Aihe: 1960-luvun tyttöbändit
1 2
Hööki
18.03.2005 12:19:30 (muokattu 21.07.2005 02:08:29)
zzzzzzzzzzzzzzz
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
-Mickill-
18.03.2005 19:52:15
P.s. Kuuntele The Shaggsia kevyessä krapulassa, niin tiedät miltä tuntuu kun aivot repeää. Kovassa krapulassa homma on jo hengenvaarallista.

Ei helvetti, jos The Shaggsia pitäisi darrassa kuunnella.. Edes kunnon lämässä sitä ei pysty kun korkeintaan yhden biisin kuuntelemaan.
Siis The Shaggs on oikeasti paskin bändi mitä olen ikinä kuullut, siis siinä niiden "musiikissa" ei ole yhtään mitään vitun järkeä. Kuka sellaista paskaa jaksaa oikeasti kuunnella? Ei kukaan.
If You Want To Live Life On Your Own Terms, You Gotta Be Willing To Crash And Burn.
kimmo
19.03.2005 18:13:07
Pakkohan tähänkin keskusteluun on lusikkansa lykätä kun juuri tässä nettiselailun lomassa kuuntelen The Velvelettesiä. Martha Reeves and the Vandellas on todella hyvä minunkin mielestäni. Asiaan varsinaisesti liittymättä, mutta juuri soittimestani poistunut Dusty Springfield on kaiken ylistyksen arvoinen!
HaloOfFlies
21.03.2005 15:16:28

Eipä unohdeta Cilla Blackia. "You're My World" on aivan fantastinen kappale, kuten myös "I'll Bring You Flowers". Niin ja Alma Coganilla oli "Birds And The Bees" ja "Tennessee Waltz"
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Chemo
24.03.2005 15:50:17

Olisi kysymys Shangri La'siin liittyen:

Mulla on cd-kokoelma The Very Best of Shangri-Las, jonka Repertoire on julkaissut vuonna 2000. Levyssä on mun mielestäni todella repivät ja mölisevät soundit. Välillä kuulostaisi jopa menevän säröille.

Epäilen syyksi huonoa remasterointia. Oletteko havainneet vastaavaa muissa bändin kokoelmalevyissä? Esim. AMG kehui Myrmidons of Melodrama-levyä; onko tuossa mielestänne hyvät soundit? Ostaisin mielelläni tältä pumpulta levyn, joka olisi kivemmankuuloinen.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
diibadaaba
25.03.2005 13:29:34
Yes! Heat wave, mieletön draivi!

On on!! Ja Holland/Dozier/Holland -tekijäkolmikko on tuon tyyppisissäja aikaisissa biiseissä usein melkoinen laadun tae.
"Ei tämä soittohomma lisää kuin toivottomuutta ja terassikäyntejä."
Marlowe
06.04.2005 22:39:37
Olisi kysymys Shangri La'siin liittyen: Esim. AMG kehui Myrmidons of Melodrama-levyä; onko tuossa mielestänne hyvät soundit? Ostaisin mielelläni tältä pumpulta levyn, joka olisi kivemmankuuloinen.

Shangri-La'sin "Myrmidons of Melodrama" kuulostaa ainakin minun korviini oikein hyväsoundiselta kokoelmalta, joskin on myönnettävä, että vertailukohtaa minulla ei ole. Viime aikoina kokoelmaa onkin tullut kuunneltua oikein urakalla, esimerkiksi. "A Great Big Kiss" on muodostunut viralliseksi aamun aloitusbiisiksi = )

Myös "Out in the Streets" on hieno kappale. Myös Blondie näyttää coveroineen sitä...
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
El Condor
08.04.2005 14:21:28
Pakkohan tähänkin keskusteluun on lusikkansa lykätä kun juuri tässä nettiselailun lomassa kuuntelen The Velvelettesiä. Martha Reeves and the Vandellas on todella hyvä minunkin mielestäni. Asiaan varsinaisesti liittymättä, mutta juuri soittimestani poistunut Dusty Springfield on kaiken ylistyksen arvoinen!

60-luvun naissolisteista puhuttaessa ei minusta voi ohittaa myöskään P.P.Arnoldia, jonka "Angel Of The Morning" ja "First Cut Is The Deepest" ovat niin hienoja esityksiä että huh huh! Kylmät väreet teutaroi selkäpiissä joka kerta kun noita biisejä kuuntelen (eli lähes joka päivä). Muitakin hyviä lauluja ko. neidillä oli. Taisi muuten aloittaa uransa Ike & Tina Turnerin taustalauluköörissä Ikettesissa, joka on sekin levyttänyt omillaan.
Nälkäänsä syö vaikka sisäfilettä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)