Peoplez 28.03.2005 14:32:08 | |
---|
Musta siinä oli kyllä asennetta siinä hommassa, mutta eiväthän nuo kovin hyviä soittajia ole oikeesti. Siis täh? Määrittele nyt sitten vaikka hyvä soittaja. Ei jeesus... Eka kerta muuten ku näin ton uuden kitaristin. Soitti hyvin mutta esiintyminen vähän niin ja näin... Se professoriheppu sais tulla takaisin. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
carlos 28.03.2005 20:41:27 | |
---|
Musta siinä oli kyllä asennetta siinä hommassa, mutta eiväthän nuo kovin hyviä soittajia ole oikeesti. Mitä hiton väliä, kunhan homma toimii ja pojat rokkaa? Eipä niiden biisien soittaminen sitä taitoa tajuttomasti vaadikkaan.. I can't hide but I can run for miles |
sirdickyj 28.03.2005 21:21:40 | |
---|
Mitä hiton väliä, kunhan homma toimii ja pojat rokkaa? Eipä niiden biisien soittaminen sitä taitoa tajuttomasti vaadikkaan.. Ei toki, eihän siinä mitään. Nuo tosiaan tekevät sen homman just niinku toi homma pitääkin tehdä. Välillä se vaan on aikamoista kaaosta mun mielestä, ja esim. Peevo joka ON erittäin kova soittaja saa sen perusrokkaamisenkin kuulostamaan mielenkiintoisemmalle kun on ässiä vielä hihassa sillon kun muilta jo loppuu paukut. Sorry, tää on vaan mun näkemys asiasta. Ei tossa silti mitään vikaa oo, huomiompahan vaan tuota lähetystä katsoessani että siinä soitossa vois vielä pelivaraakin olla. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Marlowe 28.03.2005 21:30:40 | |
---|
Levyhyllystä löytyy parikin Flaming Sideburnsin kiekkoa mutta vähälle kuuntelulle ne ovat jääneet. Pätevää perusrokkia sinänsä, mutta ei mitään elämää suurempaa. Olen nähnyt yhtyeen kahdesti keikalla, viimeksi joulukuussa Tavastialla, enkä jaksanut sittenkään kauheasti innostua siitä meiningistä: viime kädessä yhtyeellä ei ole hirvittävän paljon sellaisia ässäbiisejä, joilla yleisön saisi IHAN OIKEASTI kyykytettyä. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
dazed 28.03.2005 21:32:16 (muokattu 28.03.2005 21:32:32) | |
---|
Mun mielestä Hallelujah-levyllä ei muita olekkaan kun ässäbiisejä. I`m not a great player, but I can make it howl. |
Antsa 28.03.2005 21:35:23 | |
---|
Keskikertainen veto, parani loppua kohden huomattavasti. Flämärit ei ole ikinä ollut mielestäni mikään ison festivaalilavan bändi, klubissa toimii kuin häkä. |
aivokuolio 28.03.2005 21:39:49 | |
---|
Livebändihän Fleimarit ehdottomasti on, ei niinkään niitä bändejä joita kuunnellaan kotosalla. Nousuhumalla korkeintaan. Sky Pilotsilla bändi koitti laajentaa skaalaansa, ja ehkäpä juuri siksi ko. levy on soinut soittimessani noista kolmesta selvästi vähiten. Se ei vaan ole fiksua lähtä kilpasille TSOOLIN kanssa. mustan huoneen testi. |
rok 29.03.2005 18:43:19 | |
---|
Mitä hiton väliä, kunhan homma toimii ja pojat rokkaa? Eipä niiden biisien soittaminen sitä taitoa tajuttomasti vaadikkaan.. Livenä kyllä yleensä fleimarit toimii kun on itte paikanpäällä, mutta tota tv-taltiointia katteli väkisinkin vähän kriittisemmällä silmällä kun selvistäpäin kotona oli ;) Ja eihän siitä mihinkään pääse että vielä tiukemmalta toi kuulostas ja kovempi meininki ois jos soitossa olis vähän enemmän tarkkuutta. Ei kai se oo mikään tekosyy soittaa sinne päin jos biisit on yksinkertasia roketteja. Jos Fleimareita verrataan esin Coptereihin niin kyllä siinä on aika iso ero soitannollisesti, ei voi mitään. Mutta tää on henk.kohtanen mielipide ja turha kai tätä on jauhaa, rokkiahan se vaan on. "Floor it, that's technical talk!" |
AoA 29.03.2005 20:33:16 | |
---|
Livebändihän Fleimarit ehdottomasti on, ei niinkään niitä bändejä joita kuunnellaan kotosalla. Nousuhumalla korkeintaan. Sky Pilotsilla bändi koitti laajentaa skaalaansa, ja ehkäpä juuri siksi ko. levy on soinut soittimessani noista kolmesta selvästi vähiten. Se ei vaan ole fiksua lähtä kilpasille TSOOLIN kanssa. No ei minun mielestä ole juurikaan järkevää väkisin yrittää tehdä samanlaisia garage-levyjä putkeen jos ei siltä tunnu, tosin se uusi biisi mitä soittivat ankkarockissa oli huono, oli sitten garage tai ei. Mulla on semmonen olo että kiinnostus pysyy vaan yllä jos bändi laajentaa sopivasti mutta kuitenki se perusjuttu pysyy mikä on ominaista sille bändille, tässä tapauksessa suht suora meno ja hyvät biisit. |
sirdickyj 29.03.2005 20:34:30 (muokattu 29.03.2005 20:34:54) | |
---|
Mutta tää on henk.kohtanen mielipide ja turha kai tätä on jauhaa, rokkiahan se vaan on. No eipä oo kyllä ollenkaan turhaa. Mielipiteitähän täällä kysytään ja vaihdetaan, olis vallan kauhean kornia jos otsikko lis "Flaming Sideburns TV 2:lla...." ja sitten kaikki kuorossa kehuis sitä, vaikka mä oon käsittänyt että ohjelman katsottuaan voi sitten tässä threradissa jakaa mielikuviaan siitä. Jos siitä jää meitsille käsitys että soittonsa ei ole kovinkaan tiukkaa ja musiikillisesti korkeatasoista(Peevo pois laskuista), niin kyllä mä perkele sen täällä sanon. Ja hyvä jos sanoo joku muukin. Niin, ja jos täällä kirjoitettais että "Def Leppardin laulaja on huono" (niinkuin onkin), nin kansanliike jäis syntymättä, mutta jos menee vahingossa Fleimareita sohaisemaan, niin kansa on barrikaadeilla. Eikä liity nyt pelkästään tähän threadiin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Mortal Jane 29.03.2005 22:10:08 | |
---|
Mun mielestä Hallelujah-levyllä ei muita olekkaan kun ässäbiisejä. Kyllä se mullakin on kulunu soitimessa tuo levy. Vaikka pitää kyllä sanoa, et ei tossa mitään ruutia olla oltu keksimässä. harmittaa vaan ku ei oo nähny livenä vielä, aina tullu joku este. Ehkä vielä, ja tästä ketjusta viisastuneena menen ehdottomasti johonkin klubille. "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |
Hööki 29.03.2005 23:46:41 (muokattu 21.07.2005 00:40:36) | |
---|
zzzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |
aivokuolio 30.03.2005 00:40:25 | |
---|
Hitsin kova orkka, noin niinku livenä ja lavalla. Mutta biisejä niillä ei kyllä ole,ikävä kyllä. Selvästi ne rokeimmat garage-biisit eivät ole miestäsi oikeaa musiikkia, joten asennettasi ihmettelen pistän seuraavanlaisen listan: Up in flames, Flowers, Sweet sound of L-U-V, Stripped Down, Lonesome rain, Save rock'n'roll, Since the beginning, Drive On... kyllä noita biiseiksi uskaltaisin sanoa. mustan huoneen testi. |
Peoplez 30.03.2005 02:49:18 | |
---|
Kyllä noilla biisejä on. Suht vähälle humiolle jäänyt Sky Pilots on mielestäni myös loistava levy. Itse tykkään bändistä sekä levyllä että livenä, tosin viime kerrasta on aikaa kun oon ne nähny. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Chaka 30.03.2005 08:04:39 | |
---|
Kyllähän se niin on et hallelujahi on paras suomalaien rokki levy jota on tullu pitkään aikaan ja live akti on ihan uskomaton, sky pilotsista en henk.koht. välitä.. en tiedä liekkö loppunu ideat kesken tai sit pojat on vain aikuistuneet :) "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Hohhoijaa 30.03.2005 08:22:45 (muokattu 30.03.2005 14:28:26) | |
---|
Notta perkele, minähän oikein innostuin. Pirun hyvän kuullosta! Ennen en ollut kuullut. Edit: Tähän väliin legendaarinen lausahdus: mistä levystä kannattaisi aloittaa? jo0 |
Angus 30.03.2005 08:34:04 | |
---|
Kyllähän se niin on et hallelujahi on paras suomalaien rokki levy jota on tullu pitkään aikaan Güntin "No Piercing, No Tattoo".
... I'll get me coat. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
halodrummer 30.03.2005 11:14:38 | |
---|
Oli kyllä kova, piti katsoa vielä uusintakin, kahteen kertaan siis. Oikein varta vasten lähdin illalla baarista kotona käymään ja kannatti. Pojat osaavat kyllä ton livemeiningin. Ja Hallelujah on kyllä loistava albumi, ei siitä pääse yli eikä ympäri.. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Malakias 30.03.2005 12:33:29 (muokattu 30.03.2005 13:56:18) | |
---|
Selvästi ne rokeimmat garage-biisit eivät ole miestäsi oikeaa musiikkia, joten asennettasi ihmettelen pistän seuraavanlaisen listan: Up in flames, Flowers, Sweet sound of L-U-V, Stripped Down, Lonesome rain, Save rock'n'roll, Since the beginning, Drive On... kyllä noita biiseiksi uskaltaisin sanoa. Kyllähän niitä uskaltaa biiseiksi sanoa. Tarkoitan,että suhteutettuna bändin meininkiin keikoilla , biisimateriaali jää selvästi jalkoihin. Lukuisten nähtyjen keikkojen perusteella/vuoksi en ole ainuttakaan FSn levyä kotiini hankkinut. Joten en pysty kantaani muutoin perustelemaan ,kuin että puolen tunnin jälkeen alkaa pahasti puuduttamaan ,eikä biisejä tahdo erottaa toisistaan. Voi olla kyse sävellysten heikkoudesta, sovitusten yksipuolisuudesta tai minun rajallisesta vastaanottokyvystäni. Esiintyjän intensiteetistä ei ainakaan, hyvin ne pojat laittaa... It's Never too Loud |
Hööki 30.03.2005 14:01:13 (muokattu 21.07.2005 00:38:53) | |
---|
zzzzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |