Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 510 11 12 13 14134 135 136 137 138
Kefiiri
07.03.2015 10:07:39
Megalomania: Ikäkriisiähän tässä pukkaa, kun huomaa tulleensa vanhaksi.

Näin todellakin on! Joskus Hanoi Rocksin aikaan starat olivat vanhempia kuin itse.
En ole musiikin asiantuntija.
Dirtyh
07.03.2015 10:17:11

Kefiiri: Näin todellakin on! Joskus Hanoi Rocksin aikaan starat olivat vanhempia kuin itse.

Tää on ihan varmasti merkittävä tekijä. Vaikka kyllä mä siis pystyn edelleen diggailemaan musiikista ihan vilpittömällä tasolla mutta onhan sitä tullut kriittisemmäksi. Mutta tälläkin bändillä on hetkensä, uudellakin levyllä aloitusbiisi ja se 6(66)-biisi osuivat heti. Niitä hetkiä vaan on kovin harvassa. Toisaalta otti se Hanoi Rocksillakin pari levyä ennen kuin sitten todella lähti. Heillä tosin oli tuotannollisa rajoitteita kovastikkin, Santa Cruzilla taitaa olla sillä puolella helpompaa.
Futurebre
07.03.2015 17:10:36

Hyvä levy, hyvät soittajat, hyvät saundit, hyvät tilut, hyvä roudaus, hyvä lava, isot kullit. Toimii!
WWW.DEADSHAPEFIGURE.COM
santa cruz
07.03.2015 17:26:10
Kävin viime vuonna 2 Santa Cruzin keikalla. Toinen oli Aitoossa 7.7. Toinen oli Tampereen pakkahuoneella. Molemmat tosi loistavia keikkoja. Omistan Santa Cruzin toisen levyn ja täytyy sanoa että sairaan kova levy mutta tässä levyssä on enemmän rauhallisempia kappaleita Arttu on kehittynyt todella huimasti. Ainoana ongelmana on edelleen se että minulla kestää totutella sähkökitaran liialliseen tiluttamiseen. en tiedä mistä se johtuu. Santa Cruz on onnistunut uudella albumilla todella hienosti. Lempi kappaleeni ovat ehdottomasti: Velvet Rope ja 6 (66) Feet Under.
Funkånaut
07.03.2015 18:08:39

Kefiiri: Ei Santa Cruzin musan kuulu meihin vanhuksiin upotakaan, ne olisivat tehneet jotain väärin jos uppoaisi. Sitten nuoriso ei jaksaisi kuunnella sitä.

Näinhän se on. https://www.youtube.com/watch?v=LV0wTtiJygY
Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon. Elämän tarkoitus
kupteri
07.03.2015 19:12:43

Eka levyllä oli pari kovaa biisiä, erityisesti "Aiming High" mikä potkii edelleen ja todella kovaa! Muuten levyllä oli vähän turhan paljon semmoista mitä ei sitten jaksanut niin kuunnella. Sitä vähän pelkäsin ennen tätä kakkoslevyä että käykö samat.

Ei käyny. Tässä on koko paketti varsin jees kasassa, ei tuu semmoista skip-napin hapuilua. Sulatellaan vielä mutta kyllähän tässä on "vanhan liiton kasariin" sekoitettu modernia otetta jopa osastolta mitä itte en ees kuuntele, mutta tässä toimii yllättävänkin hyvin. Tiluthan on hurjat (muttei ihan päätöntä) ja muutenkin meno on ehkä mukavalla tavalla raskaampi kuin eka levyllä (ja hakee paljon enempi eroa Mötiköihin ja vastaaviin mihin näitä aluksi verrattiin). Eka biisin alussa piti varmistaa että ostinko nettikaupasta oikean bändin levyn :D

Positiivinen yllätys siis. Kuuntelu jatkuu...
xjas73
07.03.2015 21:41:46

Hyvältä kuulostaa uusi levy. Vaikka välillä on liikaa woo o outa ja jee jeetä, niin laulu on kehittynyt huimasti. Jos ekalla kuuntelulla jää biisejä mieleen, niin ne ovat todennäköisesti hyviä! Seuraavalle levylle musikaalinen tuottaja hiomaan pakettia. Sanokaa mun sanoneen, että kolmas ja neljäs levy räjäyttävät potin lopullisesti! Missäs se seuraava keikka olikaan...
järjestyssäännöt
08.03.2015 23:59:06
Funkohan on niin ikäloppi notta ei mitää :D

Vedä kätee hetero!
santa cruz
10.03.2015 15:14:26 (muokattu 15.03.2015 12:45:36)
xjas73 santa cruzin seuraava keikka on 24.4. kerubissa Joensuussa.
Funkånaut
10.03.2015 15:15:38

järjestyssäännöt: Funkohan on niin ikäloppi notta ei mitää :D

Vedä kätee hetero!

Tais vetää https://www.youtube.com/watch?v=y1peKT0AcbU
Toisaalta, jos siitä kolme bongoo ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen kato moi mulla on lääkettä sekoitettuna joukkoon. Elämän tarkoitus
santa cruz
15.03.2015 12:45:12
Olen tykästynyt santa cruzin uuteen albumiin.
tukse
28.04.2015 09:51:24
Put up or shut up
Dirtyh
28.04.2015 10:19:16

Nalle ei jätä epäselväksi että diggailee yhtyettä kovasti. Eikä sitä että hän diggailee sitä niin kovin että häntä ottaa kupoliin kun muut eivät diggaile yhtä kovin.

Todella keskinkertainen levy, pyörähti kymmenisen kertaa ja sen jälkeen unohtui. Tänään voisikin kotimatkalla antaa vielä mahdollisuuden. Mutta oikeassahan Nalle on tietyissä jutuissa, tuotanto on komiaa ja hittihakuisuutta ei ole ainakaan pelätty. Soundit ovat todella hyvät, soittaminen ja laulaminen on todella skarppia ja miksaus on dynaaminen. Harmi että biisit eivät ole tarpeeksi hyviä.

4. levy toden sanoo.
aivokuolio
28.04.2015 12:10:35
tukse: Muusikoiden.net mainittu:
http://www.iltamakasiini.fi/artikke … ainvalisimman-suomalaisen-hard-rock

Aika härkänen tuo vertaus Hanoi Rocksin tilanteeseen. Käsittääkseni bändiä vieroksuttiin aikoinaan sen takia koska se oli jotain täysin uutta ja räävitöntä mitä tässä maassa ei oltu aiemmin nähty. Röyhkeä ja jopa vaarallisen oloinen bändi jonka riikinkukot sai junttien nyrkit pystyyn koska NEHÄN VIE MEIDÄN NAISET. Santa Cruzia on kritisoitu lähinnä sen takia että se ei tuo mitään uutta pöytään ja homma on melko geneeristä aika monen mielestä. Eli aika erilaisista reaktioista on kyse.
Stradlin
28.04.2015 12:48:18
aivokuolio: Aika härkänen tuo vertaus Hanoi Rocksin tilanteeseen. Käsittääkseni bändiä vieroksuttiin aikoinaan sen takia koska se oli jotain täysin uutta ja räävitöntä mitä tässä maassa ei oltu aiemmin nähty. Röyhkeä ja jopa vaarallisen oloinen bändi jonka riikinkukot sai junttien nyrkit pystyyn koska NEHÄN VIE MEIDÄN NAISET. Santa Cruzia on kritisoitu lähinnä sen takia että se ei tuo mitään uutta pöytään ja homma on melko geneeristä aika monen mielestä. Eli aika erilaisista reaktioista on kyse.

Senkin kateellinen juntti, kirjoita itse parempia levyarvosteluita.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
aivokuolio
28.04.2015 12:58:57
Stradlin: Senkin kateellinen juntti, kirjoita itse parempia levyarvosteluita.

*katsoo peiliin ja toteaa rehellisesti omat vajavaisuutensa*
Kefiiri
29.04.2015 07:41:34
Levyarvostelun perusteella M.net vaikuttaa hyvinkin arvovaltaiselta foorumilta, kun vellihousuisista kommenteistamme vaivaudutaan noin närkästymään =D
En ole musiikin asiantuntija.
ballfish
29.04.2015 09:49:07
Kefiiri: Levyarvostelun perusteella M.net vaikuttaa hyvinkin arvovaltaiselta foorumilta, kun vellihousuisista kommenteistamme vaivaudutaan noin närkästymään =D

On täällä taidettu ihan jokusen kerran herran kirjoituksia haukkua niin mökötyshän siitä syntyy. =)
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
santa cruz
14.05.2015 15:51:29
ballfish: On täällä taidettu ihan jokusen kerran herran kirjoituksia haukkua niin mökötyshän siitä syntyy. =)

Ballfish: Mitä pidät santa cruzin uudesta my remedy musiikkivideosta?
OssiTheGlorious
14.05.2015 17:14:28
santa cruz: Ballfish: Mitä pidät santa cruzin uudesta my remedy musiikkivideosta?
Mun mielestä voisivat kokeilla toista ohjaajaa noille videoille. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään tuo pyörivä kamera ja edestakaisin "räpsyvä" efekti (mikälie).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)