Tempura 07.02.2005 07:13:44 | |
---|
Kyllähän sitä Jerryä kuuntelisi, mutta mies itse on sitä mieltä että "singing while playing guitar is a bitch", että ei kai se itseään halua vastustaa. Perkele, olisi kunnon idea jos ottaisivat lavalle jonkun fanin laulamaan biisin kerrallaan. |
jackcrow 07.02.2005 22:42:09 | |
---|
kuulin että joku suomalainen laulaja kieltäytyi liittymästä bändin laulajaksi.. onko kukaan muu kuullut tästä? |
etnopoju 07.02.2005 22:43:37 | |
---|
kuulin että joku suomalainen laulaja kieltäytyi liittymästä bändin laulajaksi.. onko kukaan muu kuullut tästä? joo, se olin mä. sori, mut mä en huoraa itteeni. |
paavi 08.02.2005 00:24:06 | |
---|
kuulin että joku suomalainen laulaja kieltäytyi liittymästä bändin laulajaksi.. onko kukaan muu kuullut tästä? no en oo kuullu...aika oudolta kuulostaa... :) Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
jackcrow 08.02.2005 02:00:07 | |
---|
sanos muuta... mutta se on totta |
paavi 08.02.2005 09:21:13 | |
---|
sanos muuta... mutta se on totta Koska tää on tapahtunut? Siis Layne Staleyn jälkeen? Keneltä oot kuullut? Tiedätkö, kuka tää laulaja on? Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
vanttera 08.02.2005 10:08:11 | |
---|
Koska tää on tapahtunut? Siis Layne Staleyn jälkeen? Keneltä oot kuullut? Tiedätkö, kuka tää laulaja on? Ehkä se on lukenut sen INTTERNETISTÄ! Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
voltasparta 08.02.2005 11:02:04 | |
---|
caca caca caca oho :DDDDD Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Juzzu 08.02.2005 11:29:18 | |
---|
Ehkä se on lukenut sen INTTERNETISTÄ! Which is nice. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
paavi 08.02.2005 12:11:53 | |
---|
Ehkä se on lukenut sen INTTERNETISTÄ! ...mikä olikin se asia, joka oli totta. Unessa. Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
jackcrow 08.02.2005 16:20:50 | |
---|
kuulin asiasta viimeviikolla (tapahtuman tarkkaa ajankohtaa en tiedä) enkä todellakaan NETistä. Voin tiedustella asiasta lisää, mutta helsinkiläisestä bändistä on kyseinen heppu. Bändin nimenkin kuulin, mutta se meni vaan ohi... |
MrQ 08.02.2005 17:43:37 | |
---|
kuulin asiasta viimeviikolla (tapahtuman tarkkaa ajankohtaa en tiedä) enkä todellakaan NETistä. Voin tiedustella asiasta lisää, mutta helsinkiläisestä bändistä on kyseinen heppu. Bändin nimenkin kuulin, mutta se meni vaan ohi... Miks musta tuntuu siltä että rustin/velcran runkkarit olleet taas koomisella tuulella... |
paavi 08.02.2005 23:00:37 | |
---|
Miks musta tuntuu siltä että rustin/velcran runkkarit olleet taas koomisella tuulella... Tämähän mullakin tuli heti ensimmäisenä mieleen... btw. on joskus tullut soiteltua Jessin kanssa akustisella Chainsiä... Wau! onpa syvällistä... Eikun siis syvältä. |
HaloOfFlies 19.02.2005 13:16:45 (muokattu 19.02.2005 13:22:22) | |
---|
Tämmöistä sanoi Sean Kinney Launchille toissapäivänä: Drummer Sean Kinney, who organized the benefit, said that while the ALICE IN CHAINS hype has helped the event, the cause and other people involved deserve attention as well. "As soon as they said 'yeah,' then it becomes real," he told Launch. "People are like, 'Really?', you know. But it's not an ALICE IN CHAINS reunion — that can never happen again. We're gonna come and play, and just have a good time and do a good thing. The focus is also on all the other bands — I know a lot of the lights have been turned on us, but it's everyone that's taking part in it." Eli se ei ollut Alice In Chains reunion mikä eilen tapahtui, vaan äijät soittivat yhdessä hyvän asian vuoksi ja se siitä. AIC ei palaa, mutta ainahan Cantrell, Lachman, Kinney ja Inez voivat perustaa jollain toisella nimellä toimivan bändin. Ja se on hyvinkin todennäköistä, mikäli näitä Cantrellin sanoja on uskominen: "We're excited to get together and throw down. Who can say what is going to happen in the future? I've been fortunate enough to have had success in this business and to play with people you admire. But it's not quite as cool as playing with these guys. It's a chemistry thing. It's unwritten. And it's bigger than all of us; it's a larger power." Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
MrQ 19.02.2005 17:27:38 | |
---|
Tämähän mullakin tuli heti ensimmäisenä mieleen... btw. on joskus tullut soiteltua Jessin kanssa akustisella Chainsiä... Bathe her, and bring her to me. Mä muistaakseni en tykännyt sen musasta... rust hakkaa velcran mennen tullen, mutta sen rähinä on kovaa... Jessin siis. Mut joo. Kylvetä se ja tuo minulle. Ja siis mun käsitttääkseni AIC reunionia ei olla kai koskaan oltukaan puuhaamassa, mutta just että ne samat kaverit tekis taas musaa uudella laulajalla... vrt RATM-> Audioslave... Tai GNR-> vevet revolver. Jestas. Alkaa pelottamaan. Vaikea kuvitella Jerry "vittu mua ahdistaa" Cantrellin tekevän sisäoppilaitosrokkia... |
Juntunen 19.02.2005 18:51:58 (muokattu 19.02.2005 18:52:57) | |
---|
Äh. Ei sittenkään mitään. Layne on korvaamaton. Cantrellin soolotuotantoakin kuunnellessa tulee aina jotenki paha olo. Niinku puukkoa käännettäs haavassa. |
parinc. 19.02.2005 19:36:19 | |
---|
no olisin kyllä ihan mieluusti kuullut Them Bonesin ja ne pari muuta M.J. Keenanin laulamana.. aikamoisen yllätyksen hautoivat Seattlen keikalle. |
jcps 21.02.2005 09:59:20 | |
---|
aic + scott weiland olisi aika perkeleen kova yhdistelmä, jos vaikka bonuksena hajoaisi viime vuoden paskimman levyn ja paskimman keikan suomessa tehnyt velver revolver en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet |
Zakk 21.02.2005 10:14:09 | |
---|
jos vaikka bonuksena hajoaisi viime vuoden paskimman levyn ja paskimman keikan suomessa tehnyt velver revolver Miks menit kattoo jos oli kerta niin paska levy? Vai etkö päässy kattomaan ja tilität siitä nyt? No joo, omapahan on mielipitees. Mut must aihan oikein että Alice In Chainsiä ei perusteta uudestaan, vaik jollain muulla nimellä vois kyllä jäljellä olevat kaverit musisoida yhdessä. |
paavi 21.02.2005 11:00:50 | |
---|
no olisin kyllä ihan mieluusti kuullut Them Bonesin ja ne pari muuta M.J. Keenanin laulamana.. aikamoisen yllätyksen hautoivat Seattlen keikalle. Mitä? Lauloiko Keenan siellä? Huh, sen olisin halunnut kuulla...kova juttu... karpela diem (tartu tanjaan) |