Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 59 10 11 12 13133 134 135 136 137
Zakk
19.12.2005 13:22:17
just tänään varasin sen uuden dvd:n levykauppa äxään.
tietääkö joku biisilistaa tuolla dvdllä?

Kato edellinen sivu tästä ketjusta.
"Where there's a whip there's a way"
HaloOfFlies
19.12.2005 13:24:38 (muokattu 19.12.2005 13:25:33)

Aha, sekö oli jo laitettu. No en laita sitten toista kertaa kyllä.
First they steal your mind and then they steal your soul
HaloOfFlies
19.12.2005 13:37:02

Mitä mieltä olette noista kasarilevyistä kuten unmasked, music from the elder ym.
itse en ole kuullut kuin pari kappaletta kummaltakin ja ne ainakin kuulosti tosi hyviltä

Itseltäni löytyy noista kasarilevyistä Unmasked, The Elder ja Creatures Of The Night cd-muodossa, Asylum ja Animalize kasettimuodossa ja Crazy Nights vinyylinä (veljeni tyttöystävä osti tämän minulle, vaikka minulla ei ole edes vinyylisoitinta). Kyllähän niiltä (varsinkin kolmelta ensinmainitulta) löytyy paljon hyviä hetkiä, mutta löytyy myös paljon huonoja hetkiä. Jos ensimmäisen Kiss-levyn ostoa suunnittelee, niin kasari-Kissistä en suosittele aloittamaan.
Iscariah
19.12.2005 18:25:14
Creatures of the night on hittikamaa kyllä alusta loppuun.
Nimalizella muutama tappobiisi ja osa vähäntylsempiä kappaleita. Silti liikaa haukuttu levy mielestäni. eka kappale on kunnon thrash kappale
Iscariah
19.12.2005 18:25:59
tykkääkö kukaan näistä yhdeksänkymmentä luvun kisseistä? Revenge on kestosuosikki ainakin minulla
aku.miettinen
19.12.2005 20:16:37
Creatures of the night on hittikamaa kyllä alusta loppuun.
Nimalizella muutama tappobiisi ja osa vähäntylsempiä kappaleita. Silti liikaa haukuttu levy mielestäni. eka kappale on kunnon thrash kappale

Creatures on kyllä tajuttoman kova levy. Levyn kruunaa War Machine.
Iscariah
19.12.2005 21:05:34
Creatures on kyllä tajuttoman kova levy. Levyn kruunaa War Machine.

sanos muuta. War machine on kunnon tukkahevibiisi. Aika raskas kappale
HaloOfFlies
19.12.2005 21:12:29

tykkääkö kukaan näistä yhdeksänkymmentä luvun kisseistä? Revenge on kestosuosikki ainakin minulla

Carnival Of Souls on 90-luvun paras Kiss-levy.
ozz3
19.12.2005 21:22:58
Kasari-Kissit järjestyksessä (siis studio-levyt)...

Creatures Of The Night
Lick It Up
The Elder
Crazy Nights
Unmasked
Animalize
Asylum
Hot In The Shade

Ja ysärit....

Psycho Circus
Revenge
Carnival Of Souls

Torstaita odotetaan sormet syhyten...
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
anttipi
20.12.2005 00:33:40

Mitä mieltä olette noista kasarilevyistä kuten unmasked, music from the elder ym.
itse en ole kuullut kuin pari kappaletta kummaltakin ja ne ainakin kuulosti tosi hyviltä

Tykkään paljon sekä Unmaskedista että Elderistä. Minua Unmaskedin poppilinja ei haittaa pätkääkään, koska levyllä on paljon hienoja ja melodiaintensiivisiä biisejä.
"Log From Blammo!"
MarkoA
20.12.2005 07:26:23
Täältä myös yks hajaääni unmaskedille. Valitettavan paskoilla soundeilla toteutettu levy jossa ois jotain ideaa. Ace:n biisit pelastaa tän levyn plussan puolelle, muuten ois melkosta poppista. Levyn neljä hyvää biisiä, Two sides.. Talk to me.. Torpedo girl..
Oikeastaan aika erikoinen levy toisaalta. Vini Poncialla tosi iso osa ilmeisesti tällä levyllä.
- I´m so glad, I´m so glad, I´m glad - I´m glad - I´m glad -
stickyfinger
20.12.2005 11:53:17
Levyn neljä hyvää biisiä, Two sides.. Talk to me.. Torpedo girl..
Oikeastaan aika erikoinen levy toisaalta. Vini Poncialla tosi iso osa ilmeisesti tällä levyllä.

Tuossahan on kolme biisiä?

"Torpedo Girl" lienee muuten Kissin naurettavin biisi.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Iscariah
20.12.2005 11:57:46
on tosiaan sanottu elderin olevan sitä poppia ihteään. kuulin sen I kappaleen ja todella kova oli. ehkä oli aavistuksen poppia mutta mitäs sitten
santa
20.12.2005 12:41:39
vaikka the elder levy onkin aliarvostettu ja siinä on ettenkö sanoisi aika erikoisiakin biisejä kuuluu se kumminkin niihin hyviin levyihin joita pitkään aikaan olen kuunnellut. Poncia han taisi soitella suurimman osan acen kitaroista. Heitetäämpä ilmaan seuraava kysymys... Miksi Creatures of the night levyä on kaksi eri versiota eli blue maskit ja toinen ilman maskeja jossa jo kulick kannessa??

T:Mykisstys
Iscariah
20.12.2005 12:44:59
vaikka the elder levy onkin aliarvostettu ja siinä on ettenkö sanoisi aika erikoisiakin biisejä kuuluu se kumminkin niihin hyviin levyihin joita pitkään aikaan olen kuunnellut. Poncia han taisi soitella suurimman osan acen kitaroista. Heitetäämpä ilmaan seuraava kysymys... Miksi Creatures of the night levyä on kaksi eri versiota eli blue maskit ja toinen ilman maskeja jossa jo kulick kannessa??

T:Mykisstys

en ole ikinä kuullutkaan tämmöstä
mulla on ihan se versio jossa on kannessa Gene, Ace, Paul ja Eric (Carr R.I.P.)
olisko tuo joku uudelleenjulkaisu?
kiss
20.12.2005 13:42:22
creatures of the night albumista löytyy vuonna 85 julkaistu uusi painos jossa kannessa on stanley,simmons,kullick,carr ja pojat ovat siinä ilman meikkejä....albumi sisältää hieman miksaukseltaan poikkeavan version nimikko biisistä ja danger biisin lopussa on nopea feidi ja killer sekä saint and sinner biisien paikkaa on vaihdettu...sekä kannen takapuolella on stanleyn pylly...tosin nahka housut on jalassa..onneksi...anyway,siinä hieman tietoa tuosta versiosta...itse omistan juuri tämän uusinta painoksen cd levynä..
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Iscariah
20.12.2005 13:43:13
creatures of the night albumista löytyy vuonna 85 julkaistu uusi painos jossa kannessa on stanley,simmons,kullick,carr ja pojat ovat siinä ilman meikkejä....albumi sisältää hieman miksaukseltaan poikkeavan version nimikko biisistä ja danger biisin lopussa on nopea feidi ja killer sekä saint and sinner biisien paikkaa on vaihdettu...sekä kannen takapuolella on stanleyn pylly...tosin nahka housut on jalassa..onneksi...anyway,siinä hieman tietoa tuosta versiosta...itse omistan juuri tämän uusinta painoksen cd levynä..

wow
saturnzreturn
20.12.2005 20:11:27
Voihan se olla jenkkiversiokin?

ei edes ollut...
my wallet's fat and so is my head
santa
21.12.2005 10:37:10
kummatkin löytyy vinkkuna kassuna ja ceedeenä. Myöskin melko moni muukin levy. Laitetaampa tällanen köyhä kiss vitsi kitaristeille. Miksi Acella on lepakossaan kolme mikkiä??? No kun yhdestä tulee savua. heh. no olipa hieno juttu. Ei muuta kuin jouluja kaikille
T:mykisstys
kiss
21.12.2005 11:37:11
heh heh..tässä tulee viel huonompi vitsi:

ACE FREHLEY HUOMASI TREENEISSÄ OUDON INSTRUMENTIN JA KYSYI "GENEN BASSO?"

HEH HEH HEH....HAUSKAA JOULUA...
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)