Aerodactev 11.04.2005 11:20:32 (muokattu 11.04.2005 11:22:15) | |
---|
Ei helvetti. Ei tämmöstä voi tapahtua. Jumalauta! Ei niin! Voi saatana! Galaksit räjähtelee ja yläasterokkarit paskantaa housuihinsa. Zeppelinhän ei ole edes sellaista musiikkia, jota ns. TAVIS-TEINI ei kykenisi a) ymmärtämään b) löytämään mistään (viimeistään iskän levyhylly...). Ihan radiokelpoista musiikkia, ja onpahan Stairway to Heavenkin pärähdellyt Nova/Kiss/tms. -kanavalla, tosin vähän myöhäisempään aikaan. Tietenkin, jos ymmärtämisellä tarkoitetaan sitä, että potentiaalinen kuuntelija ei tajua "sitä fidyn kovaa sooloa biisissä X kohdassa 3:10-4:20" tai "Jimmy Pagen kolmella kädellä, jalalla ja oikealla korvalla vetämää sviduranggaa riffiä", asia on eri. Tavis kuitenkin osaa kuunnella, onko kyseessä hyvä biisi takertumatta yksityiskohtiin tai genreihin. Ja milloin Led Zeppelin on ollut taidetta? Mä voisin veikata että kyllä kyseistä bändiä on aikansa teinixit cyberihkuttanut eikä se ole ollut mikään pienten piirien punaviinibändi. edit: ja miksei niitä paitojakin voisi kaupata, kun luvat on saatu.
Long = progressive = good
|
HaloOfFlies 11.04.2005 11:30:43 | |
---|
Muistain itse kuulleeni ekan kerran Led Zeppeliniä ollessani 13 tai 14, eli juuri siinä teini-iän kynnyksellä. Biisi oli Black Dog eikä se kolahtanut lainkaan. Vasta 18-19 vuoden iässä aloin diggailla Zepiä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Wahi 11.04.2005 11:41:00 | |
---|
Onko tämä nyt se maailman loppu? |
LiiMaNHeNKi 11.04.2005 11:49:02 | |
---|
Onko tämä nyt se maailman loppu? Ei. Hyvä että nykyteinitkin saavat kuunnella kunnon musaa. Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa. |
porcupine 11.04.2005 11:49:39 | |
---|
kyse on siis naisten paidoista. Tämä tais olla se palkokasvin siemenen nenään vetävä lause? Kyllähän muakin vituttaa, että mimmeille tehdään aina makeimmat kuosit ja äijjät saa tyytyä mustaan ja ylisuuriin Hammerfest-taistelijahahmoihin ;P t. Marjukka Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
Brian May jr. 11.04.2005 12:49:55 (muokattu 11.04.2005 12:50:20) | |
---|
Joop, pikkusisko on tuollaisen ostanut, mutta ihan syystäkin. Tykkäähän itsekin että Zeppeliini on parhaimpia bändejä maailmassa. |
kennycock 11.04.2005 13:03:54 | |
---|
No mutta H&Mhän on tunnetusti maailman katu-uskottavin ja khuulein liike. Oletteko nähneet koskaan mitään punkimpaa kuin pinkki toppi, jossa lukee klitterillä PUNK? En minä ainakaan. Joten nythän jokainen pikku punkkari, joka tuollaista pinkkiä punkin ruumiillistumaa käyttää voi itseään kutsua hyvällä omalla tunnolla myös rokkariksi kera led zeppelin paidan, joka heidän mielestään oli kuuluisa ilmalaiva saksassa - niin isi ainakin sanoi. |
biibob 11.04.2005 13:05:15 | |
---|
Led zeppelin on paras bandi ja hyvä se on jos sitä alkaa enemmän ihmisiä kuuntelemaan, mutta ei led zeppeliniä minusta pitäisi sotkea noihin teinimuotijuttuihin (toivottavasti ymmärrätte mitätarkoitan teinimuodilla, eli bändit tulee ja menee jne...) Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Johnny Buzz 11.04.2005 13:28:14 | |
---|
Johan on taas tekopyhää jeesustelua tän bändin ympärillä. H&M:llä on varmasti lupa Zeppelin logon / muun matskun käyttöön. Ei ton kokonen yritys pistäis vaatteisiinsa mitään ilman asianomaisten lupaa. Siitähän seurais muuten vaan kalliit oikeudenkäyntiprosessit. Todennäköistähän on, että H&M on maksanut aika paljon tuosta käyttöoikeudesta, eikä ole mikään mahdoton ajatus, että jokaisesta myydystä paidasta menisi pienen pieni rojaltti Zeppelinin elossa oleville jäsenille. Kukaan ei näe tässä ilmeisesti sitä puolta, että entäs jos se teini kiinnostuukin selvittämään, että mikäs se tämmönen Led Zeppelin on? Ties vaikka sais bändi uuden kuuntelijan. www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy) |
sormunen 11.04.2005 13:47:27 | |
---|
Hhmmm...onks tässä nyt ironian makua? Porukka haluaa, että zeppeliiniä soitetaan enemmän radiossa, mutta auta armias, jos se tehdään jotain fakin muotijuttuna! Tässon vähän sama juttu, kun yhdellä fudispalstalla taannoin itkettiin sitä, että Tampereen Unitedin katsojaluvut oli kasvaneet, kun ihmiset tulee katsoon sitä "väärin perustein"... Mitä tohon teiniyteen tulee, niin itse muistan, kuinka katselin vähän nokanvartta pitkin mistään tietämättömiä teinejä, jotka kuuntelivat Led Zeppeliniä ja CCR:ää, kun aitokin asia olisi ollut olemassa... |
Dr. Muff 11.04.2005 13:50:20 | |
---|
Sehän olis hienoa jos pissiksillä olis Zeppelin paitoja. Mitäs sitten? Tuumasta toiseen. |
Artist 11.04.2005 13:56:23 | |
---|
Heh, ihan hauska juttuhan tuo. Miksi sitä pitäisi niin vakavasti ottaa? Sitä paitsi, itse olen saanut semmoisen käsityksen, että Zeppelin oli aikoinaan teinien suosiossa oleva bändi, eikä suinkaan mikään rokkipoliisien klassikkoyhtye. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Ussr 11.04.2005 13:57:18 | |
---|
tossa sai taas nähä ja kuulla, ja varmasti on moni muukin, että H&M on päättänyt ruveta myymään zeppelinin paitoja liikkeissään. Miulle heti yksi kappale tuollaista! |
jussiohman 11.04.2005 14:27:34 | |
---|
mä tässä teinkin paskanarvosen ja -tärkeän feedbackin sinne H&M:lle ihan huvikseni, missä sitte kirosin niille. oon niin samaa mieltä että nää pitäs jättää rauhaan.. Hoho! Pyhyy. Saat plussan. |
elbowski 11.04.2005 15:33:21 | |
---|
Mä löysin kerran Pantera-paidan säästöpörssistä...
Ai ei liittynyt aiheeseen? Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
rockitsb 11.04.2005 15:37:28 | |
---|
Ai Hydella? Katson 70's show'ta melkein ainoastaan siitä syystä, että haluan nähdä, onko Hydella Zeppelin-paita. Kerran näin yhdellä tyypillä semmoisen mustan, siinä taisi lukea "Led Zeppelin 1977" tms., se oli minusta ihan se legendaarinen Zeppelin-paita. Oli kuulemma ebaysta. Nii Hydehän se nimi oli. Muistaakseni tuossa Hyden paidassa luki pelkästään Led Zeppelin enkä oo nähny tollasta missään. ... |
Perzzza 11.04.2005 16:02:17 | |
---|
Onpas tämä... Olisivat sitten saaneet tehdä niitä paitoja miehillekin prkle >:| Jep... Onhan tuo vähän 'pyhäinhäväistys' kun ottaa huomioon että kaikenmaailman pissisten ostovaltteina on se että siinä lukee jotain 'erilaista' tai omituista. Näin tuossa taannoin pikkuteinillä ~13v topin jossa luki "groupie" kivalla fontilla. Ja ei muuten varmaan tiennyt mitä tarkoitti... Eli mielestäni ei mikään kiva juttu koska kohta meillä (toivottavasti ei!) ole kadut täynnä zeppis-paitaisia pissiksiä jotka eivät tiedä yhtään mitä siinä lukee :D Saapa nähdä mitä tuleman pitää! ps. tässä olisi ainakin keikkapaita stuntmanissa http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/tpaidat/80624_iso.jpg että jos Hydellä on ollut sellainen paita... hitsi sentään, taisi mennä jakso ohi! :O |
Rämppy 11.04.2005 16:02:34 | |
---|
Vanhat zeppeliinimiehet saavat varmaan mukavat rahat. Saakohan Hooämmästä kohta myös Zeppelinin levyjä? Odotan kiihkeästi markkinoille Led Zeppelin -vadelmasiideriä. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
armadillo 11.04.2005 16:33:56 | |
---|
Odotan kiihkeästi markkinoille Led Zeppelin -vadelmasiideriä. Tulossa myös viherpeukaloille Jimmy Page -sivuleikkurit sekä Robert Plant -kasviravinne. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
zorro 11.04.2005 17:04:31 (muokattu 11.04.2005 17:17:23) | |
---|
pahimillaan tämä saattaa johtaa siihen, että ei enää kehtaa tykätä zeppeliinistä. niin ja kun täällä jotkut ihmettelvät miksi ihmiset tuosta kauhistuu - kyllä se on minusta ihan inhimillinen reaktio kauhistua, sillä nykyään tuo muotimaailma on niin rajalla että ei kehtaa kohta enää hiuksia jättää kampaamatta, sillä joku saattaa luulla joksiki muoti-ihmiseksi. edit- pistin osuvamman termin ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |