Aihe: Them Crooked Vultures
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
McNulty
19.11.2009 14:25:35
Zammy: No ei, mutta Tero Alangon mielestä näin kuitenkin on, joten ihan yhtä turhaa kuin väittää Alangon mielipidettä vääräksi on myös väittää Alangon perusteluita huonoiksi tai vääriksi. Eri mieltähän kyllä voi olla jos tykkää.

Onko täällä joku sanonut hänen mielipidettään vääräksi?
Minä ainakin ymmärsin niin, että tässä on nyt ruodittu lähinnä hänen tapaansa "arvostella".
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Terry Pantheras
19.11.2009 14:32:22
Zammy: No ei, mutta Tero Alangon mielestä näin kuitenkin on, joten ihan yhtä turhaa kuin väittää Alangon mielipidettä vääräksi on myös väittää Alangon perusteluita huonoiksi tai vääriksi. Eri mieltähän kyllä voi olla jos tykkää.

No pöljyyksiin saanee kuitenkin tarttua.
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~
Johnny Buzz
19.11.2009 14:35:10

wino: http://www.guardian.co.uk/music/200 … /them-crooked-vultures-album-review

Onpas muuten kohtuu rasittava arvio tuo Guardianin. Vasta puolesta välistä juttua pitkän super group -pohdiskelun jälkeen alkaa itse arvio ja siinäkin keskitytään ihan epäolennaisuuksiin.
Zammy
19.11.2009 14:35:45
Terry Pantheras: No pöljyyksiin saanee kuitenkin tarttua.

Kyllä, toivomme valtion pöljävirastolta äkkiä kannanottoa, että pääsemme todella pureutumaan tähän.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
McNulty
19.11.2009 14:57:51
Zammy: Kyllä, toivomme valtion pöljävirastolta äkkiä kannanottoa, että pääsemme todella pureutumaan tähän.

Tuntuu ihan siltä että me olisimme jotenkin loukanneet "poikaystävääsi".
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Zammy
19.11.2009 15:02:04
bonecrusher: Tuntuu ihan siltä että me olisimme jotenkin loukanneet "poikaystävääsi".

Näin on päässyt käymään, pikkusen katkera olo on kyllä. Mutta ehkä pieni homostelu auttaa.

Mutta tosiaan, mun mielestä sen oman energian voisi mieluummin käyttää siihen että kertoo mitä mieltä itse on Them Crooked Vulturesin musasta, kuin siihen, että kertoo mitä mieltä on Tero Alangon mielipiteestä koskien Them Crooked Vulturesia.

Itsehän käytän oman energiani siihen, että kerron että teidän mielipide Teron mielipiteestä on turha.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
miscage
19.11.2009 15:04:23
Mulle ei oikein vielä ole napannut. Siis tässä on "meininki" - hyvää soittoa, riffejä yms. Hommeimaista tyylitajua, mutta eihän tässä ole hyviä biisejä!
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
McNulty
19.11.2009 15:05:17
Zammy: Näin on päässyt käymään, pikkusen katkera olo on kyllä. Mutta ehkä pieni homostelu auttaa.

I will be a martyr too...
Meidän syyhän se on että siun pitää kitistä :)

Mutta tosiaan, mun mielestä sen oman energian voisi mieluummin käyttää siihen että kertoo mitä mieltä itse on Them Crooked Vulturesin musasta, kuin siihen, että kertoo mitä mieltä on Tero Alangon mielipiteestä koskien Them Crooked Vulturesia.

Kuten totesin, me lähinnä ruodimme sitä tapaa millä tuo valopää mielipiteitään esittää. Vihatkoon, olkoon pitämättä... silti se on niin surullisen säälittävää vetää jotain White-rinnastuksia tuohon. Se lähinnä syö pohjan siltä kritiikiltä mitä kaveri esittää TCV:n levyä kohtaan.

Itsehän käytän oman energiani siihen, että kerron että teidän mielipide Teron mielipiteestä on turha.

Ai niinku tuolla tavalla? :)
Käyttäjätunnus
19.11.2009 15:08:51
Onneksi en ollut ainoa, jota hieman huvitti tämä White Stripes vertaus...
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
bastardo
19.11.2009 17:26:25
SikaPete: Onhan toi totta, parhaimmillaan ja pahimmillaankin arvostelussa on kyse vain sen henkilön mielipiteestä. Ainoa asia, jossa saattaa ammattikriitikko olla parempi kuin tavallinen levyjenpyörittäjä on argumentointi ja levyjen asettaminen oikeaan mittasuhteeseen. Toisaalta siitäkään ei ole mitään takeita. Monesti itsekin diggaan levyistä, jotka on yleisesti aika tehokkaasti lytätty. Älkää siis ottako henkilökohtaisesti.

Ei oteta, mutta kun tuosta Alangon arvostelusta pystyy niin helposti lukemaan rivien välistä, että sillä on mennyt välittömästi hiekat pilluun kun on nähnyt bändin jäsenistössä Hommen nimen. Sitten vielä ne Democrazy/White rinnastukset, niin tuosta arvostelusta jää oikeasti todella vähän mitään käteen, jonka voisi ottaa vastaan muuna kuin Alangon kiukutteluna.

Olisi ollut mukava lukea maan suurimmasta musa-aviisista jonkun objektiivinen näkemys levystä, mutta minkäs teet.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
Zammy
19.11.2009 18:52:32
bastardo: Olisi ollut mukava lukea maan suurimmasta musa-aviisista jonkun objektiivinen näkemys levystä, mutta minkäs teet.

Mä en ole ikinä vielä lukenut mistään musa-aviisista yhtään objektiivista näkemystä yhdestäkään levystä. Monta subjektiivista olen kyllä lukenut, osasta olen ollut samaa mieltä, osasta eri mieltä.
jurpontor
19.11.2009 19:02:11
Zammy: Mä en ole ikinä vielä lukenut mistään musa-aviisista yhtään objektiivista näkemystä yhdestäkään levystä. Monta subjektiivista olen kyllä lukenut, osasta olen ollut samaa mieltä, osasta eri mieltä.

Eikös lähinnä esim. joku mittarin näyttämä tai tällainen ole objektiivista informaatiota. Kaikki mikä menee ihmisen läpi on väistämättä subjektiivista.
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Zammy
19.11.2009 19:05:12
jurpontor: Eikös lähinnä esim. joku mittarin näyttämä tai tällainen ole objektiivista informaatiota. Kaikki mikä menee ihmisen läpi on väistämättä subjektiivista.

Näinhän se on. Voisihan ne levyarviot olla myös objektiivisia, silloin siinä arvostelussa vaan kuvailtaisiin mahdollisimman tarkkaan kaikki kappaleiden specsit kestoa ja instrumentointia ym. koskien, mutta taidan itse mieluummin lukea vaikka vääriä mielipiteitä.
aivokuolio
19.11.2009 19:21:56
Hyvät herrat! Eikai nuilla levyarvosteluilla oo helevetti soikoon mitään väliä. Alangon mielestä levy on alisuorittamista ja se ei oo ukkelin makuun - fine. Voiha sitä toki muistella sitäki tosiasiaa että kyseessä on jätkä joka on kirjottanu artikkeleihin tyyliin. "Jos Strokes/Darkness/mikätahansarandomsenhetkensuosikki ei kolise, et tajua rock'n'rollista mitään eikä se ole sinua varten". Että tältä pohjalta. Jos vain positiiviset arviot kelpaavat niin katelkaa vaikka uusin NME. Bändi kannessa ja erittäin hyvä artikkeli myös ohessa. Eipä siinä lehessä muuta kateltavvaa olekaan.
Kre-per
19.11.2009 20:09:38
Jos vain positiiviset arviot kelpaavat niin katelkaa vaikka uusin NME.

Osittain sivustakatsojana voisin _vielä kerran_ selventää, että tässä nyt lähinnä arvosteltiin vaan tuota tekstiä, ei kaverin mielipidettä.
jurpontor
19.11.2009 20:29:50
Kre-per: Osittain sivustakatsojana voisin _vielä kerran_ selventää, että tässä nyt lähinnä arvosteltiin vaan tuota tekstiä, ei kaverin mielipidettä.

Niinpä.

Mites, jätkät, ootteko kuulleet Them Crooked Vulturesin debyyttiä? Musta se on aika pirun kova levy. Discuss.
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Kre-per
19.11.2009 20:41:02 (muokattu 19.11.2009 20:41:46)
Nojoo mä luin tossa soundin arvostelun. Se alanko on kyllä aivan pihalla. Kaveri ei osaa arvostella ollenkaan. Ei se musiikistakaan mitään tiedä.
bastardo
19.11.2009 22:23:42
Zammy: Mä en ole ikinä vielä lukenut mistään musa-aviisista yhtään objektiivista näkemystä yhdestäkään levystä. Monta subjektiivista olen kyllä lukenut, osasta olen ollut samaa mieltä, osasta eri mieltä.

No varmaan kuitenkin ymmärsit mitä tuolla ajoin takaa.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
Zammy
20.11.2009 08:42:24 (muokattu 20.11.2009 08:42:39)
bastardo: No varmaan kuitenkin ymmärsit mitä tuolla ajoin takaa.

No en mä kyllä ymmärtäny. Objektiivista arviota kun ei ole mahdollista kirjoittaa ja subjektiivisen mielipiteenhän jo sait, tykkäsit siitä mielipiteestä tai kirjoitustavasta tai sitten et. Tällaista on kritiikin luonne.
asaksala
20.11.2009 09:20:30 (muokattu 20.11.2009 09:21:42)
Ostin levyn eilen ja olen kuunnellut sitä jokusen biisin verran sekä tietysti streamannut ennen kun ostin lätkän.. Koko projektista on saanut kuulla ja nähdä aika paljon netissä. Mitenköhän tän nyt sanois... TCV on todella mediaseksikäs ilmiö mutta tuo cd ei tunnu yltävän samalle tasolle. Kattokaa ny näitäki livekuvia: http://www.nme.com/photos/them-croo … tures--behind-the-scenes/158419/6/1 Davellakin tukka lentää niin että!
Ei kai auta kun antaa levyn pyöriä. Jospa se alkais avautua.
His amplifers were originally 200W Marshall Major stacks which were modified by Marshall with an additional output stage (generated approximately 278W) to make them sound more like Blackmore's favourite Vox AC-30 amp, cranked to full volume.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)