Stone 05.07.2021 13:01:32 (muokattu 05.07.2021 13:08:48) | |
---|
Tasan 52 vuotta sitten tänä päivänä 5.7.1969 Lontoon Hyde parkissa jytisi, joka itselle henkilökohtaisesti/historiallisesti merkityksellinen tapahtuma. Uuden nuoren lupaavan kitaristi Mick Taylorin esittelyn lisäksi konsertista muodostui 2 päivää aiemmin traagisesti menehtyneen Brian Jonesin muistokonsertti. Näen yhä tapahtuman tietyn aikakauden päätöksenä sekä samalla uuden alkuna. https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Stones_in_the_Park https://youtu.be/TZtqdY5rWr4 Edit. Lopullinen sinetti tuolle aikakaudelle tuli samanvuoden joulukuussa, jolloin Stonesit esiintyivät Altamontin moottoriradalla, josta muodostui täysi katastrofi. Mustemmat ajat tekivät tuloaan... "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Regalis Apertura 05.08.2021 09:44:46 | |
---|
|
Kefiiri 05.08.2021 10:47:57 | |
---|
Perskeles. Toivottavasti vaari saadaan kondikseen. Toisaalta olisi aika yllättävä linja sellainen, että vierinkivet korvattaisiin yksi kerrallaan, ja jonain päivänä nähtäisiin Rolling Stones jossa ei olisi yhtään alkuperäisjäsentä jäljellä! En ole musiikin asiantuntija. |
Andy Six 05.08.2021 12:00:04 | |
---|
Kefiiri: Perskeles. Toivottavasti vaari saadaan kondikseen. Toisaalta olisi aika yllättävä linja sellainen, että vierinkivet korvattaisiin yksi kerrallaan, ja jonain päivänä nähtäisiin Rolling Stones jossa ei olisi yhtään alkuperäisjäsentä jäljellä! Rolling Stones-brändiä myydään vielä sata vuotta sen jälkeen kunnei enää ole itse bändiä. Nimi on ajat sitten ryhtynyt elämään omaa elämäänsä. |
Kefiiri 05.08.2021 12:55:14 | |
---|
Varmaan jossain välissä opitaan valmistamaan kumisia robotteja joita ei erota alkuperäisestä. Orkesterin jäsenet voi vaihtaa huomaamatta niihin, kun väsähtävät. En ole musiikin asiantuntija. |
shuffle 05.08.2021 13:15:24 (muokattu 05.08.2021 15:26:36) | |
---|
Voi tehdä ihan hyvääkin bändin soundille, kun Keith vielä jaksaisi/pystyisi reumaltaan soittamaan kunnolla. Jordan tuo voimaa grooveen takaisin. Keithin reuma on sormissa jo niin paha etten ole aivan varma onko uusi rundi enää hyvä idea. Keithin soitto on nykyään sellaista tapailua koska soittaminen sattuu enemmän tai vähemmän, sormien nivelet aivan loppu. Kyllähän sen varmaan jollakin hoidolla saa pysymään siedettävänä. Toki monelle taitaa riittää jo se että näkee Mickin ja Keithin. Siitä olen samaa mieltä, että brändi elää jo omaa elämäänsä ja ylittää kevyesti jäsenten elinajan. |
velipesonen 05.08.2021 15:31:30 | |
---|
Kefiiri: Perskeles. Toivottavasti vaari saadaan kondikseen. Toisaalta olisi aika yllättävä linja sellainen, että vierinkivet korvattaisiin yksi kerrallaan, ja jonain päivänä nähtäisiin Rolling Stones jossa ei olisi yhtään alkuperäisjäsentä jäljellä! Ekalla Stones-keikalla rumpuja soitti Mick Avory. Charlie on kai osapuilleen neljäs Rollari-rumpali. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Kefiiri 05.08.2021 15:39:29 (muokattu 05.08.2021 15:42:48) | |
---|
Alkuperäistä porukkaa on itse asiassa jäljellä melko vähän jo nyt! Toivottavasti pysyn itse hengissä niin pitkään että näen millainen on Rollarien uusi laulaja. Charlie on olennainen osa ryhmää. Niin olisin sanonut myös Wymanista mutta en sanonut ja ilmankin ovat pärjänneet. En ole musiikin asiantuntija. |
texan 05.08.2021 17:00:38 (muokattu 05.08.2021 17:04:01) | |
---|
Charlie on kyllä aika sitkeää tekoa. Tosin kyllä se ikä ja terveys tulee kaikilla vastaan. Saa nähdä vieläkö oikeasti palaa keikka lavoille. Ei nyt kyllä äkkiseltään tule mieleen 80-vuotiaita rock rumpaleita jotka vielä kykenisi soittamaan,ainakaan pitemmällä rundilla. |
Regalis Apertura 05.08.2021 18:42:29 (muokattu 05.08.2021 19:34:15) | |
---|
Olen kyllä sitä mieltä että ainakin omalta kohdaltani Stones-keikat/levyt on nähty/kuultu jos bändin nelikosta joku kuolee (ja mahdollisesti korvataan uusilla miehillä?)... Sen verran uniikit persoonat kyseessä sentään ettei voi uskottavasti korvata jollain toisella. En toivo että Stones ryhtyisi Kiss-linjalle mitä "ikuiseen bändiin" tulee jos joku sattuisi kuolemaan/jäämään eläkkeelle. |
HaloOfFlies 05.08.2021 19:22:57 (muokattu 05.08.2021 19:35:03) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
velipesonen 05.08.2021 21:33:04 | |
---|
Kefiiri: Alkuperäistä porukkaa on itse asiassa jäljellä melko vähän jo nyt! Toivottavasti pysyn itse hengissä niin pitkään että näen millainen on Rollarien uusi laulaja. Eikö se ollu tää Nicklebackin kaveri? "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
Stone 06.08.2021 11:01:58 (muokattu 06.08.2021 11:03:59) | |
---|
Kefiiri: Toisaalta olisi aika yllättävä linja sellainen, että vierinkivet korvattaisiin yksi kerrallaan, ja jonain päivänä nähtäisiin Rolling Stones jossa ei olisi yhtään alkuperäisjäsentä jäljellä! Aika mahdoton jo ajatus tasollakin, ainakin minun mielessäni. En itse näe jatkamista mahdollisena, jos Mick, Keef tai Charlie ole enään ryhmässä. Myös Ronnie Wood on jo niin vahvasti henkilöitynyt yhdeksi vierivistä kivistä, että hänen puuttumisensa olisi jo aivan valtava aukko bändissä. The Rolling Stones on itsessään jo niin vahva instituutio, että noin muutenhan se tulee elämään jo omaa elämäänsä siinä missä esim. The Beatles, Led Zeppelin jne. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
shuffle 24.08.2021 19:43:54 | |
---|
RIP, Charlie. |
Regalis Apertura 24.08.2021 19:49:08 | |
---|
|
Stone 24.08.2021 19:59:57 | |
---|
Regalis Apertura: Tosiaankin RIP Charlie Watts... https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008215450.html Taisi olla sitten Stonesin tarina taputeltu? Vai meinaavatko tosiaankin lähteä vielä kiertueelle tämän jälkeen? Olen sanaton ja surullinen... R. I. P. Charlie Watts "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
abassimo 24.08.2021 20:00:39 | |
---|
Regalis Apertura: Tosiaankin RIP Charlie Watts... https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008215450.html Taisi olla sitten Stonesin tarina taputeltu? Vai meinaavatko tosiaankin lähteä vielä kiertueelle tämän jälkeen? Eiku uutta palkkamuusikkoa vaan kehiin vähän niinkun sillon kun Bill Wyman lähti rollareista. Bändi taitanu jo pidemmän aikaa olla Richards & Jagger show ja kaikki muut on korvattavissa. Suddenly diu diu |
Gary Enfield 24.08.2021 20:07:46 | |
---|
abassimo: Eiku uutta palkkamuusikkoa vaan kehiin vähän niinkun sillon kun Bill Wyman lähti rollareista. Bändi taitanu jo pidemmän aikaa olla Richards & Jagger show ja kaikki muut on korvattavissa. Watts oli kyllä keskeinen osa rollari-groovea, että miltä mahtais kuulostaa? Ehkei enää rollareilta. Kepeät mullat hänelle, hieno ura. |
abassimo 24.08.2021 20:12:16 | |
---|
Gary Enfield: Watts oli kyllä keskeinen osa rollari-groovea, että miltä mahtais kuulostaa? Ehkei enää rollareilta. Kepeät mullat hänelle, hieno ura. Ei siitä kieltämistä. Hieno muusikko ja rumpali oli kyllä. Mutta mun mielestä myös Wyman toi bändiin sitä tiettyä groovea, eikä bändi ole ollut sama ilman Wymania. Silti pystyttiin korvaamaan kaveri. Toisaalta ukkelit oli sillon vielä nuorempia ja oli vielä useita vuosia uraa edessä, nyt tilanne vähän eri. Suddenly diu diu |
Exhausted 24.08.2021 20:25:59 | |
---|
Kevyet mullat ja kiitos hienosta urasta |