Aihe: Kotiteollisuus - Vieraan sanomaa
1 2
-Spade-
22.02.2005 10:19:16
Tylsä biisi, tykkäsin Kultalusikasta paljon enemmän.

Kotiteollisuuden levyjen kanssa on tosin ennenkin käynyt niin, että sinkkubiisit ovat olleet levyn huonointa antia. Odotukset tulevaa levyä kohtaan pysyvät siis korkealla.
Mongo mogo!
Tellervo
22.02.2005 10:31:05
Kotiteollisuuden levyjen kanssa on tosin ennenkin käynyt niin, että sinkkubiisit ovat olleet levyn huonointa antia. Odotukset tulevaa levyä kohtaan pysyvät siis korkealla.

Näinhän ne on monen muunkin bändin kohdalla. Radiosoittobiiseistä ei siis kannata välttämättä päätellä vielä mitään.
Minimumo.
"Ja tosta himosta, kyä mä tiedän joo." - Vanttera
Anakonda*
22.02.2005 21:15:09
Radiosta kuulin ja ei kyllä vakuuttanut. Sama iänikuinen kotiteollisuustempo, -soundi, ja -kappalerakenne. Alkuriffikin kuulosti epäilyttävän tutulta, lähes samanlainen riffi löytynee aivan varmasti joltain saman yhtyeen aiemmalta julkaisulta.

No tänään sitten kuulin tuon rallatuksen ja ihan hyvältä se kuulosti. Mutta samaan kiinnitin huomiota, tuli aivan mieleen joku aikaisempi KT:n kipale. Koko päivän olen miettinyt, mikä...Taitaa olla kuitenkin viime levyltä.
Ihan asiallista tavaraa kuitenkin. Innolla odottelen levyä.
"Määräämättömässä avaruudessa lilluu noutopizza, siinä kaikki." -Esko Valtaoja
nahkalipsi
23.02.2005 08:34:10
Mitä kuvioita Vieraan sanomaa biisissä on Kuningas mammonasta?

No se yks kohta, menee aika samalla tavalla. Vaikee ny täs selittää mikä kohta, semmone välifilli mitä tulee vissiin pari kertaa
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
Lego
23.02.2005 18:57:11
Sinkun tänään kävin hakemassa ja tykkäsin kovasti. Myös b-puoli 'Suomi nyt' on ihan jees.
P = U * I
Heissi
23.02.2005 19:26:35 (muokattu 23.02.2005 19:27:03)
Eisssatana. Nyt on sinkkua kuunneltu tää päivä ja tämähän on vitin kovaa kamaa. Okei peruskamaa, mutta vitin hyvää peruskamaa. "Suomi nyt" on kans menevä. Vähän kuin Minä olen from hell tai jotain.

EDIT: sanamuoto
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö.
carnation
23.02.2005 19:50:43
"Suomi nyt" on kans menevä. Vähän kuin Minä olen from hell tai jotain.

Sama kävi mielessä. Vähän niin kuin Minä Olen -biisin äpärälapsi. Aika häijy teksti tuossa Suomi Nytissä. "Mannerheim ratsastaa housut kintuissa auringonlaskuun" vai miten se nyt meni :D
"älä käänny katsomaan; suomalaiset tuijottaa"
Anakonda*
23.02.2005 21:37:50
Tänään hain oman lättyni. Tuo Suomi nyt on kyllä huomattavasti parempi kuin itse sinkku, sanon minä. Loistavat sanat! Tykkään myös Minä olen -biisin sanoituksesta, kuin suoraan omista ajatuksistani paitsi että minä en osaa pukea niitä noin hienosti sanoiksi. Sama koskee tätä biisiä.
Kyllä tämän perusteella on lupa odottaa hyvää levyä...
"Määräämättömässä avaruudessa lilluu noutopizza, siinä kaikki." -Esko Valtaoja
k1mm0
24.02.2005 00:38:46 (muokattu 24.02.2005 13:15:30)
Jep, hyvät on sanat Suomi Nytissä, mutta kertsin melodia on mielestäni liian rallatus. Minä olen -biisi tuli minullekin mieleen. Mutta sanat ja riffit toimii, ja lopun tykitys on vertaansa vailla. Hienoa, hienoa. Olen siltikin tyytyväinen, että tätä biisiä ei levylle laitettu. Jos levystä on kerran tulossa surullinen, niin tehdään sitten siitä pelkkää kaihoa alusta loppuun. Pilaisi tunnelmaa moinen rallatus keskellä levyä, ja tästä syystä lienee KT:n pojat päättäneet jättää biisin sieltä pois.

Ja jälleen ovat tabit työn alla. Pitää aina tässä ohessa tehdä, kun itse riffit opettelen. Tabiteollisuus huomenna

Edit: Tabiteollisuus nyt
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
ganesha
24.02.2005 16:17:22
KT:n tuotannosta saisi puristettua yhden levyllisen kuranttia materiaalia. kai nää "helmet" sit on vain jotain onnenkantamoisia tyyliin "sokea kana löysi jyvän heinäsuovasta" ja loppu onkin sitä "taattua" KT-laatua. ;)
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Emplate
24.02.2005 22:59:52

Vähän liian perus KT-kamaa, mutta joku tuossa kertsin herkistelyssä iskee ainakin minuun ihan pikkuisen. Kuitenkin hienoinen pettymys Kultalusikan jälkeen. Toivon, ettei tämä kerro paljoa tulevasta levystä.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)