carnation 13.09.2006 14:56:48 | |
---|
Itse aina selaat kaikki edelliset tekstit ennen kuin uskaltaudut kirjoittamaan jotain? Onnea! Olisi kai pitänyt lisätä hymiö =) Ei ollut tarkoitus naljailla mitenkään, mutta tuossa pari viestiä ylempänä on jo aiheesta juttua. Ja kyllä, pyrin lähes aina katsomaan onko asiasta kenties puhuttu aikaisemminkin, mutta sama se kai on kysyä kun joku ahkera aina kaivaa vastauksen jostain ellei itse jaksa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Osmo 13.09.2006 19:01:33 | |
---|
Olisi kai pitänyt lisätä hymiö =) Ei ollut tarkoitus naljailla mitenkään, mutta tuossa pari viestiä ylempänä on jo aiheesta juttua. Ja kyllä, pyrin lähes aina katsomaan onko asiasta kenties puhuttu aikaisemminkin, mutta sama se kai on kysyä kun joku ahkera aina kaivaa vastauksen jostain ellei itse jaksa. Jep. Ja oikeassahan olet notta olisin voinut katsoa edelliselle sivulle, mutta laiskuuttani en sitä tehnyt. Shame on me. Mutta sain kuitenkin vastauksen kysymykseeni, ja hyvä niin. Jatketaan. Pixies. |
jarkkkk 20.09.2006 18:17:25 | |
---|
tänään tupsahti postilaatikkoon a Triumph for a man.. nam =) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
nikomati 20.09.2006 19:06:53 | |
---|
olen tutustunu bändiin vasta kesän kuluessa, ja varsinkin tämä uusin platta on iskenyt lujaa. toki frengerskin uppoaa. eipä mulla muuta. :) koskaan ei voi olla liian gay |
mie666 21.09.2006 17:25:40 | |
---|
. eipä mulla muuta. :) asia kunnossa /:) Oh, yep... Gothenburg |
fidZi 21.09.2006 19:55:49 | |
---|
Nyt on molemmat (uudemmat) levyt hankittu, And The Glass Handed Kitesia kuulin kesän alussa ja kolmannella kuuntelukerralla about oli aivan hurmoksessa. Levyn omaksi hankin elokuussa. Nyt viime viikolla tuli ostettua Frengers kuin sika säkissä: olin lukenut muutamastakin paikasta sen olevan kehutumpi. Omasta mielestäni jälkimmäisellä on muutamia kappaleina ylitse muiden nousevia, mutta niissä on myös osia jotka lössähdyttävät - esimerkiksi en pidä siitä, kuinka Am I Wry? No loppuu tai 156 alkaa. Lisäksi joukossa on mitäänsanomattomampia vetoja, kuten Symmetry (Behind The Drapeskaan ei sytyttänyt). And The Glass Handed Kitesia pidän yhtenä parhaista albumeista ikinä, ällistyttävänä kokonaisuutena jossa mikään osa ei ole huono ja joka jaksaa ällistyttää. Onhan Frengers parempi kuin suurin osa rocklevyistä, mutta silti viimeisintä tuotosta kuhmuraisempi. Et ce temps, où est-il allé? |
jigsore 22.09.2006 02:02:34 | |
---|
Mew'n 13.3. taltioitu keikka Helsingin Kulttuuritalolta siis YleX:ssä perjantaina 22.9. klo 18-21. Kulttuuritalon keikan lisäksi Mew'lta kuullaan viime syksynä YleX:n legendaarisessa Studio B:ssä taltioitu akustinen sessio sekä brittiläisen The Kooksin tuore keikkataltiointi viime heinäkuulta, Sveitsin Paleo-festivaalilta. Oivallisen elävän musiikin kolmetuntisen juontavat ja toimittavat YleX:n X-Ryhmän Veli Kauppinen ja Tomi Saarinen. Mukava ekstra tuo Studio B -sessio. Vielä kun muistaisi nämä sitten illalla! jo nyt on saatana |
kingdom 22.09.2006 17:58:05 | |
---|
Mukava ekstra tuo Studio B -sessio. Vielä kun muistaisi nämä sitten illalla! Kohta alkaa! |
petrutsi 22.09.2006 19:51:23 | |
---|
Ai vitsit että kuulostaa makialta. Pistää vielä hitusen lisää harmittaa, että ei ollu todistamassa kultsalla. No jos ne nyt tässä tulis vielä, lähtis sit vaikka Ouluun asti ;) My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Osmo 22.09.2006 20:24:12 | |
---|
Loppuko se kesken? Täällä ainakin tuli pitkä hiljaisuus, ja sitten alkoi soimaan listahittikama. Pixies. |
Juuho 22.09.2006 21:18:23 | |
---|
Loppuko se kesken? Täällä ainakin tuli pitkä hiljaisuus, ja sitten alkoi soimaan listahittikama. Juu näin kävi. Loistavaa toimintaa Yleltä. Syytkin tälle kerrottiin. Ainakin melkein. |
Deep Shadow 22.09.2006 22:20:49 | |
---|
Juu näin kävi. Loistavaa toimintaa Yleltä. Syytkin tälle kerrottiin. Ainakin melkein. Kaipa tuo syy vielä tulee selville... Täytyy vaan toivoa, että soittaisivat loppuosankin sitten pian. Mummun saappaassa soi fox |
miscage 23.09.2006 11:01:19 | |
---|
Avasin radion sattumalta juuri Specialin alussa, ja hyvältähän tuo kuulosti. Hyvät biisivalinnat, ja kaikinpuolin tuntui ihan mukavasti toimivan. Mitään live-improilua ei pahemmin kuulunut, mutta eipä tuo niin haitannut. Harmi tuo keskeytyminen... Ois niiku sellanen paita mis näkyy nännit läpi ja sit ajais pyöräl ja huutais ihan vitust. |
author 23.09.2006 12:15:02 | |
---|
tänään tupsahti postilaatikkoon a Triumph for a man.. nam =) No onkos tämä nyt millainen? Kannattaako ostaa? |
elbowski 23.09.2006 16:12:39 | |
---|
No onkos tämä nyt millainen? Kannattaako ostaa? Kannattaa se ostaa. Loistavia biisejä. Lyriikat hiukan sekavia paikkapaikoin, mutta biisimateriaali on kyllä kovettua. Levyltä löytyy oma Mew-suosikkikappale Panda. |
Guitar Hero 23.09.2006 16:15:15 | |
---|
cdonista saa glass handed kitesin 9 eurolla; Pistin tilaukseen. |
jarkkkk 23.09.2006 21:51:40 (muokattu 23.09.2006 21:52:39) | |
---|
No onkos tämä nyt millainen? Kannattaako ostaa jos bändistä isommin tykkää niin kyllä vain. kokonaisuutena mielestäni vähän hölmö, mutta biisit on kyllä hyviä.. Levyltä löytyy oma Mew-suosikkikappale web. kunhan julkaisisivat täällä myös sen "half the world is watching me":n. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
author 07.12.2006 00:04:52 | |
---|
Mew näyttää julkaisseen dvd:nkin. Live at Copenhagen. CDON:ssa sen voi jo varata. "I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness."
-Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov") |
Cathi777 07.12.2006 11:07:20 | |
---|
Mew näyttää julkaisseen dvd:nkin. Live at Copenhagen. CDON:ssa sen voi jo varata. Joo, minä tuon pistin sen jo tilaukseen. Kyllähän bändi livenä sen verran mainio on, että pakkohan se oli käydä hankkimassa. Only pop music can break my heart... |
jarkkkk 08.12.2006 12:44:39 | |
---|
tännään putkahti dvd postiluukusta.. hitto, ei kerkee vielä kattoo ku pitäs lähteä töihin.. =/ |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla.
Ilmassa on kaukaisten nuotiotulten tuoksu, johon on sekoittunut häivähdys kanelia. Siinä tuoksuu seikkailu! |