Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 5106 107 108 109 110125 126 127 128 129
texan
28.10.2019 22:10:06 (muokattu 28.10.2019 22:11:02)
Unmasked: Ferrer on onneksi parantanut vuosi vuodelta. Kuitenkin suurena Chinese-ajan fanina jos saisin päättää olisi rummuissa 2000-luvun alussa kannutellut Bryan Mantia. Ilmeisesti vieläkin tekemisissä bändin kanssa niin ei olisi niin kaukaa haettu ajatuskaan.

Steven Adler on ainoa oikea Guns N Roses rumpali, muilla ei ole ollut samanlaista svengiä soitossaan, vaikka ammattimiehiä onkin rumpupallilla istunut.
jassi
29.10.2019 06:14:07
Sorumillakin oli vielä rokkistaran swaggeriä ja habitusta, mutta tämä uus kaverihan on ihan hipsterimiehiä. Hyi olokoon.
Samjos
29.10.2019 13:52:11
Sen verran old school-henkinen diggari olen että en edes muista ketä kaikki tuossa rumpupallilla on ollut Adlerin ja Sorumin jälkeen. Pitää varmaan tsekata tiedot.
JohnJ
29.10.2019 15:04:48
Samjos: Sen verran old school-henkinen diggari olen että en edes muista ketä kaikki tuossa rumpupallilla on ollut Adlerin ja Sorumin jälkeen. Pitää varmaan tsekata tiedot.

Eipä siellä ole ennen Ferreriä muita ollut kuin Josh Freese ja Bryan Mantia.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Guns_N%27_Roses_members#Timeline
Metal meets the bone!
varakeef
29.10.2019 16:53:59
Jucciz: Älä muuta sano, kyllä on Adlerin svengiä ikävä. Oli tosin jo 90-luvulla.

Joku ilkeämpi voisi sanoa kaivanneensa Adlerilta svengiä jo 80-luvulla.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Jucciz
29.10.2019 21:48:40
varakeef: Joku ilkeämpi voisi sanoa kaivanneensa Adlerilta svengiä jo 80-luvulla.

Ainoastaan, jos ilkeys tarkoittaa tässä kohtaa ymmärtämättömyyttä.
sirdickyj
29.10.2019 23:26:53
varakeef: Joku ilkeämpi voisi sanoa kaivanneensa Adlerilta svengiä jo 80-luvulla.

Mä oisin vähän sellanen, joka kanssa asettaa hiukan kyseenalaiseksi sen, että Adler olisi jotenkin tarpeellinen tässä nyky-yhteydessä.

Bändin koko sointi oli silloin erilainen, kun hän oli orkesterissa, mutta ei se johtunut pelkästään rumpalista.

Duff hyvin diplomaattisesti kertoili jossain, että miksi ei ole mahdollista että Adler soittaisi tuolla nykyrundilla, ja mun mielestä täyttä asiaa puhui. Luotettavuus ja fysiikka jne. nousivat esiin. Ja toki se, että eihän Adler sit pärjäis noissa muissa biiseissä ollenkaan.

Tämähän ei tarkoita, ettei hänen grooveaan voisi olla ikävä, tai sitä groovea ja sointia, joka orkesterilla oli hänen ollessaan siinä rumpalina.
Velli
30.10.2019 00:50:13 (muokattu 30.10.2019 00:50:44)
Adler oli ihan täydellinen bändiin Appetiten aikoihin, mutta ei se monia Illusionien puhumattakaan Democracyn aikaisia biisejä osaisi soittaa. Siinä mielessä Adleria on turha haikailla takaisin. Väittäisin kuitenkin että jenkkilästä, ja miksei muualtakin, löytyy kuitenkin monia Ferreria parempia rumpaleita. Ferrerin soittama asia on kuranttia, mutta svengi ja taimikäsitys on todella epägroovaavaa
Jucciz
30.10.2019 10:04:38 (muokattu 30.10.2019 10:04:51)
Tämä juuri: Adler oli silloin 80-luvulla ehdottomasti paras rumpali Appetiten kamaan. Ei Sorumkaan koskaan Appetiten biisejä saanut samanlaiseen lentoon, vaikka periaatteessa ihan oikein ne soittikin. Nää on niitä asioita, joita ei voi kirjoittaa nuottiviivastolle, mutta jotka toden totta ovat olemassa.
nahkalipsi
30.10.2019 11:05:19 (muokattu 30.10.2019 11:09:33)
Oho, jopas meni tunteisiin ruNpali-spekulaatiot !

Mä diggaan tästä Ferrarista kun sillä on omanlainen tyylinsä soitella noi kaikki biisit läpi. Joo välistä menee vihkoon ja joskus oikein häiritsee, että pysyykö se edes taimissa?

Adler kiistatta appetitella (ja civil warissa) paras mies soittamaan ja nähtiinhän tälläkin rundilla joku aika sitten, että my michelle lähti niin saatanan hienosti. Mutta kuten edellä mainittiin niin en mitenkään oikein usko, että uudemmat biisit toimisi? (vaikka se you could be mine -veto oli aika tiukka!)

Sorum varmaan se "paras" mutta mua ärsytti jo ysärillä ne triggerisaundit ja 100% toimitus. Tuskin erottasin rumpukonetta Sorumista. Kova kannuttajahan se tietysti on.

Eli siksi all-aroundina diggailen tästä uudesta kaverista kun se tuo biiseihin jotain uutta.

Hyvä bändi!

e: Jucciz:Nää on niitä asioita, joita ei voi kirjoittaa nuottiviivastolle, mutta jotka toden totta ovat olemassa.

Hyvin sanottu

e2: Velli: Väittäisin kuitenkin että jenkkilästä, ja miksei muualtakin, löytyy kuitenkin monia Ferreria parempia rumpaleita.

Tämä. Siihen asti diggailen nyt ferrarista em. seikkojen takia.
Yai Yo-kaista ragastaa
texan
30.10.2019 17:26:07 (muokattu 30.10.2019 17:27:05)
Adlerhan on ollut hyvässä sottokunnossa jo pitkään ja en epäile yhtään eträ pystyisi noita uusia biisejä myös hyvin soittamaan.
Unmasked
30.10.2019 18:09:53 (muokattu 30.10.2019 18:13:16)
texan: Adlerhan on ollut hyvässä sottokunnossa jo pitkään ja en epäile yhtään eträ pystyisi noita uusia biisejä myös hyvin soittamaan.

Veikkaan että äijän soittokunto on yksi ainoita asioita jotka ei estä rundaamista. Muuten en vain usko että miehestä on enää vuosien rundille. Lisäbonuksena se ettei osaa olla mistään hiljaa.
texan
30.10.2019 21:56:46 (muokattu 30.10.2019 21:58:27)
Unmasked: Veikkaan että äijän soittokunto on yksi ainoita asioita jotka ei estä rundaamista. Muuten en vain usko että miehestä on enää vuosien rundille. Lisäbonuksena se ettei osaa olla mistään hiljaa.

No Adleria tuskin enää Guns N Rosesin rumpalina nähdään eihän tuo
edelleenkään henkisesti vakaimpia ihmisiä ole, josta taannoinen hämärä puukotusepisodi esimerkkinä. Ferrerin soitosta vaan en pidä yhtään, mutta tuskin nuo enää rumpalia vaihtavat, ilmeisesti Axl pitää kovasti Ferreristä.
Jucciz
30.10.2019 22:50:55
No toisaalta kun Appetiten jälkeen ei ole tullut kovin monta hyvää biisiä (yhden käden sormilla pystyy laskemaan kaikki helposti), eikä luultavasti tule enää yhtäkään uutta hyvää, ei se niin suuri menetys ole, ettemme kuule Steveniä niissä.
Tympee Huttunen
31.10.2019 06:56:56
Jucciz: No toisaalta kun Appetiten jälkeen ei ole tullut kovin monta hyvää biisiä (yhden käden sormilla pystyy laskemaan kaikki helposti), eikä luultavasti tule enää yhtäkään uutta hyvää, ei se niin suuri menetys ole, ettemme kuule Steveniä niissä.

Ja kuinka moni noista yhden käden biiseistä on tehty appetiten aikaan? Kova työnäyte parikymppisiltä jannuilta.
slowdive
31.10.2019 08:30:20
texan: No Adleria tuskin enää Guns N Rosesin rumpalina nähdään eihän tuo
edelleenkään henkisesti vakaimpia ihmisiä ole, josta taannoinen hämärä puukotusepisodi esimerkkinä. Ferrerin soitosta vaan en pidä yhtään, mutta tuskin nuo enää rumpalia vaihtavat, ilmeisesti Axl pitää kovasti Ferreristä.

Joo, kyllä luulen kans että syyt piilee aikalailla siinä, että Axl ei kestä, halua, aio ottaa vastaan mitään draamaa. Hankalat kommentoijat tai vaikeat tyypit jää ulkopuolelle. Onhan nuo Slash ja Duffkin melko kieli keskellä suuta kaikissa haastatteluissa paluunsa jälkeen. Ei kommentoi oikeen mitään, ja jos kommentoi niin lähinnä sitä kuinka mahtava ja lahjakas tyyppi se Axl on.
Knobs to the southeast.
Regalis Apertura
31.10.2019 09:39:33
Niinpä. Kyseessähän ei ole Stones missä välillä arvostellaan bändikaveria ja tämän tekemisiä about 5 min. jossain haastiksessa ja kuitenkin jatketaan eteenpäin bestiksinä kuin mitään arvostelua olisi missään ikinä ollutkaan;)...
WolleForever
15.04.2020 11:56:32
Just laskin, et oon ollu GNR-fani 29 vuotta. Merkittävä bändi mulle siis ala-asteelta asti. Heiltä mulla on eniten bändipaitoja (aikuisena ostettuja useimmat, joten mahtuvat päälle). Isoin fanituksen kohteeni on aina ollut Axl Rose. Käytin joskus jopa samalla tavalla huivia otsalla kuin hän (mutta siis lähinnä kotioloissa). Ja nyt aikuisena oon lukenu elämäkerrat sekä Axlilta, että Slashilta (molemmat omina) ja Duffilta (lainasin kirjastosta). Levyistä mulla on Appetite for Destruction, Lies ja molemmat Use your illusionit, joista Illusionit lp-levyinä (maksoivat aikoinaan Prismassa 65 markkaa kipale), ja ne ovat mun suuri aarre.
Dr. Muff
16.04.2020 23:25:16
slowdive: Onhan nuo Slash ja Duffkin melko kieli keskellä suuta kaikissa haastatteluissa paluunsa jälkeen. Ei kommentoi oikeen mitään, ja jos kommentoi niin lähinnä sitä kuinka mahtava ja lahjakas tyyppi se Axl on.

Ovat viimein tajunneet asian todellisen laidan.
I swallow my words to keep from lying
Jucciz
17.04.2020 01:14:27
Ei hitsi. Mää innostuin Guns n' Rosesista vuonna 1988 kun näin Patiencen musavideon telkkarista, ja koska niillä jampoilla oli pitkät tukat ja ne soitti kitaraa, määkin halusin pitkän tukan ja halusin oppia soittamaan kitaraa.

Tästä on nyt 32 vuotta, ja edelleen tuo kokemus määrittää jossain määrin sitä, miten käsitän rockmusiikin. Kiitos Guns n' Roses!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)