Artist 06.01.2005 21:34:32 | |
---|
Saivat siinä paitsi hyvän kitaristin ja lisäksi biisintekijän, jossa hommassa tuo Conny onkin sitten hiukan eri tason mies kuin nämä sankarimme, Electric Boys ja Rolenekin tekivät helvetin hienoja biisejä. Joo, onhan Connyn tuotannossa ihan hyviä biisejäkin, eivät kyl mun mielestä vedä vertoja parhaimmille Andyn tai Michaelin biiseille. nähtäväks jää pääsekö Conny pahemmin biisejä Hanoille kirjoittelemaankaan. No, Tavastialla tän kuun lopulla saadaan osviittaa siitä miten homma nyt skulaa. |
Steve McBeach 06.01.2005 21:44:19 | |
---|
Tällä kertaa ei muuten "omena pudonnut kauas puusta". Stevie Klasson ja Conny Bloom nimittäin soittavat (soittivat?) molemmat samassa bändissä, nimeltä Groovies Inc. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Oudi 06.01.2005 22:24:19 | |
---|
Taitaa hanoin muut jäbät (andyn ja miken lisäksi) olla aika pätkätyöläisiä. Hauskaa kuinka keväällä Stevie oli mitä parhain kitaristi bändiin, ja kuinka Costista oli tullut liian hevi kitaristi. Itse en uutta levyä sen kummemmin odota (vaikka sen kuitenkin ostan). Etenkin Angelan hehkutukset naurattavat lähinnä, ja se kuinka jengi hokee "rock like fuck". Olisi mielenkiintoista tietää klassonin lähdön syy. Ei oo tullu twelwe shotsiakaan kyllä paljoa kuunneltua, ja se "keep our fire burning" oli kyllä pettymys. Muutama päivä sitten ajattelin että uusi levy myöhästyy varmaankin ainakin maaliskuulle, kun virallisilla sivuilla julkaisupäivää spekuloitiin, mutta että huhtikuulle asti oli yllätys. Todennäköisesti se julkaistaan vasta toukokuussa, luulen. Anteeksi, mutta käynkö mä usein täällä? |
motleyratt 06.01.2005 22:31:14 | |
---|
12 shots, on aivan loistava levy mun mielestäni, pelkkiä hyviä biisejä täynnä ja ennenkaikkea helvetin hienot kannet. keep our fire burning oli taas kyllä jotain paskaa iskelmää, en pitänyt. mutta täs on kyllä toiveet korkeella tosta uudesta levystä ihan sama ketä on kitaristina, kunhan Monroe laulaa ja Andy on biiseihin saanu näppinsä mukaan, niin olen tyytyväinen. jenkkirundin kun sais aikaiseksi hyvillä biiseillä, ja sitten joku vanha rokkikukko vierailevaksi tähdeks sinne rundille tyyliin Stradlini tai Slash, niin jengi menis niiden takia keikoille, ja saattas jopa huomata että, hyvä bändi kysees. okei toi meni vähän överiks toi äskenen, mut kyl vanhat 80-luvun rokkistarbat on käsittääkseni kovia Hanoi-faneja, et jotain Warrantin ja Rattin kundeja mukaan vaan niin, kyl se siit aukee.. Hell bent for leatherman |
Jani The Rock 06.01.2005 22:39:02 | |
---|
Mä rupeen oleen sitä mieltä, että todennäkösemmin Nykäsen Masa voittaa vankilasta vapauduttuaan mäkihypyn olympiakultaa kuin Hanoi Rocks lyö itseään läpi missään muualla kuin suomalaisen pvc-jengin keskuudessa. Kyllä saatana jämpti on näin. The road never ends for me, kid. |
Oudi 06.01.2005 22:45:02 (muokattu 06.01.2005 22:45:19) | |
---|
Oli toi ändi saanu näköjään nimikkomallikitaran "andy mccoy custom" klassonin halkan kaupassa http://www.halkans.com/ sori ei oo suoraa linkkii ettikää ite. Anteeksi, mutta käynkö mä usein täällä? |
Hööki 06.01.2005 23:40:28 (muokattu 21.07.2005 00:20:20) | |
---|
zzzzzzzzzzzzz Tosi pätevä kaveri... |
gogo 07.01.2005 08:13:35 | |
---|
njaa. vaikuttaa vähän siltä että Andylla on vaikeuksia sopeutua ton lopun "hanoi"-jengin kanssa ku ei kitaristit oikei pysy messissä. Kuulemmahan se Nasselle taannoin ainakin hönöpäissään soitteli että tuu takas bändiin.. saas nähä ny kauanko Conny kestää. Ja että onko Timpa ja Lacu viel mukana "Another hostile takeoverin" julkasun aikoihi.. oksettaa. |
sirdickyj 07.01.2005 09:13:46 | |
---|
Jep,kuin myös sitä seuranneessa Rolene-orkesterissa. . Paitsi että soitti siinä kitaraa eikä rumpuja. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 07.01.2005 09:14:16 | |
---|
Mä rupeen oleen sitä mieltä, että todennäkösemmin Nykäsen Masa voittaa vankilasta vapauduttuaan mäkihypyn olympiakultaa kuin Hanoi Rocks lyö itseään läpi missään muualla kuin suomalaisen pvc-jengin keskuudessa. Kyllä saatana jämpti on näin. Olen 132% samaa mieltä! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Artist 07.01.2005 09:21:13 | |
---|
jenkkirundin kun sais aikaiseksi hyvillä biiseillä, ja sitten joku vanha rokkikukko vierailevaksi tähdeks sinne rundille tyyliin Stradlini tai Slash, niin jengi menis niiden takia keikoille, ja saattas jopa huomata että, hyvä bändi kysees. huhujen mukaanhan Hanoit kiertävät jenkkilää maaliskuussa yhdessä Ian Hunterin (ex-Mott The Hoople) kanssa. Ei mikään "iso nimi" mutta ihan hyvä ja tehnyt ennenkin Hanoin kanssa duunia.
|
Hööki 07.01.2005 11:42:03 (muokattu 21.07.2005 00:20:57) | |
---|
zzzzzzzzzz Tosi pätevä kaveri... |
Silvio Dante 07.01.2005 21:33:10 | |
---|
huhujen mukaanhan Hanoit kiertävät jenkkilää maaliskuussa yhdessä Ian Hunterin (ex-Mott The Hoople) kanssa. Ei mikään "iso nimi" mutta ihan hyvä ja tehnyt ennenkin Hanoin kanssa duunia. Kai ne on sitten tsekannut etukäteen että kaikki pääsee jenkkilään eikä joku jää passintarkastukseen josta suoraan takas suomeen. But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
sirdickyj 07.01.2005 23:40:22 | |
---|
Kai ne on sitten tsekannut etukäteen että kaikki pääsee jenkkilään eikä joku jää passintarkastukseen josta suoraan takas suomeen. Huomautin tuossa taannoin samasta aiheesta, mutta minut leimattiin "mummoksi, joka tietää toisten asiat paremmin kuin omansa". Eikös, Silvio, meidän lähde ole kumminkin aika luotettava? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Steve McBeach 08.01.2005 11:40:10 | |
---|
Huomautin tuossa taannoin samasta aiheesta, mutta minut leimattiin "mummoksi, joka tietää toisten asiat paremmin kuin omansa". Eikös, Silvio, meidän lähde ole kumminkin aika luotettava? Niin, noille Hanoin keikoille ainakin Losiin on ilmeisesti ollut jo lippuja myynnissä, joten kaippa he tietävät, että sinne pääsevät. Tai sitten eivät, nähtäväksihän se jää. Ja maaliskuun alussa sen pitäisi selvitä. Huomauttaisin myös, että itse myös väitit "lähteidesi" perusteella Lacun ja Timpan olevan ulkona bändistä, vaan kuinkas kävikään.... I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
sirdickyj 08.01.2005 12:54:11 | |
---|
Huomauttaisin myös, että itse myös väitit "lähteidesi" perusteella Lacun ja Timpan olevan ulkona bändistä, vaan kuinkas kävikään.... Jep, totta. Itse asiassa ovat saaneet koko bändi kenkää parhaimmillaan kaksi kertaa yhden Japanin lennon aikana. Juhlaa! Että se kengän saaminen on menettänyt merkityksensä vissiin siinä jengissä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Artist 09.01.2005 21:07:10 | |
---|
Tuolla on Conny Bloomin haastattelu Hanoi Rocksiin liittyen: http://magazine.nonamed.org/ Siinä on juttua siitä miksi Stevie Klasson ei jatkanut bändissä ja myös muutenkin ihan kohtuu mielenkiintoinen artikkeli. |
HaloOfFlies 09.01.2005 21:47:00 | |
---|
Juu eihän sitä kovin moneen bändiin repeä jos isäksi on tulossa. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |