aivokuolio 31.01.2005 09:05:38 | |
---|
Ei kolahda, jotenkin liian tuotettua ja ammattimaista toimintaa, hyvään pop-musiikkiin kuuluu mielestäni sellainen kotikutoisuus ja amatöörimäisyys sanan positiivisessa merkityksessä. Tuo levy on kyllä nimenomaan nauhoitettu erään bändin jäsenen kotona. Että voiko siitä että enää kotikutoisemmaksi päästä? :) mustan huoneen testi. |
Kanjonit 31.01.2005 10:42:46 | |
---|
Kokonaisuutena Signs of life on varsin kelpo kuultavaa. Vaikka levyn biiseistä mikään ei Late Goodbyen tasolle ylläkään, on materiaali silti tasaisen vakuuttavaa. Sinkkubiisien lisäksi varsinkin Overboard, Stay, Illusion & dream ja Sleep miellyttävät korvaani, etenkin viimeisenä mainittu. Se mikä levyssä sitten häiritsee on mielestäni aivan liian kliiniset soundit. Tämän vuoksi levyn äänimaailma jää melko persoonattomaksi eikä biiseissä ole soittamisen meininkiä. (Soittaakohan levyllä rumpali vai kone?) Jos olisin kuullut näitä biisejä radiosta, olisin todennäköisesti tunnistanut bändin vasta laulajasta, mikä ei ole mielestäni hyvä asia. "You tried your best and you failed miserably. The lesson is: Never try." -Homer Simpson- |
vexu 31.01.2005 10:54:44 | |
---|
Itse kyllä pidän levystä aika paljon. Erityisesti Shallow on soinut hyvin tiuhaan tahtiin. Hieman yllätti vain tuo, että levy on kokonaisuudessa enemmän fiilistelyä. Soittaakohan levyllä rumpali vai kone? Ainakin Nytin arvion mukaan rummut ja basso olisi sampleista tehty. Kotona tällä tavalla äänitetyksi omakustanteeksi voi kokonaisuuteen olla kyllä hyvinkin tyytyväinen. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Milkop 31.01.2005 11:21:48 | |
---|
Muuta en ole vielä kuullut kun tuon MP2:n loppukreditsi biisin ja se on ihan hyvä. Laulaja kuulostaa enemmän jenkiltä kuin suomalaiselta, mikä toisaltaan on hyvä asia. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
mvirkkun 17.02.2005 09:06:01 (muokattu 17.02.2005 09:09:00) | |
---|
Eeipä soita rumpali ei. Ihmettelin tota kiinisyyttä alusta asti, sitte näitten nettisivun foorumista löyty tää tieto. keikoilla soittaa tapio, levyllä soivat sämplet. Helvetin hyvin tehty kyllä toi levy. Kääntyy vaan hittibiisien jälkeen pirun tylsäksi slovari-keskinkertaisuudeksi. hyvin ku o tehty ni kyllähän tota kuuntelee.. |
tuitu 18.02.2005 13:20:23 | |
---|
Just tänään löysin tämän teidän netin, ja oli pakko tulla katselemaan mitä täällä PotF:stä puhutaan. Itse diggaan ihan älyttömyyksiin asti. On jotenkin kolahtanut ihan kummalla tavalla minuun. Tulee ihan mieleen ne fiilikset mitä Pink Floyd aikoinaan antoi mulle kun tajusin mistä siinä on kyse, tai varhaisteinivuosien rakkaus Gunnareihin :) Tulee ihme fiiliksiä mieleen. Mä en ole mikään musiikki expertti siinä mielessä että voisin ruveta arviomaan muuta kun sitä mille se kuulostaa ja mille se tuntuu. |
Juzzu 18.02.2005 16:02:26 | |
---|
Mä en ole mikään musiikki expertti siinä mielessä että voisin ruveta arviomaan muuta kun sitä mille se kuulostaa ja mille se tuntuu. No eiköhän nuo aika voimallisesti ne pääkohdat ole kuitenkin :o) Ja tervetuloa. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
tuitu 24.02.2005 10:32:24 | |
---|
No eiköhän nuo aika voimallisesti ne pääkohdat ole kuitenkin :o) Ja tervetuloa. Kiitos vaan tervetulo toivotuksesta! Niin mä olen itsekin sen ajatellut :) Peots of the Fallin omassa foorumissa käy keskustelu tosi vauhdikkaasti. Siellä on aika lailla kansainvälinen meininki. On aika hienoa että Suomalainen bändi aiheuttaa ulkomailla keskustelua ja ihastusta! Alussa ilmeiseti PotF foorumiin on liitynyt niitä jotka olivat pelanneet Max Payne kakkosta, mutta pikku hiljaa näyttää sille että sinne kirjautuneet rupeavat olemaan enimmäkseen porukkaa joka ei ole koko peliä edes nähnyt. Itse olin kyllä pelistä kuullut, mutta Cityltä mä ainakin bongasin Liftin ekan kerran ja siitä eteenpäin olen kyllä vajonnut enemmän ja enemmän PotF huumaan. |