Hohhoijaa 11.01.2005 18:18:23 | |
---|
Kyllä se on pakko olla Final Countdown. Komppaan täysillä. |
Janne F 11.01.2005 18:25:21 | |
---|
Olin penskana hautajaisissa Choose Life-paita päällä. En ymmärtänyt kieltä ja ilmeisesti kukaan ei ollut katsonut mitä pennulla on päällä. En tiedä mitä muu kirkkoväki asiasta ajatteli. Espoon Lintuvaarassa näin, kuinka joku arviolta 80-vuotias pappa haravoi pihaa Obituaryn Slowly We Rot -paita päällä. Oli vissiin saanu halvalla kirppikseltä tai sitten papalla oli huumorintajuisia lastenlapsia. |
Exhausted 11.01.2005 18:51:44 | |
---|
Final Countdown tuli ekana mieleen, mutta sehän on toisaalta aika kova biisi :) |
Feggy 11.01.2005 21:23:02 | |
---|
Berlin: Take my breath away. Erehdyin vielä vahingossa katsomaan Top Gunin enkä päässyt biisistä eroon melkein viikkoon. Runner-ups: Limahl: Only for love, Kajagoogoo: Too shy, Duran Duran: Rio & Wild boys. Käsittämättömän korneja esityksiä. Less is more. |
Sperm Donor 11.01.2005 22:22:13 | |
---|
Yks pahimmista on Kim Wilden Kids In America, koska ainakin se kertsin toistuva "we're the kids in america!" -fraasi on ärsyttävämpi kuin mikään. Jos en olisi herrasmien niin haistattaisin paskat!:). Videonauhurit oli tuolloin tosi harvinaisia ja mun kaverilla oli ja sillä oli 3 biisiä nauhalla. En muista mitkä ne kaksi muuta oli mutta kids in American katsoin 26 kertaa ja joka kerta innostuin. Vieläkin se on hauska biisi. Itse asiaan, ehkä Sabrinan boys, mutta löytyyhän 80-luvulta(kin) paskaa ämpärikaupalla. |
AnniK 11.01.2005 23:14:35 | |
---|
Jos en olisi herrasmien niin haistattaisin paskat!:). Videonauhurit oli tuolloin tosi harvinaisia ja mun kaverilla oli ja sillä oli 3 biisiä nauhalla. En muista mitkä ne kaksi muuta oli mutta kids in American katsoin 26 kertaa ja joka kerta innostuin. Vieläkin se on hauska biisi. Itse asiaan, ehkä Sabrinan boys, mutta löytyyhän 80-luvulta(kin) paskaa ämpärikaupalla. Haha! Must toi Boys taas on hauska biisi, makuasioista ei siis todellakaan voi kiistellä :) En muista just nyt ton kids in american musavideoo, mut kaikissa kasarivideoissa on kyl sitä jotain... |
2541 12.01.2005 01:54:12 | |
---|
Berlin: Take my breath away. Erehdyin vielä vahingossa katsomaan Top Gunin enkä päässyt biisistä eroon melkein viikkoon. Tuosta tuli mieleen samasta leffasta löytyvä Cheap Trickin Mighty Wings. Vaikkakin bändi oli suurimman osan 80 -lukua aika hukassa, niin Nielsenin ja kumppaneiden maineen edes jonkinlaiseksi pelastukseksi voidaan todeta kyseisen hirvityksen olevan onneksi Giorgio Moroderin käsialaa. |
Milkop 12.01.2005 09:30:32 | |
---|
Olin penskana hautajaisissa Choose Life-paita päällä. Ei helvata, hoho! Sait plussaa. Tuommoinen Choose Death paita pitäisi melkein teettää/tehdä, olisi aika hauska. Se Whamin video on muuten aivan kauheaa ja samalla aika hauskaa. 80-luvun pahinta parhautta on varmaan David Hasselhoffin Crazy For You. YMCA:sta pöllityt taustat, joiden päälle David hoilaa komeasti ;-) Biisissä on myös naislaulua ja kaksi modulaatiota. Suosittelen kuuntelemaan, on melkoisen pahaa kamaa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Ossi 12.01.2005 09:42:59 | |
---|
Starship: We Built This City Hyvä ralli, mie tykkään! Samaan sarjaan vielä vaikkapa Starship'in "Sara" ja "Nothing's Gonna Stop Us Now". Osatapa väsätä tollasia biisejä niin lähtisin nykyduunista heti ja nauttisin salkussa olevat eväätkin vasta kotona. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
firecane 12.01.2005 10:47:04 | |
---|
Kyllä pahinta kasari settiä on Samantha ja Sabrina, tietenkään unohtamatta Whamia ja Timo TA Mikkosta ;)) Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
juhakki 12.01.2005 10:54:07 | |
---|
Mikä vaan Dingo biisi, missä on ne ihanat rumpusaundit Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |
Notefix 12.01.2005 11:11:16 | |
---|
Hyvä ralli, mie tykkään! Samaan sarjaan vielä vaikkapa Starship'in "Sara" ja "Nothing's Gonna Stop Us Now". Jep! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Basismi 12.01.2005 11:16:08 | |
---|
Kajagoogoo: Too shy, Duran Duran: Rio & Wild boys.
Loistavia piisejä kaikki tyynni. Näissä ei toisaalta taida olla yhtäkään voimasointua kitaralla, joten ymmärrän tuskasi. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Feggy 12.01.2005 12:02:23 | |
---|
Loistavia piisejä kaikki tyynni. Näissä ei toisaalta taida olla yhtäkään voimasointua kitaralla, joten ymmärrän tuskasi. Ei sillä ole väliä. Hirveitä biisejä vaikka nokkahuilulla soitettuna. Less is more. |
Meisseli 12.01.2005 12:41:00 | |
---|
Onx toi Sabrinan boys sama kuin Don Henleyn "Boys of summer" en oo Sabrinaa kuullu(laugh all you want) mutta toi Henleyn juttu on kyllä pahoista kasarisaundeistaan huolimatta mahtava biisi(aikusten oikeesti) Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
konehes 12.01.2005 12:43:00 | |
---|
Kaikki Phil Collinsin biisit. Harmi, ettei se ole päässyt siitä kasarivaiheesta vieläkään ohi.. |
aikavaikea 12.01.2005 12:44:34 | |
---|
Onx toi Sabrinan boys sama kuin Don Henleyn "Boys of summer" Ei todellakaan ole! Kuka muuten muistaa minkä tv-ohjelman tunnarina tuo Henleyn biisin pitkä intro soi aikoinaan (minä en)? And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
Feggy 12.01.2005 12:45:16 | |
---|
Onx toi Sabrinan boys sama kuin Don Henleyn "Boys of summer" en oo Sabrinaa kuullu(laugh all you want) mutta toi Henleyn juttu on kyllä pahoista kasarisaundeistaan huolimatta mahtava biisi(aikusten oikeesti) Ei lähelläkään. Sabrinan rallatus pomppii samaan tahtiin hinkkiensä kanssa ja Henleyn biisissä dramatiikka on laulajasta riippumatonta laatua. Less is more. |
Ossi 12.01.2005 12:48:22 | |
---|
Kuka muuten muistaa minkä tv-ohjelman tunnarina tuo Henleyn biisin pitkä intro soi aikoinaan (minä en)? Urheiluruutu? Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
aikavaikea 12.01.2005 12:50:34 | |
---|
Urheiluruutu? Ei se se ainakaan ollut. Mummiälest. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |