velipesonen 17.11.2010 19:08:13 | |
---|
aivokuolio: Ja sehän tapahtuu jankuttamalla paskaa tuntikausia jossai saatanan nettifoorumilla. Ettet olisi vähän skeptinen. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
Epämuusikko 17.11.2010 19:43:59 (muokattu 17.11.2010 19:44:11) | |
---|
Olen Kurt Coltrane. Osa porukasta vois nyt oikeasti lopettaa trollaamisen/røløttelyn. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Borlag 17.11.2010 19:49:08 | |
---|
VViltsu: http://www.youtube.com/watch?v=tyYcjnj0d-0 (Sillä varauksella, että kukaan ei avaa tätä linkkiä niin kerrottakoon että siinä on Nighwish Wacken Open Airista soittamassa Nemoa n. 80 000 ihmiselle) http://www.youtube.com/watch?v=-N7aJO2wna4 (Sama homma, mutta vuosi 2006, artistina COB ja biisinä Downfall) No joo, sori, oli pakko... :) Mutta kattokaa nyt silti tuota porukan määrää. Kyllähän nuista Wacken -klipeistä kummaltakin artistilta näkee että suosiota löytyy. Ja kuitenkin nuo vedot on molemmat yhden päivän pääesiintyjän paikalta. Eihän ne toki mitään stadionkiertueita hirveästi vedä, mutta niihin pystyvätkin (valitettavasti?) lähinnä vain vanhat ja suuret artistit. Festarikeikkoja aika turha lähteä ottamaan verokiksi tässä, kun niistä on erittäin vaikea, ellei mahdoton erotella kuinka suuri osa yleisöstä on tullut paikalle vain ja ainoastaan sen tietyn bändin takia. Joten verokkina pitäisinkin mieluummin bändien tyypillisiä keikkoja, soitetaanko sitä klubeilla, halleissa vai areenoilla. CoB ja Nightwish ei tuonne areena luokkaan pääse missäänpäin maailmaa. |
Bongowing 17.11.2010 19:53:01 | |
---|
Borlag: Festarikeikkoja aika turha lähteä ottamaan verokiksi tässä, kun niistä on erittäin vaikea, ellei mahdoton erotella kuinka suuri osa yleisöstä on tullut paikalle vain ja ainoastaan sen tietyn bändin takia. Joten verokkina pitäisinkin mieluummin bändien tyypillisiä keikkoja, soitetaanko sitä klubeilla, halleissa vai areenoilla. CoB ja Nightwish ei tuonne areena luokkaan pääse missäänpäin maailmaa. Eipä noita maaimassa montaa ole "uutta" bändiä. Joku Coldplay varmaan tuorein sit pitääkin mennä jo ysärin alkuun? But where the heck is magenta? |
Borlag 17.11.2010 20:05:20 | |
---|
Bongowing: Eipä noita maaimassa montaa ole "uutta" bändiä. Joku Coldplay varmaan tuorein sit pitääkin mennä jo ysärin alkuun? Joku niinkin marginaalista metallia tekevä pumppu kuten Dream Theater vetää Keski-Euroopassa, Aasiassa sekä Etelä-Amerikassa järjestään loppuunmyydyille areenoille. Ja se on kuitenkin bändi jolla ei ole ainuttakaan listahittiä. |
Bongowing 17.11.2010 20:14:52 | |
---|
Borlag: Joku niinkin marginaalista metallia tekevä pumppu kuten Dream Theater vetää Keski-Euroopassa, Aasiassa sekä Etelä-Amerikassa järjestään loppuunmyydyille areenoille. Ja se on kuitenkin bändi jolla ei ole ainuttakaan listahittiä. Ysärin alun (vai vielä aikasempaan) suosioon perustunee kuitenkin tuo, tai ainakin nimi sillon tullu esiin. Perustettu -85. Eli tohon vanhan liiton dinosaurus -osastoon kuuluu, vähän ku joku Rush. But where the heck is magenta? |
Borlag 17.11.2010 20:19:28 | |
---|
Bongowing: Ysärin alun (vai vielä aikasempaan) suosioon perustunee kuitenkin tuo, tai ainakin nimi sillon tullu esiin. Perustettu -85. Eli tohon vanhan liiton dinosaurus -osastoon kuuluu, vähän ku joku Rush. Suosiota tuo bändi nautti hetkellisesti toisen levyn ilmestymisen jälkeen ja vielä vuonna 2002 suurin osa kiertueesta oli Tavastian kokoisissa keikkapaikoissa. Tuo heidän nykyinen suosio on kertynyt kyllä ihan tämän vuosikymmenen puolella. |
jannu 17.11.2010 20:55:33 | |
---|
Epämuusikko: Olen Kurt Coltrane. Osa porukasta vois nyt oikeasti lopettaa trollaamisen/røløttelyn. No eipä sinunkaan panoksesi tähän keskusteluun ole toistaiseksi ollut muuta kuin mussutusta youtube-linkeistä sekä "Komppia! Tää on paras ketju evah!"- ja "Hyvä Lennu, oot mun idoli!"-heitot. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Sakulainen 17.11.2010 21:13:03 | |
---|
Eikös se, että me rokkarit täällä keskustellaan siitä, millon rock kuoli, tarkota sitä että sillä on vielä vähäisiä elintoimintoja jäljellä. Eli rock kaipais vaan vähän elvytystä. Right? Pitäs pistää käyntiin joku aalto mikä tekis rokista taas mainstriimia. No joo mitens sitte sen teet :P |
Ziggy Bubba 17.11.2010 21:16:37 | |
---|
Sakulainen: Eikös se, että me rokkarit täällä keskustellaan siitä, millon rock kuoli, tarkota sitä että sillä on vielä vähäisiä elintoimintoja jäljellä. Tietääkseni kaksi hemmoa täällä hyväksyy koko ajatuksen rockin kuolemasta. Tuosta väitetystä kuolemasta haluaisin lisää tietoa, rockin elinvoima kun puskee läpi jos vähänkään asiaan "vihkiytyy". Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
Epämuusikko 17.11.2010 21:37:38 | |
---|
jannu: No eipä sinunkaan panoksesi tähän keskusteluun ole toistaiseksi ollut muuta kuin mussutusta youtube-linkeistä sekä "Komppia! Tää on paras ketju evah!"- ja "Hyvä Lennu, oot mun idoli!"-heitot. So? + Mielestäni olen kompannut enemmän VP:ta ja JM:stä. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Ziggy Bubba 17.11.2010 21:40:15 | |
---|
Epämuusikko: So? + Mielestäni olen kompannut enemmän VP:ta ja JM:stä. Hyvin oot kompannut ja keskustelua ohjaillut. Sitä omaa sisältöä vielä venttaillaan. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
jannu 17.11.2010 21:51:14 | |
---|
sikki-six: Hyvin oot kompannut ja keskustelua ohjaillut. Sitä omaa sisältöä vielä venttaillaan. Epistä lainaten: "komppia!" "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Lennu 17.11.2010 23:41:13 | |
---|
Sakulainen: Eikös se, että me rokkarit täällä keskustellaan siitä, millon rock kuoli, tarkota sitä että sillä on vielä vähäisiä elintoimintoja jäljellä. Eli rock kaipais vaan vähän elvytystä. Right? Pitäs pistää käyntiin joku aalto mikä tekis rokista taas mainstriimia. No joo mitens sitte sen teet :P Huoh. Tämä käytiin jo läpi täällä. Mua harmittaa tuon Velipesosen puolesta, että siitä Rockin kuoleman jälkeisistä toimista ja suunnitelmista ei päästä nyt puhumaan ollenkaan, kun Albert Järvinen ja Curt Cobain ja sata youtube-spämmiä. Jazzmies on antanut jo jotain suuntaviivoja, kuten Pesonenkin ja muut sitten Nirvana ja Coldplay! Teitte kantanne selväksi, teidän mielestänne rock elää ja kukkuu, okei. Tämän ketjun nimi on Rockin kuolema. Voitte perustaa oman ketjunne, jossa läiskiä kaveria olkapäälle ja työnnellä päätä puskaan, mutta täällä olis kiva lueskella siitä rockin kuolemasta. No niin, onko kellään ideoita, mä olen tyhjä kirja? "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
BigPapa 17.11.2010 23:46:40 | |
---|
velipesonen: Jokaisella on vapaus soittaa ja kuunnella mitä haluaa ja minun mielestäni niin pitääkin olla. Siitä huolimatta ja juuri siksi on nähdäkseni tärkeää keskustella tällaisista asioista, jos vaikka joku jolla on talenttia ottaisi onkeensa. Ja vaikkei ottaisikaan, saattaa herätä ajattelemaan joitain asioita aiempaa enemmän. Tuskimpa ne joilla on talenttia voivat ottaa tätä juttua kovinkaan vakavasti tai oikeastaan ollenkaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Bongowing 17.11.2010 23:47:13 | |
---|
Lennu: No niin, onko kellään ideoita, mä olen tyhjä kirja? Perustakaa Rockbändi? But where the heck is magenta? |
Lennu 17.11.2010 23:49:47 | |
---|
Bongowing: Perustakaa Rockbändi? Ai niinku kolme rumpalia ja kitaristi? "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Bongowing 17.11.2010 23:52:37 | |
---|
Lennu: Ai niinku kolme rumpalia ja kitaristi? Lupaan jo ostaa levyn. But where the heck is magenta? |
BigPapa 17.11.2010 23:53:09 | |
---|
Bongowing: Lupaan jo ostaa levyn. Jos se on rocklevy. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
jazzmies 18.11.2010 08:17:06 | |
---|
Bongowing: Perustakaa Rockbändi? Se olisi varsinainen aikamatka perustaa rockbändi. Viettää aikaa paljon treeniksellä muutaman samanhenkisen kanssa ja lipittää keskikaljaa. Kotona odottaisi tyttökaverit ja parin soittokaverin aviottomat lapset. Luoda yhdessä musiikkia ja riffejä sekä suunnitella demottamista. Käydä yhdessä röökillä rotsit päällä ja kaikki huolestuisivat Eskon ruohonkäytön lisääntymisestä. Röökin jälkeen pistää Zoom nauhoittamaan uutta kappaletta, joka sitten jaettaisiin sähköpostitse (Eskon maili ei toimi, koska hänellä on laajakaistalasku maksamatta). Kaikki fiilistelisivät sitä seuraavana päivänä työmatkalla Varasto Oy:lle, Raksa Ltd:lle, Tiimariin ja Suoramarkkinointi Oy:lle (Esko on työtön) ja toteaisivat sen olevan paras piisi. Huomenna olisi uudet treenit, joihin pitäisi varautua Koffin boxilla. Tällä kertaa Henrin vosu on tuleva treeneihin esittelemään tekojaan, koska hänelle on annettu tehtäväksi suunnitella logo ja MySpacen tuunaus. Hän opiskelee Kankaanpään opistossa artesaaniksi. Kuunnelkaa Iron Maidenia lapset, niin opitte rockaamaan kybällä. |