jss1 05.01.2009 10:16:05 | |
---|
Eikös Axl suutahtanut Wallille jostain negatiivissävytteisestä lehtijutusta? Vaikkakin Wall oli puhunut aika ylistävästi gnr:stä alkuaikoina. Wallin mukaan juttu meni niin, että axl soitti wallille kerran sitä varten että tekisivät haastattelun ja että axl kertoisi oman puolensa riidastaan mötli kryyn laulajan vince neilin kanssa. No sitten ne wallin mukaa tekivät sen haastattelun ja axl sanoi juttuja jotka tuli siihen lehtijuttuun, ja wall oli vielä kysynyt axliltä onko tämä varma että haluaa laittaa julkaisuun sanomiansa juttuja. Axl oli myöntynyt ja sitten juttu meni julkaisuun, mutta jälkeenpäin axl ei sitten vissiin ollut tyytyväinen juttuun ja väitti wallia valehtelijaksi jne. Tiedä tässä nyt sitten kumpaa mennä uskomaan: miljoonia levyjä myynyttä legendaarista rocktähti-säveltäjä-neroa vai ansioitunutta rock-toimittajaa? |
kemppma 05.01.2009 10:35:46 | |
---|
Vaikka itse pidän tästä gnr:n uusimmasta niin olen melko monesta lähteestä saanut selville, että akseli on vittumainen ja omaan napaansa tuijottava mies. Johon ei kovin moni henkilökohtaisella tasolla edes luota. Amerikkalaisista nyt ei kukaan ota selvää, kun kaikki puhuvat vain omaan pussiinsa, mutta taipuvainen olisin lehtimiestä enempi uskomaan. Noilla taustoilla. Esim myöskin siksi, että akselin temppujen takia on tämä levy tullut maksamaan jotain yli 13 miljoonaa dollaria. Täytyy jätkällä olla luottoa, että tuollaisen jälkeen vielä on levy-yhtiön leivissä. Kai se sitten tuottaa niin paljon enemmän, että kannattaa tuollaista "daideilijaa" pitää levy-yhtiössä. Ou jee soo ist das leeben |
Peoplez 05.01.2009 11:51:15 | |
---|
Vaikka itse pidän tästä gnr:n uusimmasta niin olen melko monesta lähteestä saanut selville, että akseli on vittumainen ja omaan napaansa tuijottava mies. Melkoinen Sherlock olet! Esim myöskin siksi, että akselin temppujen takia on tämä levy tullut maksamaan jotain yli 13 miljoonaa dollaria. Täytyy jätkällä olla luottoa, että tuollaisen jälkeen vielä on levy-yhtiön leivissä. Kai se sitten tuottaa niin paljon enemmän, että kannattaa tuollaista "daideilijaa" pitää levy-yhtiössä. Se on se kun myy vähän vajaa sata miljoonaa levyä niin saa hieman luottoa. |
Peoplez 05.01.2009 11:51:47 | |
---|
Tuli vähän tyly viesti. Anteeksi. |
BassLass 05.01.2009 12:59:18 | |
---|
Amerikkalaisista nyt ei kukaan ota selvää, kun kaikki puhuvat vain omaan pussiinsa, mutta taipuvainen olisin lehtimiestä enempi uskomaan. Kumpaa uskosit ennemmin Janne Ahosta vai Iltalehteä? (Joojoo huono vertaus :D) Mutta kyllä meerikoissa media on vielä enemmä sensaation hakuista ja omaa pussiin pelaavaa ko täällä kotosuomessa etten kyllä menis suoriltaa uskomaan. En kyllä väitä ettäkö akseliakaa uskosin, mutta mutta... |
sirdickyj 05.01.2009 16:35:48 | |
---|
Se on se kun myy vähän vajaa sata miljoonaa levyä niin saa hieman luottoa. ...mistä tulikin mieleeni, että jostain lähteistä olen ymmärtänyt, ettei tätä uutukaista nyt oiskaan niin kovasti myyty sitte. Billboardin listoilla ei juhlita, mutta vaikuttaako toi BestBuy-juttu siihen jotenki? Onko tietoa? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
Skebameizi 05.01.2009 16:54:00 | |
---|
...mistä tulikin mieleeni, että jostain lähteistä olen ymmärtänyt, ettei tätä uutukaista nyt oiskaan niin kovasti myyty sitte. Billboardin listoilla ei juhlita, mutta vaikuttaako toi BestBuy-juttu siihen jotenki? Onko tietoa? Aina yhtä luotettava wikipedia kertoo seuraavaa: "As for December 29 of 2008, album has sold over a 1,6 million copies around the world, including 486,000 copies in US." www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Abysmal 05.01.2009 18:40:44 | |
---|
Aina yhtä luotettava wikipedia kertoo seuraavaa: "As for December 29 of 2008, album has sold over a 1,6 million copies around the world, including 486,000 copies in US." Billboardin listaa kun oon seuraillut, niin tasaiseen laskuunhan se levy lähti jo tokalla listaviikollaan. |
jss1 05.01.2009 23:27:27 | |
---|
Kumpaa uskosit ennemmin Janne Ahosta vai Iltalehteä? (Joojoo huono vertaus :D) Mutta kyllä meerikoissa media on vielä enemmä sensaation hakuista ja omaa pussiin pelaavaa ko täällä kotosuomessa etten kyllä menis suoriltaa uskomaan. En kyllä väitä ettäkö akseliakaa uskosin, mutta mutta... Joo mutta onhan toi axelkin aikamoinen instituutio ja media itsessään, joka varmasti pelaa omaan pussiin siinä kuin ne muutkin meediot ja mediat. |
Ziggy Bubba 05.01.2009 23:34:37 (muokattu 05.01.2009 23:37:19) | |
---|
Kyllähän tuo uusimmainen jenkeissä floppasi, vaikka toki menikin listan kärkeen ekalla viikolla. Yhdeksi syyksi on veikkailtu Axlin kummaa katoamistemppua juuri levyn ilmestymisen aikoihin. Siinä on paha laittaa promokoneistoa käyntiin kun tuittupäinen taiteilija katoaa. E: 486,000 levyä ei jenkeissä ole mitään, nimittäin siihen yhteenkin platinaan vaaditaan miljoona myytyä plättyä... Aika eri tosiaan luvuissa liikutaan kuin aikoinaan sen saman nimisen bändin levyjen kohdalla. |
wilzhu 06.01.2009 01:34:57 | |
---|
Nyt kun olen saanut kuunneltua tämän levyn, pitää kyllä sanoa, että jotenkin pliisu, mitään sanomaton ja hissimusamainen levy kyllä kyseessä. Yhdestäkään biisistä ei oikein jää melodioita tai riffejä mieleen ja saunditkaan eivät ole erityisen "isot". Yhtään sellaista varsinaista hittiä ei levyltä mielestäni löydy. Toki biisit ovat kaikki erittäin mietityn, hiotun ja viilatun kuuloisia, mutta se jokin kuitenkin siitä jää puuttumaan, jos vertaa vaikkapa vanhempiin gunnarilevyihin. Tosin genrekin on tässä jo ihan eri, mutta mihin muuhun olisi parempi verrata kuin aijempiin levyihin? |
santa 06.01.2009 14:25:46 | |
---|
Kyllähän tuo uusimmainen jenkeissä floppasi, vaikka toki menikin listan kärkeen ekalla viikolla. Yhdeksi syyksi on veikkailtu Axlin kummaa katoamistemppua juuri levyn ilmestymisen aikoihin. Siinä on paha laittaa promokoneistoa käyntiin kun tuittupäinen taiteilija katoaa. E: 486,000 levyä ei jenkeissä ole mitään, nimittäin siihen yhteenkin platinaan vaaditaan miljoona myytyä plättyä... Aika eri tosiaan luvuissa liikutaan kuin aikoinaan sen saman nimisen bändin levyjen kohdalla. kulta levy tulee jenkeistä ja toden näkösesti platinaakin jossain vaiheessa kunhan alelaariin menevät. "se on varma ku tauti, sanokaa mun sanoneeni" |
Booombox 06.01.2009 16:42:10 | |
---|
Toki biisit ovat kaikki erittäin mietityn, hiotun ja viilatun kuuloisia, mutta se jokin kuitenkin siitä jää puuttumaan, jos vertaa vaikkapa vanhempiin gunnarilevyihin. Tosin genrekin on tässä jo ihan eri, mutta mihin muuhun olisi parempi verrata kuin aijempiin levyihin? Jos tätä levyä vertaa 2000 luvun muiden isojen ja pienempienkin rock bändien tuotoksiin tämä on loistava. Ei ehkä paras mutta tämän vuosikymmenen parasta antia puhuttaessa näistä isoista bändeistä. Ainakin tämä klassikko levy on jo nyt, pelkästään siksi että se kesti eniten ja otti eniten, mutta ei kuitenkaan antanut eniten. Slässin, Izzyn ja Duffin kanssa (saudeilla) tämä kiinalevy olisi gnr yhtyeen toisiksi paras levy.
Get your money for nothin' Get your chicks for free |
dixi19 06.01.2009 18:27:58 | |
---|
kulta levy tulee jenkeistä ja toden näkösesti platinaakin jossain vaiheessa kunhan alelaariin menevät. "se on varma ku tauti, sanokaa mun sanoneeni" Jenkeissä levyt ovat uutenakin halvempia kuin täällä alennusmyynnissä, eli sellaiset 8 euroa per lätty, joten luulisi nyt tuota menneen siihen hintaan jo kultalevyn verran jos olisi mennäkseen. anomus.com |
Apricot 07.01.2009 00:57:09 | |
---|
Nyt kun olen saanut kuunneltua tämän levyn, pitää kyllä sanoa, että jotenkin pliisu, mitään sanomaton ja... Mun mielestä sun kommenttis tästä levystä on jotenkin pliisu, mitään sanomaton ja... Anna anteeks, ei pahalla:) |
jss1 07.01.2009 02:23:42 | |
---|
joo, no olen tehnyt nyt sen havainnon tässä, että eipä oo tullu kuunneltua uutta levyä ensimmäisten kuuntelukertojen jälkeen. Paitsi pari kertaa "This I Love"a, tosin en sitäkään nyt vähään aikaan... |
ode47 07.01.2009 02:58:22 | |
---|
Jenkeissä levyt ovat uutenakin halvempia kuin täällä alennusmyynnissä, eli sellaiset 8 euroa per lätty, joten luulisi nyt tuota menneen siihen hintaan jo kultalevyn verran jos olisi mennäkseen. Totta tääkin. Täällä toi lätty makso sen 13 taalaa, joka on nykykurssilla n. 9-10 euroa. Tosin monet levyt alkaa 15 taalasta, ja siitä ylöspäin, mutta yks päivä löysin kaupasta 3 levyä vitosella. Edelleen puhutaan taaloista. Ne tosin oli alelaarissa (: Se on vähän sama juttu kun bensan kanssa.. |
wilzhu 07.01.2009 05:09:04 | |
---|
Mun mielestä sun kommenttis tästä levystä on jotenkin pliisu, mitään sanomaton ja... Anna anteeks, ei pahalla:) Kommenttini siis kuvastaa levyä ja tunnelmaa;) Ei kai levystä voi kirjottaa isoa, jossei levykään ole iso:P |
kemppma 07.01.2009 10:00:55 | |
---|
Melkoinen Sherlock olet! Se on se kun myy vähän vajaa sata miljoonaa levyä niin saa hieman luottoa. No ei muualta kuin ihan julkisista lähteistä. Soundista. Ou jee soo ist das leeben |
Catfish blues 07.01.2009 11:35:51 | |
---|
Oli mielestäni viime vuoden paras levy ja nyt kun Gn`R on lähdössä parin vuoden kiertueelle niin toivon että nämä nilittäjät eivät vaivaudu vaivaudu rockpoliiseina paikalle kun bändi saapuu Suomeen jossain vaiheessa. Tänä vuonna jo ilmestynee toinen levy huhujen mukaan. Lay down your soul to gods rock´n´roll |