BigPapa 19.08.2006 11:55:17 | |
---|
Mitä helvettiä, ei yhtäkään huonoa piisiä? Let's Go Rockin' Tonight, jota muistan jossain 'Ganes-topikissa aikaisemminkin kehuttaneen: Paska piisi ja lisäksi kopio. No niin, Hurriganes on mulle neljä ekaa älppäriä eikä sitten yhtään sen enempää. 10/80 ei lunasta paikkaansa tässä meikäläisen 'Ganes-haarukassa, ei sitten millään. Mut nää on näitä mun juttuja, minkäs niille voi. Rock & Roll Allnight Long Roadrunner Crazy Days Jailbird 10/80 Mun mielestä nää on ihan samaa kaartia kaikki.Hot Wheelsillä on vähän liikaa Dr.Feelgood fiilistelyjä.Ja sitten tietysti 16 Golden Greats jolla nämä mainiot singlebiisit...True Fine Mama, Blue Suede Shoes, Red River Rock ja Do You Wanna Dance. Vinyyleinä pitää olla, ei mitään remasterointeja. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
rheinone 19.08.2006 17:57:05 | |
---|
Jailbird Täytyyki ottaa Jailbird pitkästä aikaa taas kuunteluun. 10/80 No joo, onhan tossa loistavat Made In Sweden ja Just For You, joissa on "sanoittajana" Jim Pembroke. Ja onhan Bourbon Street aika hieno humppa. Albumin muu matsku onkin sitten huomattavasti keskinkertaista heikompaa suomirokkia mun mielestä. Hot Wheelsillä on vähän liikaa Dr.Feelgood fiilistelyjä. Jee, meikäläinen diggaa Feelgoodista ku hullu puurosta! Ja sitten tietysti 16 Golden Greats jolla nämä mainiot singlebiisit...True Fine Mama, Blue Suede Shoes, Red River Rock ja Do You Wanna Dance. Noi sinkkupiisit on tosiaan sitä Ganesin parasta A-ryhmää. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
texjazz 19.08.2006 19:53:29 | |
---|
Ile Kalliolla on loistava riffi Oh baby doll-biisissä. SG:llä? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
rheinone 19.08.2006 20:27:00 | |
---|
Ile Kalliolla on loistava riffi Oh baby doll-biisissä. Niin on. SG:llä? Ei mitään sisäpiirin tietoo, mut SG:llähän Ile noihin aikoihin veteli aika usein. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Härski 19.08.2006 21:19:53 | |
---|
Ile Kalliolla on loistava riffi Oh baby doll-biisissä. SG:llä? Muistelisin jostain lukeneeni, että veteli tuon riffin 335:lla. SG oli kyllä mun mielestä se Ilen "Roadrunner"- kitara, eli se hänen tunnetuin. Ei oikein strato istunut Ilelle, munsta. |
MadMatt 19.08.2006 21:35:04 | |
---|
Muistelisin jostain lukeneeni, että veteli tuon riffin 335:lla. SG oli kyllä mun mielestä se Ilen "Roadrunner"- kitara, eli se hänen tunnetuin. Ei oikein strato istunut Ilelle, munsta. ja V-kitara on jäänyt mieleen |
texjazz 19.08.2006 21:50:53 | |
---|
Muistelisin jostain lukeneeni, että veteli tuon riffin 335:lla. SG oli kyllä mun mielestä se Ilen "Roadrunner"- kitara, eli se hänen tunnetuin. Ei oikein strato istunut Ilelle, munsta. SG Ilen kourissa on iskostunut alitajuntaan. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
BigPapa 20.08.2006 19:50:24 (muokattu 20.08.2006 19:50:32) | |
---|
Muistelisin jostain lukeneeni, että veteli tuon riffin 335:lla. SG oli kyllä mun mielestä se Ilen "Roadrunner"- kitara, eli se hänen tunnetuin. Ei oikein strato istunut Ilelle, munsta. Ei se ollu ees Gibsoni...joskus Nonolla oli se mukana meiän treeneissä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Härski 20.08.2006 20:20:57 | |
---|
Ei se ollu ees Gibsoni...joskus Nonolla oli se mukana meiän treeneissä. Kukas väitti, että olisi ollut? |
BigPapa 20.08.2006 20:25:25 | |
---|
Kukas väitti, että olisi ollut? Ei kukaa, mutta niin se vaa o.Hot Viilsin suljen pois.Meitin 9-vuotias kitaristi ja rumpalin alku diggailee kyllä Oh Baby Dollia kovinkin... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Rämppy 21.08.2006 10:36:45 | |
---|
Ei se ollu ees Gibsoni...joskus Nonolla oli se mukana meiän treeneissä. Kiinnostaisi tietää, oliko se Ilen SG ihan gibson vai joku muu? Se, missä oli 3 mikkiä ja sellaista hillittyä lieskakoristelua kannessa. Teininä tuumasin, että tommosen kun sais. En sitten malttanut olla sanomatta. |
BigPapa 21.08.2006 11:20:21 | |
---|
Kiinnostaisi tietää, oliko se Ilen SG ihan gibson vai joku muu? Se, missä oli 3 mikkiä ja sellaista hillittyä lieskakoristelua kannessa. Teininä tuumasin, että tommosen kun sais. Ei ollu Gibsoni ei. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Runar 21.08.2006 14:00:46 | |
---|
Ei ollu Gibsoni ei. Mikä oli, mikä? |
texjazz 21.08.2006 20:31:24 | |
---|
Ai ei ollut Gibsoni. Eikös siihen aikaan ollut Morris -niminen kopio SG:stä? Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
timus 22.08.2006 01:17:46 | |
---|
Ile Kalliolla on loistava riffi Oh baby doll-biisissä. SG:llä? Aivan ehdottomasti. Vaikkei oo sinällään mitään järkeä lähteä pohtimaan kumpi on parempi, niin Ile oli minun mielestä maukkaampi kitaristi Ganesissa. Sopivasti Wilcoa ja pikkasen jopa Ramonesiakin (ainakin livenä ja tosin vain tallenteiden muodossa). Olen aina diggaillut näin ei-kitaristina tuollaisia kitaraa mouhevasti rytmisoittimena käyttäviä muusikoita. Morning people don't exist. Coffee does! |
BigPapa 22.08.2006 10:12:47 (muokattu 22.08.2006 10:32:36) | |
---|
No niin minulla on varaa myöntää virheeni ja kertoa että se on Gibson SG Std, vuosimallia 1968.Alun peräisin kaksimikkinen ja Ilen kaverin customoima - lakat pois, norsunluu upotuksia ja sellaista..Lähteeni on ollut joskus hyvinkin lähellä kyseistä kitaraa...; / ja lapaan on upotettu teksti Ile Kallio, Ile muuten kaipailis sitä seinällensä jos joku sattuu jossain bongaamaan..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
BigPapa 23.08.2006 13:17:29 | |
---|
Notta näin.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
haamu1 30.12.2006 18:38:28 | |
---|
Hurriganesia on tullu kuunneltua jo ennen kuin opin edes kävelemään tai puhumaan. |
Gardiner 30.12.2006 20:21:29 | |
---|
LOVE RECORDS LRLP 84 H U R R I G A N E S Rock and Roll All Night Long levyä on soitettava pirun lujaa pitäähän naapurinkin kuulla ei ne seinät siitä hajoo A-Puoli live äänitetty klaukkalassa 1.6. 73 äänittäjä Måns Groundstroem B-Puoli Sweet Sue live loput studiossa. Studioäänitykset Finnlevyn studiossa äänitys finnlevy Jukka Teittinen Että Debyyttiälpee yli puolix live veto ja viel koulujen kesäloman eka päivältä varmaan hyvät bileet Rock'n'Roller Satur'ly night club alotus jyrää. B-puolen vika biisi Indian kuulostaa studiossa livenä vedetyltä ja Helvatan komeelta Tona kesänä kävin kattoo Baddingin keikkaa Lepuskin kansantalolla (vai olix se syksy, ei voi muistaa) Mut sen muistan et bändin tauolla soittivat PA:sta Say Mama kipaleen, pyhä Wou wo u wou u ou wou wo u wou u ou jee jee jee say mama get ag oum tonait evriting gonna pee oolrait. Kyllä rupes Mud ja Rubettes kuulostaan kälysiltä (sori ko bändien fanit en taho loukata subjektiivista on musan diggailu) "White collar conservatives,pointingt their plastic fingers at me,hoping that my kinds would die " Jimi Hendrix |
moikki 20.01.2007 17:40:56 | |
---|
Laitoin just roadrunnerin soimaan ja täytyy sanoa että tämä kyllä potkii niin prkl lujaa. Jees jees |