Aihe: Mew .
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16
mendieta
20.08.2009 11:12:03
Tullut kuunneltua levy nyt parisenkymmentä kertaa läpi ja fiilis on se, että levy on hyvin epätasainen. Introducing Palace Players, Beach, Silas..., Cartoons... ja Hawaii ovat hyviä biisejä, mutta taas esim. Tricks on todellinen hutilyönti.

Diggaan New Terrainin jokseenkin uhkaavasti ilmapiiristä. Se fakta, että biisi pyörii myös toisinpäin ei anna minulle lisäarvoa.

Sometimes Life Isn't Easy on mielestäni mahtava. Siinä mennään isosta pieneen ja simppeliin ja siinä Mew osoittaa, että se osaa olla myös pienellä ja simppelillä ilmaisulla hyvä.

Diggaan myös jäähallikeikasta, koska nykyään on niin pirun vaikea saada lippuja sinne minne haluaa. Muse ja Placebo viimeisimmät, missä en ole onnistunut saamaan kenttäpaikkaa. Ja sekös vituttaa.
"Vedä kahvasta, nauti kesästä!"
temesta
21.08.2009 14:55:16
Loco happy: New terrain osoittautuikin melko huonoksi.

Joo New Terrain taitaapi olla rasittavin kappale tolta levyltä reverse-pelleilyineen. Harmi, kun livenä toimi mahtavasti. Cartoons and Macreme Wounds on tällä hetkellä se kovin kappale.
loituma
21.08.2009 16:49:28
Minusta taas tuo New Terrain on ehdottomasti levyn parasta antia. Näin ne maut vaihtelee.
http://www.mikseri.net/artists/exitium.115257.php
elbowski
21.08.2009 17:23:46
loituma: Minusta taas tuo New Terrain on ehdottomasti levyn parasta antia. Näin ne maut vaihtelee.

Sama. Helkkarin täydellinen aloitus albumille.
I am Jack's smirking revenge.
author
21.08.2009 17:30:37
noog: Sama. Helkkarin täydellinen aloitus albumille.

Olen kans itse alkanut tykkäämään siitä, nyt kun ei kuuntele sitä enää kahtena päällekkäisenä raitana vaan toimivana kokonaisuutena. Eikä tuo mun mielestä vieläkään mikään varsinainen biisi ole, vaan intro albumille.

Nyt olen hiljalleen alkanut lämmetä loppupäänkin biiseille. "Sometimes life isn't easy kolahtaa todella kovaa! Puolessa välissä biisiä kun se basso alkaa hakkaamaan nuottia niin karvat nousee pystyyn. Kuorolaulu on myös kaunista ja luo hienon säväyksen. Jostain syystä tulee Pink Floyd mieleen tästä biisin alusta. :P

Vaccine lienee toistaiseksi inhokkini, jos joku pitää heikoksi lenkiksi mainita.
dipshit
22.08.2009 05:33:58
author: Vaccine lienee toistaiseksi inhokkini, jos joku pitää heikoksi lenkiksi mainita.

Hoho, meikän lemppari myös parjatun New Terrainin ohella :) Tää on kyl aina siistiä kun jotkut levyt miellyttää eri kuulijoita niin eri tavoin.
jigsore
22.08.2009 14:27:06

Mun suosikkikohta levyllä on Introducing Palace Playersin päättävä nerokas rumpukuvio.
Kuuntele debyyttilevy ilmaiseksi: DEPTH BEYOND ONE'S - RED LINES ENTWINED
Davos
23.08.2009 23:08:16
Koskas nää liput tulee myöntiin ja mitä kautta tapahtuu lipunmyynti?
www.myspace.com/cardiaccatalyst
Ziggy Bubba
27.08.2009 20:12:45

Davos: Koskas nää liput tulee myöntiin ja mitä kautta tapahtuu lipunmyynti?

1.9. klo 9:00 - ainakin Tiketti myy lippuja, tais olla muitakin.

Pakko kyllä lähteä kattomaan, sen verran tuppaa bändi panostamaan keikoillaan myös tuohon visuaaliseen puoleen.
The Crookmachine Project
Veepee
27.08.2009 21:24:38
Vähän pettymys kyllä tämä uusin, mutta kai sille pitää antaa vaan aikaa.
MYYDÄÄN: Carvin Nomad 30w putkicombo ja Gretsch electromatic double jet (silver).
Ozzyneito
28.08.2009 11:45:03

Tilasiko joku muu Insoundilta älppäriä ja onko joku muu saanut omansa jo?
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
elbowski
01.09.2009 11:22:16
Liput kentälle plakkarissa.
I am Jack's smirking revenge.
Ziggy Bubba
01.09.2009 12:36:56

noog: Liput kentälle plakkarissa.

Samma här.
The Crookmachine Project
Y3J
01.09.2009 13:22:39
Jaa kenttäliput meni jo. Ei sitten.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea
author
01.09.2009 19:15:23
noog: Liput kentälle plakkarissa.

Jeps, ajoissa oltiin :) Turussa ei tosin ollut kova tunku tiketin toimipisteeseen(8raitaan), kun ehkä 20 lippua meni kaupaksi ekan 10 minuutin aikana. Sitten liike jäikin tyhjäksi.
Pedroz
01.09.2009 20:05:26

Paskat paikat tuli, perkele.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Y3J
02.09.2009 12:18:24
Hoh, suuntasin itseni vielä tänään lippu.fi-sivustolle. Siellä luki siinä listassa että kenttäpaikat varattu, mutta kartassa niitä oli jäljellä vielä 11 kappaletta. Varasin ja maksoin, joten ilmeisesti sain sitten liput.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea
koera
03.09.2009 10:35:18
Kenttäpaikka napsahti mullekin. Heti ysiltä olin koneen ääressä, lippu.fi-sivustolta sain piletin. Tiketti sanoi jo heti 9.00 että "ei tarpeeksi vapaita lippuja", kun yritin yhtä kenttälippua sieltä kalastella.
I'm on seafood diet: I see food, I eat it.
temesta
03.09.2009 16:46:11
koera: Kenttäpaikka napsahti mullekin. Heti ysiltä olin koneen ääressä, lippu.fi-sivustolta sain piletin. Tiketti sanoi jo heti 9.00 että "ei tarpeeksi vapaita lippuja", kun yritin yhtä kenttälippua sieltä kalastella.

Juuri tämän takia lähtee viimeistään VISA-kortti hankintaan... No sai sentään OK istumapaikat puhelimitse.
jussimus
03.09.2009 23:22:22
Joo, nyt on perehdytty uuteen lättyyn. Heti kolahti ja kovaa!
Luulen että mulla ei ollut sellasta alkushokkia tai vaikeuksia tän levyn kanssa siksi koska olin luukuttanut sitä Ep:tä aika paljon, ja täten päässyt jo hyvissä ajoin sisään tän uuden levyn tunnelmiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)