Käyttäjätunnus 08.12.2007 16:31:50 | |
---|
Tästäkö Ruisrock 2008-kassamagneetti? Tästäkö Provinssirock 2008-kassamagneetti ;P? Jepjep |
elbowski 08.12.2007 16:43:05 | |
---|
Tästäkö Provinssirock 2008-kassamagneetti ;P? Näiden kahden välillähän se suurin kisa käydään, Ilosaarirock kun yleensä on panostanut aina näihin hieman vaihtoehtoisempiin artisteihin. |
author 08.12.2007 17:15:57 | |
---|
hieman vaihtoehtoisempiin artisteihin. Provinssi? "Tyhjeneekö tämä tuoppi... ..vai täyttyykö muu todellisuus?" -Hra. Kinnas |
KillingMachine 10.12.2007 16:21:59 | |
---|
Freedom on maailman paras levynlopetusbiisi ikinä, koskaan ja aina. Minun mielestä samalla myös yksi kaikkien parhaista keikan päättävistä biiseistä. Katsokaa vaikka Live at the Grand Olympic Auditorium DVD. Voiko bändi vetää uransa viimeisiä säkeitä yhdessä enää paremmin? Tuo olis kyllä ollut minun mielestä loistava päätös bändin uralle. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
masterhat 11.12.2007 09:20:52 | |
---|
Ensimmäinen levy, Rage Against The Machine. "Yleisesti" arvostetuin ja mielestäni kovin. Evil empirepäs. kommari... Snails against humanity |
Mohla 11.12.2007 12:22:20 | |
---|
Levy ois jeesh, mutta se minkä tyylistä settiä tulisi kiinnostaa kovasti. Oudolta kuulostaa, että bändi palaisi ajassa suoraan Renegadesin ilmestymiseen ja jatkaisi samalla vanhalla tyylillä. Zackin tyyli ei varmaan ole muuttunut, mutta eivät kai soittajat Audioslavessa soittamaansa matskua unohda. Tyyli oli kuitenkin välillä enemmän ja välillä aivan erilaista kun RATM:ssä. Renegadesillahan tyyli on aavistuksen erilaista varmaan sen takia kun biisit ovat covereita (vaikkakin hyvin RATM formaattiin väännettyjä). Mä jotenkin luulen, että mitään uutta ja mullistavaa ei seuraava levy toisi musiikillisesti, mutta varmasti laadukasta turpaanvetomeininkiä, jota bändiltä voi odottaa. Oli miten oli, vaikea kuvitella että olisin pettynyt vaikka sieltä mitä tulisi, kun tähän mennessä on toiminut kaikki levyt niin perkeleen hyvin. Siis ainakin mulle. (Nyt sitten voitte laittaa vähintään kolme kommenttia siitä, että ei ne muut oo läheskään niin kovia kun se eka levy, ja että ainakin Battle of Los Angeles on jo aika huttua, ja että toivottavasti palaisivat ekan levyn meininkiin...) Beautiful world on muuten aivan helvetin hieno veto tuolla Renegadesilla, etenkin Zachilta. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
KanZuu 11.12.2007 15:42:11 | |
---|
Renegadesillahan tyyli on aavistuksen erilaista varmaan sen takia kun biisit ovat covereita (vaikkakin hyvin RATM formaattiin väännettyjä). Mä jotenkin luulen, että mitään uutta ja mullistavaa ei seuraava levy toisi musiikillisesti, mutta varmasti laadukasta turpaanvetomeininkiä, jota bändiltä voi odottaa. Oli miten oli, vaikea kuvitella että olisin pettynyt vaikka sieltä mitä tulisi, kun tähän mennessä on toiminut kaikki levyt niin perkeleen hyvin. Siis ainakin mulle. (Nyt sitten voitte laittaa vähintään kolme kommenttia siitä, että ei ne muut oo läheskään niin kovia kun se eka levy, ja että ainakin Battle of Los Angeles on jo aika huttua, ja että toivottavasti palaisivat ekan levyn meininkiin...) Beautiful world on muuten aivan helvetin hieno veto tuolla Renegadesilla, etenkin Zachilta. No, mielestäni Renegadesin biisit on vedetty kyllä niin RATM tyyliin, ettei se radikaalisti erilaista ole vaikka onkin lainavetoja. Toi Beautiful World on kyllä poikkeus RATM:n tuotannossa. Kovin erilaista kuin muut lainabiisitkin Renegadesilla, mutta kaunis kappale. Oikeastaan semmoinen biisi, jota ei kauheasti halua kuunnella, niin surullinen tunnelma ja kylmiä väreitä tulee. Pointtinani aikaisemmin oli lähinnä, että Audioslavella on paljon esim. slovareita. Tuleekohan Audioslaven biiseissä tulleet vaikutteet esiin RATM:n mahdolliselle uudellelevylle. Mielestäni Audioslaven tyyli oli monipuolisempi, mutta ei silti parempi. Vetääköhän bändi nyt kiertueella vain omia biisejään? Voisin hyvin kuvitella, että joukossa olisi yksi Audioslave kappale esimerkiksi. |
Brian May jr. 11.12.2007 16:28:03 | |
---|
Tsk, mulla ei ole ollenkaan kokemusta siitä kuinka hommata lippuja ulkomaisille festareille, saatika miten ja mistä varata paikka leirintäalueelle, mutta nyt ois pakko päästä RaR:n! Osaako kukaan tulkata saksasta suomeksi? http://www.rockamring.de/tickets.html Sivulla on myös Festival News(English) osio, mutta ei näytä olevan vielä toiminnassa. En ymmärrä suoraan sanoen mitään tuosta infosta. Vettä! |
Pantse 11.12.2007 17:14:16 | |
---|
Jännä sinänsä, minä olin pitkään juurikin sitä mieltä, että Battle of L.A. on selvästi vaisumpi levy kuin bändin aikaisemmat tuotokset, ja kuuntelin aina mieluummin vaikkapa nimikkoalbumia. Sitten eräänä päivänä laitoin ko. levyn pitkästä aikaa soittimeen ja sehän rokkasi kuin mikä. En muistanut lainkaan, kuinka kovaa vaikkapa Testify, Calm like a Bomb taikka Voice of the Voiceless potkiikaan. Onhan levyllä pari heikompaakin raitaa, muttei mielestäni kokonaisuutena häviä juurikaan Evil Empirelle, jossa taasen on muuten makuuni ehkä kaikkein parhaat Ratm-soundit albumeistansa. Sleep now in the Fire kärsii kyllä vieläkin ylikuuntelun aiheuttamasta kyllästyksestä, joka minulle joskus iski. Kovasti kyllä kiinnostaisi lähteä keikallekin, mikäli kyllin lähelle tulevat jossakin vaiheessa. Itse en kyllä tiedä syytä, miksi Ratm alkaisi Audioslaven biisejä livenä esittämään. Nämä slovarit ynnä muut "monipuolisemmat" biisit taisivat kuitenkin olla enempi Cornellin vaikutuksesta mukana, näin luulen. Ja kun Audioslave muutenkin kärsi musiikillista erimielisyyksistä sen perusteella, mitä olen lukenut, niin kummalta tuntuisi, jos haluaisivat vielä noita aikoja verestää mitenkään. Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla. |
Juugeli 11.12.2007 17:53:12 | |
---|
Jännä sinänsä, minä olin pitkään juurikin sitä mieltä, että Battle of L.A. on selvästi vaisumpi levy kuin bändin aikaisemmat tuotokset, ja kuuntelin aina mieluummin vaikkapa nimikkoalbumia. Sitten eräänä päivänä laitoin ko. levyn pitkästä aikaa soittimeen ja sehän rokkasi kuin mikä. En muistanut lainkaan, kuinka kovaa vaikkapa Testify, Calm like a Bomb taikka Voice of the Voiceless potkiikaan. Onhan levyllä pari heikompaakin raitaa, muttei mielestäni kokonaisuutena häviä juurikaan Evil Empirelle, jossa taasen on muuten makuuni ehkä kaikkein parhaat Ratm-soundit albumeistansa. Sleep now in the Fire kärsii kyllä vieläkin ylikuuntelun aiheuttamasta kyllästyksestä, joka minulle joskus iski. Musta debyytti, Battle of LA ja Renegades on aika lailla yhtä kovia levyjä kaikki, Evil Empire tulee sitten vähän epätasaisempana perässä. Ja ne EE:n soundit nimenomaan huonontavat sitä levyä minusta, voi juma että vaikka Year of tha Boomerangikin potkisi kovempaa, jos levyllä olisi yhtä tiukat soundit kuin vaikka Renegadesilla. Ja on siinä muutenkin muutama biisi aika paikallaan junnaavia. Vaikkakin RatM on monella biisillä tehnyt siitä "junnaavudesta" melkoista taidetta, parhaimpana esimerkkinä varmaan Killing in the Name. I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright |
HaloOfFlies 11.12.2007 18:11:26 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
t.heiska 11.12.2007 18:29:59 (muokattu 11.12.2007 18:30:29) | |
---|
En muistanut lainkaan, kuinka kovaa vaikkapa Testify, Calm like a Bomb taikka Voice of the Voiceless potkiikaan. Calm like a bombissa on muuten war within breathin ohella oikein munakkaat bassottelut. War within breath toimii kylläkin livenä omasta mielestäni ainakin levyversiota paremmin. Onkos tolla live at grand olympic auditorium dvd:llä kuvamateriaalia useammaltakin keikalta? Aloin vaan katteleen, että Timillä on ainakin people of the sunissa sekä know your enemyssä yhtäkkiä shortsit jalassa. Noihan on bonus kappaleita, mutta mun mielestä jossakin muissakin kappaleissa olisi ollut sama homma. |
Käyttäjätunnus 11.12.2007 18:41:49 | |
---|
Onkos tolla live at grand olympic auditorium dvd:llä kuvamateriaalia useammaltakin keikalta? Aloin vaan katteleen, että Timillä on ainakin people of the sunissa sekä know your enemyssä yhtäkkiä shortsit jalassa. Noihan on bonus kappaleita, mutta mun mielestä jossakin muissakin kappaleissa olisi ollut sama homma. En oo kyl yhtään varma nyt kun tuli mieleen niin noita keikkojahan oli kaksi(samassa paikassa peräkkäisinä päivinä) molemmat nauhotettiin. Että olisiko ne sitten toiselta keikalta... Jepjep |
t0mmi 11.12.2007 22:06:12 | |
---|
Tästäkö Ruisrock 2008-kassamagneetti? Taitaa olla niin että RATM:n kokoisen bändien keikkaliksat ovat jo aikoja sitten karanneet kaikkien tämän maan festivaalien tavoittamattomiin. www.ilosaarirock.fi | www.rokumentti.com |
Mohla 11.12.2007 22:17:19 | |
---|
Onpas jännä miten tää soundihomma jakaa mielipiteitä. Minä tykkään Evil Empiren räkäisestä soundista ihan hulluna. Toisaalta taas myös Battle of L.A. potkii soundiensa puolesta todella kovaa. Renegades on mun mielestä laitettu masteroinnissa liian lyttyyn, vaikka sekin lyttäysmeininki toimii joissain biiseisssä. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
stratocaster 12.12.2007 00:17:45 (muokattu 12.12.2007 00:18:54) | |
---|
Onpas jännä miten tää soundihomma jakaa mielipiteitä. Minä tykkään Evil Empiren räkäisestä soundista ihan hulluna. Toisaalta taas myös Battle of L.A. potkii soundiensa puolesta todella kovaa. Renegades on mun mielestä laitettu masteroinnissa liian lyttyyn, vaikka sekin lyttäysmeininki toimii joissain biiseisssä. Minä tykkään kyllä ehdottomasti entien Battle of L.A.:n rosoisista, jykevistä, jäyhäävistä ja räkäsistä soundeista, kun taas edellisiin levyihin toivoisin juuri tuota samaa soundia enemmän. En nyt sano että edelliset olisivat huonoja levyjä, parhautta kaikki, soundiasiat erikseen. Taitaa olla joku onnenvuosi mulla, RATM on tehnyt paluun, ja siitä se riemu vasta ratkeaa jos pääsee kokemaan mahdollisen Led Zeppelinin kiertuekeikan.. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
KillingMachine 12.12.2007 15:25:28 | |
---|
En oo kyl yhtään varma nyt kun tuli mieleen niin noita keikkojahan oli kaksi(samassa paikassa peräkkäisinä päivinä) molemmat nauhotettiin. Että olisiko ne sitten toiselta keikalta... Joo, noi bonusraidat on tosiaan edelliseltä illalta. Noin muutoin DVD on kuvattu bändin vikalta keikalta, mutta ajoittain kuvissa vilahtelee kuvia edelliseltä illalta biisin aikana jos pistää merkille esim. Timillä olevan välillä shortsit. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
KanZuu 12.12.2007 16:38:11 | |
---|
Mielestäni Ragen parhaat soundit löytyvät debyytiltä ja Evil Empireltä. Paha sanoa kumpi parempi. Sen sijaan Battle of Los Angelesin hiotut soundit eivät oikein toimi. Jotenkin ylipuhdistettu soundi. Evil Empiren soundi on mielestäni kokeilevampi, erilainen eri biiseissä (Morellohan käyttää monia kitaroita).. Renegades on mielestäni epätasaisin kokonaisuus, joskin mahtiveisuja löytyy. Nimikko kappale oli se biisi, mistä pidin älyttömästi silloin kun olin vasta tutustumassa bändiin. Myös Kick Out The Jamsin liveveto toimii tajuttoman hyvin! |
stratocaster 12.12.2007 21:38:59 | |
---|
Mielestäni Ragen parhaat soundit löytyvät debyytiltä ja Evil Empireltä. Paha sanoa kumpi parempi. Sen sijaan Battle of Los Angelesin hiotut soundit eivät oikein toimi. Jotenkin ylipuhdistettu soundi. Evil Empiren soundi on mielestäni kokeilevampi, erilainen eri biiseissä (Morellohan käyttää monia kitaroita).. Renegades on mielestäni epätasaisin kokonaisuus, joskin mahtiveisuja löytyy. Nimikko kappale oli se biisi, mistä pidin älyttömästi silloin kun olin vasta tutustumassa bändiin. Myös Kick Out The Jamsin liveveto toimii tajuttoman hyvin! Olen täysin eri mieltä tuosta soundipolitiikasta. Mun mielestä debyytillä ja evil empirellä soundit on (varsinkin denyytillä) paljon kliinisemmät ja "puhtaat", hiotut. Räkäisyys puuttuu. Battle Of LA kuullostaa taas mielestäni enemmän siltä, biisit on vedetty asenteella purkkiin ja sillä sipuli. Räkäisyyttä rutkasti enemmän. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
masterhat 13.12.2007 16:07:55 | |
---|
ja evil empiren rummut potkii helvatin hyvin, tooosi hyvät soundit Snails against humanity |