2541 25.07.2006 11:12:31 | |
---|
Eiks ne live-biisien tiedot löydy sieltä kansilehtisen tekstistä. Vika biisi oli nauhoitettu muistaakseni pari päivää ennen Tommyn kuolemaa. Joo, oikeassa olet. Silti olisin kaivannut biisikohtaisia tietoja. Mutta musiikki on tietenkin pääasia ja se toimii. Whips & Roses kakkosta odotellessa... Kyllä, toivottavasti tulee pian. Arimanista tilasin "Live At Ebbets Field 1976" cd:n, mutta eipä näytä kuuluvan. Paperilla ainakin kova bändi, mm. Reggie Hamilton bassossa ja Narada Michael Walden rummuissa. |
Capman 25.07.2006 19:22:14 | |
---|
Mulla on molemmat Ebbets Fieldit. Oisinkohan Boxmanin kautta aikoinaan tilannut. Itse olen kuunnellut enemmän sitä '74 Ebbets Fieldiä. Noista Archives -julkaisuista oon ehkä kaikkein eniten tykännyt siitä "Energy" lätystä. Niissä muissa Bolin Archives -julkaisuissa on niin voimakas bootleg-leima. Ehkä just sen tähden Whips & Roseskin kuullosti niin hyvältä, kun laatu oli erinomainen lukuun ottamatta sitä vikaa live-biisiä. Moxyn (Moxy, 1975) eka levy kandee myös tsekata, jos jostain vaan pääsee käsiksi. Bolin vetelee ihan päteviä sooloja siinä useammassa biisissä. Ja biisit on muutenkin ihan kelpokamaa. |
JC 31.08.2006 16:49:30 | |
---|
Tuossa on Whips and Roses Vol 2 -levyn biisilista Amazonin mukaan: 1. Grind 2. Crazed Fandango 3. People People 4. Homeward Strut 5. Sooner Or Later 6. Bagitblues Deluxe 7. Spacey Noodles 8. Lotus 9. Journey 10. Bolin's Boogie 11. Tommy's Got Da Blues 12. Some People Call Me 13. 12 ies |
Capman 31.08.2006 17:09:48 | |
---|
Saamieni tietojen mukaan Whips & Roses 2 ei ole ihan yhtä hyvän kuin vol. 1, mutta kuulemma ihan ok. Promo cd-levyt ovat olleet jo jonkun aikaa jaossa. |
Lonesome 06.10.2009 23:10:01 | |
---|
Sitä vaan, että posti toi tänään James Gangin Miami-cd:n. Parin kuuntelun perusteella vaikuttaa ihan asialliselta Tommy Bolin-levyltä. Maittavaa straton soittoa ja tyyli paikoitellen niin lähellä Trapezea, että ei ihme kun Glenn Hughes halusi miehen Purpleen... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Capman 07.10.2009 12:28:40 | |
---|
Miamin lisäksi kannattaa myös ehdottomasti hankkia James Gangin "Bang", jossa Tommy myös soittelee mehukkaita juttujaan. |
HaloOfFlies 07.07.2012 15:45:34 (muokattu 07.07.2012 15:54:03) | |
---|
Pakko kyllä kehua näitä Tommy Bolinin soololevyjä. Esim. Private Eyesiltä löytyvä Post-Toastee on aivan mahtavaa kuunneltavaa. Kitarat ja Hammondit raikaavat ja kunnolla. Harmi kun ei mies ehtinyt kahta soololevyä enempää tekemään. Molemmat levyt, sekä Teaser että Private Eyes todella hienoja tekeleitä. Ja Teaser-albumin nimikappaleenhan on myös coveroinut muuan Mötley Crue aikanaan. Hieno versio onkin. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |