Deep Shadow 16.02.2005 23:09:21 | |
---|
Sinkun b-puoli God likes Your style on muuten aivan saatanan kova biisi. Eikös tuo oo Jonnen eka biisi? Voi olla että olen väärässäkin... Eikä tosiaan ollut tarkoitus kenenkään silmille pomppia. :) Hienoa se on minustakin, että Ville on Negativen sinkulle "eksynyt". "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
Medication 17.02.2005 11:53:17 | |
---|
Eikös tuo oo Jonnen eka biisi? Voi olla että olen väärässäkin... Jep, niin taisin jostain minäkin lukea. |
Waldemar O Toy 19.02.2005 03:55:57 | |
---|
Sitä lähinnä ajoin takaa, että Negativen kohdeyleisö ei ole aivan sama kuin Sentencedin. Tai ainkin näin olen ymmärtänyt. Ai vähän niinku The Rasmuksen ja Apocalyptican? Tai Leila K ja Backyard Babies? "Time´s never wasted when you´re wasted all the time" |
w the greatest 20.02.2005 15:22:05 | |
---|
Negative on kakkaa |
Osmo 21.02.2005 12:14:51 | |
---|
Ai vähän niinku The Rasmuksen ja Apocalyptican? Tai Leila K ja Backyard Babies? Tuossa on kyllä vinha perä. Pixies. |
maelstorm 22.02.2005 08:32:55 | |
---|
Ai vähän niinku The Rasmuksen ja Apocalyptican? Tai Leila K ja Backyard Babies? Onhan näitä muitakin ihania pariutuksia, niinkuin atari teenage riot ja slayer, tai samalta julkaisulta sneaker pimps ja marilyn manson, LOL!!!!!111! the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Köfi 22.02.2005 08:55:23 | |
---|
Mistä tämä yleinen antipatia ko. orkesteria kohtaan yleensä muuten johtuu? Tuntuu että julkaisee ne sitten uuden sinkun/levyn tai pokkaa jonkun palkinnon niin suuren yleisön(tm) mielipide on lähinnä dissausta. Oma kokemukseni on seuraava: Olin soittamassa samassa tapahtumassa Negativen kanssa (bändikisa. mun bändi ja Negative oltiin "esiintyjät") Tämä oli joulukuussa 2002 jolloin kukaan ei ollut kuullut koko pumpusta mitään. Olivat kuulemma juuri tehneet levytyssopimuksensa. Tämä ilmeisesti oikeutti heidät vaatimaan mitä ihmeellisempiä asioita pienen kaupungin pienen tapahtuman järjestäjiltä: esim. mistään lavan reunoilta ei saanut missään tapauksessa nähdä backstagelle yhtään. Tämän lisäksi koko salin tuli olla täysin pimennetty ennen ku poijjaat alotti soittaan. Ei sen kummempia, mutta kyllä pisti vituttaan moinen starbailu! No, yleisö kuulemma ei sen kummemmin pitänyt jätkistä myöskään, vaan lähti meidän setin jälkeen käveleen :) Tuli se pakollinen egon pönkityskin sieltä... |
gogo 23.02.2005 14:47:06 | |
---|
Ei sen kummempia, mutta kyllä pisti vituttaan moinen starbailu! No, yleisö kuulemma ei sen kummemmin pitänyt jätkistä myöskään, vaan lähti meidän setin jälkeen käveleen :) Noh, toivottavasti on vähän pudottu maan pinnalle. Vaikka kyllähän se kaikilla luulisi vähän nousevan kaaliin levydiilin jälkeen. Tosin juuri tuollaiselta kusipäältä joku Christuskin vaikutti kun taannoin heilu Amadeuksessa hönöpäissään. oksettaa. |
Bonham 23.02.2005 16:58:16 | |
---|
Oma kokemukseni on seuraava: Olin soittamassa samassa tapahtumassa Negativen kanssa (bändikisa. mun bändi ja Negative oltiin "esiintyjät") Tämä oli joulukuussa 2002 jolloin kukaan ei ollut kuullut koko pumpusta mitään. Olivat kuulemma juuri tehneet levytyssopimuksensa. Tämä ilmeisesti oikeutti heidät vaatimaan mitä ihmeellisempiä asioita pienen kaupungin pienen tapahtuman järjestäjiltä: esim. mistään lavan reunoilta ei saanut missään tapauksessa nähdä backstagelle yhtään. Tämän lisäksi koko salin tuli olla täysin pimennetty ennen ku poijjaat alotti soittaan. Ei sen kummempia, mutta kyllä pisti vituttaan moinen starbailu! No, yleisö kuulemma ei sen kummemmin pitänyt jätkistä myöskään, vaan lähti meidän setin jälkeen käveleen :) Tuli se pakollinen egon pönkityskin sieltä... Niinpä, ja nyt molemmat bändit on listaykkösiä ja rundaa Japania myöten... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 23.02.2005 17:01:45 | |
---|
Niinpä, ja nyt molemmat bändit on listaykkösiä ja rundaa Japania myöten... Jep, ja onhan se nyt kusipäistä vaatia, että lavajärjestelyt yms. laitetaan palvelemaan visuaalisestikin bändin ulospanoa... Not. Kannattaisi muidenkin miettiä, ei se hyvältä näyttäminen ole vain isojen starojen oikeus. Sitä on rokin soittaminen osaltaan, visuaalista. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Bonham 23.02.2005 17:35:58 | |
---|
Jep, ja onhan se nyt kusipäistä vaatia, että lavajärjestelyt yms. laitetaan palvelemaan visuaalisestikin bändin ulospanoa... Not. Kannattaisi muidenkin miettiä, ei se hyvältä näyttäminen ole vain isojen starojen oikeus. Sitä on rokin soittaminen osaltaan, visuaalista. Niinpä. Onko kauhean vaikeaa tajuta, että jollain bändillä saattaa olla näkemys siitä, miltä he haluavat näyttää ja kuulostaa? Vaikka pienessäkin tilaisuudessa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |