Bredius 15.06.2005 12:17:26 | |
---|
En pääse Provinssiin näitä katsomaan. Vituttaa. Itkettää. Mars Voltakin jää näkemättä. Ja Nine Inch Nails. Itken vähän lisää. "Rumors of my demise have been greatly exaggerated." |
90125 15.06.2005 12:59:06 | |
---|
Kaksi yötä vielä... Näin bändin Ruisrockissa ja yllätyin "live Mewin" ja "levy Mewin" suureen eroon. Ja "live Mew" oli todella positiivinen yllätys! Ne kaksi ekaa levyä - Mew sanoi, että niitä ei enää tehdä, eikä niitä tulla enää tekemäänkään. Fanit voivat imuroida niitä vapaasti netistä jos haluavat (jos löytävät). (lähde: Sessions, tv-haastattelu) Itse olen eBayllä nähnyt muutamia myynnissä, mutta niiden hinnat ovat nousseet tolkuttoman ylös. Tanskasta kyllä löytyy noita levyjä, kirjastoista. -JHR- |
carlos 16.06.2005 23:04:55 | |
---|
Huomenna sit räjähtää. JEEs ! Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Loony 16.06.2005 23:38:28 | |
---|
pampampampam. kivaakivaa www.marbleframe.com |
bigbadwolf 17.06.2005 17:36:45 | |
---|
Noista kahdesta aikaisemmasta levystä löytyy kyllä helmibiisejä. "Half The World Is Watching Me" levyltä mm. Mica on yksi Mewin parhaista, ainakin myöhäisempi versio, muita King Christian, Her Voice Is Beyond Her Years loput onkin aika pitkälle Frengers biisejen alkuversioita. "A Triumph For A Man" levyltä loistava biisi nimeltä Panda, joka on aivan käsittämättömän hieno livenä, muista mainittakoon Wherever Totuus on se että jos Mew - Frangers (loistavasta) levystä pitää niin nuo kaksi ekaa on pakko hankkia, tai ainakin nuo biisit. |
carlos 18.06.2005 03:11:31 | |
---|
Oli kyllä hieno keikka Mewillä provinssissa. Kuitenkaan se ei minua syystä tai toisesta sykähdyttänyt, vaikka hyvä oli. Odotin kai liikoja.. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
blank 18.06.2005 22:40:13 | |
---|
Oli kyllä hieno keikka Mewillä provinssissa. Kuitenkaan se ei minua syystä tai toisesta sykähdyttänyt, vaikka hyvä oli. Odotin kai liikoja.. Soittiko uusia biisejä? |
carlos 19.06.2005 11:59:19 | |
---|
Soittiko uusia biisejä? Juu ainakin ton apocalypson, johon on linkki aikaisemmalla sivulla. Sit oli vielä yks biisi, jota en tunnistanut (=joka ei ole frengersillä), mutta paha sanoa oliko se uus vai joku niiltä kahdelta vanhalta levyltä. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
90125 20.06.2005 12:30:12 | |
---|
Juu ainakin ton apocalypson, johon on linkki aikaisemmalla sivulla. Sit oli vielä yks biisi, jota en tunnistanut (=joka ei ole frengersillä), mutta paha sanoa oliko se uus vai joku niiltä kahdelta vanhalta levyltä. En merkannut biisejä, mutta frengerssien lisäksi soitti uusia biisejä. En tunnuistanut ainakaan mitään vanhaa. Ja keikka oli tajuttoman hyvämahtava! Vieläkin ihan fiilareissa. Ylen on pakko näyttää keikka alusta loppuun. -JHR- |
lxi 20.06.2005 13:23:29 (muokattu 20.06.2005 13:24:41) | |
---|
Hyvä keikka! Kaikki kolme suosikkibiisiäni (Am I Wry, 156 ja Snow Brigade) tulivat heti alussa ja tuossa järjestyksessä. Sitten pitikin siirtyä taaksepäin teltassa fiilistelemään, väsytti ja biisit olivat lähinnä vieraita, mutta homma kuulosti hyvälle ja videonauhat olivat oikein mukava lisä "lavashow'hun". Comforting Sounds olikin sitten huumaavin crescendo jonka olen ikinä kuullut, kun yksinäisen kitaran aloittama biisi kasvoi ja kasvoi hiljalleen täyteen mittaansa ja kieppui minuuttitolkulla ympäri telttaa. Bändi soitti hyvin ja Bjerre lauloi erinomaisesti. Yleisöä oli enemmän kuin olin odottanut ja vieläpä hyvin fanaattisen oloista porukkaa, eli ääntä lähti. EDIT: Vielä niistä videoista -- hemmetin makean näköistä kun kuva kulkee äänen kanssa tarkalleen synkassa, eli viulua soittavan kissan jousenvedot osuivat tarkalleen yksi yhteen biisin jousien kanssa. Erinomainen toteutus. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
aleksi 20.06.2005 13:53:22 | |
---|
Oli kyllä mielestäni tämän vuoden provinssin paras liveakti. "open hands to the wind" |
JanneeBDB 20.06.2005 18:59:30 | |
---|
Hyvin he kyllä soittivat. Ja video, joka taustalla pyöri oli kyllä mahtavasti toteutettu. Miinuksena voisin sanoa ensimmäisen biisin, joka oli mielestäni tylsähkö avausbiisiksi, mutta heti toisena tulikin sitten Am I Wry, No, joka oli tietysti aivan mahtava. Ja herrat lauloivat aivan jumalattoman hienosti moniääniset osuudet. En muista mikä biisi oli, jossa oli ainakin 3-ääninen laulu ja se kuulosti TODELLA UPEALTA. Vielä on aika fiiliksissä koko vlopusta. Enää 362 päivää seuraavaan :) "jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan" |
Loony 20.06.2005 20:02:19 | |
---|
Perkele ku missasin ton keikan. Sammuin keikan alussa Nyt-teltan takana olevalle nurtsille ja heräsin vasta ku keikka oli loppu. Ja Mew oli just niitä tärkeimpiä bändejä mitä piti nähdä..möhhöhh Mut kai ne tänne taas joskus tulee. jejjeje www.marbleframe.com |
Jenka 20.06.2005 20:52:18 (muokattu 20.06.2005 20:54:15) | |
---|
Hieno tietysti keikka. Kiireellä juoksin katsomaan mulle ensimmäistä Provinssin bändiä, joka oli MUST. Ajoitus oli vallan hyvä. Mutta - : - ei parhainta paikkaa. olisin halunnut olla ihan edessä fiilistelemässä suosikkibändiäni - yleisö (häiritsi jonkun verran..tönimistä, vilkuiluja jne, mistä syystä ihan edessä tosiaan olisi parasta ollut) - videonpätkätkin jäi näkemättä suurin piirtein (mikä ei kyllä oleellista, mutta..) - bassot liian kovalla (ei sovi Mewin musiikille...) + - Kaunista musiikkia! Laulajalla on kaunis ääni, puhumattakaan sitten soittajien taidoista.. - tuttuja kivoja kappaleita, myös jotain mulle uutta - Nyt-teltta ja myöhäinen ajankohta loi hyvän tunnelman |
carlos 20.06.2005 20:54:10 | |
---|
- bassot liian kovalla (ei sovi Mewin musiikille...) Tämä kyllä hämäsi. Mutta laulaja veti kyllä ihan tajuttoman puhtaasti ja hyvin! Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
Jenka 20.06.2005 20:54:53 | |
---|
Tämä kyllä hämäsi. Mutta laulaja veti kyllä ihan tajuttoman puhtaasti ja hyvin! No kyllä! |
JuniperThree 20.06.2005 21:30:24 | |
---|
Ja keikka oli tajuttoman hyvämahtava! Vieläkin ihan fiilareissa. Ylen on pakko näyttää keikka alusta loppuun. Offtopic... Eli ne nyt-teltan kuvausjutut oli telkkariakin varten eikä vaan niitä screenejä? Entäs päälavan videointi? |
90125 20.06.2005 22:21:01 | |
---|
Offtopic... Eli ne nyt-teltan kuvausjutut oli telkkariakin varten eikä vaan niitä screenejä? Entäs päälavan videointi? Teltan screeneille ammutuissa kuvissa oli ylen logo + ylellä sopimus nyt-teltan taltioinnista. Päälavan kuvat oli käsittääkseni vain yleisölle. Mutta sittenpähän tuon näkee.. Onkohan jollain jotain faktaa heittää tähän? -JHR- |
JuliusCasablancas 20.06.2005 23:57:03 | |
---|
Varmaan paras keikka mitä olen ikinä nähnyt. The Cokes demo coming out July 2005. Check out www.thecokes.tk |
Nita Nitro 21.06.2005 00:31:53 | |
---|
Mew provinssissa oli kyllä mustakin aivan mainio. Todella kaunista ja kivaa poppiprogeilua. Vaikka levy ei aivan päätä räjäyttänyt niin keikka sai kyllä bändin nousemaan pari pykälää meikäläisen kirjanpidossa. Toivottavasti uus levy tulee olemaan hyvä! "If there's a sound to play / that does not fit today /
why not just play the bastard anyway"
-ginger |