Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 59 10 11 12 13256 257 258 259 260
Nor
16.06.2009 21:30:21
Oikeestaan jännittää aika paljon, koska niin ison osan elämästäni oon diggaillu tätä bändiä yli muide yhtyeiden, että siitä on jo tullut jonkunlainen myyttinen juttu mun mielessä. Toivottavasti huomenna on hieno keikka...
sirdickyj
16.06.2009 22:26:19
rheinone: Niin. Se voi olla että ne mun toivepiisit tulee vasta jatkoilla.

eiku noi vetää sitä lastenosastoa, Bon Scottin aikasta kamaa.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
Brother Michael
16.06.2009 22:45:44 (muokattu 16.06.2009 22:45:50)
Vihdoinkin se on täällä....päivistä pyhin koittaa....galaksit räjähtävät ja aika seisoo paikallaan, kun Rock 'n' Roll jumalat laskeutuvat meidän tavallisten kuolevaisten pariin yhden erityisen illan ajaksi.

AC/DC on saapunut.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
timus
16.06.2009 23:09:53
Mika Kangas: Metukoiden keikalta kun palailin sunnuntaina ei voinut välttyä ajatukselta josko AC/DC ois kanssa heittänyt 2-3 keikkaa Hartwalilla stadikan sijaan.Jep,en ole mikään ulkoilmakeikkojen ystävä.Toivottavasti vielä nähtäisiin bändi härmässä soittamassa sisällä.

Samaa mietin itsekin. Onneksi sisälläkin kerkesi bändin nähdä muutamia kertoja. Stadion on vaan turhan iso paikka tsekata bändejä, vaikka toki AccaDacca sielläkin viimeksi toimi vallan hienosti.

Kyllähän tuo alkuvuonna kynsi melkoisesti noita sisäareenoja Euroopassakin ja ihan tässä lähelläkin, mutta Suomeen ei valitettavasti produktiota silloin saatu.
"no sound, no sound problems" -Henry Rollins
joulupukk1
16.06.2009 23:39:12
Saako kentälle viedä repun tms. jos sisällä ei ole mitään pulloja eikä muutakaan?
zekeode
17.06.2009 02:07:16

joulupukk1: Saako kentälle viedä repun tms. jos sisällä ei ole mitään pulloja eikä muutakaan?

Saa.

edit: tekstiä tähän
texjazz
17.06.2009 08:26:53

Älleh ellus allo nodhat.
WarMachine
17.06.2009 08:34:47
Toivon keikalle menijöille antoisaa elämystä. Olin itse stadikalla 2001 ja olihan se, helevetinmoinen kokemus. Asun sen verran kaukana pohjoisessa, että möin oman lippuni (en trokannut, en ottanut senttiäkään omaan taskuun ;) ) sitä enemmän tarvitsevalle. Mulla se ois vienyt kaks työpäivää se keikkamatka ja se ois ollu liikaa.

Yhtä kaikki, groove ja rytmi. Sitä se on. Back in Black soi työmatkalla ja jos siellä stadionilla soi Gone Shootin' tai Give Me a Bullet niin ainakin minä olisin onnellinen. Ovathan em. biisit siltä parhaiten svengaavalta DC-albumilta, Powerage.
[K]u sä paat semmost mukavaa kotirouvahevii soimaan, jotain Metallicaa tai tommosta tai Slayerii - Wilma Schlizewski, Popkult YLE TEEMA 25.3.2009
tapio75
17.06.2009 09:11:34
Ei niintä kameroita pois oteta turvatarkastuksessa. Eikä tartte edes yrittää salakuljettaa. Omat viinakset otetaan talteen ei muuta. Aina ollut oma kamera mukana ilman ongelmia. Metallican keikallakin oli about 10 000 kameraa katsomos ja kentällä. Aika huono turva tarkastus jos kaikki jäi huomaamatta.
Velli
17.06.2009 09:24:22
WarMachine: Jos siellä stadionilla soi Gone Shootin' tai Give Me a Bullet niin ainakin minä olisin onnellinen. Ovathan em. biisit siltä parhaiten svengaavalta DC-albumilta, Powerage.

Totta! Epäilen tosin suuresti, että Gimme A Bullettia ei tänään kuulla. Tietääkseni bändi ei ole koskaan vetänyt kyseistä biisiä livenä (mitä suuresti ihmettelen!). Joku korjatkoon tämän tiedon, mikäli olen väärässä.
kanisteri
17.06.2009 09:29:14
tapio75: Ei niintä kameroita pois oteta turvatarkastuksessa. Eikä tartte edes yrittää salakuljettaa. Omat viinakset otetaan talteen ei muuta. Aina ollut oma kamera mukana ilman ongelmia. Metallican keikallakin oli about 10 000 kameraa katsomos ja kentällä. Aika huono turva tarkastus jos kaikki jäi huomaamatta.

Totta. Yleensä puututaan a) ammatitasoisiin kameroihin ja b) koko keikan videointia yrittäviin kuvaajiin.
Shredator
17.06.2009 10:01:24

Velli: Totta! Epäilen tosin suuresti, että Gimme A Bullettia ei tänään kuulla. Tietääkseni bändi ei ole koskaan vetänyt kyseistä biisiä livenä (mitä suuresti ihmettelen!). Joku korjatkoon tämän tiedon, mikäli olen väärässä.

Ovat koko kiertueen vetäneet melekein samaa settiä: 3-4 biisiä Black Icelta +vakiohitit.

Ja nyt hyppään Rock 'n roll trainiin, nähään pitissä!
http://www.youtube.com/watch?v=vciCWOYDhfU
Supertzar
17.06.2009 10:31:52
Melkoset täpinät päällä, jotten sanois ;-)

Tässä nykyisessä maailmanmenossa, jossa hehkutetaan jatkuvaa muutosta ja kvartaalitaloutta, on helvetin hienoa, että yksi on ja pysyy: AC/DC. Rispektiä herroille. Eiköhän tässä mahtava ilta ole luvassa, kelikin näyttää kohtuu hyvältä. Let there be rock!
Angus
17.06.2009 11:02:28

Aaaaaaa kohta mennään! Settilista olis vähän reilummin voinut muuttua alkuvuodesta, mutta ei sekään paljoa haittaa.
Jzci
17.06.2009 11:07:32

Huh. Nyt alkaa jo vähän kuumottaa. Mahtavaa iltaa kaikille!
kimizu
17.06.2009 23:47:04 (muokattu 17.06.2009 23:47:53)
There was light, there was sound, there was drums, there was guitar, there was ROCK!

We Salute You AC/DC !!!!
Timing stinks but cheerfully winks...
Brother Michael
17.06.2009 23:57:33
Vittu.

Mikä keikka.

Paras.

Ikinä.
Counexe
18.06.2009 00:05:09 (muokattu 18.06.2009 00:06:39)
Oli ihan hemmetin hyvä keikka ja setlistissähän oli siis (ei ole järjestyksessä):

Rock 'n Roll Train
Back In Black
Thunderstruck
Big Jack
You Shook Me All Night Long
TNT
Highway To Hell
For Those About to Rock (We Salute You)
The Jack
Hell's Bells
Let There Be Rock
War Machine
Ja vielä yksi tai pari biisiä uusimmalta.
Brother Michael
18.06.2009 00:12:17
Counexe: Oli ihan hemmetin hyvä keikka ja setlistissähän oli siis (ei ole järjestyksessä):

Rock 'n Roll Train
Back In Black
Thunderstruck
Big Jack
You Shook Me All Night Long
TNT
Highway To Hell
For Those About to Rock (We Salute You)
The Jack
Hell's Bells
Let There Be Rock
War Machine
Ja vielä yksi tai pari biisiä uusimmalta.

Ainakin nämä olivat lisäksi mukana.

Dog Eat Dog
Shot Down In Flames
Whole Lotta Rosie
Black Ice
Anything Goes
Chieftain
18.06.2009 00:18:39

Vittu. Olipahan keikka.
"Treenistä ei TOISTAISEKSI ole, mutta olen saamassa lähiaikoina. :)" -Punainen Kukko
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)