gogo 25.04.2005 10:13:52 | |
---|
totta, että biisimateriaali häviää coptereille 6-0, mutta silti BB:n keikka oli musta hyvä. Vauhtia oli, ja bändi soitti ihan hyvin. Dregenin kitaransoitto oli tosiaan paikoitellen hapuilevaa ja jotkut soolot oli ehkä turhia. Mutta kyllä sieltä ihan jees biisejäkin löytyy, esmes the clashissa on sellanen kertsi että kyllä tulee joka kerta livenä kiljuttua megessä. oksettaa. |
kiss 25.04.2005 10:48:55 | |
---|
siis bäkkärit on oikeasti 100 kertaa parempi kuin hellacopters...tosin tykkään siitäkin orkesterista paljon mutta näillä hemmoilla on oikeasti tatsi kohillaan ja nää tietää miten tehdään oikeita hyviä rock biisejä kuten tietää hanoinkin jätkät mutta niiden live suoritus on aika tuskaisen kuullosta nykypäivänä mutta bäkkärit soitti kuin unelma ja tämä keikka oli tziljoona kertaa parempi kuin se tavastian keikka.... ja ne jotka haukkuu dregenin sooloja niin menköön metsään...dregenhän on aika pitkälle kopioinnut tuon simppelin päähän tärähtävän tyylinsä suoraan ace frehleyltä ja ace ei ole huono eli ei voi olla dregenkään....tai ainakin ite diggaaan tuommoisesta ettei edes yritetä olla mitään virtuooseja vaan soitetaan silleen mitenkä itestä tuntuu....eikä todellakaan dregenin soitto haparoinnut yhtään tällä keikalle...tai ainakaan jos tätä keikkaa vertaa siihen hanoin esitykseen.... anyway,loisto keikka ja kaikki soittajat oli hemputin kovassa iskussa. on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
gogo 25.04.2005 11:33:27 | |
---|
ja ne jotka haukkuu dregenin sooloja niin menköön metsään...dregenhän on aika pitkälle kopioinnut tuon simppelin päähän tärähtävän tyylinsä suoraan ace frehleyltä ja ace ei ole huono eli ei voi olla dregenkään.... Joo, eli siis jos mä nousen lavalle pukeutuneena Angus Youngiksi ja soitan You Shook Me All Night Longin soolon yks yhteen sovitettuna johkin omaan biisiin niin mä oon sillon vähintään yhtä kova kuin AC/DC:n ykköskitaristi, right..? oksettaa. |
Artist 25.04.2005 12:17:12 | |
---|
ja ne jotka haukkuu dregenin sooloja niin menköön metsään...dregenhän on aika pitkälle kopioinnut tuon simppelin päähän tärähtävän tyylinsä suoraan ace frehleyltä ja ace ei ole huono eli ei voi olla dregenkään....tai ainakin ite diggaaan tuommoisesta ettei edes yritetä olla mitään virtuooseja vaan soitetaan silleen mitenkä itestä tuntuu.... Jahas. Mulle se vaan nyt on ihan sama ketä yrittää kopioida tai ketä ei, ihmetyttää vaan miksi pitää lähes joka biisiin tunkea väkisin se soolo. Ehkä ne biisitkin olisi tuntuneet paremmilta ilman joitain sooloja. Nyt ainota biisit, jotka mun korvaan kuulosti hyviltä oli "Heaven 2.9", "Friends" (ihan vaan sen meiningin vuoksi) ja "Minus Celsius". Muuta muukin ihan ok biisi, mutta ilman vahvempaa biisimateriaalia ei kyllä tule mulle iskemään. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
aivokuolio 25.04.2005 12:30:56 | |
---|
Nyt ainota biisit, jotka mun korvaan kuulosti hyviltä oli "Heaven 2.9", "Friends" (ihan vaan sen meiningin vuoksi) ja "Minus Celsius". Muuta muukin ihan ok biisi, mutta ilman vahvempaa biisimateriaalia ei kyllä tule mulle iskemään. Aika harvoin ne ihan parhaimmat biisit ensimmäisellä kuuntelukerralla parhaimmilta kuulostavat. Nuo kaikki mainitsemasi ovat tuollaisia rallatuksia vaan, jotka jäävät päähän kertalaakista. Tiheämpää kuuntelua ne eivät kyllä kestä. Hommatkaa ihmiset tosiaan vaikkapa Knockouts!-EP sekä Total 13-pitkäsoitto, niin saatte selville miksi niin moni tuntuu olevan pettynyt BYB:n nykymeininkiin. mustan huoneen testi. |
vantage 25.04.2005 12:31:35 | |
---|
Olipahan aivan upea keikka! Kyllä nyt Backyard Babies kuume kasvaa, eikä festareita malta taaskaan odottaa.. Perjantaina tuli katsottua se DVDkin vielä niin huh! Well...
IHKK #5 |
Artist 25.04.2005 12:35:31 | |
---|
Aika harvoin ne ihan parhaimmat biisit ensimmäisellä kuuntelukerralla parhaimmilta kuulostavat. Nuo kaikki mainitsemasi ovat tuollaisia rallatuksia vaan, jotka jäävät päähän kertalaakista. Tiheämpää kuuntelua ne eivät kyllä kestä. Kyllä noita kaikkia biisejä on tullut useampaan kertaan tullut kuultua, siis noista mitä Ankkarockissa soittivat. Kahdesti tullut nähtyä livenä, kahdesti televisiosta, ja kaksi uusinta lättyä kuunneltua kokonaan. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Andy_Von_Hulkko 25.04.2005 13:23:05 | |
---|
Ihan hyvähän tuo oli. Komppaan Artistia tuon materiaalin suhteen, vaikka itseltäni löytyy melkein kaikki BB:n levyt. Ei vaan materiaali riitä siihen, että tuosta saisi selvinpäin mitään järisyttäviä fiiliksiä. Katselin heti perään paljon parjattua Hanoin Ankkarock keikkaa ja a)biisit olivat parempia b)yleisö oli paremmin mukana c) soittokin kuulosti siinä aivan riittävän hyvältä, olkoonkin että pari virhettä mahtui mukaan. No mutta ehdottomasti Ankan helmiä 2004, se on selvä. |
carlos 25.04.2005 15:30:16 | |
---|
totta, että biisimateriaali häviää coptereille 6-0, mutta silti BB:n keikka oli musta hyvä. Vauhtia oli, ja bändi soitti ihan hyvin. Juurikin näin. Munmielestä ihan siistiä, kun bändi menee lavalle ja vetää perussetin ilman mitää kummempia häsyytyksiä. Joskaan vesisade + yleisö 10m päässä ei nosta sitä fiilistä.. Kiva oli kuiteskin kattella ku poijjaat soitti. I can't hide but I can run for miles |
NYdoll 25.04.2005 22:09:41 | |
---|
Olenkohan ainoa, jonka mielestä tuo Tavastian keikka oli parempi? Ei sillä, hyvä meno tässäkin ja hieno nöyrä asenne jätkillä haastattelussa (vrt. Hanoi...). Itse asiassa ainoat jutut (jos jazzpoliiseiksi ruvetaan), jotka otti korvaan oli se Nina mikälien laulu ja sit se Minus Celcius. Suurena hittien ystävänä jäi harmittamaan se, että tää Dregen dude soitti sen riffin joka toinen kerta päin prinkkalaa. Kaiken kaikkiaan kuitenkin kakkosen konserttitaltiointien aatelia. metalli sykkii... |
edutheman 25.04.2005 23:50:41 | |
---|
Soittihan ne siellä Total 13 matskua, esim: made me madman, look at you,... ja tylsäähän se olis jos bändi kuulostais prikulleen samalta livenä kuin levyllä. hyvä keikka se oli. (piste) -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
SDMF 26.04.2005 07:47:03 | |
---|
Tylsähköä kamaa , yks biisi erottus joukosta , ei muuta... Jotkut bändit ei vaa osaa tehdä hyviä biisejä Huome , mun mielipide , teillä voi olla toiset mut se ei tarkota et pitää housuihin kakkia :) R.I.P Dimebag darrell |
Folcce 26.04.2005 10:31:00 | |
---|
Hommatkaa ihmiset tosiaan vaikkapa Knockouts!-EP sekä Total 13-pitkäsoitto, niin saatte selville miksi niin moni tuntuu olevan pettynyt BYB:n nykymeininkiin. Knockouts löytyy ja sehän on loistokamaa. Meininki kyllä muuttunut tuosta, ei se Hellocopters ole ainoa joka on siistinyt soundiaan. Total 13 sisältää myös muutaman helmen kuten Bee Geesin Staying Alive riffillä ratsastava Highlights. Making Enemies tulikin sitten sieltä syvältä ja poikittain. Stockholm Syndromella mentiin onneksi hiukan eteenpäin. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
gogo 26.04.2005 11:50:32 | |
---|
Hellacoptereiden ja babiesin erona studiossa on se, että copterien retro-soundi hengittää noin sata kertaa enemmän kuin turboahdettu, muovinen Babies-soundi.. joka muistuttaa paljolti amerikkalaisia teinipunk-bändejä (a lá Sum 41, ja sitten se yks kauhee minkä nimeä en nyt muista). Livenä babies rokkaakin kyllä jo paremmin, mutta coptereille se ei siltikään vielä pärjäile. oksettaa. |
Chaka 26.04.2005 12:08:00 | |
---|
Kyllähän se on niin et ruottista tulee noit ihania orkestereita.. voih.. mut copterit kyl vetää pidemmän korren vaik niil on noi pari viime levyy ollu vähän niin ja näin... hmm, bäkkäreitä odottelen oikein innolla, siis ilosaares... piru, oikein ihanaa..!! Keikkana toi ankkarock oli paljon parempi ku tavastia, ja tääkin on vain minun mielipide :) "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
rok 26.04.2005 12:42:10 | |
---|
Backyard babiesissa on yks hyvä asia: Dregen ei oo enää Copterseissa...;);) "Floor it, that's technical talk!" |
aivokuolio 26.04.2005 13:55:59 | |
---|
Backyard babiesissa on yks hyvä asia: Dregen ei oo enää Copterseissa...;);) Totta. Eipä äijää tuohon nyky-Coptersiin osaisi kuvitella. mustan huoneen testi. |
MV 26.04.2005 14:00:30 | |
---|
Totta. Eipä äijää tuohon nyky-Coptersiin osaisi kuvitella. Minä vuonna hän lähti koptereista? Ihmettelin vaan kun hän puhui tuossa haastattelussa, että lähettivät jotain kuusi vuotta demoja ennen kuin saivat diilin??! Vai puhuiko se koptereista vai häh:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
punk s blood 26.04.2005 14:10:30 | |
---|
Minä vuonna hän lähti koptereista? Ihmettelin vaan kun hän puhui tuossa haastattelussa, että lähettivät jotain kuusi vuotta demoja ennen kuin saivat diilin??! Vai puhuiko se koptereista vai häh:) Hän oli samaan aikaa kummassakin bändissä ja jätti Hellacoptersin muistaakseni -97 tai -98 |
aivokuolio 26.04.2005 14:11:25 | |
---|
Minä vuonna hän lähti koptereista? Ihmettelin vaan kun hän puhui tuossa haastattelussa, että lähettivät jotain kuusi vuotta demoja ennen kuin saivat diilin??! Vai puhuiko se koptereista vai häh:) Dregen lähti Hellacoptersista 1997, koska BYB:n aktivoiduttua uudelleen aika ei riittänyt kahdelle bändille. Backyard Babies on ollu kasassa vuodesta 1987, joten siitä bändistä hän puhui. Debyyttilevy Diesel & Power ilmestyi 1994. mustan huoneen testi. |