Aihe: Kotiteollisuus stagella. mtv3+!
1 2
sikanaama
11.04.2005 09:55:15
Ois dikipoksi mutta en oo tainnu kahtoa kertaakaan mitä sieltä tulee. Eli jäi välistä.
Vehnäjauho+siirappi+voi+kaneli=Puppua
Jaristoteles
11.04.2005 19:12:08
Mielenkiintoisinta tässä spektaakkelissa oli se juontajalle vithuilu. Eipä sillä että se olisi kovinkaan järkeviä kysymyksiä yrittänytkään esittää...

"Sinkkonen, mitä mies?".

Jauhot suuhun vaan... se paavijuttu oli jo aika pitkälle vietyä.
14 000 taloutta elää ilman Kähköstä! [v a l t a v a] - Ylistyslaulun musavideo Tästä. Uutta Kuningas Asperiinia!
aivokuolio
11.04.2005 19:15:37
Heikelä onnistuu pilaamaan lähes kaikki stage-lähetykset totaalisen surkealla juontotyylillään. Kysymykset ovat idioottimaisia, esiintyminen jäykkää ja luonnontonta. Pistin MTV3:lle valitusmailia aiheesta CMX-Stagen jälkeen, ja tällaista palautetta tuli:

"Kiitos palautteestasi. Heikelää puoltaa monivuotinen kokemus tv- sekä radiotyöstä. Jatkamme edelleen hänen kanssaan ohjelman tekoa."

Teki mieli pistää vastausta että "pitäisikö sen kokemuksen kenties näkyäkin", mutta en jaksanut vaivautua...
mustan huoneen testi.
Fuzzball
11.04.2005 22:02:18
Teki mieli pistää vastausta että "pitäisikö sen kokemuksen kenties näkyäkin", mutta en jaksanut vaivautua...

Teki mieli itekkin laittaa miehelle postia,että tulisi pois sieltä telkkarista pelleilemästä ja keskittyis vaan sihen radiossa tyhjänjauhamiseen...
"I want more than life has to offer"
Jaristoteles
12.04.2005 07:46:17
Toisaalta Heikelää on puolustettava sillä faktalla, että sen täytyy tehdä se ohjelma ja ne haastattelut kaikille katsojille. Siis myös niille, jotka eivät välttämättä esiintyvästä bändistä tiedä välttämättä yhtään mitään. Siksi nuo välillä yksinkertaiselta asioiden toistamiselta kuulostavat kysymykset ovat ehkä perusteltuja.

Mutta ei se kyllä oikein muutenkaan sujunut...
14 000 taloutta elää ilman Kähköstä! [v a l t a v a] - Ylistyslaulun musavideo Tästä. Uutta Kuningas Asperiinia!
Synnyttäjä
12.04.2005 09:16:34

Tarkoitus oli tallentaa osa keikasta koneelle mutta eihän se nyt sitten onnistunut ja jäi harmittamaan. Juontaja mielestäni hörisi jotain että tämä olisi mtv3.fi:ssä katsastettavissa uudestaan, kuulinko oikein? Ja jos kuulin niin mistä sen löytää, mtv3:n sivut eivät ole sieltä parhaasta päästä.

http://www.mtv3.fi/viihde/

Klikkaa Hynysen päätä tuossa sivun vasemmassa reunassa, niin pääset sivulle, missä on linkki Netti-TV:hen (taas vasemmassa reunassa Hynysen pärstä). Vaati kyllä jonkun hikisen rekisteröinnin ja vissiin myös rahaa...
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
nikomati
12.04.2005 09:34:21

Kattelen mieluummin paviaanidokkaria luontokanavalta. Siinä on monta Hynystä kerrallaan ruudussa.

Niin Hynynen on kaunis mies.
Mites noi uuden levyn biisit putos?
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Veke
12.04.2005 09:46:06
Kysynpä nyt ihan asiallisesti, että mitä te ihmiset saatte irti tuosta Kotiteollisuuden musiikista? Esimerkiksi Vieraan Sanomaa on kyllä yksi paskimpia ja tylsimpiä biisejä IMO, mitä olen vähään aikaan kuullutkaan. Mutta kertokaa ihan mielenkiinnon vuoksi.
Lego
12.04.2005 10:19:43
Kysynpä nyt ihan asiallisesti, että mitä te ihmiset saatte irti tuosta Kotiteollisuuden musiikista? Esimerkiksi Vieraan Sanomaa on kyllä yksi paskimpia ja tylsimpiä biisejä IMO, mitä olen vähään aikaan kuullutkaan. Mutta kertokaa ihan mielenkiinnon vuoksi.

Hyviä riffejä (vaikka välillä kyllä toistaakin itseään) ja tunnelmallisia biisejä. Ei sitä sellaisen tarvitsekaan ymmärtää joka ei bändistä pidä.
"Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut"
MV
12.04.2005 11:32:51

No hyviä riffejä ja iskeviä kertosäkeitä joissakin biiseissä esim.Tämän taivaan alla, vieraan sanomaa, minä olen jne jne.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Heissi
12.04.2005 16:29:56

Hankipa sellainen levy kuin Eevan Perintö.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
bastardo
14.04.2005 18:13:24
Heikelä onnistui kyllä kusemaan tuon homman päälle oikein urakalla. "Fantastista".
Kyllä tuosta oli jotenkin aistittavissa, ettei kumpikaan osapuoli viihtynyt siinä Heikelän jeesmeiningin äärellä. Jos siellä on joku Jane esiintymässä niin sitten mies olisi varmaan ihan oikeassa paikassa, mutta rokkibändin kanssa ei tunnu oikein sopivan samaan huoneeseen samaan aikaan.

Itse liveveto oli ihan kovan kuuloinen, uudet biisit toimivat mielestäni livenä paremmin kuin levyllä.

Kokonaisuutena tämänkin homman kohdalla päti sama laki kuin muihinkin maikkarin juttuihin, eli kaikki mihin maikkari koskee muuttuu paskaksi.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
Rock00
19.04.2005 14:54:58
No oli ja eikös noissa ole melkein aina ollut...Muutenkin jotenkin naurettava tuo totetutus kun otetaan 20 ihmistä taputtamaan biisin lopussa ja siinä se...

Aika tylsähän tuo oli...

Kotiteollisuus on aina helvetin tylsä, eikä Hynynen osaa laulaa pätkän vertaa, rääkkyy vaan. Toi oli mun mielepide kaikkilla on omansa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)