Huevos 25.11.2004 22:06:02 | |
---|
meitsi oli vitun grunge kasilla. cobain fleda, huppari ja farkut. itse musiikkihan oli täyttä paskaa ja minua vitutti se singles leffa jo silloin. |
HaloOfFlies 25.11.2004 22:30:15 | |
---|
Mitähän Smashing Pumpkinsin Drown tekee tuossa soundtrackissa. Ite ihmettelin että mitä The Cultin She Sells Sanctuary teki tuossa leffassa. Ei mun mielestä oikein sopinut siihen. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
Huevos 25.11.2004 22:33:55 | |
---|
Ite ihmettelin että mitä The Cultin She Sells Sanctuary teki tuossa leffassa. Ei mun mielestä oikein sopinut siihen. jos oikein lähtee kaukaa hakemaan, niin kyllä se siihen käy. soundgarden meinaan on fiilistelly sitä bändiä aikonaan. |
Terry Pantheras 26.11.2004 14:31:34 | |
---|
Ihan sydäntä lämmittää huomata, että täältä löytyy vielä ihmisiä, jotka lämpenevät Alice In Chainsille, Soundgardenille ja muille legendaarisille, minun kannalta merkittävimmille 90-luvulla vaikuttaneille orkestereille. Kuten usein käy, kaikki hyvä loppui aikanaan, harmi kyllä. Mielelläni olisin etenkin Alice In Chainsia kuullut enemmänkin. Vaikka kaikki heidän levyt hyllystä löytyykin, niin nykyään kyllä tuntuu, että kiva olisi saada lisää. Mutta mukavaa tosiaan, että arvostusta vielä löytyy, sen nuo loistavat orkesterit ansaitsevat. Joo! AIC:llä ois ollut vielä paljon annettavaa ilman Laneyn huumesekoiluja. Meni hyvä mies hukkaan; mielestäni ehkä paras rock/metal-laulaja ikinä. Edes vähän lämmittää riffimaestro Cantrellin soololevyt Boggy Debot ja Degradation Trip, jotka on aika lähellä AIC:tä ja oivallisia lättyjä. Soundgarden on toinen meikäläisen Seattle-suosikeista, mutta pidin myös Screaming Treesistä ja Pearl Jamista. Kaikesta saamastaan kritiikistä huolimatta Stone Temple Pilotskin oli loistava bändi, vaikka Seattle-bändien plagioinnista syytettiinkin, mun mielestä niillä oli aika oma soundi kuitenkin. Only a fool would die for the sins of humanity. |
Huevos 26.11.2004 16:48:45 | |
---|
Meni hyvä mies hukkaan; mielestäni ehkä paras rock/metal-laulaja ikinä. pieni vihje: jos oot kerta niin musiikkikriitikko, niin älä käytä noita "maailman paras" ilmaisuja, paitsi jos olet ihan kieli nenässä. |
miscage 26.11.2004 17:25:15 | |
---|
Joo! AIC:llä ois ollut vielä paljon annettavaa ilman Laneyn huumesekoiluja. Meni hyvä mies hukkaan; mielestäni ehkä paras rock/metal-laulaja ikinä. Edes vähän lämmittää riffimaestro Cantrellin soololevyt Boggy Debot ja Degradation Trip, jotka on aika lähellä AIC:tä ja oivallisia lättyjä. Soundgarden on toinen meikäläisen Seattle-suosikeista, mutta pidin myös Screaming Treesistä ja Pearl Jamista. Kaikesta saamastaan kritiikistä huolimatta Stone Temple Pilotskin oli loistava bändi, vaikka Seattle-bändien plagioinnista syytettiinkin, mun mielestä niillä oli aika oma soundi kuitenkin. Tämä oli kuin mun suusta. Pitäisi Screaming Treesin tutustua vielä paremmin, Dustia on tullut kuunneltua, ja se on kyllä loistava. Sweet Oblivion lähteepi tätä nykyä aika halvalla kaupan hyllyltä. Pearl Jam-sivistystäkin pitäisi hieman lisätä... Onkos kukaan muuten hankkinut Mark Lanegan Bandin Bubblegumia? Itse ostin, kun satuin näkemään kaupan hyllyssä, mutta levy ei ole oikein auennut vielä. Lanegan on kyllä veretseisauttavan hyvä vokalisti, mutta en ole sitten millään saanut sitä "kipinää" tuosta levystä. Luulenpa että lisäkuuntelu auttaa löytämään levyn sielun... - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
FlatOutFucked 26.11.2004 17:47:12 | |
---|
Pearl Jamiin ja Alice in Chainsiin en ikinä jaksanut tutustua. PJ kuulosti vaan tylsältä ja AIC:llä on liikaa lettiä... Soundgardeniakaan en ole kuunnellut piiitkään aikaan. Screaming Treesin Sweet Oblivion on kyllä mainio lätty. TAD on paras. Harmillista, että he jäivät vähälle huomiolle aikoinaan. TAD tippui warnerilta sen vuoksi, että jossain mainosjulisteessa Clinton kuvattiin polttamassa jointtia ("this is heavy shit"). Tehkää itsellenne palvelus ja ladatkaa Particle Accelerator ja Grease Box. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
HaloOfFlies 26.11.2004 19:02:40 | |
---|
Onkos kukaan muuten hankkinut Mark Lanegan Bandin Bubblegumia? Itse ostin, kun satuin näkemään kaupan hyllyssä, mutta levy ei ole oikein auennut vielä. Lanegan on kyllä veretseisauttavan hyvä vokalisti, mutta en ole sitten millään saanut sitä "kipinää" tuosta levystä. Luulenpa että lisäkuuntelu auttaa löytämään levyn sielun... Lanegan on kyllä mahtava vokalisti. Varsinkin Mad Seasonin Above-levyn kaksi duettoa Layne Staleyn kanssa ovat mannaa korville. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
Jalopeura 26.11.2004 19:44:35 | |
---|
Lanegan on kyllä mahtava vokalisti. Varsinkin Mad Seasonin Above-levyn kaksi duettoa Layne Staleyn kanssa ovat mannaa korville. Ah, komppaan. |
HaloOfFlies 26.11.2004 21:01:33 (muokattu 26.11.2004 23:11:22) | |
---|
Billboardin mukaan Screaming Trees on 9.11. julkaissut kokoelman, joka keskittyy vuosiin 1989-1996. Levyn nimi on Ocean Of Confusion:The Songs Of Screaming Trees 1989-1996 ja se on julkaistu Epicin kautta. Tässä biisilista: Who Lies in Darkness Story of Her Fate Alice Said Disappearing Ocean of Confusion Shadow of the Season Nearly Lost You Dollar Bill More or Less For Celebrations Past Julie Paradise Butterfly E.S.K. Watch Pocket Blues Paperback Bible Make My Mind Dying Days Sworn and Broken Witness Traveler Hemmetti, tuohan menee pukinkonttiin tuo levy, täytyy toivoa että CDONista tuo löytyy. Ja löytyykin, hintakaan ei ole ollenkaan paha, 11.95. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
depe 26.11.2004 21:17:11 | |
---|
Oli kyllä harvinaisen kakka leffa. Ilman musajuttuja ei olisi jaksanut katsoa millään... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
miscage 26.11.2004 23:05:25 (muokattu 26.11.2004 23:06:15) | |
---|
Taas on tullu kaljaa otettua ja AIC:n Unplugged jauhaa. On niin hemmetin hienoa kuunneltavaa että ihan tippa tulee linssiin. Koko ajan sitä vaan ajattelee niitä "vanhoja hyviä aikoja"...vaikken messissä ollukaa grungen kulta-aikana. Olen ns. myöhäisherännäinen. No onneksi Scott Weiland on edelleen elossa, vaikkei STP olekaan. Grunge-bändien akustiset vedot on kyllä hienoa kuunneltavaa, mitä nyt Nirvanaa, AIC:tä ja STP:tä olen kuullut. Ja sitten...tietääkö kukaan onko tuota Stone Temple Pilotsin unplugged-esiintymistä saatavana mistään? Jäi vain hieman nälkä päälle tuosta Wicked Gardenista, Thank You dvd:ltä. PLUSH !!! edit: Typo by Olvi - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
konehes 27.11.2004 01:10:23 | |
---|
Mitähän Smashing Pumpkinsin Drown tekee tuossa soundtrackissa. Pumpkins laskettiin alkuaikoina armotta samaan sarjaan Seattle-bändien kanssa, vaikka varsin erilaista kamaa tekikin. Koko grunge-touhuhan muuttui aivan naurettavaksi viimeistään silloin kun tuo Singles tuli. Vaihtoehdosta oli tullut valtavirtaa. |
FlatOutFucked 27.11.2004 17:00:09 | |
---|
Varmaan kukaan ei ladannut niitä suosittelemiani kappaleita. Laughing Hyenas voisi mennä kanssa "grungesta". Olivathan he 90-luvun alun altsubändi. Ladatkaa Outlaw. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Juugeli 27.11.2004 17:28:11 | |
---|
Varmaan kukaan ei ladannut niitä suosittelemiani kappaleita. Grease Box löytyi, toista ei. Ihan hyvä biisi, kuuntelenpas uudestaan. "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
FlatOutFucked 27.11.2004 17:42:46 | |
---|
Grease Box löytyi, toista ei. Ihan hyvä biisi, kuuntelenpas uudestaan. Particle Accelerator on parempi. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Tee 28.11.2004 01:44:57 (muokattu 28.11.2004 01:54:24) | |
---|
Joo no löysinpä videovuokraamosta tuon Singlesin ja lopettelin juuri katsomisen, vitutti kyllä maksaa 2€ kun tuli juuri telkusta, vaan olihan niin hyvän kuulosia Alice In Chainsin ja Soundgardenin vedot että ei harmita enää yhtään. Leffa nyt oli mitä oli vaan kyllähän tuon katsoi. Haikea olo tuli, vaikken varsinaisesti tuohon aikaan mitään paljon tajunnutkaan vaan kiinnostus tuohon seattlen meininkiin alkoi vasta joskus 1997. Vaan kyllä tuo ainakin itsestäni tuntuu viimeiseltä ajalta kun tehtiin oikeasti rehellistä ja helvetin hyvää musaa, ja siis nimenomaan niin että se oli suuri juttu ihan yleisestikin, toki hyvää musaa nytkin tehdään vaan turha niistä on koittaa jutella muiden kuin musaihmisten parissa. Vaan saahan noista itse nauttia niin paljon kuin haluaa. EDIT: Mikä muuten oli se AIC:n biisi joka siinä ekana soi?? Ei ainakaan löydy nyt omasta hyllystä sitä. :K |
FrankComa 28.11.2004 11:19:04 | |
---|
Lanegan on kyllä mahtava vokalisti. Varsinkin Mad Seasonin Above-levyn kaksi duettoa Layne Staleyn kanssa ovat mannaa korville. Jeps... Die Eier Von Satan! |
HaloOfFlies 28.11.2004 12:52:02 (muokattu 28.11.2004 13:11:10) | |
---|
EDIT: Mikä muuten oli se AIC:n biisi joka siinä ekana soi?? Ei ainakaan löydy nyt omasta hyllystä sitä. Se oli It Ain't Like That, löytyy Faceliftiltä. Hieno levy, kannattaa hankkia. Niin ja kyllähän silloin grungekaudella ja vielä hieman siitä eteenpäinkin tuli aivan hitonmoinen määrä hyviä bändejä ja hyvää musaa. Tuntuu että 2000-luvun aikana se määrä on vähentynyt. Toki tälläkin vuosikymmenellä on tullut hyviä yhtyeitä mutta ei siinä määrin kuin 90-luvulla. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
Huevos 28.11.2004 13:00:44 | |
---|
vau. jätkällä on aika kova musatietämys. |