mäki aloin tutustuu vähä aikaa sit tähän poppooseen... Violator levy on jees, varsinki Enjoy The Silence biisi, ja nimenomaan toi originaaliversio, en tykkää yhdestäkään remixistä... sit toinen helvetin mahtava biisi on "Shake The Disease" joka löytyy yhdelt 80-luvun kokoelmaälppärilt. mul ei oo tietoo et onks tota julkastu levyllä ja jos on nii millä ? yleensä mitkä on eniten noitten kahden biisin ja ton violatorin tyylist ? eli siis minkä levyn hommaan next ? |
Mulla on devotional dvd. Aika mahtavaa kamaa. Just kuvaa -93 kiertueelta ja sit musavideoita ja rockumentarya. Mukana on myös harvinainen condemnation video, jonka takia dvd on ostamisen arvoinen. Mä tilasin sen ittelleni ennen ku se ilmestyi suomessa ja jaksaa vieläki kattoa. Laitoinpa muuten oman joululahja i-podiin deppareiden koko tuotannon ja katon testaan mitä tulee kuunneltua eniten. Depeche mode alko selvästikkin tekemään musaa sillon 86, vuonna kun mä synnyin. Sillonhan ne oli pienoisessa identiteettikriisissä. Myös ennen ultra levyä oli sellanen sairas tapahtumaketju, kun dave joutui vierotukseen ja yritti tappaa ittensä. Sen takia ultrassa soi mullle väkinäisyys ja näinollen exciterin alku on mun mielestä parasta deppareilta. Kutenmyös tietenkin vakio violator. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |