BigPapa 15.01.2014 11:17:52 | |
---|
Euphonium: Missä ihmeen kohtaa minä "tuntemattomuus" olen väittänyt jotakin totuudeksi??? Esimerkiksi tässä. Mutta sepä siitä ja hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä. Euphonium: Kyllä totuus on se, että Suosikki teki Hurriganesista valtakunnallisesti suositun bändin ja kyllä minullakin on se kokemus, etteivät esimerkiksi 50-luvulla syntyneet siis minua hiukan vanhemmat serkkuni diganneet Hurriganesia ollenkaan. Heidän mielestään Hurriganes oli kakaroiden juttu. |
Jeszse 15.01.2014 11:23:32 | |
---|
Onpa viihdyttävää. |
Tigerstedt 15.01.2014 11:25:59 | |
---|
Jeszse: Onpa viihdyttävää. Business as usual. The gum you like is going to come back in style. |
BigPapa 15.01.2014 11:29:57 (muokattu 15.01.2014 11:34:16) | |
---|
Jälleen on havaittavissa se, että mielipiteet ovat nähtävästi sallitumpia muille, kuin allekirjoittaneelle. Päätellen tästä Jeszchengenin ja Tigerstedtetanuksen uli uli:sta. |
BigPapa 15.01.2014 11:36:44 | |
---|
|
DirtyFingers 15.01.2014 11:37:21 (muokattu 15.01.2014 11:45:48) | |
---|
Remu english rock MAM pähkinäm. I will phone the rock police! Come with me for fun in my buggy |
Kivijalka 15.01.2014 11:43:51 | |
---|
Olen kerran pilannut Remun vonkausyritykset hervottomalla vittuilulla. Olin itse paikalla. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Euphonium 15.01.2014 11:47:35 | |
---|
BigPapa: Jälleen on havaittavissa se, että mielipiteet ovat nähtävästi sallitumpia muille, kuin allekirjoittaneelle. Päätellen tästä Jeszchengenin ja Tigerstedtetanuksen uli uli:sta. No ehkä silläkin, että rupeat heti nimittelemään erimieltä olevaa urpoksi ja ties miksi on osuutta asiaan. Keskustelu ja mielipiteiden sanominen on eri juttu kuin nimitteleminen, enkä ymmärrä sitäkään, mitä minun tai jonkun muun keskustelijan tuntemattomuus mihinkään tässä asiassa liittyy. Joka tapauksessa en enää viitsi tästä asiasta täällä väitellä kanssasi. Minulla on omat muistoni 70-luvun alusta, kuten sinullakin ja se siitä. |
BigPapa 15.01.2014 11:49:36 (muokattu 15.01.2014 11:56:53) | |
---|
Euphonium: Keskustelu ja mielipiteiden sanominen on eri juttu kuin nimitteleminen, enkä ymmärrä sitäkään, mitä minun tai jonkun muun keskustelijan tuntemattomuus mihinkään tässä asiassa liittyy. Samoin se, että julistaa totuudeksi mielipiteitään. Etelän horisontista katsellen 70-luvun alun tapahtumat ovat ilmeisesti näyttäneet todella erilaisilta, kuin sieltä tuupovaarasta katsottuna. Eipä siinä mitään. Olkoon näin. |
J.Nikkanen 15.01.2014 11:56:34 | |
---|
Mä kohta soitan teidän mutseille ja kysyn että voiskos ne laittaa teidän kompuutterit kiinni. -Ibanez Japan bassoja myytävänä, katso profiilista malli- sekä vuosimallitiedot. |
BigPapa 15.01.2014 11:58:22 | |
---|
J.Nikkanen: Mä kohta soitan teidän mutseille ja kysyn että voiskos ne laittaa teidän kompuutterit kiinni. No hyvä niin, mutsi onkin vielä elossa. Faija ei enää reiluun vuoteen. |
PJS 15.01.2014 12:07:31 | |
---|
Aika sinnikkäästi jengi jaksaa sössöttää jostain sata vuotta sitten tapahtuneista asioista. Tsemppiä! |
Jeszse 15.01.2014 12:17:31 | |
---|
BigPapa: Jälleen on havaittavissa se, että mielipiteet ovat nähtävästi sallitumpia muille, kuin allekirjoittaneelle. Päätellen tästä Jeszchengenin ja Tigerstedtetanuksen uli uli:sta. Kerran kehuin ketjun viihdytysarvoa, ja heti tuomitaan ulinasta. Yh. :| |
Musta Arkipyhä 15.01.2014 12:18:13 | |
---|
Seitkytluvulta muistot on henk.koht. aika hämäriä.Mutta 80-luvullahan Suosikki selkeästi puffasi Ganesia siinäkin vaiheessa kun suosion loppu alkoi siintää. Hurriganes ja Elvis oli aika selkeitä suosikkeja. :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Jeszse 15.01.2014 12:18:13 (muokattu 15.01.2014 12:34:05) | |
---|
Nojoo. |
BigPapa 15.01.2014 12:31:13 (muokattu 15.01.2014 13:13:31) | |
---|
PJS: Aika sinnikkäästi jengi jaksaa sössöttää jostain sata vuotta sitten tapahtuneista asioista. Tsemppiä! Öbaut 43v - ja siitä alaspäin - sitten tapahtuneista asioista. Se oli oikein mukavaa aikaa kaikkinen hienoine musajuttuineen. Just oli päässy kuulemaan CCR:ää, Creamia levyiltä ja Deep Purplea sun muita näitä kaikkia hienoja bändejä. Oli aina jotain uutta odotettavaa kun venattiin, että milloin joku bändi julkaisee uuden levyn. Erityisesti Machine Headia odotettiin vesi kielellä, kun tieto uudesta Purple levystä tuli. Fireball oli ollut niin mahti pläjäys. Nythän sitä venattavaa on huomattavasti vähemmän, kun sitä ei oikeastaan ole. Tulee vaan osteltua noita vanhoja puuttuvia levyjä tietyiltä bändeiltä ja artisteilta. |
PJS 15.01.2014 12:36:56 (muokattu 15.01.2014 12:40:09) | |
---|
BigPapa: Öbaut 43v - ja siitä alaspäin - sitten tapahtuneista asioista. Se oli oikein mukavaa aikaa kaikkinen hienoine musajuttuineen. Just oli päässy kuulemaan Creamia levyiltä ja Deep Purplea sun muita näitä kaikkia hienoja bändejä. Oli aina jotain uutta odotettavaa kun venattiin, että milloin joku bändi julkaisee uuden levyn. Erityisesti Machine Headia odotettiin vesi kielellä, kun tieto uudesta Purple levystä tuli. Fireball oli ollut niin mahti pläjäys. Nythän sitä venattavaa on huomattavasti vähemmän, kun sitä ei oikeastaan ole. Tulee vaan osteltua noita vanhoja puuttuvia levyjä tietyiltä bändeiltä ja artisteilta. No se "100 vuotta..." nyt on vaan sellai fraasi. Tietkö. Vähän niinku jos sanotaan et joku juttu on muinaishistoriaa, ei sillä oikeasti viitata mihinkään "viralliseen" muinaishistoriaan. Tai ainakaan yleensä ei :D Mut näin off topiccina: Kandeis sunki tsekkaa uudempaakin musaa. Itsehän nykyajassa elävänä ihmisenä olen päättänyt et voin ihan sujuvasti kuunnella niin vanhaa kuin uuttakin musaa, kunhan se on hyvää. Ja koska nykyään tehdään ja julkaistaan enemmän musaa kui ikinä ni käytännössä jokaiseen musamakuun löytyy myös hyvää uutta musaa. Mikä on ihan mahtavaa! Mut sit se, et pitää sivukaupalla jauhaa jostain suosikki vs. puskaradio hommasta on vähän hassua. Ei sillä etteikö niist jutuist sais jauhaa, mut onhan se vähän hassua. Etenkin ku se musa ei siit muutu sen paremmaks tai huonommaksi. |
BigPapa 15.01.2014 12:52:32 (muokattu 15.01.2014 12:54:49) | |
---|
PJS: No se "100 vuotta..." nyt on vaan sellai fraasi. Tietkö. Vähän niinku jos sanotaan et joku juttu on muinaishistoriaa, ei sillä oikeasti viitata mihinkään "viralliseen" muinaishistoriaan. Tai ainakaan yleensä ei :D Mut näin off topiccina: Kandeis sunki tsekkaa uudempaakin musaa. Itsehän nykyajassa elävänä ihmisenä olen päättänyt et voin ihan sujuvasti kuunnella niin vanhaa kuin uuttakin musaa, kunhan se on hyvää. Ja koska nykyään tehdään ja julkaistaan enemmän musaa kui ikinä ni käytännössä jokaiseen musamakuun löytyy myös hyvää uutta musaa. Mikä on ihan mahtavaa! Mut sit se, et pitää sivukaupalla jauhaa jostain suosikki vs. puskaradio hommasta on vähän hassua. Ei sillä etteikö niist jutuist sais jauhaa, mut onhan se vähän hassua. Etenkin ku se musa ei siit muutu sen paremmaks tai huonommaksi. No onhan mulla lähes uunituorekin levy yks, viimevuoden lopulla ilmestynyti: Kämäräinen - Toppola - Vinikainen Play Tolonen. Oikein hieno levy onkin. Ja eikös se ZZTopin uusikin tuossa jossain vaiheessa viimevuotta ilmestynyt, että ihan ajassa tässä eletään niin ja MadMattin uusi levy ;) |
lavaamo 15.01.2014 15:08:02 | |
---|
Eikö ne oo jo kuallu? Pitäiskö Big Papankin kääntää jo seuraava sivu? ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
blaekie 15.01.2014 15:11:54 | |
---|
lavaamo: Eikö ne oo jo kuallu? Pitäiskö Big Papankin kääntää jo seuraava sivu? Mutta musiikki elää. Jos kaikkien kuolleiden artistien musa otettaisiin pois, mitä jäis ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |