Aihe: Exhausted - All Your Moods
1 2
Huevos
18.01.2005 17:26:24

Tarkoittaahakohan Andy tällä palkitsevuudella tyyliin jotain että jonain vielä osaa sitten laulaa vireessä ja niinpoispäin kuhan treenaa vaan eikä anna periksi...tai jotain.
En tiedä

vai sit et siitä tulee megarokkistara? (fogedöbaudit)
Exhausted
18.01.2005 17:43:45

Tarkoittaahakohan Andy tällä palkitsevuudella tyyliin jotain että jonain vielä osaa sitten laulaa vireessä ja niinpoispäin kuhan treenaa vaan eikä anna periksi...tai jotain.
En tiedä

no just sitä että jonainpäivänä sitten ehkä on hyvä kun jaksaa reenata.
Exhausted
04.03.2005 22:52:19

etnopoju
07.03.2005 11:19:15

jätkät saanu aika hyviä arvioita.

onko tulossa keikkaa?
Exhausted
07.03.2005 17:52:47

yksi varma keikka - kesäkuussa. Demoa on pistetty eteenpäin mutta tuppaa olemaan sellaiset kolmen kuukauden varoitusajat tosiaan.
Käyttäjätunnus
07.03.2005 21:34:58
Mulla on ehkä tän albumin kanssa käyny vähän niinkun Disco Ensemble:n Viper Ethicsin. Et jaksaa kuunnella aika usein ja kuuntelen koko levyn yleensä putkeen. Ja sitten suosikit on vaihtuu myös jotenkin aika usein enkä osaa sanoa just yhtä lempibiisiä ku kaikki biisit on tosi kovia tai vähintään hyviä.
Oon kans ruvennu tykkään semmosista biiseistä josta en aluks niin hirveesti tykännyt...esim. nyt kun kuuntelin niin Virtue kuulosti ehkä just parhaalta, vaikka pidin jossain vaiheessa ehkä huonoimpana. Mindwreckistä oon kans oppinu tykkäämään. Just samanlailla on ton Viperin kanssa kun sitä kuuntelee. On tää kyllä top3 tän vuoden parhaimmissa levyissä ja parhaimpia kotimaisia debyyttilevyjä sekä muutenkin!
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
carlos
08.03.2005 10:27:47
Ihan hyvältähän toi kuulosti. Ja eikös se oo oleellinen osa rokkia, että laulu ei ole ihan prikulleen puhtoista ;) ? Eipä siinäkään osuudessa mielestäni moittimista ollut.
Standin' with the fury that they had in '66
novo
08.03.2005 12:48:54
mie en oo jostain syystä jaksanu tohon levyyn vieläkään paneutua, pitää katsoa millon homma iskis...mutta miepä heittäisin semmosen ässän kehiin että ändin pitäis laulaa vielä heikommin artikuloiden, eli tahallisesti väärin jolloin siitä tulis tehokeino eikä vain kuulostais siltä että ompa jätkä paska lausumaan englantia...mie luulen että siitä vois tulla helposti myös tavaramerkki.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Exhausted
08.03.2005 16:12:52

tänään varmistu toinen keikka, 10.6. Helsingin Stella Star klubilla. Muitakin keikkoja toivottavasti tulossa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)