Jaristoteles 23.03.2005 22:52:15 | |
---|
Voissattana kun saisi tuon levyn jo. Pakko kai se on sitten rahatilanteesta huolimatta käydä hakemassa huomenna. Pitää vaan ostaa vähemmän kurkkuunkaadettavaa, prkl. Heittäkääs nyt jotain vertausta kehiin. Kukkaa? Hellaria? Jopa Eevaa tai Tomua? Vai jotain yhdistelmää? Eevaa. |
k1mm0 23.03.2005 23:00:31 (muokattu 23.03.2005 23:01:03) | |
---|
Eevaa. Meinasin aiemmin sanoa, että tunnelmaltaan aika lailla Eevaa. En kuitenkaan uskaltanut, kun minulle olisi kuitenkin naurettu päin naamaa. Edit: Kaiholan tabi on muuten valmis. Jaksaiskohan niitä laittaa tuonne sivuille erikseen, vai kaikki kerralla. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Jaristoteles 24.03.2005 08:29:46 | |
---|
Meinasin aiemmin sanoa, että tunnelmaltaan aika lailla Eevaa. En kuitenkaan uskaltanut, kun minulle olisi kuitenkin naurettu päin naamaa. Ähähähähäää! In your face! Tyhmä mielipide. Edit: Kaiholan tabi on muuten valmis. Jaksaiskohan niitä laittaa tuonne sivuille erikseen, vai kaikki kerralla. En tiä. Kysy joltain? |
Tuomas 24.03.2005 08:36:11 | |
---|
Ähähähähäää! In your face! Tyhmä mielipide. Tässäpä tyhmä mielipide - se kuulostaa Kotiteollisuudelta! Ähhähää! Ja jopa ihan oikeita riffejä eikä koko ajan vain jynks-jynks-jynks. Hyvä pojat, Sinkkonen on pätevä kannuttaja. All those who believe in psychokinesis raise my hand. -Steven Wright
Kristallipallo |
miscage 24.03.2005 09:18:11 | |
---|
Eevaa. Jumaliste, pakko hakea. Juostessa alasti pallit hakkaa reittä. |
RrRailo 24.03.2005 10:21:31 | |
---|
Ähhähhää, onpa komioita kertosäkeitä ja junttaustakin löytyy! Miitri Aaltosen laulua on kyllä ilo, ettenkö sanoisi, kulla. Tuli tänä aamuna radiossa uusintaesityksenä Hynysen eilen VoiceOut!:ssa esittämä tulkinta Mikko Alatalon biisistä Ihmisen ikävä toisen luo. Kyllä nyt taas jaksaa raataa:) Osta bensaa, etteivät pesukarhut ehdi ja käytä kaikkea. |
nikomati 24.03.2005 10:55:35 | |
---|
Sanokaas nyt asiantuntijat, että onko hankkimisen arvoinen lätty..? Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
meitu 24.03.2005 11:05:37 | |
---|
Mä en tiiä miks mutta musta tuntuu kahden kuuntelukerran jälkeen että paska levy, kt kuulostaa liikaa itseltään. mutta odotellaanpa viikko pari niin enköhän diggaile taas ihan kybällä. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Jubi 24.03.2005 11:35:52 | |
---|
Mieli tekis sanoa, että jos ei edellisestä pidä, ei pidä tästäkään. Toisaalta, onhan 7:n ehkä vähän hevimpi ja ei siitä mitään "Tämän taivaan alla" -balladeja löydy. Melodiset kertosäkeet yms. on sitten toisaalta hiottu entistäkin viimeisenpäälle. Kieltämättä tuosta levystä tuli vähän "onhan tämä jo kertaalleen tehty" -olo, mutta tykkäsin kuitenkin paljon. Hjuuvalta plätyltä vaikuttaa! Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
meitu 24.03.2005 14:31:38 | |
---|
Kyse ei mulla oo siitä etten tykkäis Helvetistä itään -lätystä, mutta silti tää on jotenkin peruskauraa. Parasta KT:tä on kyllä Kuolleen kukan nimi. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
k1mm0 24.03.2005 15:20:01 | |
---|
Kyllä tämä minusta hakkaa Helvetistä itään -kiekon helposti. Ei ole niin hittikamaa. Ja kokonaisuudeltaan sekä tunnelmaltaan paljon parempi. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
migi666 24.03.2005 23:35:33 | |
---|
Levyn nimenä pitäisi olla helvetistä itään vol. 2 :D Oli toi seiska jotenkin niin tasapaksua ja samanlaista kuin helvetistä itään.... En tykkää. Se on sitä mitä tekee!! |
Heissi 25.03.2005 03:50:54 | |
---|
Levyn nimenä pitäisi olla helvetistä itään vol. 2 :D Oli toi seiska jotenkin niin tasapaksua ja samanlaista kuin helvetistä itään.... En tykkää. Ei. Pari kuuntelua takana. Seiska on kuin Helvtistä perintöön tai Eevasta itään. en aluksi uskonout ollenkaan kun täällä (ja muualla) oli Eeva-vertauksia, mutta perhana, kyllä tuossa on ihan selkeän painostava eevamainen tunnelma päällänsä. Hyvä levy. Kuunnellahan huomenna lisää. Syli on muuten ihan vitun paska biisi. Tosin ainoa paska levyllä. |
Jaristoteles 25.03.2005 09:42:56 | |
---|
Syli on muuten ihan vitun paska biisi. Tosin ainoa paska levyllä. Joo. Mulla on kohta ihan samat mielet sekä piteet asiasta. Olis nyt sitte se Hynyinen karjunu sen kertsin vaikka vähän paskemmalla melodialla. |
Johnnyk 25.03.2005 13:19:01 | |
---|
Syli on muuten ihan vitun paska biisi. Tosin ainoa paska levyllä. Sehän on ihan vitun hyvä, jotain uutta. Noin 7 kertaa kuunneltu läpi ja mieleen ovat jääneet positiivisessa mielessä Hulluutta ja humalaa, Kaihola, Perkeleen työtä, Syli ja Siemen alla routaisen maan. Alkaa pikkuhiljaa aueta tuo levy. "Ripusta se sika ristille väärinpäin ja suolesta julmasti. Jos kahvitauon jättää välistä, niin voi vielä runkata päälle." -Järvihirviö http://vapaustaistelijat.cjb.net (palaamme asiaan!) |
Jaristoteles 25.03.2005 13:57:55 | |
---|
Alkaa pikkuhiljaa aueta tuo levy. Alkaa. Samaa tahtia kuin perseeni. Tarkoittaen tätä kevään levyjen ilmestymisen tahtia. Mutta Murheen mailla sai mut eilen melkein hymyilemään ratikkapysäkillä. Imaisin kuitenkin ennen kuin vahinko pääsi tapahtumaan. |
Anakonda* 25.03.2005 16:35:12 | |
---|
Syli on muuten ihan vitun paska biisi. Tosin ainoa paska levyllä. Mun mielestä kyseinen biisi on levyn parasta antia. Uskon, että se vaikuttaa naiseen hiukan eri tavalla. Mulla ainakin kroppa tärisee kuin orgasmin partaalla tuota kuunnellessani. Kuten aikaisemmassakin viestissäni sanoin, Aaltonen laulaa siinä upeasti ja hänen tulkintansa on mielestäni tervetullut uutuus. Nyt hiukan enemmän kuunneltuani on Murheen mailla lakanut kuulostaa myös loistavalta. Jotain negatiivistakin olen löytänyt, meinaan kyllähän tuo on aika kertosäekeskeistä tavaraa. Hienoja kertsejä, mutta säkeistöihin olisi voinut laittaa myös kunnon rähinän päälle. Vaikka noinhan se KT:n biiseissä on ennenkin ollut. "Määräämättömässä avaruudessa lilluu noutopizza, siinä kaikki." -Esko Valtaoja |
tuomittu 25.03.2005 18:14:14 | |
---|
Ai niin, tuokin levy on jo tullut. Eihän siellä intissä tämmösiä muista, mutta täytyypä käydä huomenna ostamassa. Vähän pelottaa mitä ne on taas tehnyt, edellinen oli kova pettymys. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
k1mm0 25.03.2005 18:59:58 | |
---|
Ai niin, tuokin levy on jo tullut. Eihän siellä intissä tämmösiä muista, mutta täytyypä käydä huomenna ostamassa. Vähän pelottaa mitä ne on taas tehnyt, edellinen oli kova pettymys. Tuo Heissin "Eevasta itään" -vertaus oli aika osuva. Minä kyllä tykkään tuosta Sylin kertsistä ihan hulluna. Osaa se Isä Miitri laulaa, joo. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tampio 26.03.2005 16:32:51 | |
---|
Jep, tuo Syli muakin alkuun häirintsi. Mutta nyt kun sitä on kuunnellu hieman useampaa kertaan, alan pitää sitä yhtenä levyn parhaista biiseistä. Ainut heikko biisi levyllä on mun mielestä "Siemen alla...". Jotenkin se Hynynen laulaa sen niin rasittavasti... Lopun riffittely, whatever, onkin sitten taas takuuvarmaa KT:ta. Joka tapauksessa, mahtava levy. relaa vähän... |