wil-le 04.04.2007 17:51:30 | |
---|
nugetti: Glassjawissa tuo matikkakikkailu käy välillä hermoille. Ei sen aina niin sekopäistä tarvitse Niin mitä oli? En itse ainakaan ole Glassjawin tuotannossa huomannut mitään matikkakikkailuja. Eikä se kyllä mitenkään sekopäistäkään ole (vertaa Converge). Meni vähän offtopiciksi. "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
gösplstorm 04.04.2007 18:16:53 | |
---|
Mulle iski hiton lujaa My Chemical Romancen "I don't love you":n kertsissä se ihan _sairaan_ tyylikäs kunnon barokki-tyyppinen basson kromatiikka siinä ku kertsissä tulee eka 4. aste, 5.aste ja sit basso kohoo puol sävelaskelta ja sitä kautta 6.aste ! Se yhdistettynä siihen poppimelodiaan => ou jeah nami nami Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
elbowski 04.04.2007 18:41:52 | |
---|
Niin mitä oli? En itse ainakaan ole Glassjawin tuotannossa huomannut mitään matikkakikkailuja. Eikä se kyllä mitenkään sekopäistäkään ole (vertaa Converge). Meni vähän offtopiciksi. Juu, kyllä se omaan korvaan aluksi hiukan liian groteskilta ja matikalta kuulosti, mutta pienen suodattelun jälkeen maistuu kyllä. Pitääpi samaan viestiin suositella bändiä nimeltä Chiodos! At the Drive-In-vaikutteista hiukan rankempaa post-hardcorea. Kekseliästä ja energistä, kyllä kyllä! Mikäli pienet rääkäisyt laulussa eivät haittaa niin kokeilkaa ehdottomasti! http://www.myspace.com/chiodos "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
justjoo 05.04.2007 21:23:36 | |
---|
Genrestä tietämättömälle Damiera upposi. Löytyykö muita vastaavia bändejä? |
aleksi 06.04.2007 12:15:58 | |
---|
Genrestä tietämättömälle Damiera upposi. Löytyykö muita vastaavia bändejä? Hmm.. Riippuu ihan, että vieroksutko kuinka paljon huudettuja vokaaleita... Noh, heitetään nyt kuitenkin muutama nimi, jotka ehkä olisi syytä tsekata. Molemmilla Damieran kanssa yhteistä ainakin vilkkaasti riuhtovat kitaristit: The Fall Of Troy, Protest The Hero. Ja näyttää siltä, että ainakin Fall Of Troyn uusi on melko lailla keveämpää kuin bändin aikaisempi tuotanto. Yleistä alueella on ihen oma ketju näille "Pidän tästä bändistä, mitkä muut voisivat toimia?" -kyselyille. Jatka siellä, jos tuntuu, että täältä ei irtoa. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion." |
waldemarx 06.04.2007 12:21:35 | |
---|
Niin mitä oli? En itse ainakaan ole Glassjawin tuotannossa huomannut mitään matikkakikkailuja. Eikä se kyllä mitenkään sekopäistäkään ole (vertaa Converge). Meni vähän offtopiciksi. Vähän kaukaa haettu vertaus. :D Glassjaw on ihan hyvä, mutta Converge ei kyllä uppoa ollenkaan, ehkä juuri sen matikkakikkailun vuoksi. Ehkä jos olisi jotenkin kaoottiinen olotila, nii ehkä sitten. Glassjaw on vähän niinkuin At the Drive-in heviriffeillä. |
Exhausted 06.04.2007 15:04:59 | |
---|
Genrestä tietämättömälle Damiera upposi. Löytyykö muita vastaavia bändejä? Tsekkaa huviksesi bändi nimeltä Moneen. |
elbowski 06.04.2007 16:56:24 | |
---|
Tsekkaa huviksesi bändi nimeltä Moneen. Coheed and Cambria voisi mennä myös. Loistava bändi se. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
Coatl 06.04.2007 17:54:05 | |
---|
Coheed and Cambria voisi mennä myös. Loistava bändi se. On kyllä aika kivaa musiikkia. Laulajan olemus tosin ärsyttää. Mormoneilla ei ole sukuelimiä. Sukuelimet on Saatanan houkutus |
justjoo 06.04.2007 18:10:35 | |
---|
Tsekkaa huviksesi bändi nimeltä Moneen. Moneenista diggasin myös. Jossakin törmännyt aikaisemmin. |
elbowski 06.04.2007 18:16:15 | |
---|
The Mars Volta saattaisi upota Fall of Troysta diggaavalle myös. Itse olen ainakin huomattavia yhdenkaltaisuuksia löytänyt näistä kahdesta. Olen jopa törmännyt samanmielisiin henkilöihin täällä mnetissä. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
fidZi 08.04.2007 15:39:25 | |
---|
Coheed & Cambria ei kyllä emoa ole muuten kuin kenties kuuntelijakuntansa puolesta nähnyt. All these things we'll never see in Finland. |
santarmi 08.04.2007 15:48:41 | |
---|
Coheed & Cambria ei kyllä emoa ole muuten kuin kenties kuuntelijakuntansa puolesta nähnyt. C&C:n Good Apollo...-levy tuli joskus epätietoisuudessa hommattua, kun Anttilasta sai sen halvalla ja Soundissa bändiä oli ylistetty oikein olan takaa. Katkeraa kalkkia sain kyllä niellä, kun levy pärähti soimaan. Jotain Welcome Homea lukuunottamatta levy oli silkkaa progeksi naamioitua teknistä emoilua. Genrestä dikkaaville levy uppoaa varmasti, mutta itse en moista ähkintää siedä kuunnella. Nekrofilia miellyttää, se hengen vie, mutta rakkaus on kypsää.
-Tommi Liimatta- |
elbowski 08.04.2007 16:20:37 (muokattu 08.04.2007 16:20:50) | |
---|
Coheed & Cambria ei kyllä emoa ole muuten kuin kenties kuuntelijakuntansa puolesta nähnyt. Kyllä se on pohjimmiltaan melko puhdasta emoa, tiettyjä proge-rock-/hevi-mausteita sieltä täältä löytyy, ja hyvä niin. Texas is the reason. Texas forever. |
waldemarx 08.04.2007 23:07:29 | |
---|
Kuuntelen parhaillaan Further seems foreveria, heruux skenepointsei? :) |
wil-le 09.04.2007 10:57:58 (muokattu 09.04.2007 10:59:35) | |
---|
Kuuntelen parhaillaan Further seems foreveria, heruux skenepointsei? :) Riippuu levystä :) "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
waldemarx 09.04.2007 12:39:43 | |
---|
Riippuu levystä :) The Moon is Down |
wil-le 09.04.2007 16:25:33 | |
---|
The Moon is Down No sit tippuu ziljoona pointsia :D "My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart" |
iku13 09.04.2007 21:10:15 | |
---|
Saosin on mun emo-listalla aikas kärjessä... |
elbowski 11.04.2007 18:14:17 | |
---|
Törmäsin sattumoisin Last.fm:n kautta Day in Black and Whiteen ( http://www.myspace.com/dayinblackandwhite). Bear vs. Sharkin yms. "rokkiemon" merkeissä mennään, ja ihan hyvältähän tämä vaikuttaa. Kannattanee tsekata. This is forever |