kyseinen 22.02.2005 20:06:37 | |
---|
JEW kait on. Ja jotkut laskee Dashboard Confessionalin emoksi Usein olen kuullut Jimmy Eat Worldia ja Dashboard Confessionalia emoksi kutsuttavan. Suosittelen JEW:n Clarity-levyä. On meinaan hiton hyvä. Toinen suositus Dashboard Confessionalin MTV Unplugged. Rokkiahan kaikki vaan on, mutta musikkiteollisuus tarvii lokeroita, jotta voidaan kohdistaa markkinointi kohderyhmille. |
kyseinen 22.02.2005 20:08:55 | |
---|
Nojoo, näihin kyselyihin vastaan aina että hommatkaa nyt se At the Drive-inin Relationship of command, koska siitä se suuri buumi lähti liikkeelle, eikä sen parempaa levyä kukaan tulee tekemään. Tässä kommentissa voipi olla totuuden hiven. Jos yhtään kiinnostaa huuto ja mekastus, ei voi olla ilman tätä levyä. |
Waldemar O Toy 22.02.2005 20:50:09 | |
---|
Eikös tämä siis olekaan ns. emo-hc:tä, josta olen kuullut puhuttavan? Toi "emotional rock" on kuitenkin ihan älytön käsite. "Time´s never wasted when you´re wasted all the time" |
Exhausted 22.02.2005 23:30:54 | |
---|
no tavallinen emo ja emo-hc ovat eri asiat. niitä alagenrejähän on ties miten paljon. vähän kuin hevi pienemmässä mittakaavassa |
ataxia 22.02.2005 23:32:07 | |
---|
rakkaudesta ja kuolemastahan neki biisejä kirjoittaa. sitä kun tehdään niin monet muutkin paremmalla tavalla. |
tima 23.02.2005 02:13:16 | |
---|
Jos pitäisi sanoa, niin Cure on jotain Darkpop/Gothpoppia. Niin no siks mulla tuo kysymysmerkki tuossa olikin ku en oikein ole perilla.Mutta talla hetkella asun taalla jenkeissa ja kovasti ne niin vaittaa etta se olis emoa. Oisinko ite ehka yhden biisin kuullu ja siitapa en muuta voi sanoa kun etta ei oikein miellyttany.Mutta sehan oli arvattavissa etta tama menee genresodaksi... |
fireal 23.02.2005 13:11:46 | |
---|
Poison The Well ei tosiaan ole emoa. |
Exhausted 23.02.2005 17:39:52 (muokattu 23.02.2005 17:41:05) | |
---|
välillä sitä miettii onko tässä sama juttu kuin numetalin ja monen muun pahamaineisen genren kanssa. algoritmi menee suunnilleen näin: pidän bändistä X -> X ei tosiaan ole genreä Y bändi X on ihan paska -> X on juuri sitä genreä Y keksityt esimerkit : "pidän Godsmackista. Se ei tosiaan ole mitään numetallia" "Tool on ihan paska. Se on just sellasta numetallia" |
Lähikauppias 23.02.2005 18:56:15 | |
---|
Minulle rakkaita bändejä, joita olen emoksikin kuullut kutsuttavan: Cursive At The Drive-In Bright Eyes Weezer Death Cab For Cutie |
Antsa 23.02.2005 22:31:08 | |
---|
Tämä keskustelu on yhtä palkitsevaa kuin väittely indie -genrestä: paljon turhaa tekstiä, harmaita hiuksia, puhjenneita verisuonia, mutta silti käteen ei jää mitään. ..............don't you just love goodbyes?................. |
fireal 24.02.2005 09:43:51 | |
---|
Disco Ensemble kuvaili emoa hyvin Suen haastattelussa. Siinä suossa on tuhansia hyvätukkaisten "ongelmanuorten" bändejä, joilla on viikonpäivän tai kuukauden nimi ja jotka kuulostavat aivan samalta. Poison The Well on tosiaankin sitä perus hardcore pätäkkää, eikä uppoa mitenkään tuohon emocore genreen. |
Coatl 24.02.2005 13:14:51 | |
---|
Crash on niin emo kun olla ja voi. Hyi helvetti! Kesti muuten aika kauan ennen kun tämä käsite rantautui Suomeenkin. Nimim. itse pilkannut emoja jo vuosia. |
Kapane 24.02.2005 18:49:38 | |
---|
Tämä keskustelu on yhtä palkitsevaa kuin väittely indie -genrestä: paljon turhaa tekstiä, harmaita hiuksia, puhjenneita verisuonia, mutta silti käteen ei jää mitään. Kuulostaa ihan normaali keskustelulta M.netissä. |
etnopoju 24.02.2005 18:53:18 | |
---|
syy siihen on se, että kaikki postaa lukematta lainkaan mitä muut postaa...jätkät on enemmän kiinnostuneita siitä, että pääsee väläyttämään omalla muka nokkelalla mielipiteellä, kun siitä eteneekö keskustelu edes mihinkään. |
not_my_day 24.02.2005 19:19:50 | |
---|
www.fourfa.com osoitteesta löytyy ihan kattava selostus mitä se emo on...:) Haluaisin kuulla vähän perusteita minkä takia se emo on niin kauhean paskaa ja vastenmielistä, esim. Further Seems Forever ja Copeland merkkiset bändit soittavat kauniimpaa rock musiikkia kuin itse pystyn edes kuvittelemaan, onko musiikki automaattisesti paskaa jos se ei oo jotain tosi trendikästä ja mullistavaa Interpolia (josta en itse ymmärrä juuri mitään)..? "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Toveri 24.02.2005 19:46:22 | |
---|
www.fourfa.com osoitteesta löytyy ihan kattava selostus mitä se emo on...:) Hyvä sivusto tuntuu olevan, täytyy joskus perehtyä ajan kanssa. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
aleksi 24.02.2005 20:48:58 | |
---|
Disco Ensemble kuvaili emoa hyvin Suen haastattelussa. Siinä suossa on tuhansia hyvätukkaisten "ongelmanuorten" bändejä, joilla on viikonpäivän tai kuukauden nimi ja jotka kuulostavat aivan samalta. Tuo on ihan puutaheinää. "open hands to the wind" |
Exhausted 24.02.2005 22:29:10 | |
---|
Poison The Well on tosiaankin sitä perus hardcore pätäkkää, eikä uppoa mitenkään tuohon emocore genreen. niin no minähän en tiedä asiasta mitään, mutta ameriikkalainen musiikkilehdistö niputti PTW:n nimenomaan Glassjawin ja Thursdayn ynnä muiden kanssa samaan kastiin Crash on niin emo kun olla ja voi. Hyi helvetti!
"Emo" ei ole sama kuin "Homo" |
Coatl 24.02.2005 23:00:53 | |
---|
"Emo" ei ole sama kuin "Homo" Tiedän. Uskallan väittää että olen tiennyt kauemmin kuin kukaan teistä. |
Mikko/DE 25.02.2005 08:41:04 | |
---|
Mä tekisin tänä päivänä rajanvedon siihen kun laulaja antaa kielensä roikkua velttona ja erittää sylkeä ts. lässytysrokki. Kaikki muu on rokkia. Hei olenko jäävi? |