Aihe: Muselta uutta keväällä
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Rotuvaari
03.09.2006 13:52:49
Onko kukaan hommannut muuten Glastonbury-DVD:tä? Onko hankkimisen arvoinen?

No jos diggailee bändiä niin on se hankkimisen arvoinen. Ei meiningissä yllä mielestäni Hullabaloo live dvd:n tasolle, mutta toisaalta taas biisit ovat Absolutionin myötä parempia. Esim. Stockholm Syndrome ainakin kuulostaa tuon jälkeen nauhoitetuilla tallenteilla paremmalta. Tykkäsin pirusti Hullabaloosta ja tämä Glastonbury-tallenne vähän petti. Joku muu voi tietty saada ihan tajuttomat kiksit tästä.
Hard rock, Veksu hiljaa.
joonasvalve
04.09.2006 09:26:51
Meikä on jäänyt aivan koukkuun tuohon uuteen levyyn, varsinkin knights of cydoniaan.
"Beer... Now there's a temporary solution."
Roger
05.09.2006 12:54:41

Black Holes & Revelations on tämän vuoden ehdottomasti paras ulkomainen levy. Omat suosikkini: Take A Bow, Starlight, Assassin, Hoodoo sekä tietenkin Knights Of Cydonia.
"I'm not going to be a star, I'm going to be a legend"
Freddie Mercury 5.9.1946 - 24.11.1991
joonasvalve
07.09.2006 17:32:11
Nyt on Matt Bellamy kyllä hoitanu kitaraansa aikamoisen härvelin:
http://youtube.com/watch?v=OxUSA13CnEE

On muuten mahtava veto muutenkin.
"Beer... Now there's a temporary solution."
Rotuvaari
12.09.2006 15:20:03
Nyt on Matt Bellamy kyllä hoitanu kitaraansa aikamoisen härvelin:
http://youtube.com/watch?v=OxUSA13CnEE

On muuten mahtava veto muutenkin.

Edellisellä sivulla kyselin kanssa tuosta härpättimestä ja olipahan mukana sama linkkikin. Hoho. Ennen Mattin kitarassa oli pelkästään se midi-potikka, joka aiheutti ainakin minussa vähän ihmetystä. Livevedoissa sen käyttö taisi karata vähän käsistä, joten saa nähdä miten hyvin pysyy kontrollissa tämän uudemman laitteen kanssa. Ei sillä, se Bellamyn hopean värinen ja modattu Telecaster sillä midi-nupilla on kyllä hieno kitara.
Kaverilistasi on tyhjä!
joonasvalve
12.09.2006 16:14:35
Edellisellä sivulla kyselin kanssa tuosta härpättimestä ja olipahan mukana sama linkkikin

Sorry, pitäs aina kahlata edes pari sivua taaksepäin...
"Damn good coffee!" -Dale Cooper
joonasvalve
12.09.2006 16:17:06
Kuuntelin eilen Absolutionin ja ensimmäistä kertaa levy kuulosti aivan helvetin hyvältä

Meikänkin mielestä jotenkin Absolution alkoi tän uuden jälkeen kuulostaa paremmalta! Hassu juttu, uusi levy perustelee edelliset? :D
"Damn good coffee!" -Dale Cooper
HaloOfFlies
23.09.2006 12:50:49

Pistetäänpäs tämä tänne jos jotakuta kiinnostaa...

Eli huomisaamuna kello 7 tulee Musen keikka netistä, osana KROQin Inland Invasion-festivaalia. Kaikki Muse-diggarit silloin koneen ääreen.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
carlos
23.09.2006 13:10:06
Pistetäänpäs tämä tänne jos jotakuta kiinnostaa...

Eli huomisaamuna kello 7 tulee Musen keikka netistä, osana KROQin Inland Invasion-festivaalia. Kaikki Muse-diggarit silloin koneen ääreen.

Ja sitä linkkiä?
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Swan
23.09.2006 15:49:59
Haha! Matthew Bellamy kuulostaa vähän Gwen Stefanilta. Vähän.

http://www.youtube.com/watch?v=_c_Ca506xPE

Invinciblestä muuten tulee vähän mieleen Gwen Stefanin Cool. Ei siinä mitään, kovia biisejä molemmat.

Hommasin tänään Black Holesin. Kova levy kaiken kaikkiaan, tosin verrattuna Absolutioniin ei niin tasavahva. Pari heikkoa lenkkiä löytyy, mutta toisaalta vahvat ovatkin jo todella vahvoja. Ehdottomia lemppareitani ovat Starlight, Map of the Problematique ja Invincible. Huomaako kukaan muuten Map of the Problematiquessa Depeche Mode -vaikutteita?
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tori:
Ei mitään, vielä!
Rotuvaari
23.09.2006 16:42:34
Ja sitä linkkiä?

http://blueroom.att.com/events/inlandinvasion.php

Tuolta voi kattella. Perkeleen hieno homma! Pitää olla tikissä heti aamulla.
Kaverilistasi on tyhjä!
HaloOfFlies
24.09.2006 06:55:40

Kohta alkaa...
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Osmo
24.09.2006 10:01:07
No voi paska. Missasin.
Pixies.
HaloOfFlies
24.09.2006 10:17:28

Oli kyllä pirun kova.
carlos
24.09.2006 10:42:55
Oli kyllä pirun kova.

Huomenta. Kiitos tiedosta :D
Tupuna
24.12.2006 21:43:29
No niin... aiemmin jopa inhosin Musea, mutta Black holes and revelations on kerrassaan mahtava levy. Oikeastaan niin hyvä, että henki salpaantuu kuunnellessa. Ihastuin varmaankin noihin kolmeen sinkkubiisiin tässä puolen vuoden aikana niin vahvasti, että oli pakko hankkia levy. Ja nyt sitten rakastan bändiä, jota olen aiemmin vihannut. Jes! :) No mutta loistava albumi, kerrassaan. Ei voi muuta sanoa. Huhhuh.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Rattata
24.12.2006 21:47:15
No niin... aiemmin jopa inhosin Musea, mutta Black holes and revelations on kerrassaan mahtava levy. Oikeastaan niin hyvä, että henki salpaantuu kuunnellessa. Ihastuin varmaankin noihin kolmeen sinkkubiisiin tässä puolen vuoden aikana niin vahvasti, että oli pakko hankkia levy. Ja nyt sitten rakastan bändiä, jota olen aiemmin vihannut. Jes! :) No mutta loistava albumi, kerrassaan. Ei voi muuta sanoa. Huhhuh.

Mulla käyny vähän samalla tavalla. Tai en mä bändiä ikinä vihannut ole, mutta joku siinä on tökkinyt. Tämä uusi on kuitenkin niin hyvä, että Absolutions ja kaikki vanhatkin kuulostavat 10 kertaa paremmalta nykyään.
Tympee Huttunen
24.12.2006 22:34:03
Mulla käyny vähän samalla tavalla. Tai en mä bändiä ikinä vihannut ole, mutta joku siinä on tökkinyt. Tämä uusi on kuitenkin niin hyvä, että Absolutions ja kaikki vanhatkin kuulostavat 10 kertaa paremmalta nykyään.

Mulle on ehkä käymässä samoin. Tuo eka sinkkubiisi ei kyllä yhtään napannut, mutta tuo Knights of Cydonia on kyllä hieno.
miscage
25.12.2006 00:20:08 (muokattu 25.12.2006 00:22:27)

Samixia. Mulle kävi aivan samalla tavalla. Black Holes And Revelations on tosiaan niin hieno levy ettei voi sanoin kuvailla, ja kohta löytyy minultakin koko tuotanto hyllystä.

E: Ja Starlightista ei biisi enää parane, ei sitten mitenkään.

E2: Ja suosittelen hankkimaan Musen livematskua jostain. Reading Festivaalilla 2006 meininki on jumalaista.
Even your girlfriend fucking sucks.
carlos
25.12.2006 11:42:30 (muokattu 25.12.2006 11:56:24)
Itse ostin tuon Glastonbury-DVD:n ja kyllähän se ihan hyvä on. Tosin festarikeikat ovat aina vähän... festarikeikkoja.

Black holes & Revelations on kyllä tasaisesti soittimessani kolissut. Ykkösbiisiksi on noussut Invincible!

Kovasti olen myös harkinnut matkaamista Lontooseen 16&17.6., jolloin Muse vetää Wembleyllä setit. Jos joku on tuonne lähdössä, niin minusta saa melko varmasti matkaseuraa :)

EDIT: Onko joku ollut Wembleyllä katsomassa keikkoja? Mistä kantsisi hankkia paikat?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)