Aihe: Mr. Bungle lopettaa
1 2
bedlam
13.12.2004 19:17:16 (muokattu 13.12.2004 19:19:17)

Uskaltaako tuota Fantomasia kuunnella? Kuulostaa tunnin mittainen yhden biisin levy jo vähän liian "epäkaupalliselta" mulle?

Amazonissa voit debyyttilevyn biiseistä näytteet kuunnella, itse en ole uusinta kuullut, mutta liekö tuo kovin paljoa tästä poikkeaa. Näistä näytteistä aika pitkälti meininki selkiää.

http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 9?v=glance&s=music&n=507846

Välissä ilmestynyt Director's Cut sisälsi pelkästään elokuvamusiikista tehtyjä covereita, ja täten oli enempi traditionaaliseksi musiikiksi kutsuttavaa.
http://www.mikseri.net/kiasma
Dr. Funkenstein
14.12.2004 11:38:07
Äääähhh, ikävä homma. Kyllähän tuota osasi oikeastaan odottaa. Toisaalta parempi vaan, jäipähän täydellinen diskografia bändille!
miau
14.12.2004 11:44:25
Pattonia parempaa huutajaa ei olekaan. Järki lähtee ja se on mahtavaa. hARMI.
Deg
14.12.2004 15:31:02

Pattonin FNM:n ulkopuolinen materiaali on kyllä niin hirveää kilkuttelua ja pelleilyhä, että en pysty ymmärtämään mikä siinä muka on neroutta? Kertokaa tyhmälle. Olen kyllä muutaman toverin painostuksesta joutunut kuuntelemaan kaikenmaailman Mr Bunglet ja Phantomakset, mutta en ymmärrä. Kun mies viitsii tehdä oikean kappaleen oikeilla melodioilla, se on heti hienoa. Joten miksi mies tuhlaa aikansa tuollaiseen paskaan?
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Milkop
14.12.2004 15:39:24

Eikös ne ole ollut pitemmän aikaa jo vähän hiljaa...Paska juttu silti, kyseessä kun on yksi omalaatuisimmista ja sekopäisimmistä yhtyeistä kautta aikojen.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
zorro
14.12.2004 15:52:53
Pattonin FNM:n ulkopuolinen materiaali on kyllä niin hirveää kilkuttelua ja pelleilyhä, että en pysty ymmärtämään mikä siinä muka on neroutta? Kertokaa tyhmälle. Olen kyllä muutaman toverin painostuksesta joutunut kuuntelemaan kaikenmaailman Mr Bunglet ja Phantomakset, mutta en ymmärrä. Kun mies viitsii tehdä oikean kappaleen oikeilla melodioilla, se on heti hienoa. Joten miksi mies tuhlaa aikansa tuollaiseen paskaan?

käsittääkseni Pattoni on juuri kilkuttelussa omimillaan?
ostetaan: lace sensor Red myydään: WhammyII
Huevos
14.12.2004 16:11:15

kuuntele ne levyt useempaan kertaan?

mikä on "oikea" melodia ja mikä on "oikea" kappale?

jos et tykkää et tykkää eikä siin mitään. mä en tykkää läheskään kaikesta pattonin matskusta...tai sanotaanko, että olen löytänyt musiikkia, josta pidän enemmän kuin suurimmasta osasta pattonin musaa.
Muovinen
14.12.2004 16:21:07

Ei se ihan pelkkää kilkuttelua oo FNMn ulkopuolella tehny. Fantomasin Directors Cut sisältää eräitä elokuvamaailman karmaisevimpia melodioita, Mr. Bunglen California on tyylikkyydessään häikäisevä ja Tomahawk kuitenkin pohjimmiltaan suht perus rokkia Pattonmaisilla höystöillä. Yhdestäkään näistä ei kuitenkaan melodioita puutu, mutta kilkattelua toki on hieman siellä täällä mukana (ja meitsi diggaa!). Ei mua varsinaisesti nututa Bunglen lopettaminen koska herra Patton on muutenkin aika aktiivista lajia.
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
Huevos
14.12.2004 16:22:04

mitä helvettiä on "kilkattelu"?
Mohla
14.12.2004 17:10:33 (muokattu 14.12.2004 17:11:30)

Kyllähän tämä taisi olla tiedossa jo pitemmän aikaa, mutta sääli silti. Minusta tuo California on ehkä eniten kuuntelua kestävä levy, ja taitaa olla tasaisinkin. Olisin mielelläni kuullut mihin suuntaan bändi siitä menee.

EDIT: Ei sillä etteikö nuo aiemmat olisi hyviä, nimikkolevy vei aikoinaan jalat alta.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
mr.bungle
14.12.2004 17:50:01

En mä lopeta.
bassolla hanuriin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)