttömän hyviä biisejä mutta kun se levy saumattomasti soi sinne Soryyn saakka joka on mun mielestä riittävän aika "eeppinen" päätösraita. Ei sovi mun mielestä sen jälkeen vielä neljä biisii joista just noi This I Love ja Madagascar on aika "eeppisiä" |
Fingernails 20.10.2009 20:58:08 | |
---|
Mielipiteet on hieno juttu. Omasta mielestä Sorry on albumin ja koko GN'R-tuotannon paskin biisi, rasittavan laahaava muka-eeppinen kipale. IRS ja Scraped on melkoisen tylsiä, Street Of Dreams taas on imelyydessään kamala. Loput Chinesestä on ihan hyvää. Prostitute on erinomainen päätösbiisi. |
Jyrken 21.10.2009 07:54:43 | |
---|
Prostitutka on kyllä silleen kiva lopetus, että se feidaa pois rauhallisesti. This I Love on mielestäni liian tavallinen GN'R-balladiksi. Orkesterimaisuus ja "eeppinen" soolo :/ November Rain on tehty jo. Ai mikä allekirjotus |