Karipiirto 23.12.2011 16:54:45 | |
---|
Gritsen: Loppukevennys: olisi naurettavan hienoa nähdä joskus Malmsteen Purplen kitaristina. Onhan se ilmeistä kuka se mies on aina halunnut olla: haalinut Rainbow:n vanhat laulajat riveihinsä kun kerkeää. Taitais olla unelman toteutuminen sille ja samalla universumi kyllä halkeaisi kahtia. Eikös se aikanaan soittanut Jon Lordille kun Blackmore lähti että vois tulla tilalle. Lord sanoi että "Joo niin just" ja löi luurin korvaan. :D Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Tawsky 23.12.2011 20:06:53 | |
---|
Karipiirto: Eikös se aikanaan soittanut Jon Lordille kun Blackmore lähti että vois tulla tilalle. Lord sanoi että "Joo niin just" ja löi luurin korvaan. :D Youtubessa oli muistaakseni joskus video jossa Ynkkä soitteli Morsen aikasen Purplen kanssa lavalla. Niinku vierailevana tähtenä. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
BigPapa 23.12.2011 21:54:52 | |
---|
|
TaikuriHärvä 23.12.2011 21:59:24 | |
---|
Karipiirto: Eikös se aikanaan soittanut Jon Lordille kun Blackmore lähti että vois tulla tilalle. Lord sanoi että "Joo niin just" ja löi luurin korvaan. :D Ja tuhisi viiksiinsä. "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
Sick Planet 24.12.2011 08:36:05 | |
---|
|
Musta Arkipyhä 24.12.2011 22:55:23 | |
---|
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
BigPapa 24.12.2011 22:58:54 (muokattu 24.12.2011 23:01:57) | |
---|
PsychedelicWarlord: Toi on Gillanin soolobändi jossa kitarassa Steve Morris.Kyseessä ei ole Purple jos nyt joku sattuu moista luulemaan. Eipä ole tullut luultua, mutta Malmsteen ja Gillan siinä on, ikäänkuin, että silleen. Hyvä kuitenkin, jos joku nyt sitten olis luullut. Ja kvaliteettiinkaan en sen kummemmin ole puuttunut, enkä puutu, eiköhän se ole ihan jokaisen kuultavissa. Kaikesta huolimatta, tai ehkä juuri siksi, Hyvää Joulua. |
sirdickyj 26.12.2011 15:40:50 | |
---|
It's the singer, not the song. |
Funkånaut 26.12.2011 15:49:40 | |
---|
sirdickyj: Tuolla herättää keskustelua se, että onko tää kova; http://www.youtube.com/watch?v=85NKrjWitec Ei kyllä pitäis liiemmin herättää. Ei toi ny NIIN huonolta kuulosta. Ihan kiva veto, joski suurempi DÄGÄ tosta luonnollisesti uupuu. Taitava laulaja, mut onko Purple ominta alaa? Ite sanoisin, että ei. "Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä |
Tawsky 26.12.2011 16:06:26 (muokattu 26.12.2011 16:10:29) | |
---|
BigPapa: Tällänen ainakin: Joo en tätä meinannut, vaan videota jossa Ynkkä ja Morse ottaa kitarabättleä ennen Smoke on the Wateria. Ja Pentin Burnista en hirveesti tykkää. Jotenkin liian väsynyt ja steriili. Paitsi kitaran osalta. Soolo oli hieno. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Musta Arkipyhä 26.12.2011 20:31:40 | |
---|
ADEHD: Joo en tätä meinannut, vaan videota jossa Ynkkä ja Morse ottaa kitarabättleä ennen Smoke on the Wateria. Ja Pentin Burnista en hirveesti tykkää. Jotenkin liian väsynyt ja steriili. Paitsi kitaran osalta. Soolo oli hieno. Jostain syystä rumpalointi ei oikein irtoa silleen "tykin suusta" kuin sen tuossa biisissä pitäisi.Ja ammattimies Aaltonen kyllä on.Ja tuo Hietasen äänessä kuultava "ooppera-soundi" ei oikein pure sekään. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Jokapaikanapina 26.12.2011 22:22:58 | |
---|
PsychedelicWarlord: Jostain syystä rumpalointi ei oikein irtoa silleen "tykin suusta" kuin sen tuossa biisissä pitäisi. Tämä se suurin kompatuskivi on. Joku patu siellä rummuissa heiluki. Ei siinä mitään, voi olla muuten tosi hyväkin rumpali, mutta ei Purplet irronnu. |
BigPapa 26.12.2011 22:30:12 | |
---|
Jokapaikanapina: Tämä se suurin kompatuskivi on. Joku patu siellä rummuissa heiluki. Ei siinä mitään, voi olla muuten tosi hyväkin rumpali, mutta ei Purplet irronnu. Tämähän se tässä, v1977 Vesa Aaltonen http://www.youtube.com/watch?v=vpTWq-9qv14 Kyllä irtos, mut ääniteknisille asioille ei oikein voi mithän, oisko liian alas miksattu yms. |
Jokapaikanapina 26.12.2011 23:21:55 | |
---|
BigPapa: Tämähän se tässä, v1977 Vesa Aaltonen http://www.youtube.com/watch?v=vpTWq-9qv14 Kyllä irtos, mut ääniteknisille asioille ei oikein voi mithän, oisko liian alas miksattu yms. Mun mielestä nuo fillit oli ookoo, mutta komppi oli laiskasti svengaavaa. |
sirdickyj 26.12.2011 23:42:27 | |
---|
BigPapa: Tämähän se tässä, v1977 Vesa Aaltonen http://www.youtube.com/watch?v=vpTWq-9qv14 Kyllä irtos, mut ääniteknisille asioille ei oikein voi mithän, oisko liian alas miksattu yms. Eiku se veti huonosti ton. Ei oo mikään äänitekninen asia. Noi Hietasen jutut on tommosta laahaavaa paatosta kaikki, levytetyt versiot on myös kamalia. Jostain syystä se rokkiklangi on kadonnut oopperaa treenatessa. Kai. It's the singer, not the song. |
BigPapa 27.12.2011 10:26:22 | |
---|
sirdickyj: Eiku se veti huonosti ton. Ei oo mikään äänitekninen asia. Pidä sinä mielipiteesi Vesa Aaltosesta. minä pidän omani, joka on se, että ei vetänyt huonosti. |
Tawsky 27.12.2011 10:32:06 | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
jazzmies 27.12.2011 12:37:44 | |
---|
sirdickyj: Eiku se veti huonosti ton. Ei oo mikään äänitekninen asia. Noi Hietasen jutut on tommosta laahaavaa paatosta kaikki, levytetyt versiot on myös kamalia. Jostain syystä se rokkiklangi on kadonnut oopperaa treenatessa. Kai. Tosi hyvin reinkarnoitu versio on tämä. Hietanen ottaa muutaman kerran kiinni nasevasti taimista, joten hän pystyy halutessaan myös olemaan laahamatta. Hänellä on tuollainen raukea time-feel mutta 10+ saundi. Bändi soittaa hyvin ja huolella, ja yllättävän särmälläkin tuollaisessa konserttisaliakustiikassa. Ei mennyt lipun lunastaneiden rahat hukkaan! Se Tampereen tullikamarin keikka, joka tuli kokonaan töllöstä joskus 2005, ei ollut yhtä naseva kuin tämä Tamperetalon juhlakonserttiveto. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
sirdickyj 27.12.2011 15:40:34 | |
---|
jazzmies: Tosi hyvin reinkarnoitu versio on tämä. Hietanen ottaa muutaman kerran kiinni nasevasti taimista, joten hän pystyy halutessaan myös olemaan laahamatta. Hänellä on tuollainen raukea time-feel mutta 10+ saundi. Bändi soittaa hyvin ja huolella, ja yllättävän särmälläkin tuollaisessa konserttisaliakustiikassa. Ei mennyt lipun lunastaneiden rahat hukkaan! Se Tampereen tullikamarin keikka, joka tuli kokonaan töllöstä joskus 2005, ei ollut yhtä naseva kuin tämä Tamperetalon juhlakonserttiveto. Ei mun mielestä. Ajo puuttuu. It's the singer, not the song. |
sirdickyj 27.12.2011 15:41:10 | |
---|
BigPapa: Pidä sinä mielipiteesi Vesa Aaltosesta. minä pidän omani, joka on se, että ei vetänyt huonosti. Eiku mä pidän mielipiteeni tosta vedosta. It's the singer, not the song. |