Aihe: Hanoi Rocks-jossittelua
1 2 3 4 59 10 11 12 1317 18 19 20 21
Sliv
31.12.2003 22:41:07
Niin Costin ilmoitettu lähdön syy oli perhesyyt? toisaalta ymmärtäähän sen _JOS_ hanoi alkaa nyt kiertämään enemmän ulkomailla. Eikös levy julkaista jenkeissäkin --> keikkaa jenkeissä --> kiertueita ympäri maailmoo.

Eli veikkaan, että hanoin kiireet lisääntyy ja Costi haluaa olla perheensä kanssa enemmän.
Danny s
01.01.2004 17:02:46
Olipa erittäin upea keikka eilen, kaiken pahan mitä olen viime aikoina Hulkosta sanonut otan takaisin...Ja nasse...Olipa erittäin hieno hetki kun McCoy ja Nasse vetivät Don't you ever leave me:n soolon kuten ennen...good old days..

Ja Lacu on aivan sa*tanan upea! Ei voi kun ihastella, ja Muddy twinsin kemiatkin olivat taas kohdallaan, joten Hanoi rintamalla kaikki hyvin!
moikki
01.01.2004 17:03:54
Olipa erittäin upea keikka eilen, kaiken pahan mitä olen viime aikoina Hulkosta sanonut otan takaisin...Ja nasse...Olipa erittäin hieno hetki kun McCoy ja Nasse vetivät Don't you ever leave me:n soolon kuten ennen...good old days..

Ja Lacu on aivan sa*tanan upea! Ei voi kun ihastella, ja Muddy twinsin kemiatkin olivat taas kohdallaan, joten Hanoi rintamalla kaikki hyvin!

Tämä pelasti mun päivän.
Let`s rock like fuck! by Mike Monroe
Peter Gunn
04.01.2004 20:52:49

Onko tietoa kuka se uus kitaristi on?
HaloOfFlies
06.01.2004 13:53:31

Onko muuten tietoa mikä levy-yhtiö julkaisee Hanoin levyn USA:ssa? Onko se Liquor & Poker Music vai kenties joku isompi lafka?
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
aivokuolio
06.01.2004 14:41:45
bändiltä tulee muuten uusi kokoelma taas vaihteeksi tässä alkuvuodesta.
Iso D
06.01.2004 16:11:50
suurin osa levyjen ostajista on ollut jotain teinityttöjä.

Eikö näin ole suurimmalla osasta legendoista?
Peter Gunn
06.01.2004 16:12:45

En näe kyllä järkeä noissa kokoelmissa. Niitähän on enemmän kuin varsinaisia albumia.
Danny s
07.01.2004 20:39:45
Ja taas tietoa www.hanoirocks.com :ista, Angela kertoilee:

THIS MESSAGE IS FROM ANDY & MICHAEL: Translated By: Angela McCoy
FYI: ANDY McCOY & MICHAEL MONROE HAD NO IDEA OF THIS COMPILATION COMING OUT!!!NOR DID
NASTY SUICDE OR SAM YAFFA!!!

" WE OURSELVES WOULD NOT RELEASE OLD SONGS, YET AGAIN "!!!

" LOOKS LIKE SOMEBODY IS TRYING TO CASH IN ON OUR NAME
ONCE AGAIN "!!!

"THIS IS BEING LOOKED INTO "!
" WE SUGGEST IF YOUR GOING TO BUY OLD MATERIAL, STICK WITH
THE 4 CD BOX SET!!! OR " Decadent Dangerous Delicious "
" THIS NEW SET IS BASICALLY THE SAME MATERIAL OUR FANS HAVE!!!
" JUST A DIFFERENT PLASTIC WRAPPING "!!!

" When this is Legally SORTED "!!!
WE WILL GIVE A PROPER STATMENT"!!!

KEEP ROCKIN!!!RLF!!!

Eli kuten aavistelen, levy-yhtiöt hääräävät jälleen..
Oudie
19.01.2004 19:13:55
Lacun lähtö paketoisi homman kyllä

Tuo on melko totta.Lacu on mun mielestä selvästi kovin rumpali Suomesta eikä kalpene ulkomaillakaan!Yhtä pätevää(ja Hanoihin sopivaa)rumpalia ei löytyisi ainakaan täältä Suomesta.
Zerzy
21.01.2004 00:04:28

Onkohan kenelläkään tietoa paljon Hanoin levyjä on myyty? Tai GNR:n?
Fuck it all and no regrets
randombass
21.01.2004 09:58:02
Onkohan kenelläkään tietoa paljon Hanoin levyjä on myyty?

Ei ole. Tätä olen monesti ihmetellyt. Kyllähän levymyynti yleensä on tiedossa.
Danny s
21.01.2004 11:11:08
No varmasti Hanoi levyjä on myyty melko vähän, loputtomaan rundaamiseen ja siihen liittyvään hässäkkään taisi homma enemmän liityä.Uusi levy lienee myynyr Japanissa jo lähemmäs tuplaplatinaa, eli jotain 300 -400 tuhatta kipaletta.
Ja Gunnareista en myöskään tiedä, mutta eiköhän puhuta yli kymmenestä miljoonasta levystä..Jossain luki että appetitea myytäisiin vieläkin maailmassa yli 9000 kuukaudessa..
Mimi
21.01.2004 12:41:35
Mä oon saanu kans sen käsityksen että Hanoita ei ole myyty paljon yhtään. Mä en van käsitä yhtään että mistä moinen vois johtua, että jos joku haluua selittää niin... Käsittääkseni Hanoi kuitenkin on ollu muuten ulkomaitakin myöten tosi suosittu bändi (olen vasta tutustunut ko. bändiin enkä juuri mitään siitä siis tiedä (vielä, asia hoidossa)...Anteeksi jos olen väärässä, älkää listikö...)
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Gypsy
21.01.2004 17:40:17 (muokattu 21.01.2004 17:46:52)
Ja Gunnareista en myöskään tiedä, mutta eiköhän puhuta yli kymmenestä miljoonasta levystä..

No varmasti puhutaan, kymmenistä miljoonista, appetite on jo pelkästään amerikassa myyny ainakin 15 miljoonaa.
Painakaa vaan sitä miinusta
surkea olio
21.01.2004 17:48:29
Jostain muistelen lukeneeni jotain semmoista, että hanoin levyjä olisi myyty noin 1,5 miljoonaa kappaletta ennen tätä uutta levyä.
On ikävää olla surkea olio.
Danny s
21.01.2004 17:58:56
Toi 1,5 miljoonaa kuulostaisi ihan järkevältä.

Oikeastaan minua kiinnostaisi kuinka paljon Monroen Not Fakin' it levyä on myyty, sillä se taisi olla aika pankinräjäyttäjä Japanissa, ja eikös se päässyt listoille (tai sinkut Dead, jail or rock n' roll ja Man with no eyes) Britanniassa, ja johonkin kipusi myös Jenkkilässä.

Ja kyllä varmaan tosiaan puhutaan kymmenistä miljoonista.

Monroe sanoi Bruce Dickinsoni haastattelussa jotain tyyliin "Axl Rose was scared of us getting better reception than Guns n' roses, and announced that he won't play on the same stage that Hanoi Rocks plays...I mean what the hell for? the guy has sold over ten million records"

Eli osoitus siitä että rokkaritkin ovat erehtyväisiä, varsinkin Monroe jota nuo bisnesjutut eivät taida niin hirveästi kiinnostaa..
Blue Moon
21.01.2004 18:29:05

Danny s: Not Fakin' it --- eikös se päässyt listoille (tai sinkut Dead, jail or rock n' roll ja Man with no eyes) Britanniassa, ja johonkin kipusi myös Jenkkilässä.

Jenkeissä se nousi sijalle 161 Billboardin albumilistalla.
- It's been a long time coming -
Gypsy
21.01.2004 18:39:14 (muokattu 21.01.2004 18:50:51)
Tosta Guns n' rosesin myynnistä vielä. Muistelisin ihan vähän aikaa sitten lukeneeni jotain 75 miljoonasta levystä.

LISÄYS: Tossa oli jotain: Goldstein (Gnr manageri), who has been with the band since its first album and over its 75,000,000 record sales...
Painakaa vaan sitä miinusta
Zerzy
21.01.2004 20:05:41 (muokattu 21.01.2004 20:09:58)

Kun puhutaan, että Hanoi Rocks on Suomen menestynein bändi, niin taitaa jäädä kakkoseksi HIMin jälkeen. HIMin albumeja kun on myyty n. 2 miljoonaa. Siis jos katsotaan levynmyyntiä...Mutta kyllä Hanoi on aina Hanoi. Se on legenda jo eläessään.
Fuck it all and no regrets
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)