rockitsb 17.07.2005 20:14:47 (muokattu 17.07.2005 20:15:17) | |
---|
Hyvä pojat! Ootte keksiny jo noin monta nokkelaa kommenttia Eminemistä, koska ette pidä hänestä. Lisää vaan, kirjoitan näitä ylös! "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
Pluto 17.07.2005 20:36:03 | |
---|
Vaikken Eminemistä pahemmin pidäkään niin kyllä tästä threadista taas paljastuu kuinka urpoa porukkaa maailmaan mahtuukaan. Dillon, you son of a bitch! |
Järvihirviö 17.07.2005 21:59:30 | |
---|
Vaikken Eminemistä pahemmin pidäkään niin kyllä tästä threadista taas paljastuu kuinka urpoa porukkaa m.nettiin mahtuukaan. |
Super-Jari 17.07.2005 22:24:23 | |
---|
Tässä välissä pitää vissiin sanoa kuuluisat sanat: "Vihdoinkin" Eihän tuossa ole kuin yksi sana? Ei sinusta räppäriä tulisi. Mä oon kovasti imutikkari hikisen naisvartalon perään.
-Jannu |
Aerodactev 17.07.2005 22:36:36 | |
---|
Eihän tuossa ole kuin yksi sana? Ei sinusta räppäriä tulisi. Miks joku haluis tulla räppäriks? Pitää olla vittu rock-kitaraa vräämm rumpua bassoa kovaa äijjä laulua heawy medal warrior beer booze zäk waild !!!
Long = progressive = good
|
Jag 18.07.2005 04:13:57 | |
---|
Jes jes,,,Im so happy...no niii...empä ite välitä nii paljoo tosta räpistä (melekeenpä inhoon), mut pelottaa et nyt ku se huipulta lopettaa ni sehä jää Legendax. Nyt varmana sen biisit soi jokapäivä radios ja kaikis muisteluhommis...No hyvä et sentää menny kuolemaa. Sillo siit vasta legenda soi tullukki. Mut katellaaha nyt. ps. Jo comebäckii orottelen... "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Aman 18.07.2005 09:22:06 | |
---|
Musa on luotaantyötävän hirveätä minun makuuni, mutta lyyrinen anti on mahtava. En kuuntele, mutta kun kuulen, kuuntelen :) Ihan vain näistä palautteiden negatiivisuudesta... Olisikohan postaus saanut enemmän sille kuuluvan tyylistä asiapalautetta jollain toisella osastolla kuin "Rock, pop, alternative"? -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
dictatorsh*t 18.07.2005 09:42:02 | |
---|
Legendax. Joopajoo. Ei sen väliä, tehköön mitä haluaa. Omapa on asiansa, saatana. |
Jormaz 18.07.2005 09:43:17 | |
---|
Ihan vain näistä palautteiden negatiivisuudesta... Olisikohan postaus saanut enemmän sille kuuluvan tyylistä asiapalautetta jollain toisella osastolla kuin "Rock, pop, alternative"? Ei varmaan koska paska haisee kuitenkin etusivulle asti. (oli pakko) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Aman 18.07.2005 12:46:02 | |
---|
Ei varmaan koska paska haisee kuitenkin etusivulle asti. (oli pakko) Muahahah :D "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
Landola59 18.07.2005 13:49:35 | |
---|
Eminemi on ihq! Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. |
Rakkikoira 18.07.2005 13:52:47 (muokattu 18.07.2005 13:53:18) | |
---|
Loistava ketju! Olisi kiva nähdä jos kyseessä olisi joku m.netissä suosittu artisti ja joku tulisi tälläistä kirjoittelemaan. Voisi olla kova kitinä päällä heti ensimmäisestä negatiivisesta viestistä. |
Rattata 18.07.2005 14:08:12 | |
---|
Loistava ketju! Olisi kiva nähdä jos kyseessä olisi joku m.netissä suosittu artisti ja joku tulisi tälläistä kirjoittelemaan. Voisi olla kova kitinä päällä heti ensimmäisestä negatiivisesta viestistä. Eipä täällä musta mitään älyttömän pahaa dissaamista ole ollut. Eminem on rakastettu ja ennenkaikkea vihattu artisti, että onhan se selvää että tulee tällaista kommenttia. Minusta Eminemillä on muutama varsin kelpo biisi. Ei todellakaan pahimmasta päästä mitä MTV:llä pyörii. Minua ei pahemmin hetkauta lopettaako vai jatkaako. THV-klubi #8 |
Juugeli 18.07.2005 14:20:42 | |
---|
Joitain vuosia sitten kuuntelin paljonkin. Ja kyllähän ainakin tuo Marshall Mathers LP vieläkin ihan hyvältä kuulostaa. Sen jälkeisiin levyihin en olekkaan sitten tutustunut muuta kuin sinkkuja kuullut, osa hyviä ja osa ei-niin-hyviä. Eipä tuo nyt hirveästi itseä haittaa, mutta yksi mielenkiintoinen artisti vähemmän parrasvaloissa. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
rockitsb 18.07.2005 16:44:34 | |
---|
Pitää vielä sanoa että arvostan kaikkia ihmisiä, jotka jakaa mielipiteitä näin kuin hr. Eminem näyttää tekevän. Se kertoo siitä että heillä on jotain mielipiteitä. Ja loppuun vielä se pakollinen "vaikken musiikistaan pidäkään..." "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
Henga 18.07.2005 17:53:32 (muokattu 18.07.2005 17:53:46) | |
---|
Feminem on paras ja te kaikki muut ootte kakkaa |
Phobophile 18.07.2005 18:38:14 | |
---|
Feminem on paras ja te kaikki muut ootte kakkaa Minä olen bull ja kaikki muut on shittiä. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
saturnzreturn 18.07.2005 19:14:57 | |
---|
Eminem on selkeästi paras valkoinen rappari... eipä tuu kyllä muita lähellekään yhtä suuria nimiä edes mieleen :) the streets.. the fucking streets!!!! "geezas need excitement" my wallet's fat and so is my head |
Flow 18.07.2005 20:23:12 | |
---|
Vaikka se minkälaista soopaa monenmielestä tekikin niin kyllähän hänestä tulee legenda.Ei se ainakaan yhden hitin ihme ollut. Itse en rappia kuuntele. Mutta en myöskään vaihda kanavaa eminemin siellä soidessa. Sanoitukset aivan helvetin hyvin kirjoitettu verrattuna moneen nykypaskaan. Juuh elikkä siellä Discohits 2056 kokoelmalevyllä sitten kuullaan toy soldiers ja vanhukset nostalgioi... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
ozz3 18.07.2005 20:35:49 | |
---|
Minä olen bull ja kaikki muut on shittiä. Exit only tatuoitu peräpeiliini ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |