kede 08.02.2006 11:39:55 (muokattu 08.02.2006 11:42:06) | |
---|
Missäs noista on mainintaa, kun ei Yle Teeman sivuilla ollut? edit: taino olihan siellä. Hankalasti vain. |
Roger 16.02.2006 19:02:03 | |
---|
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - JL |
kk80 16.02.2006 22:39:41 | |
---|
Vähän juttua tulevasta Making of ANATO -dokumentista. http://www.queenonline.com/index2.php?section=1&article=1553439 Jutussa mainittiin tuotantofirmaksi Eagle Vision -ei siis ole Queenin hovi dokkarivääntöfirman DoRo productionsin tuottama? Kaikki kunnia Rudy Dolezalille ja Hannes Rossacherille, kaksikkohan ohjasi läjän legendaarisia Queenin musavideoita. Toisaalta kaksikon tekemissä, yhtyeen uraa valoittavissa dokumenteissä on mielestäni ollut vähän väljähtänyt maku. Toki viralliset dokkarit ovat usein aika nuoleskelevia ja jopa tylsiä mutta etenkin Champions of the worldin telkkariversion (phenom called queen tms.)ylisanat nolostuttavat innokkaintakin Queen fania. Magic Years -dokkari sarja taitaa myös olla kaksikon käsialaa. Olen nähnyt tästä jonkun kymmeniä vuosia sitten telkkarissa näytetyn kooste version, joten olisi mielenkiintoista saada kaikki kolme(?)täyspitkää vhs:ää jostain käsiinsä. Magic Years dokkarit ovat tehty ennen Freddien kuolemaa, joten näissä ei sorruta liialliseen jeesusteluun. Hyviä Queen dokkareita olisi mukava nähdä enemmänkin. DVD:llä niitä ei taida pahemmin olla edes julkaistu. Mahtaakohan edes virallista Champions of the worldia löytyä dvd:ltä? Pro Helminen. Raipe Torinoon 2006! |
Roger 16.02.2006 23:33:19 (muokattu 17.02.2006 04:33:44) | |
---|
Kaikki kunnia Rudy Dolezalille ja Hannes Rossacherille aka. The Torpedo Twins yhtyeen uraa valoittavissa dokumenteissä on mielestäni ollut vähän väljähtänyt maku. Toki viralliset dokkarit ovat usein aika nuoleskelevia ja jopa tylsiä mutta etenkin Champions of the worldin telkkariversion (phenom called queen tms.)ylisanat nolostuttavat innokkaintakin Queen fania. Ylisanathat ovat sallittuja ja erittäin suotavia kun puhutaan yhtyeestä nimeltä Queen. Tottahan se on että kun tehdään ns. virallista dokkaria niin harvoinhan niille eksyy materiaali vaikeilta ajoilta. Mielenkiintoista olisi nähdä/kuulla objektiivista materiaalia Queeniltä 1970-80 lukujen taitteesta, jolloin yhtye-elämä on ollut ilmeisen hankalaa. Magic Years -dokkari sarja taitaa myös olla kaksikon käsialaa. Olen nähnyt tästä jonkun kymmeniä vuosia sitten telkkarissa näytetyn kooste version, joten olisi mielenkiintoista saada kaikki kolme(?)täyspitkää vhs:ää jostain käsiinsä. Magic Years dokkarit ovat tehty ennen Freddien kuolemaa, joten näissä ei sorruta liialliseen jeesusteluun. Magic Yearsit olisi todellakin mukava nähdä pitkästä aikaa... Nämä täytyisi ilman muuta julkaista DVD muodossa. Täytynee vissiin käydä kirjastosta lainaamassa. Hyviä Queen dokkareita olisi mukava nähdä enemmänkin. DVD:llä niitä ei taida pahemmin olla edes julkaistu. Mahtaakohan edes virallista Champions of the worldia löytyä dvd:ltä? Dokkari osastolla on ollut Queenillä hiljaisempaa 1980-luvun puolivälin jälkeen. Wembleyn DVD:ltä löytyvä A Beautiful Day -dokkari on mukavaa katseltavaa. Tätä ANATO -dokkaria odotan vesi kielellä, mutta miksi näissä pitää olla aina aikalaisten muiden muusikoiden hehkutuskommentit aina mukana... Bändi ja sisäpiiri puhukoon ja muut muusikot pitäkööt nassunsa kiinni... Life is what happens to you while you're busy making other plans. - JL |
-jonne- 23.02.2006 22:39:24 (muokattu 23.02.2006 22:40:28) | |
---|
tulipa tässä katottua Queenin We Will Rock You DVD äsken ja voi jumaliste oli mahtava paketti! yks parhaista musa dvd:istä ikinä! onko muilla vastaavanlaisia kiksejä tosta dvdstä? |
Roberto 25.02.2006 11:44:31 | |
---|
|
Mustikkamuffinssi 25.02.2006 12:40:45 | |
---|
Pitääpä kysyä mikä olisi hyvä hankinta seuraavaksi Queen levyksi, kun Jazz, A Night at the Opera ja Day at the Races löytyy. Erityisesti Don't Stop Me Nown ja Bicycle Racen kaltaiset biisit iskee. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Roberto 25.02.2006 13:42:25 | |
---|
Pitääpä kysyä mikä olisi hyvä hankinta seuraavaksi Queen levyksi, kun Jazz, A Night at the Opera ja Day at the Races löytyy. Erityisesti Don't Stop Me Nown ja Bicycle Racen kaltaiset biisit iskee. Queen, Queen II ja Sheer Heart Attack... ei oo ihan tota osastoa biisit mut iskutehokkuus = taattu. |
Mustikkamuffinssi 25.02.2006 14:20:10 | |
---|
Queen, Queen II ja Sheer Heart Attack... ei oo ihan tota osastoa biisit mut iskutehokkuus = taattu. Selvä. Pitää noihin tutustua, ja laittaa tilaukseen, kun rahatilanne sallii. Kiitoksia. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
aikavaikea 25.02.2006 14:24:53 | |
---|
Selvä. Pitää noihin tutustua, ja laittaa tilaukseen, kun rahatilanne sallii. Kiitoksia. The Game ja Innuendo on kyllä myös ihan takuuvarmoja hankintoja sulle. Itse olen siinä mielessä "huono" Queenin kuuntelija, että nuo kaksi ekaa levyä ei ole mulle ikinä kolahtaneet oikein millään tavoin. En vaan löydä niitä hyviä biisejä noista levyistä, sori. Admit it, Frank, you don't come here for the hunting, do you? |
Justus goes music 25.02.2006 22:52:43 | |
---|
The worksilla, a kind of magicilla ja miraclella on myös paljon hyvii biisejä :) Löysin ne itekki vasta äskettän... Se on Fis! |
kk80 26.02.2006 09:23:56 | |
---|
Queen, Queen II ja Sheer Heart Attack... ei oo ihan tota osastoa biisit mut iskutehokkuus = taattu. Joo, tutustu vaikka ensin tuohon Sheer Heart Attackiin. Queen ja Queen II ovat loistavia levyjä, mutta ehkä vähän erityyppisiä kuin mainitut levyt. Debyyttilevyissä ei Queen soundi ollut hioutunut niin täydellisesti kohdalleen kuin muissa kulta-ajan levyissä, sen sijaan esim. Sheer Heart Attackin Killer Queen on malliesimerkki yhtyeen uniikista soundista. The worksilla, a kind of magicilla ja miraclella on myös paljon hyvii biisejä :) Löysin ne itekki vasta äskettän... Vaikka Queenin kasarituotantoa aina parjantaankin niin löytyyhän levyiltä loistavia yksittäisiä kappaleita mm. kaikki singlelohkaisut ovat loistavia, esim. Hammer To Fall on yksi Queenin helmistä. Pro Helminen. Raipe Torinoon 2006! |
Innuendo 04.03.2006 20:37:36 | |
---|
Queen kuuluu samaan kategoriaan Kismetin kanssa; niin hyvää ettei sanotuksi saa. Vuodet vaihtuvat, mutta Queen vaan pysyy. Ollut minulle se ykkösyhtye jo kohta heti Pähkinäsaaren rauhan jälkeen...tai voi olla että sen jälkeen meni ehkä muutama vuosi. Hyvin on kuitenkin kestänyt ajan hampaita ja ikeniä. Harjoitus tekee mestarin. |
__Unna 04.03.2006 21:19:51 | |
---|
onhan se valtavan hieno yhtye. joskus nuorena tunsin kovasti vetoa freddien kaltaisiin uroihinkin. mielenkiinnolla luin noita tyylilajimääritelmiä, oopperarockiksihan tuota tosiaan yleensä luokitellaan, mutten ihan osaisi sitäkään allekirjoittaa. tehneet niinkin erityylistä musiikkia. toki vaikkapa bohemian rhapsody täyttää määrityksen täydelleen, mutta sheer heart attack on jo aika erilainen. joo. henk.koht. lempibiisini taitaa olla good old-fashioned lover boy. don't stop me now ja bicycle race(meinaan kokoajan tehdä kirjoitusvirheitä) ja save me myös. mayn biiseistä en tykkää, sooloista etenkään, en sitten tiedä. jazz soi nyt. |
Brian May jr. 05.03.2006 15:40:33 | |
---|
mayn biiseistä en tykkää, sooloista etenkään, en sitten tiedä. Whaaat! Mitä Mayn sooloissa mukamas on vikana?? Vai meinaatko soolotuotannon biisejä? Ne on sitten asia erikseen.
Vettä! |
kid ego 05.03.2006 22:08:04 | |
---|
Whaaat! Mitä Mayn sooloissa mukamas on vikana?? Vai meinaatko soolotuotannon biisejä? Ne on sitten asia erikseen. Queen oli kyllä enemmän kuin osiensa summa. Tai tulo. Kenenkään soolotuotanto ei päässyt lähellekään bändin tasoa. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Justus goes music 05.03.2006 22:42:34 | |
---|
mayn biiseistä en tykkää, sooloista etenkään, en sitten tiedä. ???????????????? Tollasta kuulee harvoin Se on Fis! |
kk80 06.03.2006 14:23:26 | |
---|
???????????????? Tollasta kuulee harvoin Nojaa, kotona Hallitus avautuu aina kun laitan Queenin soimaan. "Tasapaksua", "kaikki biisit on samanlaisia", "mä en pidä ton homon äänestä" -sitä se on kun koittaa helmiä soittaa KissFM:n turruttamalle mielelle... _Unnan kommenttiin sen verran, että itse pidän Mayn kappaleista. Toki Mayn kappaleista kaikista kuulee jo kilometrin päähän, että ne ovat Brianin kappaleita. Valtaosa Mayn kappaleista on myös astetta raskaampia kuin esim. Freddien kappaleet, joten ymmärrän ihan hyvin jos ne eivät kolahda. Hienoasia Queenin tuotannossa on nimenomaan se, että kaikki jäsenet ovat kirjoittaneet kappaleita, joten lähes jokaiselle löytyy jotain. Mayn soolotuotanto löytyy Furiaa lukuunottamatta hyllystä, mutta ikäväkseni täytyy yhtyä "Queen oli osiensa summa" -narinaan. Mayn sooloilut ovat parhaimmillaan hyviä mutta Queeniin verrattuna kokonaisuus jää jotenkin laimeaksi. Yllättävää että kauniit, monikerroksiset kitaraosuudet jäävät viimeisimmällä "Another Wordilla" paitsioon. Tosin jos joskus livenä May olisi mahdollista nähdä niin varmasti tarttuisin tilaisuuteen. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
kid ego 06.03.2006 14:33:03 | |
---|
Nojaa, kotona Hallitus avautuu aina kun laitan Queenin soimaan. "Tasapaksua", "kaikki biisit on samanlaisia", "mä en pidä ton homon äänestä" -sitä se on kun koittaa helmiä soittaa KissFM:n turruttamalle mielelle... Heh, aika hauskaa. Ihan tuttua kommenttia, jollaista mä saan jatkuvasti kuulla kuuntelemistani bändeistä. Kommentin laukoja on selkeästi tyyppiä, jolle kyseinen musiikki on liian vaikeasti avautuvaa, josta johtuu mielikuva biisien samanlaisuudesta. Ja mitä väliä laulajan tai muun jäsenen seksuaalisella suuntautumisella on? Mun mielestä Michael Jacksonillakin on kovia biisejä, vaikka sitä on syytetty ties mistä. Ai niin, yksi frendi joka kuuntelee lähes vain Iron Maidenia, ja nimenomaan Dickinsonin aikaista, väittää että mä kuuntelen yksipuolista musaa ja että kaikki bändit on samanlaisia. Siitä huolimatta mulla on 600 levyä enemmän kuin kaverillani. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Brian May jr. 06.03.2006 16:39:29 | |
---|
Ai niin, yksi frendi joka kuuntelee lähes vain Iron Maidenia, ja nimenomaan Dickinsonin aikaista, väittää että mä kuuntelen yksipuolista musaa ja että kaikki bändit on samanlaisia. Siitä huolimatta mulla on 600 levyä enemmän kuin kaverillani. Ja paljonkos sulla on siis levyjä yhteensä? :P Vettä! |