Aihe: Led Zeppelin-ilta Radio Suomessa 13.4. klo 20.04
1 2 3
freshmint
13.04.2005 22:02:05
Hei mahtoiko kukaan m.nettiläisistä soittaa tuonne ?
How do you think he does it? I don't know! What makes him so good?
Planetist
13.04.2005 22:27:37
Stairway To Heavenhan sieltä heti tuli :)

Se joka sitä pyysi oli myös aika mukana. Joo, oon syyskuussa alkanut kuunteleen mutta nyt on ollut vähän taukoo... mää kuulin sen stairway to heavenin ja se on ihana... ai mitä levyjä lainasin... en mää muista enää...
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
biibob
13.04.2005 22:55:45
Se joka sitä pyysi oli myös aika mukana. Joo, oon syyskuussa alkanut kuunteleen mutta nyt on ollut vähän taukoo... mää kuulin sen stairway to heavenin ja se on ihana... ai mitä levyjä lainasin... en mää muista enää...

Jep nää onkin näita todellisia faneja :d Todennäköisesti ei tiennyt yhtään muita kappaleita.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
freshmint
13.04.2005 22:56:50
Jep nää onkin näita todellisia faneja :d Todennäköisesti ei tiennyt yhtään muita kappaleita.

Tai ei osannut lausua niitä :) Heh.. luulis tosiaan ettei tiennyt. Vaikutti vähän siltä.
How do you think he does it? I don't know! What makes him so good?
biibob
13.04.2005 22:59:06
Ne oli kyllä ihan hyviä juttuja ne kultsalta kävijöiden jutut. Kieltämättä se d'yar m'aker:n pyytäjä oli hauska, kun ei se muistanut mikä sen kappaleen nimi oli. Sanoi vaan, että joku reggae kappale.
biibob
13.04.2005 23:04:17
Hahah nyt se on tlossa WHOLE LOTTA LOVE. Soittaisivat joitain harvinaisempia.
Masai-mies
13.04.2005 23:10:00

Mä toivoin In my time of dyingiä, nyt venaillaan et puhelin sois :)
Masai-mies
13.04.2005 23:11:20 (muokattu 13.04.2005 23:11:50)

Tää on muute mukava threadi ku tääl näköjään saa naljailla sellasten kustannuksel jotka ei tiedä ku yhen biisin, tuol h&m threadis sai heti paskaa niskaan ku sano et on nihkeet ku porukka väittää itteään faneiks ku digee stairwayst :D
biibob
13.04.2005 23:14:45
Tää on muute mukava threadi ku tääl näköjään saa naljailla sellasten kustannuksel jotka ei tiedä ku yhen biisin, tuol h&m threadis sai heti paskaa niskaan ku sano et on nihkeet ku porukka väittää itteään faneiks ku digee stairwayst :D

En minä ketään täällä halua haukkua, mutta kun odotin että kaikki jotka tuonne soittaisivat, kertoisivat vanhoja kokemuksia ja tarinoita kyseisestä bändistä, mutta sitten sinne soittaakin ihmisiä, jotka eivät tiedä bändistä käytännössä mitään muun kuin sen stairwayn. Tosin hyvä että uusia faneja tulee. Ja kyllähän se stairway vaan paras on, että siinä mielessä kyseiset soittajat ovat täysin oikeassa.
Planetist
13.04.2005 23:16:16
En minä ketään täällä halua haukkua, mutta kun odotin että kaikki jotka tuonne soittaisivat, kertoisivat vanhoja kokemuksia ja tarinoita kyseisestä bändistä, mutta sitten sinne soittaakin ihmisiä, jotka eivät tiedä bändistä käytännössä mitään muun kuin sen stairwayn. Tosin hyvä että uusia faneja tulee. Ja kyllähän se stairway vaan paras on, että siinä mielessä kyseiset soittajat ovat täysin oikeassa.

...edes ole... no quarter on paras!
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Bluesmies
13.04.2005 23:17:14
Joo munkin mielestä sais olla enemmän vanhoja tarinoita, eikä tollasia kertomuksia, että "löysin zeppelinin eilen, hieno bändi!".
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
biibob
13.04.2005 23:18:24
...edes ole... no quarter on paras!

Ei aloiteta tästä nyt paras biisi -väittelyä, mutta stairway on kuitenkin se hienoin :D No ei, oikeasti on hyvin vaikea sanoa parasta. On niin paljon hyviä ja hienoja kappaleita.
Planetist
13.04.2005 23:21:13
No ei, oikeasti on hyvin vaikea sanoa parasta. On niin paljon hyviä ja hienoja kappaleita.

Kyllä kyllä, tähän on myönnyttävä.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Bluesmies
13.04.2005 23:25:08
Tää since i've been loving you on mun yks suosikeista. Top-5:ssa zeppeliniltä.
jazzmies
13.04.2005 23:27:37 (muokattu 13.04.2005 23:30:10)
Tää since i've been loving you on mun yks suosikeista. Top-5:ssa zeppeliniltä.

Voi kun tulisi "Nobody's Fault but Mine" - osoittaisi joltakin diggarilta muutakin kuin pelkkää nostalgiaa.

Edit: Anteeksi, Since todellakin osoittikin muuta kuin pelkkää nostalgiaa!
biibob
13.04.2005 23:33:08
Since i've been lovin youn jaksaa kyllä aina kuunnella. Tällä hetkellä oleva kertoja on kyllä täysin oikeassa: "Jimmy page pesee hendrixin mennen tullen"
Planetist
13.04.2005 23:34:09
Song remains the same taas on minun top vitosessani, mainio ilta.
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Bluesmies
13.04.2005 23:34:35 (muokattu 13.04.2005 23:35:24)
Since i've been lovin youn jaksaa kyllä aina kuunnella. Tällä hetkellä oleva kertoja on kyllä täysin oikeassa: "Jimmy page pesee hendrixin mennen tullen"

Samaa mieltä kyllä!

edit: ja siitähän alussa noi tuolla studiossa jutteli, että kummalla tavallaan suurempi merkitys zeppelinissä, pagella vai plantilla. Ja toi toinen sano plant, mutta itse kyllä sanoisin vahvasti, että PAGE.
biibob
13.04.2005 23:38:21
Samaa mieltä kyllä!

edit: ja siitähän alussa noi tuolla studiossa jutteli, että kummalla tavallaan suurempi merkitys zeppelinissä, pagella vai plantilla. Ja toi toinen sano plant, mutta itse kyllä sanoisin vahvasti, että PAGE.

Molemmat olivat korvaamattomampia, mutta pagella oli jo monen vuoden ammattitaitoinen kokemus studiotyöskentelystä, josta kertoo esim. se kuinka nopeasti 1 levy saatiin pakettiin. John paul jones hallitsi myös studiotekniikan hyvin.
Bluesmies
13.04.2005 23:48:45
Achilles last stand on kyllä kova!! Parhaita!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)