Zakk 02.12.2008 12:51:53 | |
---|
Axl itse ainakin ihan entisellään :D Hienoa! No todellakin, saahan sitä nyt 15 vuoden työputken jälkeen vähän lomaakin pitää ;D |
nahkalipsi 02.12.2008 12:53:43 | |
---|
Olen 99,9% varma, että ei tule tapahtumaan. Just sain luettua slashin kirjan ja se mitä Slash kertoi axlin käytöksestä niin keikoilla, studiossa kuin "vapaa-ajalla", olisi suoranainen ihme jos Slash Duff ja Matt haluaisivat vielä Axlin kanssa jotain yhteistyötä tehdä. Steven nyt tekisi rahasta mitä vaan. Izzy ja Axl nyt ovat aina olleet kavereita, joten Izzyn kiinnostuksen ymmärtää. Kävihän se keikoillakin soittelemassa männä vuosina. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Wradlin 02.12.2008 15:26:55 | |
---|
Olen 99,9% varma, että ei tule tapahtumaan. Jostain syystä tuota en usko minäkään. (: Ultex |
Skebameizi 02.12.2008 20:01:47 | |
---|
Olen 99,9% varma, että ei tule tapahtumaan. Julkaistiinhan Chinese Democracykin ;) www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Frusci-ante 02.12.2008 20:55:56 | |
---|
Olen lähes hämmentynyt siitä kuinka hyvin Chinese Democracy toimii. On tullut kuunneltua jo yli kymmenen kertaa ja ainakin osa biiseistä vain paranee uusilla kuuntelukerroilla. Odotukset levyn suhteen olivat jo todella alhaiset ja ehkä juuri siitä syystä Axl yllätti minut täysin julkaisemalla levyn jota voisin väittää ainakin yhdeksi vuoden jos ei vuosikymmenen mielenkiintoisimmista. |
MrQ 03.12.2008 09:24:07 | |
---|
Itsehän petyin lättyyn pahasti. Ensimmäisenä pisti korvaan koko levyn pastissimaisuus: aivankuin loppuysärin kaikki kliseet olisi kompuroitu väkipakolla samoihin kansiin välittämättä lopputuloksesta. Itselleni tuli jatkuvasti mieleen enemmän white zombie ja marilyn mansonin kaltaiset b-luokan viihdeorkesterit kuin illusionin aikainen turboahdettu ja tykinvarmasti rullaava hardis, mutta kyseisiä negatiivisia assosiaatioita pahempi asia kokonaisuuden kannalta oli ehdottomasti syvä ja välitön ymmärrys siitä kuinka gannarit olivat osiensa summa; vaikkei kappaleissa sisällöllistä puutetta lukuunottamatta ole mitään selkeää vikaa, parikymmenpäinen hutiloiva soittajakaarti näkyy ja tuntuu, eikä minkäänlaista dynamiikkaa tai yhteensoittoa ole havaittavissa... Studiorock on jo lähtökohtaisesti huono idea, mutta gansareiden tapauksessa puhutaan jo melkein rikollisesta toiminnasta. Aikaisemmilla lätyillä riffien aikana ja välissä tapahtui jotain pientä koko ajan, oli se sitten stradlinin komppikitarafilli tai muu nyanssi, lässin liidirepäisyt, chorusbassorykäisyt rumpufillin kaverina tahikka orkka-arrit tai tai tai tai tai. Jätkät pystyivät surutta rakentamaan kymmenminuuttisia piisejä jotka riffitoistona eivät olisi kantaneet kolmea minuuttia kauemmalle ellei yhteensoitto ja sovitus olisi ollut niin viimeisen päälle timangia tavaraa. Ei GnR ole pudonnut niin kauas juuriltaan tai oikeasta boogiesta kuin metallica, mutta surulliselta tämä kyllä kuulostaa minun korvaani. Ihan hyvä ei riitä kun on tottunut kuulemaan parasta mahdollista. Toki on selvää että illusioneista ei paljoa paremmaksi voi laittaa ja 90-luvun alun hyperkonsertteihin ei ole paluuta oli kyseessä mikä tahansa pumppu -ainakin käsittääkseni- mutta jotenkin... ...ehkä tuon nimen alla tehdyltä tavaralta on tottunut odottamaan parempaa. Ehkä jopa liikoja. Latasin, kuuntelin pari kertaa, en ole ostamassa. Velvet Revolverin kaltainen floppihan tämä levy oli. Ottaisivat jätkät nyt vittu härkää sarvista ja jammaisivat vanhalla remmillä sen levyn mitä minä olen odottanut. Tämä ei ollut se. |
reos 03.12.2008 10:37:00 | |
---|
Ihan jees lätty parilla kuuntelulla. Ainakin jaksoin tätä pidempään ku VR-lättyjä. Onneks ei oo penniäkää kiinni tässä väittelyssä nii ei tuu paha mieli :) "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Superkingi 03.12.2008 10:44:56 | |
---|
Olettekos muuten kuunnelleet Izzyn soolotuotantoa? Törmäsin sattumalta muutamaan biisiin ja kuulosti helvetin kovalta. Osaisko joku suositella parhaita levyjä? |
Abgrund 03.12.2008 11:29:30 | |
---|
Olettekos muuten kuunnelleet Izzyn soolotuotantoa? Törmäsin sattumalta muutamaan biisiin ja kuulosti helvetin kovalta. Osaisko joku suositella parhaita levyjä? Parhaat (kuulemistani) on Izzy Stradlin & the Ju Ju Hounds -debyytti ja River. Noita ihan uusimpiahan ei ole kait fyysisessä muodossa julkaistukaan, joten internetistä ne pitäisi ostaa musiikkitiedostoina. Hyvää roots-rockia. Älä ala mulle! |
Jokapaikanapina 03.12.2008 12:17:03 | |
---|
Parhaat (kuulemistani) on Izzy Stradlin & the Ju Ju Hounds -debyytti ja River. Noita ihan uusimpiahan ei ole kait fyysisessä muodossa julkaistukaan, joten internetistä ne pitäisi ostaa musiikkitiedostoina. Hyvää roots-rockia. Samaiset kaks levyä nostaisin itekkin esille! |
Arms 03.12.2008 12:36:46 | |
---|
Itse en oikein koskaan ole päässyt sisään tuohon Izzy Stradlin & Ju Ju Houndsien levyyn, mutta 117 Degrees -levy on mielestäni erittäin hyvää kuunneltavaa. Hyviä biisejä levyllä ovat mielestäni mm. Gotta Say, Memphis, Good Enough ja Here Before You. Erityisesti itseäni miellyttää akustispainotteiset kappaleet levyllä. 117 Degrees -levy on mielestäni kokonaisuutena todella menevä ja railakas levy, jossa on aika kova vauhti päällä. Levyn tyyli poikkeaa hyvin paljon tuosta Ju Ju Hounds -levystä. |
Mikaelo 03.12.2008 12:47:11 | |
---|
Ottaisivat jätkät nyt vittu härkää sarvista ja jammaisivat vanhalla remmillä sen levyn mitä minä olen odottanut. Uus Appetite?
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
itsy 03.12.2008 15:30:06 | |
---|
117 Degrees ja Ju Ju Hounds meikäläisen ykköset, River ei oikein ole kolahtanut millään lailla. Netistä latasin tuossa jokusen aikaa sitten uudenpuoleisen Concreten, varsin pätevä levy sekin, suosittelen. |
Jokapaikanapina 03.12.2008 16:10:28 | |
---|
Uus Appetite? Tää ois kova sana!!! .. jos ois ilmestyny 15+ vuotta sitten.. |
MrQ 03.12.2008 16:13:42 | |
---|
Uus Appetite? mähhh kyllä selkeästi paremmat oli illusioinit. Kuuntelen urporokkia kyllä todella vähän jos ollenkaan joten sinänsä ei lie yllätys että nuo ovat ne kovimmat laatat tuolta kentältä mulle. muutakin kuin pelkkää tyhmäilyä. |
Mikaelo 03.12.2008 17:15:35 | |
---|
urporokkia Tipahdin.. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
maelstorm 03.12.2008 17:25:54 (muokattu 03.12.2008 17:28:34) | |
---|
Uus Appetite? niin, mutta minkälaista musiikkia se olisi, jos 47-vuotias monimiljonääri alkaisi rakentaa kappaleita kuten mr. brownstone, joka kertoo arveluttavasta elämäntyylistä ja heroiinin käyttämisestä? tai nighttrain, biisi joka kertoo halvalla punaviinillä päihtymisestä? nämä vielä siitä perspektiivistä, että axl on aika tuoremehu ja terveyshörhöilyuskonnot -miehiä ollut jo aika pitkään. appetite oli aito ajankuva. "uus appetite", ollessaan todellinen, kuvailisi urheiluautojen keräilemistä, kauneuskirurgiaa, appelsiinimehuja ja miljonäärin vetäytynyttä elämää kartanossa. sellaisestako sinä sitten diggailisit? Toinen vaihtoehto olisi sitten yrittää rakentaa jotain täysin feikkiä, näyteltyä parikymppisten kamapää elämää levyllinen. joka olisi sekin aika helkkarin surullinen yritys jota tuskin lähtevät yrittämään, kiitos siitä jonkinlaiselle taiteelliselle integriteetille. ja eikö iske ollenkaan hölmönä ajatus, että akseli laulaisi heroiinista vuonna 2010+ sen jälkeen, kun hän on niin rajusti kritikoinut kaman käyttämisestä entisiä bändikavereitaan, ja 'legenda'kokoonpanon rumpalikin pistettiin päihdeaddiktioidensa vuoksi pihalle soittoryhmästä? kyllä nyt pyörii jengillä taas propellilippisten vippurit vähän liian vinhaa vauhtia mielestäni. vähän perspektiiviä siihen huuteluun, aina kun mahdollista. olen kyllä itsekin täällä piereskellyt parina viime päivinä aika typeriä asioita, mutta kamoon. :D ei mitään uutta appetite viritystä. eikä mitään slässejä. chinese democracya on neljä albumia valmiina, antaa niiden nyt tulla ulos ja akselin ja kumppaneiden pyörittää pikku kiertuekarusellia tähän ensialkuun. Siivet. |
Mikaelo 03.12.2008 17:40:56 | |
---|
niin, mutta minkälaista musiikkia se olisi, jos 47-vuotias monimiljonääri alkaisi rakentaa kappaleita kuten mr. brownstone, joka kertoo arveluttavasta elämäntyylistä ja heroiinin käyttämisestä?
Haluan nyt tarkentaa, että lainaamasi oli heitto kirjoitukseen, josta paistoi aika selvästi läpi että "halusin uuden AFD:n" Ite oon ihan koukussa CD:hen, ja suosikkikappale vaihtuu ihan päivittäin. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Atomic Cafe 03.12.2008 18:48:25 (muokattu 03.12.2008 19:37:01) | |
---|
Ei tämä vuosikymmenen levy ole vaikka sitä koko vuosikymmen tehtiin, vuoden yllättäjä tämä kuitenkin on. Ylituottaminen on tässä tapauksessa itsestään selvä asia joten ainoa seikka mikä häiritsee on se että tärkein elementti hukkuu äänimassaan, minulle Akselin kiljuminen on aina ollut pyhä asia. Tällä levyllä on runsaasti todella hienoja biisejä, osa olisi sopinut ihan heittämällä Illuusio levyille mikä ilahduttaa vanhaa sydäntä suuresti. Vaikka aseet ja ruusut oli aikoinaan todella tärkeä yhtye niin tuotantoon olen aina suhtautunut kaksijakoisesti, jokaisellla levyllä puolet on täyttä paskaa ja puolet täyttä kultaa, tämä levy ei tee poikkeusta siihen sääntöön( ja se on hyvä asia). Oletin että kiinalainen demokratia on ruusu ilman aseita mutta väärässä olin, kyllä tämä on ihan selvä bändilevy. Akseli onnistui taas yllättämään ja tällä kertaa erittäin myönteisesti. |
MaxDamage 04.12.2008 16:58:54 | |
---|
Voi olla että jo postattu mutta laitan nyt kuitenkin. Record execs at Geffen were reported to be furious with Rose for not doing any promotion or publicity for 'Chinese Democracy'. AOL Canada Entertainment reports that, as of December 2, 2008, he has been missing for at least two months and has not returned any phone calls or other requests. |