Tympee Huttunen 14.12.2012 23:43:58 (muokattu 15.12.2012 11:24:04) | |
---|
Jep, paskalta kuulostaa. Zero säröllä ja kovasti. Luulin vian olevan levysoittimessani, enkä kuunnellut muita. On se nyt merkillistä, että tällästä pääsee läpi, kun on 180g vinyylit ja hienot boxit... Onko sama ongelma muillakin levyillä? Onkohan vinyylimasterointi jäänyt puolitiehen? Syy viivästykseen? e: Pyöräyttelin tuossa lisää, jotenkin vinyylin loppupuolella lähtee soundit säröytymään. Ilmeisesti toi painos on jotenkin epäonnistunut. Laitoin Amazonille viestiä. Paketti on kyllä siisti ja "halvalla" tuon sai, mutta en mä 5€ enempää maksaisi tollasista vinyyleistä, mitkä kuulostaa paskalta. |
mrk 15.12.2012 11:13:29 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
crestfall 15.12.2012 11:45:32 | |
---|
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Tympee Huttunen 15.12.2012 12:29:29 (muokattu 15.12.2012 13:18:22) | |
---|
Ihan hyvä idea noi huippumallit:) Voiskohan jotain showpainiakin olla luvassa? Amazonilta vastailtiin nopeasti, olisi mahdollisuus saada 20% takaisin hinnasta tai sitten pistän levyt takaisin. Tuotetta ei ole enää saatavilla, joten he eivät voi uutta lähettää tilalle. Pistin nyt sinne viestiä, et olisiko mahdollista odotella, jos tosta tulisi kunnon versio ulos. Mitä kävin lukemassa, niin näemmä ongelmia tuntuu olevan todella monilla tuon boxin suhteen. Ja tosiaan stereokuva on vasemmalle kallellaan, tää on surkeaa:( |
jannu 27.12.2012 09:09:39 (muokattu 27.12.2012 09:16:20) | |
---|
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Heavy Metal Machine 01.01.2013 17:37:12 | |
---|
Oli muuten melkoisen positiivinen tuo eilen päättynyt vuosi Smashing Pumpkins -diggareille. Vuoden 2012 paras albumi Oceania (ainakin omasta mielestäni), Pisces Iscariotin ja Mellon Collie and The Infinite Sadnessin Re-masteroidut levyt (ja boxit) pihalle. Livenä ei tullut tällä kertaa itse koettua, mutta YouTuben perusteella homma toimi myös elävänä niin kuin piti. Arvostan! |
jannu 01.01.2013 23:29:03 | |
---|
Heavy Metal Machine: Oli muuten melkoisen positiivinen tuo eilen päättynyt vuosi Smashing Pumpkins -diggareille. Vuoden 2012 paras albumi Oceania (ainakin omasta mielestäni), Pisces Iscariotin ja Mellon Collie and The Infinite Sadnessin Re-masteroidut levyt (ja boxit) pihalle. Livenä ei tullut tällä kertaa itse koettua, mutta YouTuben perusteella homma toimi myös elävänä niin kuin piti. Arvostan! Eri. Liian lyhyt ja tyhmä kirjoitus. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Heavy Metal Machine 02.01.2013 01:52:06 | |
---|
jannu: Eri. Hieno ja mielikuvituksellinen perustelu. |
jannu 02.01.2013 02:18:34 (muokattu 02.01.2013 02:20:25) | |
---|
Heavy Metal Machine: Hieno ja mielikuvituksellinen perustelu. No mä en osaa sanoa sitä erityisen nätisti, joten kynnys mihinkään perusteluihin on aika korkealla. Muutenkin mielipiteen perustelu tällaisissa asioissa on jotenkin hölmöä. Faktojahan voi perustella sit ihan rauhassa, silloin jos kaikki osapuolet eivät ole faktoja sisäistäneet. :) Sen verran voin sua kompata, että livekuntoa tuntuisi löytyvä. Harmi vaan kun ei kiinnosta pätkääkään. Totesin vain muutama viikko sitten, että bändi on likipitäen kuollut minulle. Eikä kiinnosta, vaikka tulisi mitään reunioneita tai muuta paskaa. Tulimme risteykseen ja tiemme näyttävät pahasti erkanevan. Vähän sama, kuin tuorein Alice In Chainsin biisi ja Soundgardenin albumi olivat melko pitkälti viimeiset naulat mun grungediggailun arkkuun. Ei värähdä viisari ei. Mutta never say never. Tällä kertaa kävi näin. Koita pärjätä! "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Heavy Metal Machine 02.01.2013 02:32:03 | |
---|
Todella harmi jos noin on päässyt käymään. Eikun ajattelin vain kun kyseessä on kuitenkin keskustelufoorumi, että yhdellä kolmikirjaimisella sanalla tuskin saa mitään järkevää sanotuksi tai ylipäätänsä minkäänlaista keskustelua aikaan. Minun elämään ei muiden mielipiteet tästä bändistä vaikuta, jos sitä koitit vikalla lauseellasi jotenkin härnätä. Et onnistunut ;) Samaa mieltä Soundgardenista. Heikko esitys uusin levy. Sen sijaan uusi AIC toimii tuttuun tapaan ja on odotuslistan kärkipäässä. |
jannu 08.01.2013 19:29:20 | |
---|
Ostakaapas joku pois korkkaamaton The Aeroplane Flies High-boxi! Maksaa ihan kyrpänä. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
jannu 13.01.2013 23:46:36 (muokattu 13.01.2013 23:47:02) | |
---|
No? En mä tota jaksa torillekaan laittaa, kun täällä on oikea kohderyhmä suorilta. Laittakaa pikaviestiä jos kiinnostaa. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
crestfall 14.01.2013 00:30:46 | |
---|
jannu: No? En mä tota jaksa torillekaan laittaa, kun täällä on oikea kohderyhmä suorilta. Laittakaa pikaviestiä jos kiinnostaa. Tarjoan kaks kymppiä. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
jannu 14.01.2013 01:20:02 | |
---|
crestfall: Tarjoan kaks kymppiä. Harmi. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
crestfall 14.01.2013 01:25:26 | |
---|
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
jannu 14.01.2013 01:35:11 | |
---|
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
reino 21.02.2013 18:51:42 | |
---|
ding-dong |
jannu 21.02.2013 20:01:15 | |
---|
reino: http://www.rumba.fi/billy-corgan-on … -tv-mainoksen-pitkaan-aikaan-34445/ B. Corgan kunnostautunut myös markkinointimiehenä. Eihän se nykyään missään muussa kunnostaudukaan kuin markkinamiehenä. Pakko todeta että se vähä mitä jostain YouTubesta ja muualta on herunut noita MCIS-bonusraitoja, niin olen kyllä pirun tyytyväinen etten alkanut tilailemaan. Käsittämättömän ankeaa paskaa. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Heavy Metal Machine 21.02.2013 21:20:49 (muokattu 21.02.2013 21:21:31) | |
---|
Sehän olikin hauska video ja osoittaa BC:n huumorintajusta. Turhaa kai sitä olisi ottaa kaikkea niin pirun vakavasti. Olin pitänyt Rumbaa ihan hyvänä lehtenä mutta onhan tämän tapauksen skandaaliuutisointi melkoisen luokatonta paskaa. MC&IS:n boxi vain jaksaa löytää tiensä soittimeen kerta toisensa jälkeen. Järjetöntä miten yksi bändi on pystynyt tuollaiseen määrään noin hyvää musiikkia ja vieläpä noin lyhyessä ajassa. Ei voi kuin digata. Helsingin Jokerit 1967 |
Apeli 17.04.2013 11:43:52 | |
---|
|