Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 599 100 101 102 103162 163 164 165 166
MrQuin
28.04.2011 14:16:23

jannu: Sen verran puhut omiasi, että Owata ei ole Oceanian eka single vaan Teagarden EP 3:n viimeinen raita.

Täh? Eihän koko EP:ltä ole julkaistu ku yksi biisi vasta... Missähän ne kaksi muuta venyy?
dixi19
28.04.2011 14:40:13

jannu: Sen verran puhut omiasi, että Owata ei ole Oceanian eka single vaan Teagarden EP 3:n viimeinen raita.

Jeps, ymmärsin tuon alkuperäisen uutisen epähuomiossa niin, että Owata on ensimmäinen Oceania-sessioiden biisi ja näin ollen tulee olemaan Oceanian ensimmäinen "single", mutta ilmeisesti kyseinen raita ei siis ole mukana tuossa kokonaisuudessa, vaan on osa kolmatta EP:tä.
anomus.com
jannu
28.04.2011 14:53:01
MrQuin: Täh? Eihän koko EP:ltä ole julkaistu ku yksi biisi vasta... Missähän ne kaksi muuta venyy?

Joo, tajusin tossa just että höpöjä saattoi tulla täältäkin osoitteesta. :D

Mutta nyt ku löytäis tähän hätään sen Kerry Brownin twitter-viestin, missä kerrottiin että kaks biisiä vielä oli tulossa. Koska pikkulinnut tuolla O-boardilla ovat kuiskineet, että ep:llä olis lopulta kuitenkin vain 2 biisiä. Ota näistä selvää... :/

Jos noista nettisivun grafiikoista voi jotakin päätellä, niin kolmehan niitä pitäisi tulla. Lightning Strikes ja Owata olis aika selvästi tossa ja oliskohan se yksi sitten My Love Is Winter? Joskin, kyllähän joku jo ehti sen etusivun kuvan liekeistä repiä As Rome Burnsin mukaan spekulaatioihin.

Sekavaa. Pitäiskö aikuisen ihmisen käyttää energiansa johonkin muuhun ku tällaisten pähkäämiseen? :D
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
konehes
28.04.2011 17:42:55
Eiköhän niillä tavoitella sitä porukkaa, joka ei jaksa koluta torrenttisaitteja tai ole koskaan kiinnostunut bootlegeista. Ja "kaikki Methuselat" eivät todellakaan ole perustuttua kamaa kaikille, tää meidän pieni runkkukerhomme on oikeasti aika pieni. :)

Itse olisin vailla Adoren aikaisia haudattuja biisejä, joita ainakin Corganin livejournalin perusteella tuntuis olevan aika paljon. Lisäksi kunnollisella laadulla julkaistu Moleasskiss ei haittaisi pätkääkään.

No, onhan nuo tietty ihan kiva saada järkevämmällä laadulla, kuin mitä on aiemmin ollut tarjolla. Ja Pumpkinsien ysärituotanto on demoja myöten kyllä kaikkinensa mun (ja varmaan kaikkien muidenkin) mielestä laadukkaampaa matskua kuin nää uudet jutut. Tässä asiassa ärsyttää vaan eniten uudet painokset noista vanhoista albumeista. Niitä kun en millään jaksaisi hankkia. Joku ultimaattinen kaikki ennen julkaisemattomat "arkistojen aarteet" -boksi voisi ehkä kiinnostaa.
cherub with heavy metal machine
jannu
29.04.2011 17:39:24
Musicradar.com:ista löytyvästä tuoreesta haastattelusta:

Let me ask you about some of your new material. You've already released Lightning Strikes, and next week you're putting out Owata. But because you're now going to start recording a full album, Oceania, am I to assume that the next four-song EP is on hold?

"Yeah, we're not going to release anything after Owata until after we put out Oceania the album within an album. We felt good about the EP format for a while, but it's only taken us so far. I think it's time to refocus everybody on what we're trying to accomplish here by making a full album."

http://www.musicradar.com/news/guit … ns-reissues-new-studio-album-433362
dixi19
01.05.2011 19:19:56

Facebookista:

World Premier of SP song 'Owata' this Tuesday, May 3rd.
anomus.com
jannu
02.05.2011 03:07:07 (muokattu 02.05.2011 03:08:19)
Chamberlinin Skysaw-bändin albumi ilmeisesti kokonaisuudessaan:

http://soundcloud.com/skysawmusic/sets/great-civilizations/s-ScmpM

On Beatlesit kuunneltu tarkkaan.

Tää on siis sama projekti kuin joskus aiemmin mainittu This. Jossain määrin ehkä parempi että vaihtoivat nimeä. :D
dixi19
03.05.2011 16:16:49

anomus.com
dixi19
05.05.2011 23:04:29 (muokattu 05.05.2011 23:06:09)

Ihan mielenkiintoinen haastis muun muassa noihin uusintajulkaisuihin liittyen: http://smashingpumpkins.visibli.com/share/31066f
anomus.com
dixi19
04.06.2011 14:33:15

Oceanian alustava sisältö:

'O/'
'Pale Horse'
'Panopticon'
'The Chimera'
'Four Winds Chime'
'Glissandra'
'Inkless'
'My Love Is Winter'
'Special K'
'Pinwheels'
'Oceania'
'Violet Rays'
'Quasar'

Harmi, ettei As Rome Burnsia näy. Se ei ole smässäreiden rymistelyosaston parhaimpia, mutta jotain sen tyyppistä ilmaisua olisi mukava saada myös mukaan. Tosin onhan ainakin Quasarissa jo menevämpää meininkiä. Itse asiassa en nimeltä noista tiedä kuin juuri Quasarin ja My Love Is Winterin, jotka molemmat ovat aikas lupaavia.
anomus.com
professori
10.08.2011 18:09:37
Huutiksessa näyttäs olevan Tristessa 7" myynnissä, originaali. Onko harvinainenkin?
"You better call Kenny Loggins, 'cause you're in the danger zone... from Top Gun." - Sterling Archer
arsu
10.08.2011 21:22:48
professori: Huutiksessa näyttäs olevan Tristessa 7" myynnissä, originaali. Onko harvinainenkin?

Pinkki versio näyttäis olevan just sen arvoinen mitä siitä pyydetään. Sitä on tehty myös mustana ja harmaana, harmaa maksaa hunajaa.

Aina nämä samat: popsike, discogs, ebay, google.
All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed.
konehes
10.08.2011 22:47:02
professori: Huutiksessa näyttäs olevan Tristessa 7" myynnissä, originaali. Onko harvinainenkin?

Sori, ostin sen just.
konehes
11.08.2011 18:02:48 (muokattu 11.08.2011 18:42:53)
On muuten kiva tää Tristessa-seiska. Todella hyväkuntoinen, alkuperäinen Sub Pop -kortti mukana ja muovitaskukin taitaa olla orkkis, päätellen "Color Vinyl" -tarrasta.

Tätä tuli joskus aktiivisesti kytättyä ja sen muutaman kerran kun on huuto.netissä ollut, niin on mennyt sivu suun tai ollut kohtuuttoman kallis. Ebayta tai vastaavia en ole edes harkinnut, sillä niistä ostaminen ei tunnu miltään. Vähän kuin väittäisi omistavansa jonkun levyn kun on ostanut maksullisen Spotifyn.
kanisteri
11.08.2011 18:29:16
konehes: On muuten kiva tää Tristessa-seiska. Todella hyväkuntoinen, alkuperäinen Sub Pop -kortti mukana ja muovitaskukin taitaa olla orkkis, päätellen "Color Vinyl" -tarrasta.

Tätä tuli joskus aktiivisesti kytättyä ja sen muutaman kerran kun on huuto.netissä ollut, niin on mennyt sivu suun tai ollut kohtuuttoman kallis. E-bayta tai vastaavia en ole edes harkinnut, sillä niistä ostaminen ei tunnu miltään. Vähän kuin väittäisi omistavansa jonkun levyn kun on ostanut maksullisen Spotifyn.

Hauskasti sanottu, ja koen asian ite aika samalla tavalla. Kun raha korvaa sinnikyyden ja sattuman harvinaiuuden metsästämisessä tai fanittamisessa, koko hommasta tulee keskiluokkaista ja tylsää. Itse olen muutamia harvinaisia levyjä huutanut Amerikasta kalliilla, ja tunnistan itsessäni jotenkin tyhjän tunteen näitten kohdalla.
arsu
11.08.2011 19:03:16
konehes: On muuten kiva tää Tristessa-seiska. Todella hyväkuntoinen, alkuperäinen Sub Pop -kortti mukana ja muovitaskukin taitaa olla orkkis, päätellen "Color Vinyl" -tarrasta.

Tätä tuli joskus aktiivisesti kytättyä ja sen muutaman kerran kun on huuto.netissä ollut, niin on mennyt sivu suun tai ollut kohtuuttoman kallis. Ebayta tai vastaavia en ole edes harkinnut, sillä niistä ostaminen ei tunnu miltään. Vähän kuin väittäisi omistavansa jonkun levyn kun on ostanut maksullisen Spotifyn.

Tä? No nyt meni ohi. Samanlaisia huutokauppoja molemmat. Ja samalla rahalla on näköjään toteutuneet kaupat suurinpiirtein. Ja postipoika tuo molemmissa tapauksissa levyn. Mikä ero näissä nyt on? Tää Spotify-vertaus meni ihan ohi, kai sen levyn omistaa yhtä lailla onko sen ostanut huudosta, ebaystä tai alunperin kaupasta. Mut näistä "virtuaalilevyistä" oon kyllä samaa mieltä. En koe omistavani ainuttakaan noista about kymmenestä albumista jotka oon itunesista ostanut.

Laitoin nuo (popsike, discogs, ebay, google) tuohon siis sitä varten, et jos jonkun vinyylin tai yleensäkään levyn hinta arvelluttaa, niin nämä antavat hyvää osviittaa.
All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed.
kylereese
11.08.2011 19:52:35
kanisteri: Itse olen muutamia harvinaisia levyjä huutanut Amerikasta kalliilla, ja tunnistan itsessäni jotenkin tyhjän tunteen näitten kohdalla.

Itse olen huutanut amerikasta läjäpäin harvinaisia levyjä halvalla.

Myös smashing pumpkinsia
kanisteri
11.08.2011 20:43:04
kylereese: Itse olen huutanut amerikasta läjäpäin harvinaisia levyjä halvalla.

Samoin. Näistä hyvistä löydöistä voikin saada kiksejä. Se, että kovalla rahalla saa eBaysta käytännössä mitä vain ei ole osoittautunut mun jutuksi.
konehes
11.08.2011 23:19:12
arsu: Tä? No nyt meni ohi. Samanlaisia huutokauppoja molemmat.

Mä en koe Ebayssa mitään haastetta eikä se tyydytä mun metsästysviettiä. Sieltä kun saa vähällä vaivalla kaikki ne levyt, joita esim. huuto.netistä tai jostain levymessuilta täytyy kytätä vuosia. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta mikään ei voita kunnon rämpimistä umpihangessa.
kylereese
11.08.2011 23:31:52
konehes: Mä en koe Ebayssa mitään haastetta eikä se tyydytä mun metsästysviettiä. Sieltä kun saa vähällä vaivalla kaikki ne levyt, joita esim. huuto.netistä tai jostain levymessuilta täytyy kytätä vuosia. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta mikään ei voita kunnon rämpimistä umpihangessa.

Vähällä vaivalla? Kaikki? Eihän tässä oo mitään järkee ja rahahan siel huutonetissä & levymessuilla myös puhuu vaikka vuosia kyttäisikin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)