Lonesome 08.05.2018 10:00:55 | |
---|
venalaine: Tarkoittanet levy-yhtiötään (onko vielä Geffen...)? Yleensähän artistit itse eivät juuri näistä uusintajulkaisuista, kokoelmista sun muista perusta. Nämä remasteroinnit sun muut deluxe-paketit maksaa käytännössä artisti, eli niihin menneet kustannukset napataan rojalteista ensin päältä. Artisti voi siis hyötyä taloudellisesti enemmän, jos myydään niitä vanhoja. Gunnareilla tietysti volyymi on toista luokkaa kuin monilla muilla "takavuosien pop-suosikeilla", joten eiköhän ne kulut saada nopsaan katettua... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
nahkalipsi 08.05.2018 10:10:52 (muokattu 08.05.2018 10:12:54) | |
---|
Koskenkorvasieni: Ovat julkaisseet lyriikkavideon Shadow Of Your Lovesta. Mä oon kuullu tosta aikaisemmin version, joka on ilmeisesti nauhoitettu samoissa sessioissa, kuin Live Like a Suiciden biisit, mutta tämä versio lienee Appetiten sessioista, ainakin rumpu- ja skebasaundit on saman kuuloiset. Joo täähän julkastiin It's So Easy -sinkun b-puolena ja mulla ei nyt ei ole LP -soitinta, että voisin tarkistaa satavarmasti mutta raivokkaalla youtubetuksella se taisi olla nim om live like a suiciden sessioista. Eli samaa yleisökohinaa alussa ja biisi menee hieman eri tavalla kuin tässä. Tämä on 100% varmuudella kasattu monesta monesta appetiten aikasista sessioista yhdeksi biisiksi. Oon aina digannu tästä biisistä ja ihmetelly miksei se Appetitelle kelvannut. e: Jonkun kirjassa tästä oli juttua miksi mutta en enää muista. Oisko ollu Duffin. Ja aina tulee mieleen tämä https://youtu.be/_xnunFbhKdo?t=21 :) Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you |
Welho-77 08.05.2018 10:11:07 | |
---|
Lonesome: Nämä remasteroinnit sun muut deluxe-paketit maksaa käytännössä artisti, eli niihin menneet kustannukset napataan rojalteista ensin päältä. Artisti voi siis hyötyä taloudellisesti enemmän, jos myydään niitä vanhoja. Gunnareilla tietysti volyymi on toista luokkaa kuin monilla muilla "takavuosien pop-suosikeilla", joten eiköhän ne kulut saada nopsaan katettua... Ja eikä tollasesta kauheesti kuluja tule. Sen kun poltetaan pari lättyä. Ton setin yksikköhinta yhtiölle ihan max. 30e. Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl |
Lonesome 08.05.2018 12:49:35 | |
---|
Welho-77: Ja eikä tollasesta kauheesti kuluja tule. Sen kun poltetaan pari lättyä. Ton setin yksikköhinta yhtiölle ihan max. 30e. Ehkä tunnet remasteroinnin ja levynkansitaiteen kustannukset minua paremmin? Gunnareiden "settiä" en sen paremmin tunne... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
drifter1 22.05.2018 00:29:18 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=zZuhrdCCgPA Onhan tuo ihan mieletön keikka. Varsinkin puolivälin jälkeen aivan maagista. Axl ja Slash elämänsä vedossa, Duff pahimman turvotuksen aikaan. You Could Be Mine ja paras esitys ikinä? |
Unmasked 03.06.2018 18:06:18 | |
---|
|
Pikku-Henry 03.06.2018 18:18:11 | |
---|
|
Unmasked 03.06.2018 21:38:08 (muokattu 03.06.2018 21:38:49) | |
---|
Nyt juuri soi Slither. Sen verran huono laatu striimissä että paha sanoa mitään mutta Axl tuntuu huitelevan ylärekisterissä jota en oikein tässä biisissä ymmärrä. |
The Jack 03.06.2018 22:31:20 | |
---|
Unmasked: Nyt juuri soi Slither. Sen verran huono laatu striimissä että paha sanoa mitään mutta Axl tuntuu huitelevan ylärekisterissä jota en oikein tässä biisissä ymmärrä. https://www.youtube.com/watch?v=Yt1mhmR0dJY Löytyy jo netistä hyvänlaatuisenakin Slither Saksasta. Ei nyt oikein lähde tällä kertaa. |
Unmasked 03.06.2018 23:22:06 | |
---|
The Jack: https://www.youtube.com/watch?v=Yt1mhmR0dJY Löytyy jo netistä hyvänlaatuisenakin Slither Saksasta. Ei nyt oikein lähde tällä kertaa. Kertsi oli aika jäätävää huttua jo. Ei tätä varmaan ole edes treenattu, Axlillahan on tapana vetää rundien aloituskeikat ihan reisille (pl. Vegasin keikat 2016) ja sitten vetreytyä. Toivottavasti nytkin. |
krautio 04.06.2018 10:34:21 | |
---|
Olin Berliiniin keikalla. Slash hoiti hommanda kotiin uskomattoman hyvin ja oli illan ehdoton kuningas. Axelilla ei ollut ihan paras päivä, välillä laulu kuului erinomaisesti, mutta turhan usein hukkui muun bändin alle. Joka tapauksessa olen tyytyväinen näkemääni, vaikka ihan nappisuoritukseen ei täysin päästy. Hey Ho, Let's Go! |
mrk 04.06.2018 10:38:04 | |
---|
Coma, Yesterdays, You Could Be Mine, Michelle/Out Ta Get Me ja vaikka mitä muuta lähtenyt biisilistalta sitten viime kesän. Encoressa vain Patience ja Paradise City. Tilalla puolivillainen Slither. Ei tuo nyt kyllä kovin hyvää lupaile. Tallinaan on onneksi vielä aikaa. Ehkä tämä on vain alkukankeutta. "Short On Long Term Goals" |
krautio 04.06.2018 10:44:45 | |
---|
Joo, oli aika lyhyt setti verrattuna edellisen kiertueen vastaaviin. Oisko johtunut heikohkosta Axelin äänestä, että lyhensivät tai sitten Berliinissä ei saa meluta tuon pidempään.
mrk: Coma, Yesterdays, You Could Be Mine, Michelle/Out Ta Get Me ja vaikka mitä muuta lähtenyt biisilistalta sitten viime kesän. Encoressa vain Patience ja Paradise City. Tilalla puolivillainen Slither. Ei tuo nyt kyllä kovin hyvää lupaile. Tallinaan on onneksi vielä aikaa. Ehkä tämä on vain alkukankeutta. Hey Ho, Let's Go! |
mrk 04.06.2018 13:16:43 | |
---|
Ilmeisesti tuolla on pitänyt lopettaa metelöinti klo 22. Itsekin olen ollut Berliinissä parillakin ulkoilmakeikalla, missä ollut arki-iltana samaan aikaan lopetus, vaikka keikkapaikka suunnilleen keskellä metsää. Pe-La ilmeisesti saisi soittaa klo 23 asti. "Short On Long Term Goals" |
Unmasked 04.06.2018 15:10:41 | |
---|
mrk: You Could Be Mine Ottamatta muuten kantaa niin tämä on ihan hyvä. Yksi bändin kovimpia biisejä mutta ei ole livenä kuulostanut hyvältä vuoden - 93 jälkeen. Kun vielä Sweet Child saataisiin pois, ei tule toki tapahtumaan. |
slowdive 05.06.2018 13:14:01 | |
---|
Ei tuo Slither ihan hirveän hyvälle kuulostanut Axlin vetämänä Youtbesta mitä tsekkasin, mutta onhan se aika ylläri että tuollaista tapahtuu. Jos kiertue oli "Not in this lifetime", niin tuo on kyllä mun mielestä vielä enemmän "Not in this lifempi" homma. Axlista on tosin niin vähän mitään oikeaa faktaa tai haastattelumateriaalia viimeisen 25 vuoden ajalta, että voihan se olla että mielikuva vaikeana, tuittupäisenä, joustamattomana mulkkuna ei pidä tänä päivänä paikkaansa. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
sirdickyj 05.06.2018 14:15:36 | |
---|
slowdive: Ei tuo Slither ihan hirveän hyvälle kuulostanut Axlin vetämänä Youtbesta mitä tsekkasin, mutta onhan se aika ylläri että tuollaista tapahtuu. Jos kiertue oli "Not in this lifetime", niin tuo on kyllä mun mielestä vielä enemmän "Not in this lifempi" homma. Axlista on tosin niin vähän mitään oikeaa faktaa tai haastattelumateriaalia viimeisen 25 vuoden ajalta, että voihan se olla että mielikuva vaikeana, tuittupäisenä, joustamattomana mulkkuna ei pidä tänä päivänä paikkaansa. Ja mielikuviinhan se käsitys hänestä muutenkin perustuu. Ensikäden tietoa aika vähän. |
Unmasked 05.06.2018 15:00:31 (muokattu 05.06.2018 15:01:14) | |
---|
slowdive: Axlista on tosin niin vähän mitään oikeaa faktaa tai haastattelumateriaalia viimeisen 25 vuoden ajalta Tämä ainakin löytyy, lisäksi oli joku toinen jostain mutta ihan leppoisan oloinen kaveri nykyään. Lisäksi mitä nyt nähnyt jotain fanien kuvaamia typeriä pätkiä jostain lentokentiltä niin aika chill tuntuu olevan. https://www.youtube.com/watch?v=xvc-y7daFtY&t=198s |
The Jack 05.06.2018 17:09:43 | |
---|
Unmasked: Tämä ainakin löytyy, lisäksi oli joku toinen jostain mutta ihan leppoisan oloinen kaveri nykyään. Lisäksi mitä nyt nähnyt jotain fanien kuvaamia typeriä pätkiä jostain lentokentiltä niin aika chill tuntuu olevan. Mulle tulee Axlista ja lentokentästä mieleen tämä https://www.youtube.com/watch?v=NEXmxiwFQ8Q Onhan mies rauhoittunut noista vajaan 10 vuoden takaisista pätkistä. Vähän liiankin rauhallinen ehkä. Kova lääkitys luultavasti miehellä päällä lavan ulkopuolella, ainakin tuossa linkittämässäsi haastattelussa. Mutta ei se Axlin kohdalla varmaan aiheetontakaan ole. |
Unmasked 05.06.2018 20:57:38 | |
---|
|