Bluesmies 06.11.2008 21:48:19 | |
---|
Ja Mamba taustabändiksi. Ja vierailevana tähtenä Kirk Hammett soittaan wah-soolon. |
BaariMikko 06.11.2008 22:13:05 | |
---|
Arvatkaa kuka soittais rumpuja? ;) Nalle Österman? |
Rämppy 06.11.2008 22:41:52 (muokattu 06.11.2008 22:43:47) | |
---|
Nalle Österman? Ei kun Erkinharju. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Bluesmies 10.07.2009 12:08:47 | |
---|
|
uunikala 10.07.2009 22:46:16 | |
---|
Jippu, Suomen syksyisin artisti..elämä on ihanaa kun on angstia |
PomppoK 10.07.2009 23:19:23 | |
---|
"Itseironia [on ilmiö], josta yleisesti tunnistaa valehtelun tai, jos halutaan tarkentaa, murheellisen kyvyttömyyden kertoa asioista, jotka painavat sydäntä kuin lyijypuntit." |
hapan 10.07.2009 23:22:44 | |
---|
PomppoK: Melko nulikkamaista vihjailla, että 48-vuotiasta miestä vois jo jossain määrin tituleerata vanhaksi. Kysehän oli _vanhemmista_ miehistä... Jussi on ikinuari, vaikkonkii möree äänine. PS. Ei Jippua kuulemma enää ahdistakaan niin kamalasti. Aikamoinen kurahaara, tai sitten Lampeella on katkarapu. |
PomppoK 10.07.2009 23:43:32 (muokattu 10.07.2009 23:47:51) | |
---|
hapan: Kysehän oli _vanhemmista_ miehistä... Jussi on ikinuari, vaikkonkii möree äänine. Eihän varmaan Bluesmiehen tai sinunkaan mielestä se, että arvion kohteella sattuis olemaan parempi iho, ääni ja petikumppani kuin arvion esittäjällä, tee kenestäkään toista hintahtavampaa. E: Jippu on kuulemma kirjoitellut jo uudelle levylle juttuja. Ei säveltänyt vielä mitään kuulemma. "Itseironia [on ilmiö], josta yleisesti tunnistaa valehtelun tai, jos halutaan tarkentaa, murheellisen kyvyttömyyden kertoa asioista, jotka painavat sydäntä kuin lyijypuntit." |
hapan 10.07.2009 23:53:40 | |
---|
PomppoK: Eihän varmaan Bluesmiehen tai sinunkaan mielestä se, että arvion kohteella sattuis olemaan parempi iho, ääni ja petikumppani kuin arvion esittäjällä, tee kenestäkään toista hintahtavampaa. Hetkonen, miten pääsit tohon hintahtavaan? Mitä koodeja käytät? |
Andy Six 12.07.2009 13:43:23 | |
---|
MK73: Otsikon mukaisella nimellä esiintyvä neito on jo jonkin aikaa kummitellut mediassa. Tänään sitten hätkähdin kun radiossa soi "Piiloon" -kappale, jonka laulutulkinta sai ihon kananlihalle. -Ai tää on se Jippu! Tämä parikymppinen laulaja/lauluntekijä vaikuttaa ilahduttavasti "ei niin tuotetulta popparilta". Hän ei myöskään taida olla kukaan Idols-tähdistä? :) Kuka oikealta nimeltä lieneekään (?), mutta aidon ja omaehtoisen kuuloista äänenkäyttöä. Nettinäytteiden perusteella muutama kelpo kappalekin, tyyliltään folk/soul -vaikutteista menoa. Viime syyskuussa ilmestyneen levyn on tuottanut tunnettu basisti Anssi Växby, kiekolla kuullaankin ihka oikeaa, ja lähes akustista soittoa. www.jippu.com Onks hyvä vai luulenko vaan? Löytyipäs naisen oikea nimikin: Meri-Tuuli Elorinne Luulet vaan... Judge me not by the music i play,but how i play it.... |
Calliope 12.07.2009 15:35:33 | |
---|
PomppoK: Melko nulikkamaista vihjailla, että 48-vuotiasta miestä vois jo jossain määrin tituleerata vanhaksi.
48-vuotias on vanha, jos itse on 23-vuotias. Tai 23-vuotias on pentu, jos itse on 48-vuotias. Ja Jippu on typerä taiteilijanimi. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
PomppoK 12.07.2009 16:51:55 (muokattu 12.07.2009 16:54:21) | |
---|
Calliope: Ja Jippu on typerä taiteilijanimi. Kerro se Jipulle ja ylläty - ootte samaa mieltä! 48-vuotias on vanha, jos itse on 23-vuotias. Tai 23-vuotias on pentu, jos itse on 48-vuotias. Vähän kärsivällisyyttä hei. Kyllä muutkin ikääntyy ja kypsyy, hitsin hassut hätähousut. (Jippuhan halusi alkujaan laulaa Whitney Houston / Celine Dion -tyyppisiä voimaballadeja, mutta mm. Asko Kallonen oli eri mieltä. Jussikin on varsin kapulainen mies, ehkä pikku-Jipun kurssi on vielä kerran jos toisenkin käännettävissä.) "Itseironia [on ilmiö], josta yleisesti tunnistaa valehtelun tai, jos halutaan tarkentaa, murheellisen kyvyttömyyden kertoa asioista, jotka painavat sydäntä kuin lyijypuntit." |
Kailis 13.07.2009 05:16:20 (muokattu 13.07.2009 05:19:51) | |
---|
Erosta he päättivät Ilta-Sanomien mukaan yhdessä Mahtavaa!?!? Ja Asko Kallonen. Raha ja ääni. On se Aikakone. |
maelstorm 09.09.2009 12:17:37 | |
---|
olkaa hyvät ja tarkistakaa taiteilija Jipun päiväkirjan uusin kirjoitus. Tarkastettuanne tämän saapukaa takaisin tähän keskusteluketjuun, ja kertokaa minulle miten tuolla äidinkielen osaamisella varustettu ihminen voi "kirjoittaa biisejä"... jippu saa suupieleni kääntymään alaspäin. :( Siivet. |
Zammy 09.09.2009 12:23:23 | |
---|
maelstorm: jippu saa suupieleni kääntymään alaspäin. Onks se tehnyt sulle jotain pahaa? Vai sekö vituttaa, että olet parempi äidinkielessä, mutta Jippu on tunnetumpi artistina? Jippu tehköön omaa hommaa - jos ei tykkää niin ei se ole keltään pois. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
maelstorm 09.09.2009 12:29:44 | |
---|
Zammy: Onks se tehnyt sulle jotain pahaa? Vai sekö vituttaa, että olet parempi äidinkielessä, mutta Jippu on tunnetumpi artistina? Jippu tehköön omaa hommaa - jos ei tykkää niin ei se ole keltään pois. vanha muusikoiden.net klassikko, kateuskortti. se aina jotenkin lämmittää mieltä kun joku saapuu jo valmiiksi katettuun pöytään, sivuuttaa varsinaisen kirjoitukseni pointin, lainaa siitä vain pienen palasen... ... ja sitten tunkee tämän argumenteista terävimmän suoraan haavoittuvaiseen kylkeeni! oot kateellinen, tsaa! joo, kyllä mä tietenkin olen todella kateellinen jipulle ja hänen puna viineilleen ja villa sukilleen. villi seksielämä pappaikäisen miehen kanssa saa minut myös kateudesta vihreäksi ja katkeraksi. upeaa zammy, kerrassaan upeaa. Siivet. |
itsy 09.09.2009 12:31:49 (muokattu 09.09.2009 12:32:17) | |
---|
pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! Jee! Alle kirjoitus ainesta! ALALAIA minä kävelen |
Zammy 09.09.2009 12:38:17 | |
---|
No kerro mikä on se voima mikä sut saa liikkeelle maelstorm? Kaipaatko nyökyttelijöitä ja seläntaputtelijoita "omaan tiimiin" vai kuvitteletko että jippukin lukee tätä palstaa ja sinun kirjoituksien perusteella päättää lopettaa biisien tekemisen? Sun nillitys on vain turhaa ja en ymmärrä mitään muuta motivaatiota sellaiseen kuin se, että jotenkin harmittaa toisten menestyminen. Itsehän henkilökohtaisesti en pidä mm. näistä artisteista: Yö, Kotiteollisuus ja Metallica, mutta ketä se nyt muka kiinnostaa pidänkö minä vai en? En jaksa käyttää yhtään sekuntia elämästäni, että kyttäisin näiden em. blogeja ja kävisin piikittelemässä jollain palstalla. Mieluummin senkin ajan käyttää lukeakseen itseä kiinnostavista artisteista ja kuuntelemalla musaa. Mutta ilmeiset jotkut saavat negatiivisuudesta jotakin irti. Haluaisin aidosti ymmärtää, että miksi ja mitä? Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
maelstorm 09.09.2009 13:21:12 | |
---|
Zammy: No kerro mikä on se voima mikä sut saa liikkeelle maelstorm? Kaipaatko nyökyttelijöitä ja seläntaputtelijoita "omaan tiimiin" vai kuvitteletko että jippukin lukee tätä palstaa ja sinun kirjoituksien perusteella päättää lopettaa biisien tekemisen? Sun nillitys on vain turhaa ja en ymmärrä mitään muuta motivaatiota sellaiseen kuin se, että jotenkin harmittaa toisten menestyminen. Itsehän henkilökohtaisesti en pidä mm. näistä artisteista: Yö, Kotiteollisuus ja Metallica, mutta ketä se nyt muka kiinnostaa pidänkö minä vai en? En jaksa käyttää yhtään sekuntia elämästäni, että kyttäisin näiden em. blogeja ja kävisin piikittelemässä jollain palstalla. Mieluummin senkin ajan käyttää lukeakseen itseä kiinnostavista artisteista ja kuuntelemalla musaa. Mutta ilmeiset jotkut saavat negatiivisuudesta jotakin irti. Haluaisin aidosti ymmärtää, että miksi ja mitä? no mikä sulla on kiinni siinä, että jippua on pakko puolustella noin vitusti? ootko sen veli, kamu, serkku? messissä sen levyllä? sen bändissä? mitä? ihan samalla lailla kun sinä teilaat minun kritiikkiäni viitaten siihen, että senkin ajan voisi käyttää lukemalla kiinnostavista artisteista ja kuuntelemalla hyvää musaa. niin ihan samalla tavalla voi sitten kysyä, että miksi sinä kulutit huomattavan määrän aikaa ja vaivaa siihen, että rustasit monta sanaa sisältävän vastineen minulle. ihan yhtä hyvin olisit voinut senkin ajan käyttää lukemalla itseäsi kiinnostavista artisteista ja kuuntelemalla hyvää musaa. jos minun nillitykseni oli turhaa, niin kuinka hyödyllistä oli oma vastanillityksesi? kuvittelitko, että kun kirjoitat tarpeeksi takakireän viestin jossa esittelet vahvoja kehäpäätelmiä saat aikaan "parannuksen minun tavoissani" ja lopetan viestien kirjoittamisen muusikoiden.netiin? haluaistko kuitata tämän todella ilmeisen vastineeni jollakin, vai keskustellaanko jo jipusta seuraavaksi. Siivet. |
Zammy 09.09.2009 13:31:59 | |
---|
maelstorm: haluaistko kuitata tämän todella ilmeisen vastineeni jollakin, vai keskustellaanko jo jipusta seuraavaksi. Voin kuitata: en ymmärrä, mutta eipä se ole sekään keltään pois. Ja jatkakaa vaan Jipusta, ei kuulu mun suosikkiartisteihin joten mulla ei enempää sanottavaa ole. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |